„მეღვინეობა იყალთო“, რომელიც ექსპორტზე ორიენტირებული კომპანიაა ადგილობრივ ბაზარზე სპეციალური ბრენდით შევიდა
Winery Ikalto • მეღვინეობა იყალთო, რომელიც ექსპორტზე ორიენტირებული კომპანიაა ბაზარს 25 დასახელების ღვინოს სთავაზობს. როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანიის დირექტორმა გიორგი გიორგობიანმა განაცხადა, ქართული ბაზრისთვის კომპანიამ სპეციალური ბრენდი შექმნა.
„ვაწარმოებთ 25 დასახელების ღვინოს. მეღვინეობა იყალთო ექსპორტზე ორიენტირებული კომპანიაა და წარმოდგენილები ვართ როგორც ევროპის, ისე აშშ-ს ბაზრებზე. ჩვენი ღვინოები იყიდება ასევე ყაზახეთშიც. კომპანია ადგილობრივ ბაზარზე წარმოდგენილი არ იყო და წელს შემოვედით ერთ-ერთი ბრენდით „მთვრალი ზოდიაქო“. ადგილობრივ ბაზარზე ჩვენი ღვინოები იყიდება „8000 მოსავალი“-ს ქსელში, ასევე გაქვს ონლაინ გაყიდვები და მთლიანობაში 20 ობიექტში ვართ წარმოდგენილები.
გეტყვით, რომ აშშ-ს ბაზრისთვისაც 3 ბრენდი გაქვს შექმნილი და ინტერესთა კონფლიქტი, რომ არ გვქონდეს კომპანია საშუალებას იძლევს, რომ რამდენიმე ბრენდი შევქმნათ და რამდენიმე ბრენდით ვიყოთ ბაზარზე წარმოდგენილები და ასე ყველა სეგმენტზე და ბაზარზე მოვახდინოთ ოპერირება. რაც შეეხება „მთვრალ ზოდიაქოებს“ ის მთლიანად ქართულ ბაზარზეა გათვლილი და ორიენტირებული. კონცეფციაც არის ქართველი მხატვრის მიერ შესრულებული ნახატებით“, - აცხადებს გიორგი გიორგობიანი.
აღსანიშნავია, რომ დღეისათვის მეღვინეობა იყალთოს ღვინოების 80%-ი ექსპორტზე, ხოლო 20%-ი ადგილობრივ ბაზარზე იყიდება. კომპანიის ექსპორტის დიდი წილი კი აშშ-ზე მოდის.
კომპანია გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს მხარდაჭერითა და სოფლის განვითარების სააგენტოს ორგანიზებით, ნიდერლანდების სამეფოში, ქალაქ ამსტერდამში გამართულ გამოფენაზე World of Private Label International Trade Show-ზეც იყო წარმოდგენილი, საიდანაც საკმაოდ დადებითი მოლოდინებით დაბრუნდა.
„მეღვინეობა იყალთო“ ადგილობრივ ბაზაზე 2018 წლიდან ოპერირებს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
22.06.2025.00:15
დეველოპერულმა კომპანია „თეთრმა კვადრატმა“ ოფიციალურად წარადგინა ქი ქარდი - მობინადრეებისთვის განკუთვნილი ლოიალობის ბარათი.
ქი ქარდი არის ბარათი, რომელიც ცხოვრების ახალ სტანდარტს და პრივილეგიებით სავსე ეკოსისტემას ქმნის თეთრი კვადრატის მობინადრეებისთვის.
ბარათის წარდგენის ღონისძიებას ესწრებოდნენ “თეთრი კვადრატის” და წამყვანი პარტნიორი ბრენდების წარმომადგენლები, რომლებიც უკვე ჩაერთნენ ლოიალობის პროგრამაში.
ღონისძიების ფარგლებში “თეთრი კვადრატის“ მმართველმა პარტნიორმა, ირაკლი ბურდილაძემ სტუმრებს სიტყვით მიმართა:
„ჩვენთვის ქი ქარდი მხოლოდ ბარათი არ არის — ეს არის ცხოვრების ახალი სტილის სიმბოლო. თეთრ კვადრატში ბინის შეძენა ნიშნავს არა მხოლოდ უძრავი ქონების შეძენას, არამედ ცხოვრების ხარისხის ახლებურ განმარტებას. ‘ქი ქარდი’ წარმოადგენს ამ ხედვის გაგრძელებას — ეს არის გასაღები იმ ეკოსისტემაში, სადაც პრემიუმ გამოცდილება ყოველდღიურობის ნაწილია. თეთრი კვადრატი არის დეველოპერული სივრცე, რომელიც არა მხოლოდ აშენებს, არამედ ქმნის — აყალიბებს სტილს, კულტურასა და გემოვნებას.“
პროგრამაში გაერთიანებულია 50-მდე წამყვანი ბრენდი სხვადასხვა სფეროდან, მათ შორის:
„ქი ქარდი“ ერთგვარი პლატფორმაა, რომელიც აერთიანებს სივრცეს, გამოცდილებასა და ღირებულებებს — ქმნის გარემოს, სადაც მობინადრის საჭიროებები, გემოვნება და ცხოვრების სტილი სრულად ეხმიანება თეთრი კვადრატის ხედვას.
ბარათი ხელმისაწვდომია კომპანიის მობინადრეებისა და პარტნიორებისთვის და ბენეფიტების მიღება შესაძლებელია ბარათის წარდგენისთანავე.
„ქი ქარდი“ — ახალი ცხოვრების გასაღები თეთრი კვადრატისგან.