ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში ახალი, 3,5 კმ-იანი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის მშენებლობა აქტიურ ფაზაშია - მარიამ ქვრივიშვილი
„ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში ახალი ასაფრენ - დასაფრენი ბილიკის მშენებლობა ჩვენი ქვეყნის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ინფრასტრუქტურული პროექტია, რომელიც ახლა აქტიურ სამშენებლო ფაზაშია. ქუთაისის აეროპორტი სტრატეგიული მნიშვნელობით გამოირჩევა - წლიდან წლამდე საკმაოდ სწრაფად იზრდება როგორც მგზავრთნაკადი, ისევე ავიარეისების სიხშირეები. აეროპორტს აქვს უდიდესი მნიშვნელობა საქართველოს ეკონომიკის, ასევე უშუალოდ ტურიზმის და ავიაციის სექტორების განვითარების კუთხით," - განაცხადა ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე მარიამ ქვრივიშვილმა.
ქუთაისის დავით აღმაშენებლის სახელობის საერთაშორისო აეროპორტში ახალი, 3,5 კმ-იანი ასაფრენ-დასაფრენი ზოლისა და სააეროდრომო ინფრასტრუქტურის მშენებლობა აქტიურ ფაზაშია. სამშენებლო სამუშაოების დასრულების შემდეგ, ის იქნება პირველი აეროპორტი საქართველოში, რომელიც დიდი ზომის საჰაერო ხომალდების მიღებას შეზღუდვების გარეშე შეძლებს.
მინისტრის მოადგილის განცხადებით, საქართველოს მთავრობა ავიაციისა და ტურიზმის სექტორებში ინფრასტრუქტურის განვითარებას მუდმივად უზრუნველყოფს, რაც მათ გაძლიერებას ხელს უწყობს. „ქუთაისში მიმდინარე ინფრასტრუქტურული სამუშაოები ხელს შეუწყობს აღნიშნული აეროპორტის შემდგომი განვითარებასა და გაფართოებას. აეროპორტი შეძლებს, მიიღოს კიდევ უფრო მეტი ავიარეისი და შეზღუდვის გარეშე მოემსახუროს დიდი ზომის საჰაერო ხომალდებს," - აღნიშნა მინისტრის მოადგილემ. მარიამ ქვრივიშვილის ინფორმაციით, ახალი ასაფრენ - დასაფრენი ბილიკის ექსპლუატაციაში შესვლა ხელს შეუწყობს ქუთაისის აეროპორტის შემდგომ განვითარებას, მათ შორის, კარგო ტვირთების მიღება - დამუშავებას.
„ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტს განვითარების ძალიან დიდი პოტენციალი აქვს. ჩვენ ვაგრძელებთ პარტნიორ ავიაკომპანიებთან მოლაპარაკებებს, რომ შემოვიყვანოთ კიდევ უფრო მეტი ავიაკომპანია ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში. ჩვენ გვაქვს შემდგომი განვითარების ხედვა სამგზავრო ტერმინალის განვითარების კუთხითაც, რომ აეროპორტმა უზრუნველყოს კიდევ უფრო მეტი მგზავრის გატარება მომდევნო წლების განმავლობაში. ამ ხედვის კვალდაკვალ ჩვენ მუდმივად და თანმიმდევრულად ვავითარებთ საჭირო ინფრასტრუქტურას, რომელიც ხელს შეუწყობს მეტი ავიარეისებისა და მეტი მგზავრის მიღებას ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში," - აღნიშნა მარიამ ქვრივიშვილმა.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
14.05.2025.18:12
საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, წლის მთავარი ინსპირაციული ღონისძიება - Spotlight-ი სასტუმრო რადისონ ბლუ თბილისში გაიმართება.
Spotlight Tech 2025 25 მაისს ჩატარდება, ორდღიანი Spotlight 2025 კი მსმენელს 7 და 8 ივნისსუმასპინძლებს.
ღონისძიებაზე დასასწრები ბილეთების გაყიდვა დღეს, 14 მაისს, დაიწყო და მათი შეძენა ონლაინ,TKT.ge-სა და biletebi.ge-ს პლატფორმაზე არის შესაძლებელი.
Spotlight 2025-ის ღონისძიებასთან დაკავშირებულ სიახლეებს და გამომსვლელთა სიას შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ ბმულზე.
„ინდუსტრიაში ახალი ტექნოლოგიების, აღმოჩენების და ინსპირაციის გაზიარების ხელშეწყობისთვის, საქართველოს ბანკი უკვე რამდენიმე წელია Spotlight-ის ღონისძიების წარმდგენია. საქართველოს ბანკისთვის ტრადიციად იქცა, ინდუსტრიის ლიდერების ხელშეწყობა ინოვაციური იდეების გაზიარების, გენერირების და თანამშრომლობის ქსელის ჩამოყალიბების პროცესში და ამ მიმართულებით, არც Spotlight-ის ღონისძიებაა გამონაკლისი. ისეთი პლატფორმების აღმოჩენა, სადაც ადამიანები არ ჩერდებიან და უყვებიან ერთმანეთს, თუ როგორი უსაზღვროა შესაძლებლობები – ჩვენთვის, საქართველოს ბანკისთვის მნიშვნელოვანი და ორგანულია. ამიტომ, უკვე მრავალი წელია, სფოთლაითის მხარდამჭერები ვართ და გვიხარია, რომ წელს სფეროს წარმომადგენლებს კიდევ ერთხელ ექნებათ შესაძლებლობა, მონაწილეობა მიიღონ ღონისძიებაში“, - აღნიშნავს მარიამ ცანავა, საქართველოს ბანკის ბრენდის მიმართულების უფროსი.
ინფორმაციისთვის, ღონისძიება Spotlight-ის მოგზაურობა 2013 წლიდან დაიწყო, როდესაც Marketer.ge-მ ინდუსტრიის წარმომადგენელს ერთ სივრცეში მოუყარა თავი. დღეს „სფოთლაითი“ აერთიანებს ყველას, ვინც ინოვაციურ კვალს ტოვებს – იქნება ეს ბიზნესის, მარკეტინგის, ტექნოლოგიების თუ სტარტაპების სფეროში. ეს ტრანსფორმაცია ასახავს თანამედროვე ბიზნესის მზარდ ურთიერთკავშირს, სადაც მარკეტინგი, ტექნოლოგიები და ინოვაცია განუყოფლადაა ერთმანეთთან დაკავშირებული.