მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7090.3
0.0004
flag
AZN 1.5912
-0.0005
flag
CNY 38.068
0.0011
flag
EUR 3.1223
0.005
flag
GBP 3.5422
0.0082
flag
KZT 52.05
-0.0002
flag
TRY 0.0637
-0.0001
flag
USD 2.7056
-0.0006

ნუ მიატოვებ სურვილებს - აისრულე თიბისი განაწილებით

news image

გიფიქრია, რომ ადამიანებს ხშირად სწორედ ის ფიქრები გვაწუხებს, რომლებიც ხმამაღლა არ გავაჟღერეთ? გვაწუხებს სიტყვები, რომლებიც არ ვთქვით. ქუჩები, რომლებზეც არ გავისეირნეთ. ლამაზი ტანსაცმელი, რომელიც არ ჩავიცვით. და, რაც მთავარია, სურვილები, რომლებიც ვერ ავისრულეთ.

გაიხსენე, რამდენჯერ დგახარ შენი საყვარელი მაღაზიის გასახდელში, მას შემდეგ, რაც საათობით ზუსტად იმ ერთ ნივთს ეძებდი, იდეალურად, რომ მოირგე, და შეძენაზე მაინც უარი გითქვამს. შეიძლება იმიტომ, რომ საკმარისი თანხა არ გქონდა ან, როცა ბავშვისთვის უამრავი რამ გქონდა საყიდელი, უბრალოდ ჩათვალე, რომ შენს “გონივრულ ხარჯებში” საკუთარი თავის განებივრება ახლა არ შედიოდა. 

წარმოიდგინე, რამდენი ასეთი მიტოვებული ნივთი დაგიგროვდა ამდენი ხნის განმავლობაში, რომელიც კვირების და თვეების შემდეგ თავს სხვადასხვა ადგილას თავისებურად გახსენებს. ბავშვის განყოფილებაში მიტოვებული ქალის ფეხსაცმელი, ქალის ნივთებში დაგდებული მამაკაცის პიჯაკი და კიდევ უამრავი სურვილი, რომლებთან განშორებაც ძალიან გაგიჭირდა.

რამდენჯერ გიფიქრია რომ იმ აპარატით მომზადებული ყავის დალევის შემდეგ, შენი დღე სულ სხვანაირად დაიწყებოდა. ან სულაც, წვეულებაზე წასვლის წინ რამდენჯერ გიგრძნია, რომ ახლა სწორედ ის კაბა უნდა მოგერგო, შენს საღამოს დაუვიწყარს რომ გახდიდა. ეს სიტყვები - “იქნებ უნდა მეყიდა?” - ჩნდება ათასჯერ, რადგან იცი - სულ სხვანაირი იქნებოდი შენ იმ კაბაში, პიჯაკში, მაისურში, ახალ სუნამოსა და ახალ ტუჩსაცხში…

ამიტომ, რადგან მაღაზიებში სიარულისას მსგავს დილემაში ყოველთვის აღმოჩნდები და განშორებული ნივთები თავს დღის სხვადასხვა სიტუაციებში მოუსვენრად გახსენებენ, თიბისი განაწილება შენი საყვარელი შოპინგ პარტნიორი გახდება. აქამდე თუ რაიმეს ყიდვა ყოველთვის რთული არჩევანის წინაშე გაყენებდა და შოპინგი ყოველ ჯერზე საკუთარი თავისთვის უარის თქმას ნიშნავდა, თიბისი განაწილება ყველაზე ემოციურ მომენტშიც კი საუკეთესო გამოსავალს მოგაძებნინებს. განაწილებასთან ერთად აღარ მოგიწევს იმაზე ფიქრი, როგორი სრულყოფილი იქნებოდა შენი ლუქი ის პიჯაკი რომ შეგეძინა ან რა თავგადასავლები გადაგხდებოდა ახალი თხილამურებით. 

დღეს უკვე სალაროსთან მისულმა შეგიძლია დანაშაულის გრძნობის გარეშე იყიდო ის ნივთი, რომელიც უკვე თვეებია თავში გიტრიალებს და თანხა 4 თვეზე თანაბრად გაანაწილო. ეფექტური 0%-ით, ანუ გადაიხადო ზუსტად იმდენი, რამდენიც ღირს ნივთი, ყოველგვარი დამატებითი საკომისიოს გარეშე - არ თქვა უარი სასურველ ნივთზე, გამოიყენე განაწილება.

სწორედ ამიტომ იქცა თიბისი განაწილება მომხმარებლის საყვარელ პროდუქტად, რადგან ფასის გამო ნივთთან განშორება უკვე აღარ გიწევს და განაწილებით, სრულიად ჯადოსნურად და ყველაზე მარტივად გადაწყვეტ იმას, რაც რატომღაც ძალიან გვირთულდება ხოლმე - ჩვენი თავისთვის სურვილების ასრულებას.  

 

 

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ჩვენი პრიორიტეტი მაღალი ხარისხის, უსაფრთხო პროდუქციის წარმოებაა - Milky City

25.11.2025.14:00

რძის ქალაქი • Milky City მრავალი წელია, რაც რძის პროდუქტებს აწარმოებს და საკუთარ მომხმარებელს მრავალფეროვან ასორტიმენტს სთავაზობს. კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia „რძის ქალაქის“ მარკეტინგის მენეჯერს თამარ მოდებაძეს ესაუბრა.


„კომპანია „რძის ქალაქი“ მუდმივად ორიენტირებულია მაღალი ხარისხის რძის პროდუქტების წარმოებაზე. მომხმარებლების მაღალი მოთხოვნიდან გამომდინარე, ჩვენს მაღაზიებში გაყიდვაში დავამატეთ სასმელი, ნედლი, პასტერზიებული რძე, რაც აქამდე არ გვქონია “, - ამბობს თამარ მოდებაძე.

„რძის ქალაქის“ ასორტიმენტი მეტად მრავალფეროვანია და მოიცავს როგორც ყველს, ასევე რძემჟავა პროდუქტებს.

„რძის ქალაქის ასოტიმენტი საკმაოდ მრავალფეროვანია, დაწყებული ყველის ნაირსახეობებით როგორიცაა, სულგუნი, იმერული, ქარხნული ყველი, შებოლილი სულგუნი, დამთავრებული რძემჟავა პროდუქტებით: მაწონი, არაჟანი, ხაჭო და ა.შ “, - აღნიშნავს კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერი.

კომპანიის პრიორიტეტი მაღალი ხარისხის პროდუქციის წარმოებაა.

„რძის ქალაქის“ უმთავრესი პრიორიტეტია მაღალი ხარისხის, უსაფრთხო პროდუქციის წარმოება. ამიტომ მეტად ვართ კონცეტრირებული წარმოების პროცესების დახვეწასა და გაუმჯობესებაზე და არ ვზრდით სწრაფად ჩვენს ასორტიმენტს “, - განმარტავს თამარ მოდებაძე.

აღსანიშნავია, რომ კომპანიამ საქმიანობა 34 წლის წინ დაიწყო, როგორც პატარა საოჯახო ბიზნესმა, ხოლო 2021 წელს განხორციელდა რამდენიმე მსხვილი ინვესტიცია და გაიხსნა მაღალტექნოლოგიური ახალი ქარხანა, რის შემდეგაც გაჩნდა ბრენდი „რძის ქალაქი“. ამ ეტაპზე კომპანია თბილისში ორ მაღაზიას ფლობს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა