მიკრობანკი „კრისტალი“ მეწარმეების მხარდასაჭერად - ვორქშოპი გაყიდვების ზრდისა და მომხმარებლის გამოცდილებისთვის
მიკრობანკი „კრისტალი“ აგრძელებს ბიზნესების მხარდაჭერას არა მხოლოდ ფინანსური სერვისებით, არამედ ცოდნის, გამოცდილებისა და თანამედროვე ბიზნეს ინსტრუმენტების გაზიარებით. ეს მხარდაჭერა კიდევ უფრო კომპლექსური ხდება. ახალი საბანკო პროდუქტებისა და სერვისების შექმნის პარალელურად, კომპანია მეწარმეებს მათ საჭიროებებზე მორგებულ ფინანსურ და ბიზნესთან დაკავშირებულ საკონსულტაციო სერვისებს სთავაზობს.
„კრისტალისა“ და CX Hub • Customer Experience Management Agency-ს პარტნიორობით ჩატარდა საინტერესო და პრაქტიკული ვორქშოპი თემაზე: „როგორ გავზარდოთ გაყიდვები მომხმარებლებისთვის საუკეთესო გამოცდილების შექმნით“.
“მომხმარებლის გამოცდილება კომპანიების სტრატეგიული უპირატესობის ერთ-ერთი ძირითადი კომპონენტია. მაღალი ხარისხის, თანმიმდევრული და პერსონალიზებული გამოცდილება ზრდის მომხმარებლის ერთგულებას, ნდობას და პოზიტიურ რეკომენდაციებს, რაც პირდაპირ აისახება გაყიდვებსა და ბრენდის იმიჯზე. ინვესტიცია მომხმარებლის გამოცდილებაში არა მხოლოდ ოპერაციული საჭიროებაა, არამედ გრძელვადიანი ზრდისა და კონკურენტული უპირატესობის საფუძველი. კრისტალის მიზანია მეწარმეებისთვის უზრუნველყოს სწორედ ეს მხარდაჭერა - ეფექტური ინსტრუმენტები, ცოდნა და პრაქტიკული სერვისები, რომლებიც საშუალებას აძლევს მათ წარმატებით განვითარდნენ” - აღნიშნავს კრისტალ კონსალტინგის ხელმძღვანელი, გიორგი ჯანელიძე.
შეხვედრას ესწრებოდნენ ბიზნესის დამფუძნებლები, დირექტორები და სხვადასხვა მიმართულების მენეჯერები, რომლებიც ყოველდღიურად მართავენ პროცესებს და ზრუნავენ მომხმარებელთან ურთიერთობის ხარისხზე.
ვორქშოპის განმავლობაში მონაწილეებმა იმსჯელეს იმ რეალურ გამოწვევებზე, რომლებიც CX-ს უკავშირდება. მათ შორის, როგორ აისახება მომხმარებლის შთაბეჭდილება გაყიდვებზე, როგორი უნდა იყოს ეფექტიანი მომხმარებლის მოგზაურობა (Customer Journey), რა მნიშნელობა აქვს მომხმარებლის ხმის სისტემას (VoC) და რატომ არის თანამშრომელთა გამოცდილება მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესების ერთ-ერთი მთავარი ბერკეტი.
ვორქშოპს უძღვებოდნენ CX Hub-ის თანადამფუძნებლები და მმართველი პარტნიორები ნანა ახობაძე და ნათია ჯიბლაძე, რომლებმაც გააზიარეს მრავალწლიანი პრაქტიკული გამოცდილება, რეალური ბიზნესქეისები და ის ინსტრუმენტები, რომელთა ინტეგრაცია ნებისმიერ კომპანიას შეუძლია ყოველდღიურ პროცესებში.
მონაწილეებმა ვორქშოპი პოზიტიურად შეფასეს და აღნიშნეს, რომ პრაქტიკული ნაწილი განსაკუთრებით ღირებული აღმოჩნდა. მიღებული ცოდნა და გაზიარებული ინსტრუმენტები უშუალოდ დაეხმარებათ პროცესების გაუმჯობესებაში.
მიკრობანკი კრისტალი განაგრძობს მსგავსი ტიპის შეხვედრების ორგანიზებას, რათა კიდევ უფრო მეტმა მეწარმემ მიიღოს საჭირო ცოდნა, უნარები, დაინახოს ახალი შესაძლებლობები და წარმატებით განავითაროს საკუთარი ბიზნესი.
მიკრობანკი “კრისტალის” შესახებ:
მიკრობანკი “კრისტალი” საქართველოში მოქმედი წამყვანი ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც დინამიურად იზრდება და ვითარდება. კომპანიამ 2025 წლის 12 თებერვალს, საქართველოს ეროვნული ბანკისგან მიკრობანკის ლიცენზია მიიღო. ლიცენზიის მიღებას კრისტალი 27-წლიანი გამოცდილებით და სანდო იმიჯით, 600 მილიონი ლარის სასესხო პორტფელით, 48 ფილიალში დასაქმებული 1 000-ზე მეტი თანამშრომლით და ქვეყნის მასშტაბით 100 000 -ზე მეტი უნიკალური მომხმარებებლით შეხვდა. კრისტალის პარტნიორები არიან საერთაშორისო და ადგილობრივი მსხვილი ფინანსური ინსტიტუტები.
სხვა სიახლეები
გადაიხადე ერთგული ბარათით იქ, სადაც ისედაც ყოველდღიურად იხდი, და მიიღე უფრო მეტი ქეშბექი
01.12.2025.11:43
თუ შენს ყოველდღიურ ხარჯებს - დილის ყავას, შუადღის ლანჩს, ყოველკვირეულ საწვავს თუ სურსათს - ბარათით ფარავ, ალბათ არ იცი, რომ შეგიძლია, 4 000-ზე მეტ პარტნიორ ობიექტში, სადებეტოს ნაცვლად, ერთგული საკრედიტო ბარათით გადაიხადო და თითოეული ტრანზაქცია უფრო მეტ ქეშბექად აქციო. თანაც ეს ყველაფერი ძალიან მარტივად: ლიმიტის დამტკიცება და ბარათის აღება 1-2 წუთში, ფილიალში მისვლის გარეშე, მობაილბანკიდან არის შესაძლებელი. ბარათის ციფრულ საფულეში გადატანას და ლიმიტით სარგებლობას კი მომენტალურად შეძლებ.
მაინც რა არის საკრედიტო ბარათი?
საკრედიტო ბარათი მარტივი ფინანსური ინსტრუმენტია, რომელიც საშუალებას გაძლევს, სასურველი ნივთი ახლავე შეიძინო, მისი ღირებულება კი მოგვიანებით დაფარო. პასუხისმგებლიანი გამოყენების შემთხვევაში, საკრედიტო ბარათი მოკლევადიან, უპროცენტო სესხად შეგიძლია განიხილო. ის არა მხოლოდ ხარჯებისა და გადასახადების მართვაში, არამედ თვიური ბიუჯეტის სტრესის გარეშე განკარგვაში გეხმარება: შეგიძლია, ხელფასი ჩარიცხვისთანავე არ დახარჯო და ის მოგვიანებით, საკრედიტო ბალანსის შესავსებად გამოიყენო.
რატომ უნდა გქონდეს მაინცდამაინც ერთგული საკრედიტო ბარათი?
ერთგული ბარათი შენი ფინანსური თავისუფლების საწინდარია - საკრედიტო ლიმიტით სარგებლობა ყველგან შეგიძლია: გაატარე მაღაზიაში, გაანაღდე ან გადარიცხე თანხა და ეს ყველაფერი მრავალჯერადად. მექანიზმი მარტივია: აითვისე, დაფარე და თანხა კვლავ შენს განკარგულებაშია.
ერთგული ბარათით ხარჯვისას ფული უკან გიბრუნდება: ის 4 000-ზე მეტ ობიექტში ყველაზე მაღალ, 12%-მდე ქეშბექს გთავაზობს. მნიშვნელობა არ აქვს, ყველაზე მეტი ფული სურსათზე გეხარჯება, ტანსაცმელზე, გართობაზე თუ საწვავზე, პარტნიორი ობიექტები შენს ყველა საჭიროებას დაფარავენ. გარდა ამისა, შერჩეულ ობიექტებში 50%-მდე ქეშბექ აქციებსაც რეგულარულად მიიღებ.
რაც მთავარია, ბარათის აღებიდან 1 თვის განმავლობაში გამოყენებული თანხის სრულად დასაფარად დამატებით 25 დღე გეძლევა, სანაცვლოდ კი წლიური პროცენტი არ დაგერიცხება.
ხრიკი, რომელიც ერთგული ბარათის დახმარებით ხელფასის უკეთ განკარგვაში დაგეხმარება
საკრედიტო ბარათისგან მაქსიმალური სარგებლის მისაღებად შეგიძლია, შენი თვიური ხარჯები წინასწარ დაიანგარიშო და აღნიშნული თანხა სახელფასო ანგარიშზე შეინახო, ყოველდღიური საჭიროებებისთვის კი ერთგული ბარათით გადაიხადო. თვის დასასრულს საკრედიტო ბალანსის დასაფარად გადადებულ ხელფასს გამოიყენებ და ისარგებლებ როგორც საშეღავათო პირობებით, ასევე თვის განმავლობაში დაგროვებული უფრო მეტი ქეშბექით, რომელსაც სურვილისამებრ განკარგავ. იმ შემთხვევაშიც, თუ თვის დასაწყისში გადასადები ზედმეტი თანხა არ გაქვს, შეგიძლია, ყოველდღიური შენაძენებისთვის საკრედიტო ბარათი გამოიყენო, ბალანსი კი ხელფასის აღებისას დაფარო.
ამიტომ, აიღე ერთგული ბარათი ზუსტად 2-3 წუთში და აქციე თითოეული გადახდა უფრო მეტ სარგებლად, 4 000-ზე მეტ ობიექტში.