მოზიდული სადაზღვევო პრემიის მიხედვით TOP 10 სადაზღვევო კომპანია
2025 წლის 30 ივნისის მდგომარეობით რეგისტრირებულია 19 სადაზღვევო კომპანია, რომლებიც ფლობენ სიცოცხლის და არასიცოცხლის დაზღვევის ლიცენზიას.
საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურის ინფორმაციით, 2025 წლის 6 თვის განმავლობაში მოზიდულმა სადაზღვევო პრემიამ პირდაპირი დაზღვევის საქმიანობიდან შეადგინა 802 მილიონი ლარი.
ამავე პერიოდის შედეგებით მზღვეველების სადაზღვევო მოგებამ შეადგინა 162 მილიონი ლარი, წმინდა მოგებამ კი 56 მილიონი ლარი.
სადაზღვევო კომპანიების აქტივების ჯამური მოცულობა შეადგენს 1 727 მილიონ ლარს, ხოლო კაპიტალი 466 მილიონ ლარს.
2025 წლის 6 თვის მაჩვენებლებით, საქართველოს სადაზღვევო ბაზარზე მოზიდული პრემიის მიხედვით ჯიპიაი ლიდერობს. სადაზღვევო კომპანიამ მიმდინარე წლის პირველ ნახევარში 148 მლნ ლარის სადაზღვევო პრემია მოიზიდა. მეორე ადგილზეა თიბისი დაზღვევა, რომლის მიერ მოზიდულმა პრემიამ 137 მლნ ლარი შეადგინა. მესამე პოზიციაზე კი ალდაგია, რომელმაც 6 თვეში 125 მლნ ლარის პრემია მოიზიდა.
მოზიდული სადაზღვევო პრემიის მიხედვით TOP 10 სადაზღვევო კომპანია:
საგულისხმოა, რომ ბაზარზე არსებული 19 სადაზღვევო კომპანიიდან 7 კომპანიას 2025 წლის 6 თვეში გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით მოზიდული სადაზღვევო პრემიის მოცულობა შეუმცირდა.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
27.08.2025.18:00
MEMO • მემო არის ბრენდი, რომელიც „Georgia Start Here“-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება და გაზიარება უნიკალური, ხელნაკეთი ქმნილებების საშუალებით. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელსა და დირექტორს ალექსანდრე სუსარეიშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და
რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
MEMO • მემო -ს ბრენდი Georgia Starts Here-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება უნიკალური ქართული ხელნაკეთი (ტექსტილი, კერამიკა, სამკაულები და სხვა მრავალი) კოლექციებით. „მემოს“ დაბადების იდეა 2024 წლის ბოლოს გაჩნდა და განხორციელების ეტაპს მალევე შევუდექით. უკვე 2025 წლის ივნისის თვეში კი ფიზიკური მაღაზიაც გამოჩნდა კოტე აფხაზის 31 ნომერში.
ნებისმიერი სტუმარი ვინც გვეწვევა აუცილებლად იპოვის მისთვის საინტერესო, საქართველოს სიყვარულით შექმნილ ნივთს. ჩვენ ვთანამშრომლობთ კერამიკის ცნობილ სტუდიებთან და მათთან ერთად ვქმნით ექსკლუზიურ პროდქუციას, რომელიც ხელმისაწვდომი მხოლოდ „მემოს“ მაღაზიაშია.
აქსესუარების, თუ სამკაულების ხაზი იმდენად ლამაზი და მრავალფეროვანია შეუძლებელია გულგრილად ჩაუარო. ყოველდღიურ რეჟიმში ვმუშაობთ კოლექციების განახლებისთვის ჩვენს პარტნიორებთან ერთად, უამრავ იდეას ვამუშავებთ რომ საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნებაზე ორიენტირებული შესაბამისი მიმართულებები განვავითაროთ.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
ძალიან საინტერესო ტენდეციები იკვეთება ამ მხრივ, რამდენდაც მაღაზია კოტე აფხაზის 31 ნომერში მდებარეობს და ყველამ ვიცით ეს ქუჩა ტურისტულად აქტიური ზონაა, მოლოდინი რა თქმა უნდა იყო რომ უცხოელი სტუმრები ბევრი გვეყოლებოდა და ასეც არის, მოთხოვნა მაღალიაა განსახვებული ფორმის, დიზაინის კერამიკაზე, აქსესუარებზე, რომელიც ზომიერად ატარებს, როგორც ქართულ ტრადიციულ ისე თანამედროვე ელემენტებს. თუმცა ჩვენი მიზანი იყო პირველ რიგში ქართველებთან დავმეგობრებულიყავით და გვიხარია, რომ ყოველდღიურად იზრდება ქართველი ვიზიტორების რაოდენობა მაღაზიაში. ასევე MEMO- ს აქვს ონლაინ მაღაზიაც და ონლაინ გაყიდვების ზრდაც შეინიშნება. აქვე მადლობა მინდა გადავუხადო ჩვენს არაჩვეულებრივ მარკეტინგის გუნდს. ისინი ძალიან ბევრს მუშაობენ რომ თითოეული ნაკეთობა ონლაინ სივრცეში მთელი სილამაზით იყოს წარმოჩენილი, მიუხედავად ამისა, ყველას ვინც სოციალური მედიიდან გვიკავშირდება ვურჩევთ ფიზიკურად გვესტუმრონ მაღაზიაშია რათა მაღაზიაში არსებული კონფეცფია შეიგრძნონ, რადგან ამ გარემოს შექმენაზე ბევრი ვიმუშავეთ.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
პირველ რიგში კონცეფციას, MEMO • მემო ბრენდია რომელიც ისტორიას ჰყვება. ის შექმნილია საქართველოს სიყვარულით და ყველაფერი რაც „მემოსთვის“ იქმნება შთაგონებულია ჩვენი ქვეყნის დიდი ისტორიით.
ამასთანავე, ჩვენ შევძელით ერთ სივრცეში გაგვეერთიანებინა სხვადასხვა უნიჭიერესი ხელოვანის ნამუშევარი, რომელიც ასევე სიყვარულით ქმნის თითოეულ ნივთს, აქსესუარს, სამკაულს. ჩვენს პარტნიორებთან ყოველი კომუნიკაცია ახალი იდეების დაბადებას ნიშნავს, მუდამ რაღაცას ვგეგმავთ, ვავითარებთ და ყველას მხოლოდ ერთი რამ აერთიანებს, სიყვარული საქართველოსადმი.
აქვე აუცილებლად მინდა აღვნიშნო, რომ უშუალოდ ჩვენი მეორე კომპანია Georgia Starts Here, რომლის ფარგლებშიც დაიბადა MEMO.
ეს არის ინგლისურენოვანი პლატფორმა, სადაც საქართველოზე ვყვებით, როგორც ქართველებისთვის ასევე უცხოელებისთვის. თითოეული ვიდეო თუ ფოტო რომელსაც ჩვენი გადამღები ჯგუფი ქმნის საოცარი ენერგიის და მუხტის მატარებელია. „მემოს“ მაღაზიაში ასევე ნახავთ Georgia Starst Here -ის გუნდის მიერ შექმნილ პროდუქციას, პოსტერებს, მაგნიტებს, პოსტქარდებს, რომელიც უნიკალურია და თითქმის 6 თვიანი მუშაობის შედეგად შექმნეს ჩვენმა ილუსტრატორებმა.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
ვგეგმავთ მეორე მაღაზიის გახსნას ბათუმში და ამაზე უკვე აქტიურად ვმუშაობთ. ამასთანავე, ძალიან გვინდა „მემოს“ ბრენდის გატანა ქვეყნის გარეთ და ამ მიმართულებითაც აქტიურად მიმდინარეობს მოლაპარაკებები. მუდმივად ვავითარებთ ახალ კოლექციების იდეებს და ამჟამად უკვე ვემზადებით ახალი წლისთვის. MEMO -ში განსხვავებული, ზღაპრული ახალი წელი უნდა მოვიდეს, სადაც სტუმრებს ექნებათ შესაძლებელობა უნიკალური ხელნაკეთი საახალწლო სათამშოები და დეკორაციები შეიძინონ, ახალი წელი ხომ ჯადოსნურია და „მემოს“ პირველი ახალი წელიც ასეთი გვინდაიყოს.
შემოდგომაზე კიდევ ერთ დიდ სიურპრიზს შევთავაზებთ მომხმარებლებს. გადავწყვიტეთ ყველასთვის საყვარელი ქართველი მომღერლებისა და კომპოზიტორების შემოქმედების ვინილის ფირფიტებზე გაცოცხლება. 3 წლის განმავლობაში 10 ალბომი გამოვა ლიმიტირებული რაოდენობით. პირველი ალბომი კი გოგი დოლიძის დაუვიწყარი შემოქმედება იქნება. ამ მიმართულებით უკვე ვმუშაობთ და სულ ცოტა დარჩა როცა ფიზიკურად ვინილის ჩანაწერი ხელმისაწვდომი გახდება. წინ საკმაოდ ბევრი გეგმა გვაქვს.
ცნობისთვის, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ კომპანიის საიტს ესტუმრონ : https://memories.ge/ka-ge/.