"გრინვუდი“ – თანამედროვე და უნიკალური სასტუმრო მწვანე კონცხზე, ბოტანიკური ბაღის სიახლოვეს
სასტუმრო “გრინვუდი” მწვანე კონცხზე, ბათუმის ბოტანიკური ბაღის გვერდით, ეკოლოგიურად სუფთა გარემოში მდებარეობს. გაზაფხულის სეზონიდან სასტუმრო მომხმარებლებს სხვადასხვა სიახლეს შესთავაზებს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia - ს კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერმა მარიკა იაკობაძემ განუცხადა.
როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?
სასტუმრო Greenwood მუდმივად ცდილობს გააუმჯობესოს მომსახურების ხარისხი და შესთავაზოს მომხმარებელს ახალი,მაღალი სტანდარტების გამოცდილება. გაზაფხულიდან სტუმრებს ვთავაზობთ განახლებული დესერტებისა და სასმელების მენიუს, რომელიც შემუშავებულია საერთაშორისო კულინარიულ ტენდენციებზე დაყრდნობით. ასევე, დაემატა ახალი სარელაქსაციო ზონა დახურულ აუზთან, რაც იდეალურ პირობებს ქმნის დასვენებისა და ფიზიკური აღდგენის მიზნით.
გარდა ამისა, დაინერგა უფრო მოქნილი ჯავშნის სისტემა, რაც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მარტივად დაგეგმოს დასვენება წინასწარ ან მცირე პერიოდში. პარალელურად მიმდინარეობს აქტიური სამუშაოები ინფრასტრუქტურის მოდერნიზაციის კუთხით და სტუმრის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
დაგეგმილია კორპორატიული და საოჯახო შეთავაზებების გაფართოება გაზაფხულ-ზაფხულის სეზონისთვის, არაერთი გასართობი ღონისძიება და თემატური დღე, რომელიც დაუვიწყარ შთაბეჭდილებებს შეუქმნის ჩვენს სტუმრებს.
,,ლაივ მუსიკა" – რესტორან „ლოვატიში“ განწყობას შექმნიან მოწვეული მუსიკოსები, რომლებიც ასრულებენ როგორც თანამედროვე, ისე ქართულ და უცხოურ ჰიტებს. გაიმართება ექსკლუზიური ე.წ. Sunset Events დიჯეის თანხლებით.
თემატური საღამოები და კულინარიული შოუები – ყოველ თვე ერთი კონკრეტული თემის ირგვლივ შევთავაზებთ სტუმრებს ინტერაქციულ შოუებს. ბავშვებისთვის – მინი კლუბი და გასართობი შოუები.
რა ვითარებაა ჯავშნების კუთხით? შეიმჩნევა თუ არა ზრდის ტენდენცია?
2025 წლის გაზაფხულის სეზონი დადებითი დინამიკით გამოირჩევა. ჯავშნების რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით საშუალოდ 27%-ით არის გაზრდილი. მოთხოვნა გაიზარდა როგორც შიდა, ისე უცხოელი ვიზიტორების მხრიდან, რაც მეტწილად განპირობებულია სარეკლამო კამპანიების გაძლიერებით და ციფრული მარკეტინგის ეფექტური გამოყენებით.
აღსანიშნავია, რომ საგაზაფხულო არდადეგების პერიოდში გაიზარდა საოჯახო დასვენების სეგმენტი, რაც მიუთითებს იმაზე,რომ ჩვენი ლოკაცია და სერვისები ითვლება იდეალურ გარემოდ დასვენებისთვის ბავშვებთან ერთად. გაზრდილი დაინტერესება გვაძლევს საფუძველს ვიფიქროთ მიმდინარე შეთავაზებების გაფართოებასა და სეზონის გახანგრძლივებაზე.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
Greenwood-ის მთავარი კონკურენტული უპირატესობა არის მისი უნიკალური ადგილმდებარეობა — შავი ზღვისპირეთში, ბუნებრივ გარემოში, ქალაქის ხმაურისგან მოშორებით. ეს იძლევა განსაკუთრებულ შესაძლებლობას შეიქმნას სრულადგანტვირთვისა და სიმშვიდის სივრცე. და რაც მთავარია, სიახლოვე ბოტანიკურ ბაღთან!
გარდა ლოკაციისა, კომპანიის ძლიერ მხარედ უნდა ჩაითვალოს მაღალი კვალიფიკაციის მქონე პერსონალი, რომლებიც მუდმივად გადიან პროფესიულ ტრენინგებს და მზად არიან უზრუნველყონ ინდივიდუალური მიდგომა ყოველი სტუმრის მიმართ. ასევე, აღსანიშნავია სასტუმროს მრავალფუნქციური ინფრასტრუქტურა — დაწყებული დახურული აუზით და საუნით, დამთავრებული კულინარიული მრავალფეროვნებითა და საბავშვო სივრცეებით.
როგორია 2025 წლის სამომავლო გეგმები?
2025 წლისთვის Greenwood-ის განვითარების სტრატეგია ემყარება სამ ძირითად მიმართულებას: ინფრასტრუქტურის გაფართოება, მომსახურების დივერსიფიკაცია და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირების გამყარება.
დაგეგმილია ღია სივრცის განახლება, რომელიც მოიცავს, როგორც დასვენების, ისე სარეკრეაციო სივრცეებს. ასევე, კომპანია აქტიურად მუშაობს ახალი საკონფერენციო სივრცის მოწყობაზე, რაც გაზრდის შესაძლებლობას საქმიანი ტურიზმის მიმართულებით.
საერთაშორისო მასშტაბით, 2025 წლისთვის დაგეგმილია პარტნიორობა რამდენიმე უცხოურ კომპანიასთან, რაც ხელსშეუწყობს Greenwood-ის ცნობადობის ზრდას ევროპულ და აზიურ ბაზრებზე. მიზანია შევქმნათ ეკოსისტემა, რომელიც ერთდროულად დააკმაყოფილებს როგორც ადგილობრივი, ასევე საერთაშორისო ვიზიტორის მოლოდინს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
საბერძნეთი ჩვენი მნიშვნელოვანი და ამასთან, საიმედო პარტნიორია საზღვაო სფეროში - მარიამ ქვრივიშვილი
სხვა სიახლეები
საქართველოს ბანკის QR განვადებით შოპინგი მომგებიანია - მიიღეთ 20,000 PLUS ქულა საჩუქრად
24.11.2025.16:58
საქართველოს ბანკი შავი პარასკევის კვირეულის ფარგლებში მომხმარებლებს განსაკუთრებულ შეთავაზებას უკეთებს. 22 ნოემბრიდან 30 ნოემბრის ჩათვლით, ყოველი მე-5 მომხმარებელი, რომელიც QR განვადებით 1,000 ლარზე მეტი ღირებულების ნივთს შეიძენს, საჩუქრად 20,000 PLUS ქულას მიიღებს.
QR განვადება მარტივი, სწრაფი და კომფორტული სერვისია, რომელიც შესაძლებლობას გაძლევთ, სასურველი ნივთის შესაძენად განვადება, ყოველგვარი საბუთებისა და რიგების გარეშე, სულ რამდენიმე წუთში დაიმტკიცოთ.
სად შეგიძლიათ ისარგებლოთ QR განვადებით?
QR განვადებით სარგებლობა მთელი საქართველოს მასშტაბით 1,500-ზე მეტ ობიექტში შეგიძლიათ. მათ შორის: ალტა, გორგია, ელიტ ელექტრონიქსი, კენარი, ზუმერი, იუსკი, ტექნო ბუმი, თაიმი, კონტაქტი, iSpace, iPlus, მეგატექნიკა და სხვა.
როგორ მუშაობს QR განვადება?
მობილბანკში შეგიძლიათ წინასწარ შეამოწმოთ გაქვთ თუ არა განვადების ლიმიტი დამტკიცებული. ამისთვის მობილბანკის მთავარ გვერდზე, მენიუში, გადადით ჰაბზე და შემდეგ აირჩიეთ „შეთავაზებები და განაცხადები“.
ნივთის შერჩევის შემდეგ, მაღაზიაში, სალაროსთან დაასკანერეთ საქართველოს ბანკის QR კოდი და გაიარეთ ავტორიზაცია მობილბანკით.
გაეცანით ხელშეკრულებას და დაეთანხმეთ პირობებს.
ხელშეკრულების დადასტურებისთანავე ეკრანზე გამოჩნდება და SMS-ის სახით უნიკალურ 8 ნიშნა კოდს მიიღებთ, რომელიც მოლარეს უნდა უკარნახოთ. ნივთს კი მაშინვე მიიღებთ.
აღსანიშნავია, რომ პარტნიორ ობიექტებში უკვე მოქმედებს შავი პარასკევის ფასდაკლებები. QR განვადება კი თავის მხრივ, პროცესს უფრო მარტივს, სწრაფს და მომგებიანს ხდის.
მოგების სტატისტიკის ლაივ რეჟიმში სანახავად შეგიძლიათ ეწვიოთ ბმულს.
ამ ბმულზე კი თქვენთვის ხელმისაწვდომი განვადების ლიმიტს გაიგებთ: https://go.bog.app/ngj2/yk91rwyq