მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7049.5
0.0022
flag
AZN 1.5918
-0.0003
flag
CNY 37.725
-0.0014
flag
EUR 3.1344
-0.0239
flag
GBP 3.6168
-0.0159
flag
KZT 49.82
0.0001
flag
TRY 0.0667
-0.0001
flag
USD 2.707
-0.0005

მიკრომწვანილების წარმოებაში კონკურენცია იზრდება, ბაზარზე 60%-იან ნიშას ვინარჩუნებთ - „მიკროგრინი“

news image

 

„მიკროგრინის“ წარმომადგენელი მამუკა ძამიაშვილი Business Insider Georgia - თან ამბობს, რომ საქართველოში მიკრომწვანილების წარმოების ბიზნესში კონკურენცია მნიშვნელოვნადაა გაზრდილი და ამ ფონზე კომპანიის გაყიდვები მიმდინარე წელს, მხოლოდ 5%-ით გაიზარდა.

„მიკროგრინი ადგილობრივ ბაზარზე მე-7-ე წელია ოპერირებს. ბაზარზე ამ დროისთვის დაახლოებით 60-იანი ნიშა გვაქვს, თუმცა კონკურენტების გამოჩენის შემდეგ გაყიდვები შეგვიმცირდა. ბაზარზე შემოსული ახალი მოთამაშეები, დაახლოებით 15 მეწარმეა, დაბალ ფასს აწესებენ და ასე ცდილობენ არათანაბარი კონკურენციის შექმნას. თუმცა ამ კომპანიების ნაწილი დაახლოებით 3 თვე თუ ახერხებს ბაზარზე ოპერირებას“, - ამბობს მამუკა ძამიაშვილი.

რაც შეეხება ასორტიმენტს, კომპანიამ მიმდინარე წელს პროდუქციის ნუსხას ნიორი, სიმინდი, ქინძი და ხახვი დაუმატა.

„ჩვენ ნაწარმი ტრადიციული ბოსტნეულისგან რადიკალურად განსხვავებული პროდუქტია. უფრო ბოსტნეულისა და მწვანილის მიკრო ვერსიაა, რომელიც საქართველოში ინოვაციურია. თუმცა დასავლეთის ქვეყნებში კარგად იცნობენ და ძალიან პოპულარულია. ჩვენს სათბურში ათზე მეტი ჯიშის ბოსტნეული ხარობს, როგორიცაა წითელი კომბოსტო, ბროკოლი, ბოლოკი, მდოგვი, რუკოლა, წიწმატი თუ სალათების მიქსი. ყველა მათგანი განსხვავებული გემოთი და სასარგებლო თვისებებით გამოირჩევა“,- ამბობს მამუკა ძამიაშვილი.

რაც შეეხება საექსპორტო პოტენციალს, მეწარმე ამბობს, რომ „მიკროგრინი“ მხოლოდ ადგილობრივ ბაზარზე ოპერირებს. ექსპორტზე გასვლის შემთხვევაში საწარმოო სიმძლავრეები უნდა გაზარდონ, თუმცა ახლა შესაბამის ფართობს არ ფლოებენ.

„მიკროგრინი“ თვეში 300-დან 400 კილოგრამამდე მიკრომწვანილს აწარმოებს. მიკრომწვანილის 100 გრამიანი შეფუთვა 9 ლარი ღირს, ხოლო 40 გრამიანის ფასი 4,6 ლარია.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image შუქურას საზაფხულო სერიები თიბისი კონცეპტის და Visa-ს მხარდაჭერით გაიმართება

30.07.2025.14:43

თიბისი კონცეპტის და Visa-ს მხარდაჭერით ივლისსა და აგვისტოში შუქურას მუსიკალური საღამოების და კულინარიული მასტერკლასების სერიები გაიმართება. 

თუ აჭარაში გეგმავთ დასვენებას არ გამოტოვოთ ციხისძირში შუქურას საღამოები.

2 აგვისტო | ZURKIN & SANDRO JORBENADZE (VODKAST RECORDS)

16 აგვისტო | BOYA (MOREVI) & LUKA BARAMISHVILI

30 აგვისტო | MEMOTECH & NIKO

მუსიკალურ საღამოებთან ერთად, აუზის ტერასაზე, თქვენ გელოდებათ კულინარიული მასტერკლასების სერია აჭარა ჯგუფის ბრენდ შეფებთან ერთად.

9 აგვისტო | Lolita-ს მთავარი შეფი: იო კურდღელაშვილი (Fresh Pasta with Seafood)

23 აგვისტო | Stamba-ს მთავარი შეფი: ლევან ქარსელაძე (Asian Flavors & Rice Paper Rolls)

6 სექტემბერი | Shukura-ს მთავარი შეფი: გიორგი თათარიშვილი (Taco Making & Summer Salsas)

მასტერკლასები გაიმართება ნატურალური ღვინის თანხლებით და დასასრულს შეფთან ერთად შეძლებთ დესერტის მომზადებას. 

ღონისძიებების სერიების მხარდამჭერია თიბისი კონცეპტი და VISA. 

თიბისი კონცეპტის VISA ბარათის მფლობელები, ივენთების სტუმრობისას, გადახდილი თანხის 15 % ადგილზე დაიბრუნებენ, ხოლო კულინარიული მასტერკლასის დაჯავშნისას, 15%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა