მოთხოვნა მაღალია, პროექტში სახლების 90%-ს საქართველოს მოქალაქეები ყიდულობენ - „მგზავრების უბანი საგურამოში“
სასტუმროების ქსელ „მგზავრებისა“ და ავეჯის მწარმოებელი ქართული კომპანიის „ჰოუმმეიდის“ ერთობლივი პროექტის „მგზავრების უბანი საგურამოში“ მშენებლობის მეორე ეტაპი და გაყიდვები დაიწყო. ამის შესახებ Business Insider Georgia-ს „სასტუმროების ქსელი მგზავრების“ დირექტორის მოადგილემ მადლენა მანუსაჩიანმა განუცხადა.
„მგზავრების უბანი საგურამოში“ დასრულებულია და სრულადაა გაყიდული. მეორე ფაზა დაიწყო გაყიდვების. კომპანია იწყებს თავისუფალი მიწის ნაკვეთების განვითარებას და შესაბამისად, გაყიდვებს. ამ ეტაპზე უკვე გავაკეთეთ კორტები, ფეხბურთის მოედანი, ფუნქციონირებს აუზი, გაიხსნა რესტორანი კარი“, - ამბობს მადლენა მანუსაჩიანი.
რაც შეეხება პროექტის მეორე ეტაპს, როგორც კომპანიის დირექტორის მოადგილე ამბობს, ამ დროისთვის ინფრასტრუქტურის 90% დასრულებულია და პირველი ქუჩა შესახლებულია.
მეორე ეტაპის გაყიდვები აქტიურია. პროექტის მიხედვით აშენდება 50 სახლი. მინიმალური ფართის სახლის ღირებულება 63 ათასი დოლარია, პროექტში შედის მიწის ნაკვეთით. მშენებლობის მეორე ეტაპის ფარგლებში ამ დროისთვის შენდება 5 სახლი, გაყიდულია 10პროექტის დასრულება 2026 წელს იგეგმება. პროექტში სახლებს ძირითადად საქართველოს მოქალაქეები ყიდულობენ, ხოლო 10%-ს შეადგენენ უცხოელები. არის ინტერესი ემიგრანტებისგანაც“, - აცხადებს კომპანიის დირექტორის მოადგილე.
„მგზავრების უბანი საგურამოში“ 5 ჰექტარზეა განთავსებული.
„აქედან 3 ათასი კვადრატი ეთმობა რეკრეაციასა და ინფრასტრუქტურას. ამ დროისთვის აშენებულია და გაყიდულია 50 სახლი და კიდევ 50-ის აშენება იგეგმება, რომლის მშენებლობაც სექტემბერში დაიწყება. 1 კვადრატულის ფასი $800-დან იწყება, რაშიც შედის ფასადის დასრულება, გამწვანება და საპარკინგე ადგილი“, - ამბობს კომპანიის დირექტორის მოადგილე.
საგურამოში $8-მლნ-იანი ინვესტიციით პრემიუმ კლასის დასახლება მოეწყობა 2021 წელს დაიწყო.
„მგზავრების“ სასტუმროების ქსელი უკვე 13 წელია ადგილობრივ ბაზარზეა. სასტუმროს ტიპის აპარტამენტების კონცეფცია საქართველოში პირველად სწორედ „მგზავრებმა“ წარადგინა. კომპანიის სტრატეგია, საქართველოს პოპულარულ კურორტებზე 5 ვარსკვლავიანი ინფრასტრუქტურის მქონე სასტუმრო კომპლექსების მშენებლობა, სასტუმროს ნომრების რეალიზაცია და სასტუმროს მენეჯმენტია.
სხვა სიახლეები
01.08.2025.18:00
„ჭრებალოს მარანი“ როგორც სარესტორნო სივრცე 2022 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე. ახალ სეზონზე კი კომპანია მომხმარებლებს სხვადასხვა სიახლეს სთავაზობს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს „ჭრებალოს მარნის“ დამფუძნებელმა სალომე ლეკიშვილმა განუცხადა.
„ახალ სეზონს გაფართოებული სივრცით შევხვდით. აქამდე სტუმრებს ვიღებდით მხოლოდ ერთ დარბაზში. წელს კი გაფართოვდა ეზოს ტერიტორია, რაც გვაძლევს შესაძლებლობას, რომ უფრო მეტი ადამიანი მივიღოთ. დავამატეთ დარბაზი ქვედა სართულზე, სრულიად ახალი და განსხვავებული დიზაინით. მას აქვს უნიკალური კონცეფცია, რომელიც შეიმუშავა იმავე დიზაინერულმა ჯგუფმა (DODO Designs),
რომელიც ჩვენს სივრცეს საწყისი ეტაპიდან, დღემდე ქმნის და ავითარებს.
ამ ეტაპზე უკვე შეგვიძლია სტუმრების მიღება რამდენიმე განსხვავებულ სივრცეში. მარანს აქვს შესაძლებლობა, ერთდროულად უმასპინძლოს სხვადასხვა ჯგუფს: შესაძლებელია ერთ დარბაზში იმართებოდეს ერთი ღონისძიება, ხოლო მეორეში მეორე.
სივრცეების და შესაძლებლობების გაფართოების შედეგად, სტუმრებს უკვე ვთავაზობთ მომსახურებას ისეთი მნიშვნელოვანი ღონისძიებების გასამართად, როგორიცაა ქორწილები, ნათლობები, დაბადების დღეები და სხვა დღესასწაულები.
ეს არის ჩვენი მთავარი სიახლე მიმდინარე სეზონისთვის. თუმცა, პარალელურად დავიწყეთ სასტუმრო მიმართულების განვითარებაც. პირველი ეტაპი უკვე დასრულებულია და შემდეგი ზაფხულის სეზონისთვის მზად ვიქნებით, რომ სტუმრებს ვუმასპინძლოთ. კერძების მიმართულებით განსაკუთრებული სიახლეები ამ ეტაპზე არ გვაქვს, თუმცა დავამატეთ მეორე ბარი და მენიუში განვათავსეთ ახალი კოქტეილები, რაც დამატებით მრავალფეროვნებას ქმნის.
ახალ სივრცეში გამორჩეული, უნიკალური დიზაინია. გვაქვს ბუხრის კუთხე რბილი დასაჯდომებით, რაც განსაკუთრებით კომფორტულია ცივ სეზონზე, შემოდგომის მიწურულიდან ზამთრის განმავლობაში. ბუხრის სივრცე ყოველთვის დიდი მოთხოვნით სარგებლობდა “, - ამბობს სალომე ლეკიშვილი.
აღსანიშნავია, რომ ობიექტის მიმართ ინტერესი და მოთხოვნა სტაბილურად მზარდია.
„რემონტის გამო ოდნავ დაგვიანებით გავხსენით, თუმცა აშკარად შეინიშნება ვიზიტორთა მატება. გვყავს როგორც ბევრი ადგილობრივი, ქართველი ტურისტი, ასევე მრავლად არიან უცხოელი სტუმრებიც “, - აცხადებს კომპანიის დამფუძნებელი.
„ჭრებალოს მარანი“ აქტიურად გეგმავს გაფართოებას ტურისტული მიმართულებით და ბუტიკური სასტუმროს შექმნას.
„ჩვენი მიზანი, სასტუმროს მიმართულებით ტურისტული პოტენციალის განვითარებაა. ვგეგმავთ ბუტიკური ტიპის სასტუმროს შექმნას, რომელსაც ექნება უნიკალური დიზაინი. ზუსტად ისეთი, როგორიც ჩვენს მარნის სივრცეს, რომლის კონცეფციაც თავიდანვე განსაკუთრებული ვიზუალით გამოირჩეოდა.
კომპანია “დოდო დიზაინსთან” და არქიტექტორ პავლე მაისურაძესთან თანამშრომლობით შეიქმნა ძალიან საინტერესო კონცეფცია. ეს იქნება 8 ერთმანრთისგან სრულიად განსხვავებული დიზაინის ოთახი, რაც შთაგონებულია რაჭის ადგილობრივი ყურძნის ჯიშებით, როგორიცაა თეთრა, მწვანე, ცოლიკაური სხვა. თითოეული ოთახი ატარებს ამ ყურძნის ჯიშების სახელებს.
გვაქვს სურვილი, ერთ სივრცეში შევთავაზოთ სტუმრებს მაქსიმალურად კომფორტული და მრავალფეროვანი მომსახურება. ეს ჩვენი განვითარების მთავარი სტრატეგიული მიმართულებაა.
სასტუმროს შემდეგ კი ვგეგმავთ მომსახურების არეალის კიდევ უფრო გაფართოებას “, - აღნიშნავს სალომე ლეკიშვილი.
ცნობისთვის, „ჭრებალოს მარანი“ სარესტორნო სივრცის გარდა საკუთარ ღვინოსაც ფლობს და აწარმოებს. კომპანიის ღვინო წარმოდგენილია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ბაზრებზე.