„წყალი მთის“ მოხვდა 3 საუკეთესო ბრენდს შორის, რაც საერთაშორისო აღიარების მნიშვნელოვან ნიშნულად ითვლება - რა შედეგებით დაბრუნდა Coca-Cola Bottlers Georgia ჩინეთში გამართული გამოფენიდან
წყალი მთის • Water MTIS წარმატებით წარდგა გუანჯოუში გამართულ The 13th China (Guangzhou) International High-end Drinking Water Industry Expo-ზე, რომელიც აზიაში საერთაშორისო პრემიუმ წყლების ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან გამოფენად ითვლება.
აღნიშნულ გამოფენაზე წარმოდგენილნი იყვნენ ჩინეთისა და მსოფლიოს სხვა ქვეყნებიდან წყლის წამყვანი მწარმოებლები. ღონისძიების მთავარი ყურადღების ცენტრში იყო ბრმა დეგუსტაციის კონკურსი, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო 100-ზე მეტმა ბრენდმა.
დეგუსტაცია ჩატარდა მოწვეული 5 ჟიურის მიერ სხვადასხვა ქვეყნებიდან. ბრმა ტესტირების ფორმატში ჟიურის წევრებს არ ჰქონდათ ინფორმაცია ბრენდების შესახებ, რამაც უზრუნველყო ობიექტურობა და მიუკერძოებლობა.
აღნიშნული კონკურსის შედეგად, „მთის წყალი“ მოხვდა 3 საუკეთესო ბრენდს შორის, რაც საერთაშორისო აღიარების მნიშვნელოვან ნიშნულად ითვლება.
„წყალი მთის“ საქართველოში Coca-Cola-ს ფლაგმანი ბრენდია. აღსანიშნავია, რომ 2024 წლის ბოლოს Coca-Cola Bottlers Georgia-მ ახალ ქარხანაში „მთის" წყლის 0%-იანი ბრომატით გამოშვება დაიწყო, რომლის ჯამური საინვესტიციო ღირებულება 30 მილიონ ლარამდეა.
აღსანიშნავია, რომ მწარმოებელი წყლის ხარისხს დიდ ყურადღებას აქცევს და პროდუქციას თანამედროვე სტანდარტებით აწარმოებს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
16.06.2025.19:00
თბილისი მოლი • Tbilisi Mall, რომელიც საქართველოში პირველი მულტიფუნქციური შოპინგ ცენტრია, მიმზიდველობას არ კარგავს და ახალი ბრენდებით ივსება. მიმდინარე წელს მოლში რამდენიმე ახალი ობიექტის გაიხსნა.
როგორც Business Insider Georgia-ს თბილისი მოლის ადმინისტრაციაში განუცხადეს, ბოლო 3 თვის განმავლობაში თბილისი მოლში გაიხსნა:
1-ელი სართული
მე-2 სართული
მე-3 სართული
თბილისი მოლის ადმინისტრაციაში განმარტავენ, რომ მალე სავაჭრო ცენტრში გაიხსნება:
1-ელი სართული
მე-2 სართული
მე-3 სართული
თბილისი მოლი 2012 წელს გაიხსნა და ის ქვეყნის მასშტაბით პირველი შოპინგ ცენტრის სტატუსის მატარებელია. მოლის ტერიტორიაზე კომერციული ფართები სამ სართულზეა განაწილებული და 74 000 კვ.-ს იკავებს. აქ წარმოდგენილია ცნობილი, საერთაშორისო ბრენდები და ქსელები, ასევე პოპულარული ბრედ-კაფეები და სწრაფი კვების ობიექტები. 15 000 კვ.მ-ზე განთავსებულია ჰიპერმარკეტი, ხოლო 400 კვ.მ-ზე - საბავშვო გასართობი ობიექტი და კონტაქტური ზოოპარკი. მოლის ზედა სართულზე ფუნქციონირებს მრავალდარბაზიანი კინოთეატრი. მიწისქვეშ, სამ სართულზე, მოწყობილია 2000-ადგილიანი ავტოსადგომი. სავაჭრო ცენტრის ტერიტორიაზე ხელმისაწვდომია ისეთი სერვისები, როგორიც არის უფასო პარკირება, ქიმწმენდა, მანქანის რეცხვა, სამკერვალო და სხვა, რაც მომხმარებელს მეტ კომფორტს უქმნის და დროის დაზოგვაში ეხმარება.