მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7087.6
-0.004
flag
AZN 1.5892
-0.0006
flag
CNY 38.208
0.0009
flag
EUR 3.14
0.0152
flag
GBP 3.572
0.0023
flag
KZT 52.74
-0.0007
flag
TRY 0.0636
0
flag
USD 2.702
-0.0009

„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართული ბრენდი, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა

news image

„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა.

 

„ძალიან მცირე მასშტაბით დავიწყეთ, მხოლოდ ორი მკერავი გვყავდა. დღეს კი უკვე 45 დასაქმებული გვყავს კომპანიაში.  მიუხედავად საწყისი მცირე რესურსისა, თავიდანვე გვქონდა მკვეთრად გამოხატული ნიშა — ჩვენი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, თავისი დიზაინით, მნიშვნელოვნად გამორჩეული ყოფილიყო საქართველოს ბაზარზე არსებული იმპორტირებული პროდუქტისგან. გვსურს, მუდმივად შევინარჩუნოთ ეს ინდივიდუალიზმი და მაღალი ხარისხი”,— ამბობს  ნიკა ნიკოლეიშვილი, „ნიკოლის“ დამფუძნებელი.

„ნიკოლის“ განვითარების მასშტაბი ასეთია: თავიდან იყო შესაბამისი ტექნოლოგიებითა და დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოს გახსნა. შემდეგ, ბრენდის პროდუქციის ონლაინ გაყიდვა, 5 თვის შემდეგ კი -  პირველი ფიზიკური მაღაზიის გახსნა. დღეს „ნიკოლის“ ხუთი ფილიალია აქვს. ოთხი მათგანი თბილისშია წარმოდგენილი, ერთი კი — ბათუმში.

„ყოველთვის ვამბობ, რომ „ნიკოლის“ დაარსების პირველივე დღიდან ერთგულ მხარდამჭერად მოგვყვება თიბისი. ბანკი ისეთ რთულ პერიოდებშიც  გვიწყობდა განვითარებაში ხელს, როგორიც კოვიდპანდემია იყო. მაშინ ყველას ახალ რეალობაზე გვიწევდა ადაპტირება, რაც საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. თიბისის დახმარებით არა მხოლოდ გავუმკლავდით გამოწვევებს, არამედ გავიზარდეთ კიდეც”, - ამბობს “ნიკოლის” დამფუძნებელი.

უკვე რამდენიმე წელია, „ნიკოლი“ ექსპორტზეა ორიენტირებული. მიზანი შემდეგია - გაფართოება არა მხოლოდ ადგილობრივად, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. სწორედ ამიტომ, “ნიკოლის” ხშირად იხილავთ სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენაზე.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image VR Krtsanisi Resort Residence-ში​ მაღალი კლასის რესტორანი „მარანი“ გაიხსნა

02.12.2025.12:00

VR Krtsanisi Resort Residence კიდევ ერთხელ ამტკიცებს, რომ ქალაქის ერთ-ერთი ყველაზე განვითარებადი საცხოვრებელი სივრცეა. კომპლექსში გაიხსნა ახალი, პრემიუმ კლასის რესტორანი „მარანი“, რომელიც მაცხოვრებლებსა და სტუმრებს სთავაზობს მაღალი ხარისხის კულინარიულ გამოცდილებას თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად.

„მარანი“ წარმოადგენს სივრცეს, სადაც ქართული და მსოფლიო კულინარიის საუკეთესო ტრადიციები ერთიანდება ინოვაციურ მიდგომებთან. სტუმრებს შეუძლიათ დააგემოვნონ როგორც კლასიკური, ისე თანამედროვე ინტერპრეტაციით შექმნილი კერძები.

რესტორანი გამოირჩევა თანამედროვე ინტერიერითა და კომფორტულად მოწყობილი სივრცით, სადაც თითოეული დეტალი შექმნილია სასიამოვნო ატმოსფეროსა და დაუვიწყარი გამოცდილებისთვის.მაღალი ხარისხის სტანდარტები ქმნის გარემოს, სადაც თითოეული სტუმარი შეძლებს სასიამოვნოდ გაატაროს დრო.

VR Krtsanisi Resort Residence განაგრძობს განვითარებას და უკვე დაგეგმილი აქვს არაერთი ახალი პროექტისა და ინიციატივის განხორციელება, რომლებიც კიდევ უფრო გაამდიდრებს კომპლექსის ინფრასტრუქტურასა და ცხოვრების ხარისხს.

რესტორანი „მარანი“ არის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი კომპლექსის სტრატეგიაში, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის პრემიუმ ცხოვრების სტილის შეთავაზებას გარემოში, სადაც კომფორტი, ხარისხი და ესთეტიკა მაღალ სტანდარტზე დგას.

რესტორანი მდებარეობს გრიგოლ ვოლსკის ქ.N7-ში, სადაც მაღაკვალიფიციური გუნდი მზად არის მუდმივად მოგემსახუროთ და თქვენი გამოცდილება მეტად სასიამოვნო გახადოს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა