მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7092.8
0.0025
flag
AZN 1.5911
-0.0001
flag
CNY 38.179
0.0111
flag
EUR 3.1204
-0.0019
flag
GBP 3.5503
0.0081
flag
KZT 52.19
0.0014
flag
TRY 0.0637
0
flag
USD 2.7052
-0.0004

„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართული ბრენდი, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა

news image

„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა.

 

„ძალიან მცირე მასშტაბით დავიწყეთ, მხოლოდ ორი მკერავი გვყავდა. დღეს კი უკვე 45 დასაქმებული გვყავს კომპანიაში.  მიუხედავად საწყისი მცირე რესურსისა, თავიდანვე გვქონდა მკვეთრად გამოხატული ნიშა — ჩვენი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, თავისი დიზაინით, მნიშვნელოვნად გამორჩეული ყოფილიყო საქართველოს ბაზარზე არსებული იმპორტირებული პროდუქტისგან. გვსურს, მუდმივად შევინარჩუნოთ ეს ინდივიდუალიზმი და მაღალი ხარისხი”,— ამბობს  ნიკა ნიკოლეიშვილი, „ნიკოლის“ დამფუძნებელი.

„ნიკოლის“ განვითარების მასშტაბი ასეთია: თავიდან იყო შესაბამისი ტექნოლოგიებითა და დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოს გახსნა. შემდეგ, ბრენდის პროდუქციის ონლაინ გაყიდვა, 5 თვის შემდეგ კი -  პირველი ფიზიკური მაღაზიის გახსნა. დღეს „ნიკოლის“ ხუთი ფილიალია აქვს. ოთხი მათგანი თბილისშია წარმოდგენილი, ერთი კი — ბათუმში.

„ყოველთვის ვამბობ, რომ „ნიკოლის“ დაარსების პირველივე დღიდან ერთგულ მხარდამჭერად მოგვყვება თიბისი. ბანკი ისეთ რთულ პერიოდებშიც  გვიწყობდა განვითარებაში ხელს, როგორიც კოვიდპანდემია იყო. მაშინ ყველას ახალ რეალობაზე გვიწევდა ადაპტირება, რაც საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. თიბისის დახმარებით არა მხოლოდ გავუმკლავდით გამოწვევებს, არამედ გავიზარდეთ კიდეც”, - ამბობს “ნიკოლის” დამფუძნებელი.

უკვე რამდენიმე წელია, „ნიკოლი“ ექსპორტზეა ორიენტირებული. მიზანი შემდეგია - გაფართოება არა მხოლოდ ადგილობრივად, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. სწორედ ამიტომ, “ნიკოლის” ხშირად იხილავთ სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენაზე.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Leonidas-მა საქართველოში ასორტიმენტი გააფართოვა - მენიუში ცხელი შოკოლადი და ახალი პროდუქტები გამოჩნდა

26.11.2025.16:00

ბელგიური შოკოლადის ლეგენდარული ბრენდი Leonidas, რომელიც საქართველოს ბაზარზე უკვე ერთ თვეზე მეტია შემოვიდა, ასორტიმენტს აფართოებს. როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანია Leonidas Georgia-ს გენერალურმა მენეჯერმა, მარიამ ჩაჩავამ განაცხადა, მენიუს შოკოლადის ნაირსახეობებთან ერთად დაემატა ცხელი შოკოლადიც.

„გავაფართოვეთ როგორც პრალაინების და სნექების ასორტიმენტი, ასევე დავამატეთ ცხელი შოკოლადი და მარშმელოუები.

გეტყვით, რომ დეკემბრიდან გვექნება საახალწლო advent calendars და პროდუქცია საახალწლო შეფუთვებით. თავისთავად პრალაინების ასორტიმენტიც კიდევ უფრო გაფართოვდება“, - აღნიშნა მარიამ ჩაჩავამ.

Leonidas-ი, რომელიც მსოფლიოს 50-ზე მეტ ქვეყანაში ოფიციალურად არის წარმოდგენილი, სამომავლოდ ქართულ ბაზარზე გაფართოებას და ბაზრის მეტი წილის ათვისებას გეგმავს.

„ბელგიური შოკოლადი ქართველი მომხმარებლისთვის ყოველთვის ასოცირდებოდა პრემიუმ ხარისხის უგემრიელეს შოკოლადთან, თუმცა Leonidas-ის პირდაპირი წარმოდგენა საქართველოში სრულიად ახალი გამოცდილებაა. ჩვენი მიზანია არა მხოლოდ გემოების გაცნობა, არამედ ბელგიური ტკბილეულის კულტურის გაზიარება. აქტიურად ვმუშაობთ ცნობადობის გაზრდაზე, ვაორგანიზებთ დეგუსტაციებს, ვმონაწილეობთ კორპორატიულ ღონისძიებებში, ვთანამშრომლობთ ბიზნესებთან, რომლებიც ეძებენ დახვეწილ საჩუქრებს თანამშრომლებისა და პარტნიორებისთვის.

ჩვენი მთავარი მისიაა შევქმნათ ბედნიერების მომენტი ყველასთვის. Leonidas-ის მთავარი უპირატესობა მისი 100%-ით ბელგიური წარმომავლობაა. ყველა პროდუქტი მზადდება მხოლოდ ბელგიაში, ტრადიციული ბელგიური მეთოდებით და უმაღლესი ხარისხის ინგრედიენტებით, მხოლოდ 100% სუფთა კაკაოს კარაქით, პალმის ზეთის გარეშე.

ჩვენი შოკოლადი არ იყინება და მზადდება ყოველთვის ახალი ინგრედიენტებით. კაკაო განადან და კოტ-დ’ივუარიდან მოდის, ნუში - ესპანეთიდან და ასე შემდეგ.

ამასთან, 2013 წლიდან Leonidas ბელგიის სამეფო სასახლის ოფიციალური მომწოდებელია, რაც ხარისხისა და ნდობის უმაღლესი დადასტურებაა“, - ამბობს Leonidas Georgia-ს გენერალური მენეჯერი.

თბილისში Leonidas-ის პროდუქციის შეძენა შესაძლებელია ბრენდის ოფიციალურ მაღაზიაში - დავით აღმაშენებლის გამზირის #12-ში, სადაც სრული ასორტიმენტია წარმოდგენილი. გარდა ამისა, Leonidas Georgia პროდუქციას ყიდის ონლაინ.

„საქართველო ნამდვილად მზარდი ბაზარია პრემიუმ სეგმენტისთვის. მომხმარებლები უფრო და უფრო მეტად აფასებენ ხარისხს, ბუნებრივ ინგრედიენტებსა და ევროპულ სტანდარტებს.
ამასთან, ბიზნეს სექტორიც ვითარდება - კომპანიები ეძებენ დახვეწილ გზებს თანამშრომლებისა და პარტნიორების დასაფასებლად. სწორედ აქ ვხედავთ დიდ პოტენციალს Leonidas-ის კორპორატიული ხაზისთვის.
ჩვენ გვჯერა, რომ ბელგიური ტრადიციისა და ადგილობრივი ხედვის შერწყმით Leonidas Georgia შეძლებს არა მხოლოდ მაღალი ხარისხის პროდუქტის შეთავაზებას, არამედ თანამშრომლობის ახალი კულტურის შექმნას ქართულ ბიზნეს გარემოში“, - განმარტავს მარიამ ჩაჩავა.

Leonidas მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი და საყვარელი შოკოლადის ბრენდია. 1913 წლიდან იგი ანიჭებს ბედნიერებას მილიონობით ადამიანს 50-ზე მეტ ქვეყანაში და 1300-ზე მეტ მაღაზიაში. 

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა