მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7075.8
-0.0026
flag
AZN 1.5921
-0.0002
flag
CNY 38.013
-0.0006
flag
EUR 3.1293
0.0021
flag
GBP 3.5612
0.0119
flag
KZT 51.71
0.002
flag
TRY 0.0641
0
flag
USD 2.7065
-0.001

მომავალში ვგეგმავთ კოლექციების გაფართოებას და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას - Ponpon

news image

Ponpon  არის ქართული საბავშვო ბრენდი, რომელიც ქმნის და აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის ტანსაცმელსა და აქსესუარებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის თანადამფუძნებელს ანუკა მეგრელიშვილს ესაუბრა.


„Ponpon არის ქართული საბავშვო ბრენდი, რომელიც ქმნის და აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის ტანსაცმელსა და აქსესუარებს 0-დან 10 წლამდე ასაკის ბავშვებისთვის. ჩვენი მთავარი მიზანია მომხმარებლებს შევთავაზოთ კომფორტული, უსაფრთხო და განსხვავებული დიზაინის პროდუქცია “, - ამბობს კომპანიის თანადამფუძნებელი.

ბრენდის ასორტიმენტი მოიცავს როგორც ყოველდღიურ, ისე განსაკუთრებული დღეებისთვის განკუთვნილ ტანისამოსს.

„ჩვენი ასორტიმენტი მოიცავს, როგორც ყოველდღიურ ტანსაცმელს, ისე განსაკუთრებული დღეებისთვის შექმნილ „აუტფიტებს“. Ponpon-ის კოლექციებში შეხვდებით ნაზ ფერებს, ბუნებრივ ქსოვილებსა და თანამედროვე დიზაინს, რომელიც ბავშვურ თავისუფლებასა და ელეგანტურობას აერთიანებს. გარდა ტანსაცმლისა, ვქმნით აქსესუარებსაც - ქუდებს, ჩანთებს და სხვა დეტალებს, რომლებიც მთლიანობაში ქმნიან Ponpon-ის უნიკალურ სტილს “, - აღნიშნავს ანუკა მეგრელიშვილი.

Ponpon-ი თბილი და გულწრფელი ბრენდია ბავშვებისთვის, რასაც სხვადასხვა ფაქტორი განაპირობებს.

„Ponpon-ში გვჯერა, რომ ბედნიერი გუნდი ქმნის ბედნიერ ბრენდს. ვაფასებთ შემოქმედებითობას, ინიციატივასა და ერთმანეთის მხარდაჭერას. თითოეულ თანამშრომელს ვაძლევთ საშუალებას საკუთარი იდეებით ჩაერთოს პროცესებში, იქნება ეს დიზაინი, წარმოება თუ კომუნიკაცია. სწორედ ამ ერთიანმა შთაგონებამ შექმნა Ponpon-ი ისეთი, როგორიც დღეს არის - თბილი და გულწრფელი ბრენდი ბავშვებისთვის “, - აცხადებს კომპანიის თანადამფუძნებელი.

ბრენდი სამომავლოდ კოლექციების გამრავალფეროვნებასა და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას გეგმავს.

„მომავალში ვგეგმავთ Ponpon-ის კოლექციების გაფართოებას და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას. ჩვენი მიზანია, ქართულმა ხარისხმა და დიზაინმა ბავშვთა მოდის სფეროში ღირსეულად დაიმკვიდროს ადგილი არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ მის ფარგლებს გარეთაც.

სწორედ ამ მიზნის ფარგლებში, Ponpon წელს გეგმავს მონაწილეობას Playtime New York-ის გამოფენაზე. ეს იქნება მნიშვნელოვანი ნაბიჯი ბრენდის საერთაშორისო ცნობადობის გაზრდისა და ახალი თანამშრომლობების დამყარებისკენ “, - განმარტავს ანუკა მეგრელიშვილი.

ცნობისთვის, ბრენდი ორი დედის - ლიკუნა რატიანისა და ანუკა მეგრელიშვილის სიყვარულითა და ხედვით დაიბადა. პროდუქციის წარმოებაში მაღალი ხარისხის ორგანული ბამბა გამოიყენება და ყოველ ნივთს გამორჩეული დეტალი და აქსესუარი ემატება, რაც ბავშვებისათვის განკუთვნილ ყოველდღიურ სამოსს უფრო ახალისებს.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image მომავალში ვგეგმავთ კოლექციების გაფართოებას და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას - Ponpon

10.11.2025.16:00

Ponpon  არის ქართული საბავშვო ბრენდი, რომელიც ქმნის და აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის ტანსაცმელსა და აქსესუარებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia ბრენდის თანადამფუძნებელს ანუკა მეგრელიშვილს ესაუბრა.


„Ponpon არის ქართული საბავშვო ბრენდი, რომელიც ქმნის და აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის ტანსაცმელსა და აქსესუარებს 0-დან 10 წლამდე ასაკის ბავშვებისთვის. ჩვენი მთავარი მიზანია მომხმარებლებს შევთავაზოთ კომფორტული, უსაფრთხო და განსხვავებული დიზაინის პროდუქცია “, - ამბობს კომპანიის თანადამფუძნებელი.

ბრენდის ასორტიმენტი მოიცავს როგორც ყოველდღიურ, ისე განსაკუთრებული დღეებისთვის განკუთვნილ ტანისამოსს.

„ჩვენი ასორტიმენტი მოიცავს, როგორც ყოველდღიურ ტანსაცმელს, ისე განსაკუთრებული დღეებისთვის შექმნილ „აუტფიტებს“. Ponpon-ის კოლექციებში შეხვდებით ნაზ ფერებს, ბუნებრივ ქსოვილებსა და თანამედროვე დიზაინს, რომელიც ბავშვურ თავისუფლებასა და ელეგანტურობას აერთიანებს. გარდა ტანსაცმლისა, ვქმნით აქსესუარებსაც - ქუდებს, ჩანთებს და სხვა დეტალებს, რომლებიც მთლიანობაში ქმნიან Ponpon-ის უნიკალურ სტილს “, - აღნიშნავს ანუკა მეგრელიშვილი.

Ponpon-ი თბილი და გულწრფელი ბრენდია ბავშვებისთვის, რასაც სხვადასხვა ფაქტორი განაპირობებს.

„Ponpon-ში გვჯერა, რომ ბედნიერი გუნდი ქმნის ბედნიერ ბრენდს. ვაფასებთ შემოქმედებითობას, ინიციატივასა და ერთმანეთის მხარდაჭერას. თითოეულ თანამშრომელს ვაძლევთ საშუალებას საკუთარი იდეებით ჩაერთოს პროცესებში, იქნება ეს დიზაინი, წარმოება თუ კომუნიკაცია. სწორედ ამ ერთიანმა შთაგონებამ შექმნა Ponpon-ი ისეთი, როგორიც დღეს არის - თბილი და გულწრფელი ბრენდი ბავშვებისთვის “, - აცხადებს კომპანიის თანადამფუძნებელი.

ბრენდი სამომავლოდ კოლექციების გამრავალფეროვნებასა და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას გეგმავს.

„მომავალში ვგეგმავთ Ponpon-ის კოლექციების გაფართოებას და საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას. ჩვენი მიზანია, ქართულმა ხარისხმა და დიზაინმა ბავშვთა მოდის სფეროში ღირსეულად დაიმკვიდროს ადგილი არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ მის ფარგლებს გარეთაც.

სწორედ ამ მიზნის ფარგლებში, Ponpon წელს გეგმავს მონაწილეობას Playtime New York-ის გამოფენაზე. ეს იქნება მნიშვნელოვანი ნაბიჯი ბრენდის საერთაშორისო ცნობადობის გაზრდისა და ახალი თანამშრომლობების დამყარებისკენ “, - განმარტავს ანუკა მეგრელიშვილი.

ცნობისთვის, ბრენდი ორი დედის - ლიკუნა რატიანისა და ანუკა მეგრელიშვილის სიყვარულითა და ხედვით დაიბადა. პროდუქციის წარმოებაში მაღალი ხარისხის ორგანული ბამბა გამოიყენება და ყოველ ნივთს გამორჩეული დეტალი და აქსესუარი ემატება, რაც ბავშვებისათვის განკუთვნილ ყოველდღიურ სამოსს უფრო ახალისებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა