მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიბიზნეს მრჩეველი
შაინენერჯი
flag
AMD 7118.2
-0.0005
flag
AZN 1.6063
-0.0003
flag
CNY 38.034
0.0001
flag
EUR 3.1186
-0.0016
flag
GBP 3.7042
0.0027
flag
KZT 53.72
0.0017
flag
TRY 0.0696
0
flag
USD 2.7311
-0.0004

მეღვინეობა „ჩელთის“ წარმატება იაპონიაში - კომპანია ახალ ბაზრებზე გადის

news image

მეღვინეობა „ჩელთი“ ახალ სამიზნე ბაზრებზეც გეგმავს გასვლას. როგორ კომპანიის კომერციული დირექტორი Business Insaider Georgia-თან აცხადებს, ახლახან „ჩელთის“ 2018 წლის საფერავმა, იაპონიაში „საკურას“ გამოფენაზე ოქროს მედალი მიიღო.

„ორ კვირაში ჩავალთ ტოკიოში. იაპონიის ბაზარზე კომპანია უკვე წარმოდგენილია და ოქროს მედალი ავიღეთ გამოფენა „საკურაზე“. ეს ღვინო არის „ჩელთის“ 2018 წლის რეზერვი, რომელიც მალე ბაზარზეც გამოვა. იაპონიაში გაყიდვების გაზრდა გვსურს და ამ მიზნით პოტენციურ პარტნიორებსა და დისტრიბუტორებს შევხვდეთ. ბუნებრივია, მიღებული ჯილდო ამ მიზნის განხორციელებაში დაგვეხმარება. „საკურას“ გამოფენა პრესტიჟულია და იაპონიაში დიდ მნიშვნელობას ანიჭებენ ჯილდოებს“, - ამბობს ანა მირიანაშვილი.

ასევე კომპანია მონაწილეობას გეგმავს  ალკოჰოლური სასმელების პრესტიჟულ გამოფენებში  გერმანიასა და ჩინეთში.

„სამი წლის შემდეგ პირველად განახლდა აზიის ბაზარზე გამოფენები. მანამდე პანდემიის გამო ეს პროცესი შეწყვეტილი იყო. ვფიქრობ, გამოფენებში მონაწილეობა  სამომავლოდ კომპანიის გაყიდვებზე კარგად აისახება“, - აცხადებს „ჩელთის“ კომერციული დირექტორი.

ასევე  ცნობილია, რომ მეღვინეობა „ჩელთი“ სადისტრიბუციო ქსელს აფართოებს.

როგორც Business Insaider Georgia-ს კომპანიის კომერციულმა დირექტორმა ანა მირიანაშვილმა განუცხადა, „ჩელთი“ ფრანკფურტთან სადისტრიბუციო კომპანიას ფლობს, საიდანაც პროდუქციის მიწოდება ევროპის ბაზარზეა შესაძლებელი.

„ფრანკფურტთან,  სადისტრიბუციო  კომპანიის ტერიტორიაზე დასაწყობებულია გარკვეული რაოდენობის პროდუქცია, რომელსაც „ჩელთი“ აწარმოებს. ჩვენ შეგვიძლია ამ საწყობიდან შეკვეთის შემთხვევაში მიწოდება ნებისმიერ ქვეყანაში განვახორციელოთ“, - ამბობს ანა მირიანაშვილი.

მისივე თქმით, „ჩელთი“ ონლაინ გაყიდვების გაზრდის მიზნით პლატფორმას განაახლებს და ახალ სტრატეგიულ ბაზრებზეც გავა.

„ჩელთის“ ბრენდის ქვეშ 20-მდე დასახელების ღვინო და ორი დასახელების ჭაჭა 28 ქვეყანაში იყიდება.  ევროკავშირის ყველა ქვეყანაში გაგვაქვს გარკვეული მოცულობები. „ჩელთის“ ღვინო იყიდება გერმანიაში, ესპანეთში, იტალიასა და ბელგიაში, ჰოლანდიაში, ლიეტუვაში, ესტონეთში. ვიღებთ შეკვეთებს ევროკავშირის ქვეყნებიდან“, - აღნიშნავს კომპანიის კომერციული დირექტორი.

ამასთან, ანა მირიანაშვილი აღნიშნავს, რომ „ჩელთის“ სტრატეგიაა ბაზრების დივერსიფიკაცია.

„ჩვენი კომპანია არ არის რუსეთის ბაზარზე დამოკიდებული. ჩვენ კონცენტრაციას ვაკეთებთ ევროპის, აზიისა და ამერიკის ბაზარზე. ამ ქვეყნებში გვაქვს გაყიდვების მნიშვნელოვანი სტატისტიკა“.

შეგახსენებთ, რომ THE WASHINGTON POST-მა „ჩელთის“ ღვინო მსოფლიოს იმ ხუთ ღვინოს შორის დაასახელა, რომელიც ყველამ უნდა გასინჯოს.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ძალიან მნიშვნელოვანი ბრენდი შემოდის, რომელიც აბსოლუტურად შეცვლის ბათუმის იმიჯს და ჩვენი ქვეყნისთვის ეს იქნება Rolex-ი - ირაკლი კვერღელიძე

09.06.2025.20:02

როდესაც საინვესტიციო გარემოს შეფასებაზე ვსაუბრობთ მნიშვნელოვანია გვესმოდეს რა შედეგები აქვს ქვეყანას ეკონომიკის მიმართულებით, - ამის შესახებ „ორბი ჯგუფის“ გენერალურმა დირექტორმა ირაკლი კვერღელიძემ ეკონომიკური ფორუმის რიგით მეოცე დისკუსიაზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა, რომლის თემაც „საქართველოს საფინანსო და საინვესტიციო პოლიტიკა“ იყო.

„ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ მონაწილეობა მივიღო მსგავსი ტიპის ღონისძიებაში და შევძლო ჩემი აზრის გამოხატვა. პირველ რიგში, როდესაც ვსაუბრობთ საინვესტიციო გარემოს შეფასებაზე აქ მნიშვნელოვანი პარამეტრია ის, რომ გვესმოდეს რა მნიშვნელოვანი შედეგები აქვს ქვეყანას ეკონომიკის მიმართულებით, შევაფასოთ მისი მდგომარეობა. ჩვენთვის როგორც ბიზნესისთვის საინვესტიციო ინვესტორებთან მიმართებაში რა თქმა უნდა პირველი პარამეტრი არის ეკონომიკური ზრდის მაჩვენებლები“, - აღნიშნა კვერღელიძემ.

ბიზნესმენის თქმით, მნიშვნელოვანია თუ რა გეოპოლიტიკურ ვითარებაში უწევს ქვეყანას თანაარსებობა და საერთაშორისო ინვესტორებთან ურთიერთობისას ასევე მნიშვნელოვანია, ქვეყნის გარეთ თუ რა ინფორმაციები ვრცელდება.

„ერთ-ერთი პროექტი რაც გაქვს თბილისში ეს არის Central Park Towers-ი, რომელშიც 12 საერთაშორისო ბრენდია წარმოდგენილი. რომელთანაც მოლაპარაკებები 2023 წელს გავხსენით და პრაქტიკულად 2024 წელი იყო ხელშეკრულებების გაფორმების წელი და წლის დასაწყისში ჩვენ შევნიშნეთ გარკვეული კითხვის ნიშნები ბრენდებთან ურთიერთობაში, რის გამოც ჩვენ იძულებულები ვიყავით გაგვევლო თითოეული მათგანი. თითოეულ მათგანთან რამდენიმე საათიანი საუბარი მოგვიწია და საბოლოოდ 2024 წელს ხელშეკრულებებს მოვაწერეთ ხელი“, - აღნიშნა კვერღელიძემ.

მისი თქმით, ამ მოლაპარაკებების ფარგლებში სხვადასხვა ბრენდების თუ კომპანიების წარმომადგენლები ქვეყანაშიც იყვნენ ჩამოსულები და „ორბი ჯგუფმა“ მათ ადგილზე გააცნო არსებული ვითარება.

„2026 წლის პირველ კვარტალში Central Park Towers-ი გაიხსნება, ის პასუხობს იმ მიზანს, რაც მაღალ მსყიდველუნარიანი ტურისტების ჩამოყვანას ითვალისწინებს. როდესაც ქვეყანა ეკონომიკური ზრდის პარამეტრებით მოწინავეა ევროპაში. მაშინ როდესაც ქვეყანას აქვს მშპ-ს ზრდის თვალსაზრისით მოწინავე პოზიცია, მაშინ როდესაც ტურიზმის ზრდის თვალსაზრისით მსოფლიოს ტოპ-7 ქვეყანას შორის შედის საქართველო, მაშინ როდესაც ტურიზმიდან შემოსავლები რეკორდულად იზრდება, როდესაც ქვეყნის ირგვლივ არ არსებობს ქვეყანა, სადაც კონფლიქტური სიტუაცია არ არის, ამ პირობებში საქართველომ შეძლო სტაბილური მდგომარეობის შენარჩუნება და გამოწვევებთან გამკლავება.

დღეს ამ ყველაფრის პასუხი არის ეკონომიკური ზრდის მაჩვენებლები, მშპ-ს ზრდის მაჩვენებელი და კიდევ ბევრი სხვა პარამეტრი. მე შემიძლია ვთქვა, რომ ყველაზე მთავარი რაც ბიზნესისთვის არის მნიშვნელოვანი ეს არის სტაბილური გარემო. თუ სტაბილური გარემო არ არის რაც არ უნდა კარგი იდეა გქონდეს, რაც არ უნდა კარგი ჯგუფი გყავდეს, ყველაფერი კრახისთვის არის განკუთვნილი. დღეისათვის, როდესაც საინვესტიციო გარემოს ვაფასებთ პირველი არის სტაბილური გარემო. ჩვენ დეველოპმენტში ვართ, უძრავი ქონების სექტორის არის ჩვენი დარგი, რომელიც ავტომატურად მიბმულია ტურიზმზე. მინდა გითხრათ იმ მიღწევებზე, რაც კომპანიამ ბოლო 4-5 წლის განმავლობაში შეძლო და ეს შეძლო სწორედ იმ საგადასახადო პოლიტიკის შედეგად,, რომელიც ტურისტული მიმართულებით არსებობს ქვეყანაში. ტურიზმის განვითარება არის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი დარგი ჩვენი ეკონომიკური განვითარების. ტურიზმის განვითარება და ტურიზმი არის მნიშვნელოვანი მიმართულება ეკონომიკის. ვიდრე ჩვენ სტუმარს დავპატიჟებთ განთავსების საშუალება ხომ უნდა დავახვედროთ? იმდენად სწრაფია ტურიზმის ზრდა, რომ შესატყვისი ინფრასტრუქტურის ზრდა ანალოგიური პროპორციით ვერ ხერხდება. თუ ტურიზმი იზრდება 20%-ით, სასტუმრო ინდუსტრია 20%-ით ვერ იზრდება. ბუნებრივია ტექნიკურადაც ვერ გაიზრდება. მიუხედავად ამ ყველაფრისა საერთაშორისო ინსტიტუტები დეველოპმენტს ჯერჯერობით მაინც სკეპტიკურად და მოკრძალებულად უყურებენ. რაც გვიბიძგებს ჩვენ როგორც კომპანიას გვეფიქრა არა მსხვილი ინვესტორების მოზიდვაზე, არამედ დაგვეყო და დაგვეშალა. ამ შემთხვევაში ჩვენ შევხედეთ, რომ საინვესტიციო მოცულობა დაგვეყვანა 30 ათას დოლარამდე. ბათუმის მაგალითზე, ჩვენ ბათუმში შევქმენით 16 ათასი სასტუმრო ნომერი, რაც არის 2,5-ჯერ მეტი, ვიდრე ეს ბათუმში შექმნილა“, - აღნიშნა კვერღელიძემ​​.

„ორბი ჯგუფის“ დამფუძნებლის თქმით, მაშინ როდესაც ქვეყანაში შემოდის ისეთი ძლიერი ჯგუფი, როგორიც არის EMAAR ჯგუფი, სხვა პოტენციურ ინვესტორებს უკვე კითხვის ნიშნები აღარ უნდა ჰქონდეთ.

„მე ძალიან მახარებს EMAAR-ის შემოსვლა საქართველოში, რომელმაც აბსოლუტურად შეცვალა უცხოელების დამოკიდებულება ქვეყნის მიმართ. იმიტომ, რომ თუ შენ EMAAR-ი გენდობა, რომელიც ამხელა კაპიტალის მქონე კომპანიაა, მაშინ კითხვის ნიშნები აღარ არსებობს. ჯერ არ მაქვს თქმის უფლება, ძალიან მნიშვნელოვანი ბრენდი შემოდის, რომელიც აბსოლუტურად შეცვლის ჩვენი ქალაქის და ქვეყნის იმიჯს. ჩვენი ქვეყნისთვის ეს იქნება Rolex-ი“, - აღნიშნა ფორუმზე სიტყვით გამოსვლისას ირაკლი კვერღელიძემ.

 

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა