"გრინვუდი“ – თანამედროვე და უნიკალური სასტუმრო მწვანე კონცხზე, ბოტანიკური ბაღის სიახლოვეს
სასტუმრო “გრინვუდი” მწვანე კონცხზე, ბათუმის ბოტანიკური ბაღის გვერდით, ეკოლოგიურად სუფთა გარემოში მდებარეობს. გაზაფხულის სეზონიდან სასტუმრო მომხმარებლებს სხვადასხვა სიახლეს შესთავაზებს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia - ს კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერმა მარიკა იაკობაძემ განუცხადა.
როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?
სასტუმრო Greenwood მუდმივად ცდილობს გააუმჯობესოს მომსახურების ხარისხი და შესთავაზოს მომხმარებელს ახალი,მაღალი სტანდარტების გამოცდილება. გაზაფხულიდან სტუმრებს ვთავაზობთ განახლებული დესერტებისა და სასმელების მენიუს, რომელიც შემუშავებულია საერთაშორისო კულინარიულ ტენდენციებზე დაყრდნობით. ასევე, დაემატა ახალი სარელაქსაციო ზონა დახურულ აუზთან, რაც იდეალურ პირობებს ქმნის დასვენებისა და ფიზიკური აღდგენის მიზნით.
გარდა ამისა, დაინერგა უფრო მოქნილი ჯავშნის სისტემა, რაც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მარტივად დაგეგმოს დასვენება წინასწარ ან მცირე პერიოდში. პარალელურად მიმდინარეობს აქტიური სამუშაოები ინფრასტრუქტურის მოდერნიზაციის კუთხით და სტუმრის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
დაგეგმილია კორპორატიული და საოჯახო შეთავაზებების გაფართოება გაზაფხულ-ზაფხულის სეზონისთვის, არაერთი გასართობი ღონისძიება და თემატური დღე, რომელიც დაუვიწყარ შთაბეჭდილებებს შეუქმნის ჩვენს სტუმრებს.
,,ლაივ მუსიკა" – რესტორან „ლოვატიში“ განწყობას შექმნიან მოწვეული მუსიკოსები, რომლებიც ასრულებენ როგორც თანამედროვე, ისე ქართულ და უცხოურ ჰიტებს. გაიმართება ექსკლუზიური ე.წ. Sunset Events დიჯეის თანხლებით.
თემატური საღამოები და კულინარიული შოუები – ყოველ თვე ერთი კონკრეტული თემის ირგვლივ შევთავაზებთ სტუმრებს ინტერაქციულ შოუებს. ბავშვებისთვის – მინი კლუბი და გასართობი შოუები.
რა ვითარებაა ჯავშნების კუთხით? შეიმჩნევა თუ არა ზრდის ტენდენცია?
2025 წლის გაზაფხულის სეზონი დადებითი დინამიკით გამოირჩევა. ჯავშნების რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით საშუალოდ 27%-ით არის გაზრდილი. მოთხოვნა გაიზარდა როგორც შიდა, ისე უცხოელი ვიზიტორების მხრიდან, რაც მეტწილად განპირობებულია სარეკლამო კამპანიების გაძლიერებით და ციფრული მარკეტინგის ეფექტური გამოყენებით.
აღსანიშნავია, რომ საგაზაფხულო არდადეგების პერიოდში გაიზარდა საოჯახო დასვენების სეგმენტი, რაც მიუთითებს იმაზე,რომ ჩვენი ლოკაცია და სერვისები ითვლება იდეალურ გარემოდ დასვენებისთვის ბავშვებთან ერთად. გაზრდილი დაინტერესება გვაძლევს საფუძველს ვიფიქროთ მიმდინარე შეთავაზებების გაფართოებასა და სეზონის გახანგრძლივებაზე.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
Greenwood-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის მისი უნიკალური ადგილმდებარეობა — შავი ზღვისპირეთში, ბუნებრივ გარემოში, ქალაქის ხმაურისგან მოშორებით. ეს იძლევა განსაკუთრებულ შესაძლებლობას შეიქმნას სრულადგანტვირთვისა და სიმშვიდის სივრცე. და რაც მთავარია, სიახლოვე ბოტანიკურ ბაღთან!
გარდა ლოკაციისა, კომპანიის ძლიერ მხარედ უნდა ჩაითვალოს მაღალი კვალიფიკაციის მქონე პერსონალი, რომლებიც მუდმივად გადიან პროფესიულ ტრენინგებს და მზად არიან უზრუნველყონ ინდივიდუალური მიდგომა ყოველი სტუმრის მიმართ. ასევე, აღსანიშნავია სასტუმროს მრავალფუნქციური ინფრასტრუქტურა — დაწყებული დახურული აუზით და საუნით, დამთავრებული კულინარიული მრავალფეროვნებითა და საბავშვო სივრცეებით.
როგორია 2025 წლის სამომავლო გეგმები?
2025 წლისთვის Greenwood-ის განვითარების სტრატეგია ემყარება სამ ძირითად მიმართულებას: ინფრასტრუქტურის გაფართოება, მომსახურების დივერსიფიკაცია და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირების გამყარება.
დაგეგმილია ღია სივრცის განახლება, რომელიც მოიცავს, როგორც დასვენების, ისე სარეკრეაციო სივრცეებს. ასევე, კომპანია აქტიურად მუშაობს ახალი საკონფერენციო სივრცის მოწყობაზე, რაც გაზრდის შესაძლებლობას საქმიანი ტურიზმის მიმართულებით.
საერთაშორისო მასშტაბით, 2025 წლისთვის დაგეგმილია პარტნიორობა რამდენიმე უცხოურ კომპანიასთან, რაც ხელსშეუწყობს Greenwood-ის ცნობადობის ზრდას ევროპულ და აზიურ ბაზრებზე. მიზანია შევქმნათ ეკოსისტემა, რომელიც ერთდროულად დააკმაყოფილებს როგორც ადგილობრივი, ასევე საერთაშორისო ვიზიტორის მოლოდინს.
სხვა სიახლეები
პაშა ბანკის ორგანიზებით თბილისში საქართველო-აზერბაიჯანის ბიზნეს ფორუმი გაიმართა
27.11.2025.19:17
პაშა ბანკმა და პაშა ჰოლდინგმა თბილისში პარტნიორებთან ერთად მაღალი დონის ბიზნეს ფორუმს უმასპინძლა. EY-სთან, VISA-სთან და SOCAR-თან პარტნიორობით გამართულ ფორუმზე საქართველოსა და აზერმაიჯანის სხვადასხვა ინდუსტრიის ლიდერები შეიკრიბნენ. მონაწილეებმა იმსჯელეს ორმხრივი სავაჭრო-ეკონომიკური ურთიერთობების გაუმჯობესებაზე, სტრატეგიული ინვესტიციების მხარდაჭერასა და ახალი შესაძლებლობების წარმოჩენაზე სხვადასხვა სექტორში.

ფორუმი გახსნეს პაშა ბანკი საქართველოს გენერალურმა დირექტორმა, რამილ იმამოვმა, და პაშა ჰოლდინგის გენერალური დირექტორის მოადგილემ, დაიანათ სადულაევმა. მათთან ერთად მონაწილეებს მიმართეს SOCAR Energy Georgia-ს გენერალურმა დირექტორმა, EY საქართველოსა და EY აზერბაიჯანის და ხელმძღვანელმა პირებმა.

პაშა ბანკი საქართველოს გენერალურმა დირექტორმა, რამილ იმამოვმა, რეგიონში ბიზნესის მზარდ პოტენციალზე ისაუბრა: „დღევანდელმა დისკუსიებმა კიდევ ერთხელ წარმოაჩინა მაღალი ინტერესი ქვეყნებს შორის ინვესტიციებზე, ასევე პარტნიორობებზე, რომლებიც ქმნიან გრძელვადიან კომერციულ ღირებულებას. პაშა ბანკი საქართველო მზად არის მხარი დაუჭიროს იმ ბიზნესებს, რომლებიც ორივე ბაზარზე გაფართოებას გეგმავენ.“

პაშა ჰოლდინგის გენერალური დირექტორის მოადგილემ, დაიანათ სადულაევმა, ისაუბრა საქართველოში სტრატეგიული ინვესტიციების მნიშვნელობასა და ორ ქვეყანას შორის პარტნიორული ურთიერთობის განსაკუთრებული როლზე: „პაშა ჰოლდინგისთვის საქართველო უბრალოდ ერთ-ერთი ბაზარი არ არის, ის არის სტრატეგიული მეზობელი, პარტნიორი და მეგობარი. ჩვენი გამოცდილება ცხადყოფს, რომ სწორი ხედვისა და თანამშრომლობის პირობებში ორივე ქვეყანას ერთობლივი წარმატებისთვის უზარმაზარი პოტენციალი აქვს.”
პაშა ბანკის ბიზნეს ფორუმის პროგრამა მოიცავდა:
ორივე პანელი ფოკუსირებული იყო პრაქტიკულ საინვესტიციო შესაძლებლობებზე და ბაზრებს შორის თანამშრომლობაზე.
ფორუმი დასრულდა არაფორმალური ვახშმით, რომელიც მიზნად ისახავდა ქართულ და აზერბაიჯანულ კომპანიებს შორის ახალი ბიზნეს ურთიერთობების ჩამოყალიბებას.
პაშა ბანკი საქართველოს შესახებ
პაშა ბანკი საქართველოში 13 წელია ოპერირებს და ბიზნესებს კორპორატიული საბანკო მომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს. იგი რეგიონში ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი აზერბაიჯანული ჰოლდინგის - პაშა ჰოლდინგის წევრია. პაშა ბანკი წარმოდგენილია სამ ქვეყანაში - აზერბაიჯანი, საქართველო და თურქეთი. რეგიონში მოღვაწე ბიზნესებისთვის ბანკი მნიშვნელოვანი და ძლიერი ფინანსური პარტნიორია.