მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7072.6
0.001
flag
AZN 1.5878
-0.0005
flag
CNY 38.214
0.0009
flag
EUR 3.1431
-0.0027
flag
GBP 3.5991
0.0018
flag
KZT 52.38
-0.0052
flag
TRY 0.0634
-0.0001
flag
USD 2.6996
-0.0009

„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართული ბრენდი, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა

news image

„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა.

 

„ძალიან მცირე მასშტაბით დავიწყეთ, მხოლოდ ორი მკერავი გვყავდა. დღეს კი უკვე 45 დასაქმებული გვყავს კომპანიაში.  მიუხედავად საწყისი მცირე რესურსისა, თავიდანვე გვქონდა მკვეთრად გამოხატული ნიშა — ჩვენი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, თავისი დიზაინით, მნიშვნელოვნად გამორჩეული ყოფილიყო საქართველოს ბაზარზე არსებული იმპორტირებული პროდუქტისგან. გვსურს, მუდმივად შევინარჩუნოთ ეს ინდივიდუალიზმი და მაღალი ხარისხი”,— ამბობს  ნიკა ნიკოლეიშვილი, „ნიკოლის“ დამფუძნებელი.

„ნიკოლის“ განვითარების მასშტაბი ასეთია: თავიდან იყო შესაბამისი ტექნოლოგიებითა და დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოს გახსნა. შემდეგ, ბრენდის პროდუქციის ონლაინ გაყიდვა, 5 თვის შემდეგ კი -  პირველი ფიზიკური მაღაზიის გახსნა. დღეს „ნიკოლის“ ხუთი ფილიალია აქვს. ოთხი მათგანი თბილისშია წარმოდგენილი, ერთი კი — ბათუმში.

„ყოველთვის ვამბობ, რომ „ნიკოლის“ დაარსების პირველივე დღიდან ერთგულ მხარდამჭერად მოგვყვება თიბისი. ბანკი ისეთ რთულ პერიოდებშიც  გვიწყობდა განვითარებაში ხელს, როგორიც კოვიდპანდემია იყო. მაშინ ყველას ახალ რეალობაზე გვიწევდა ადაპტირება, რაც საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. თიბისის დახმარებით არა მხოლოდ გავუმკლავდით გამოწვევებს, არამედ გავიზარდეთ კიდეც”, - ამბობს “ნიკოლის” დამფუძნებელი.

უკვე რამდენიმე წელია, „ნიკოლი“ ექსპორტზეა ორიენტირებული. მიზანი შემდეგია - გაფართოება არა მხოლოდ ადგილობრივად, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. სწორედ ამიტომ, “ნიკოლის” ხშირად იხილავთ სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენაზე.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image მოთხოვნა მნიშვნელოვნად არის გაზრდილი, ადგილები თითქმის სრულად დაჯავშნილია - როგორ ხვდება Radisson RED ახალ წელს

09.12.2025.18:00

ახალი წლის შესახვედრად, თბილისის ისტორიულ უბანში მდებარე სასტუმრო Radisson RED-ში მოთხოვნა გაზრდილია. როგორც Business Insider Georgia-ს სასტუმროს გაყიდვების დირექტორმა ეკა მიქაშავიძემ განუცხადა, ადგილები თითქმის სრულად დაჯავშნილია.

„31 დეკემბრის, ახალი წლის საღამოს, Radisson RED-ში სტუმრებს დახვდებათ საზეიმო ატმოსფერო, ელეგანტური სადღესასწაულო ვახშამი, მულენ რუჟის შთამბეჭდავი გარემო, მოცეკვავეთა პერფორმანსები და დაუვიწყარი გართობა.

საღამოს პროგრამა დაიწყება 22:00 საათზე.

წელს მოთხოვნა გასულ წელთან შედარებით მნიშვნელოვნად არის გაზრდილი, ადგილები თითქმის სრულად დაჯავშნილია.

სტუმრებს შორის განსაკუთრებული დაინტერესება შეინიშნება თურქეთიდან, სომხეთიდან და რუსეთიდან, რაც კიდევ უფრო ხაზს უსვამს ღონისძიების გამორჩეულობასა და პოპულარობას“, - აღნიშნა ეკა მიქაშავიძემ. 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა