„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართული ბრენდი, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა
„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა.
„ძალიან მცირე მასშტაბით დავიწყეთ, მხოლოდ ორი მკერავი გვყავდა. დღეს კი უკვე 45 დასაქმებული გვყავს კომპანიაში. მიუხედავად საწყისი მცირე რესურსისა, თავიდანვე გვქონდა მკვეთრად გამოხატული ნიშა — ჩვენი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, თავისი დიზაინით, მნიშვნელოვნად გამორჩეული ყოფილიყო საქართველოს ბაზარზე არსებული იმპორტირებული პროდუქტისგან. გვსურს, მუდმივად შევინარჩუნოთ ეს ინდივიდუალიზმი და მაღალი ხარისხი”,— ამბობს ნიკა ნიკოლეიშვილი, „ნიკოლის“ დამფუძნებელი.
„ნიკოლის“ განვითარების მასშტაბი ასეთია: თავიდან იყო შესაბამისი ტექნოლოგიებითა და დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოს გახსნა. შემდეგ, ბრენდის პროდუქციის ონლაინ გაყიდვა, 5 თვის შემდეგ კი - პირველი ფიზიკური მაღაზიის გახსნა. დღეს „ნიკოლის“ ხუთი ფილიალია აქვს. ოთხი მათგანი თბილისშია წარმოდგენილი, ერთი კი — ბათუმში.
„ყოველთვის ვამბობ, რომ „ნიკოლის“ დაარსების პირველივე დღიდან ერთგულ მხარდამჭერად მოგვყვება თიბისი. ბანკი ისეთ რთულ პერიოდებშიც გვიწყობდა განვითარებაში ხელს, როგორიც კოვიდპანდემია იყო. მაშინ ყველას ახალ რეალობაზე გვიწევდა ადაპტირება, რაც საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. თიბისის დახმარებით არა მხოლოდ გავუმკლავდით გამოწვევებს, არამედ გავიზარდეთ კიდეც”, - ამბობს “ნიკოლის” დამფუძნებელი.
უკვე რამდენიმე წელია, „ნიკოლი“ ექსპორტზეა ორიენტირებული. მიზანი შემდეგია - გაფართოება არა მხოლოდ ადგილობრივად, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. სწორედ ამიტომ, “ნიკოლის” ხშირად იხილავთ სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენაზე.
სხვა სიახლეები
GGU ჯგუფს GBM CEE, Central Asia & Türkiye Awards 2025-ის პრესტიჟული ჯილდო მიენიჭა
01.12.2025.12:12
GGU ჯგუფმა საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა 2025 წლის 25-26 ნოემბერს თურქეთში გამართულ GBM CEE, Central Asia & Türkiye Awards-ზე. ეს ყოველწლიური დაჯილდოების ცერემონია რეგიონში ყველაზე მნიშვნელოვან მოვლენად ითვლება, სადაც ჯილდოვდებიან კომპანიები, რომლებმაც უდიდესი წვლილი შეიტანეს რეგიონის კაპიტალის ბაზრების ინოვაციურ და მდგრად განვითარებაში.
ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის (თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის წყალმომარაგების სისტემების) და ენერგეტიკული ობიექტების მმართველმა კომპანიამ - Georgia Global Utilities (GGU) - გამარჯვება მოიპოვა ნომინაციაში „წლის გარიგება - საქართველო“ (Deal of the Year - Georgia).
GGU-ს ჯილდო გადაეცა 300 მილიონი აშშ დოლარის მოცულობის 5-წლიანი მწვანე ევროობლიგაციების წარმატებული გამოშვებისთვის, რომელმაც მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა საქართველოს კაპიტალის ბაზრების განვითარებაზე და ხელი შეუწყო წყალმომარაგების სექტორის მდგრადი ინფრასტრუქტურის დაფინანსებას. ტრანზაქციის მენეჯმენტი განახორციელეს წამყვანმა საერთაშორისო და ადგილობრივმა საინვესტიციო ბანკებმა - J.P. Morgan, TBC Capital და Galt & Taggart.
თურქეთში გამართულ დაჯილდოების ცერემონიას ესწრებოდნენ GGU ჯგუფის წარმომადგენლები: ხოსე მიგელ სანტოსი, ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის გენერალური დირექტორი; რამონ მარია პუჯოლი, GGU ჯგუფის ფინანსებისა და კონტროლის მიმართულების ხელმძღვანელი; ანასტასია ასათიანი, Aqualia-ს სტრატეგიული ინვესტიციებისა და M&A-ს ხელმძღვანელი აზია–აფრიკაში; ფრანცისკო ატანასიო გოიტია, Aqualia - ს ფინანსური რესურსებისა და ლიკვიდობის მართვის ხელმძღვანელი.
GGU ჯგუფის მიერ მოპოვებული საერთაშორისო აღიარება კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს იმ სტრატეგიული ინვესტიციების მნიშვნელობას, რომლებიც მიმართულია წყალმომარაგების ინფრასტრუქტურის განახლებასა და ენერგოეფექტური ტექნოლოგიების დანერგვაზე.