პირველი ქართული საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლი ფინანსური განათლების შესახებ - პროექტის მხარდამჭერია ბაზისბანკი
ბაზისბანკის მხარდაჭერით და ეროვნული ბანკის საგანმანათლებლო პლატფორმა „ფინედუს“ ინიციატივით ახალი პროექტი, პირველი საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლი „წინ და წინ - ფინანსობანა” განხორციელდა, რომელიც ორიგინალური გზით ფინანსური განათლების მიღებაში ეხმარება ახალ თაობას.
ფინანსური განათლების თემაზე შექმნილი პირველი ქართული საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლი კომპანია „თამაშობასთან“ ერთად შეიქმნა და ბორჯომში გასტროლი ბაზისბანკის მხარდაჭერით განხორციელდა.
„წინ და წინ - ფინანსობანას” თეატრალურ წარმოდგენაზე დასწრებით, მოსწავლეებმა ცოდნა აიმაღლეს ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორებიცაა: დაზოგვა, მეწარმეობა, ფინანსური მიზნები და ფინანსური უსაფრთხოება.
ფინანსური განათლების შესახებ პირველი ქართული საბავშვო სპექტაკლი, საქართველოს ეროვნული ბანკის ფინანსური განათლების პლატფორმა „ფინედუს” ორგანიზებით, პარტნიორი ორგანიზაციების მხარდაჭერითა და კომპანია „თამაშობანასთან” ერთად შეიქმნა და გასტროლები ჯამში 7 ქალაქში გაიმართა.
„მოხარული ვართ, რომ ბაზისბანკის მხარდაჭერით ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი პროექტი, ფინანსური განათლების შესახებ პირველი ქართული საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლი შეიქმნა და წარმატებით განხორციელდა. ფინანსური განათლების შესახებ ცნობიერების ამაღლება თეატრალური წარმოდგენის ფორმით ნამდვილად არის ახალი, კრეატიული და განსხვავებული პროექტი, რომელმაც გაამართლა. მადლობა „ფინედუს” და “თამაშობანას” შემოქმედებით გუნდს, ჩვენ კი მზად ვართ სამომავლოდ მსგავსი საგანმანათლებლო პროექტების განხორციელების მხარდასაჭერად.’’- განაცხადა ბაზისბანკის სტრატეგიული კომუნიკაციების და ბრენდინგის დეპარტამენტის უფროსმა, თამარ ხადურმა.
სხვა სიახლეები
ახალი ქართული ბრენდი „ავეჯია“ სათამაშოების მსოფლიო გამოფენაზე - Spielwarenmesse 2026-ზე წარდგება
10.12.2025.12:00
„ავეჯია“ ეკომეგობრული და სრულიად უსაფრთხო საბავშვო ავეჯის ქართული ბრენდია, რომელსაც ბაზარზე მუშაობის 25 წლიანი გამოცდილება აქვს. ბრენდის დამფუძნებელი ნინო სამხარაძე Business Insider Georgia -სთან საუბარში აღნიშნავს რომ „ავეჯია“ Spielwarenmesse 2026 - ზე მიიღებს მონაწილეობას.
„ავეჯიას შემქმნელებისთვის განსაკუთრებით სასიხარულოა ის, რომ სწორედ სათამაშოების ინდუსტრიაში საერთაშორისო პლატფორმაზე მონაწილეობის საშუალება მოგვეცა, რადგან ჩვენი ხედვა ბავშვის ცხოვრებაში თამაშის როლსა და ამ გზით სამყაროს შემეცნებას უკავშირდება.
ავეჯია/AVEGGIA „აწარმოე საქართველოში“ სახელმწიფო პროგრამის ბენეფიციარია. სწორედ „აწარმოეს“ რეკომენდაციით შევიტანეთ Spielwarenmesse 2026 წლის საერთაშორისო გამოფენაზე მონაწილეობის განაცხადი. შესარჩევ კონკურსში ჩვენი კომპანია გამოვლინდა გამარჯვებულად. მოგეხსენებათ, გამოფენა Spielwarenmesse სათამაშოების ინდუსტრიაში ყველაზე პრესტიჟული და წარმომადგენლობითი B2B პლატფორმაა, სადაც საშუალება გვეძლევა ამ სფეროს უმსხვილეს წარმომადგენლებს გავაცნოთ ქართული პროდუქტი, სათამაშო სივრცის ჩვენეული ხედვა და დიზაინი.

ზოგადად, საერთაშორისო გამოფენებსა და ფორუმებში მონაწილეობა ქართული კომპანიებისთვის იდეალური შესაძლებლობაა ექსპორტის განსავითარებლად. კონკრეტულად Spielwarenmesse-ს პლატფორმა ჩვენთვის განსაკუთრებული და ახალი გამოწვევაა. დარწმუნებული ვართ, ეს გამოცდილება სერიოზულ ბიძგს მისცემს ჩვენს წარმოებას, როგორც შემოქმედებითი, ასევე ტექნოლოგიური და მარკეტინგული თვალსაზრისით, რაც მნიშვნელოვნად განსაზღვრავს ავეჯიას სამომავლო პერსპექტივას “, - აცხადებს ნინო სამხარაძე.
ცნობისთვის, ბრენდის პროდუქცია განკუთვნილია 2-დან 8 წლამდე პატარებისთვის და თანაბრად არის მორგებული როგორც ბავშვის, ასევე მშობლის საჭიროებებსა და მოთხოვნებზე.