მასტერკლასების მიმართულების გაძლიერებას ვგეგმავთ, რაც ყველაზე ტრენდულია ეკოტურისტულ ინდუსტრიაში - კაკაბეთის მარანი
კაკაბეთის მარანი • Kakabeti Cellar ერთ-ერთი გამორჩეული ტურისტული ობიექტია. საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ კაკაბეთში მდებარე საოჯახო მარნის მფლობელი მასურაშვილების ოჯახია, სადაც სამეწარმეო საქმიანობაში ოჯახის თითქმის ყველა წევრი მონაწილეობს. საოჯახო მარანი 35 წელზე მეტს ითვლის, თუმცა ბიზნესის სახით მან ოპერირება დაახლოებით 2 წლის წინ დაიწყო და მიმდინარე სეზონზე ყურადღება მაღალი დონის მასტერკლასებით მიიქცია.
კომპანიას სათავეში მეწარმე ნანა მასურაშვილი უდგას, რომელიც უშუალოდ არის ჩართული ყველა პროცესში, რომელიც კაკაბეთის მარნის ტურისტულ საქმიანობას უკავშირდება, მათ შორის, ვენახის მოვლის და ღვინის დაყენების პროცედურას, რაც საოჯახო მარანს ასევე გამოარჩევს.
როგორც ნანა მასურაშვილი Business Insider Georgia - თან ამბობს, კაკაბეთის მარანი მომხმარებლებს მრავალფეროვან სერვისს სთავაზობს, თუმცა ერთ-ერთი გამორჩეულია მასტერკლასები, რასაც ინტენსიურად ატარებენ და ყოველთვის მაღალი მოთხოვნით გამოირჩევა.
,,სანახაობრივად ძალიან მრავალფეროვანი მომსახურება გვაქვს. მაქსიმალურად კომფორტული გარემო გვაქვს შექმნილი. მარანში დაცული გვაქვს ეთნოგრაფიული ნივთები, დოქები, ქვევრები და სხვა, ძველებური ხასიათით გამორჩეული, საინტერესო კოლექციაა. ინფრასტრუქტურა მოვაწყვეთ ისე, რომ ძველი ავთენტური იერსახე მაქსიმალურად შეგვენარჩუნებინა. კაკაბეთის მარნის ეკოტურისტული ობიექტი დიდი ხნის მეღვინეობის ტრადიციას ინახავს, ბიზნესის სახე დაახლოებით 2 წლის წინ მიეცა. შესაბამისად, ჩვენი გამოწვევაა, პოზიციები განვამტკიცოთ და კუთვნილი ნიშა დავიკავოთ, უფრო მაინც მასტერკლასების მიმართულებს გაძლიერებაზე ვმუშაობთ, რაზეც დღესდღეობით ყველაზე დიდი მოთხოვნაა. ჩვენი კარი ღიაა ყველასთვის, ვისაც უყვარს სიმშვიდე, ბუნებასთან ახლოს ყოფნა, გემრიელი კერძები და საუკეთესო ღვინო“, - ამბობს ნანა მასურაშვილი.
,,კაკაბეთის მარანი“ ამ ეტაპზე სტაბილურად 4 ადამიანს ასაქმებს.
Insider WEEKEND-ის მხარდამჭერია სელფი მობაილი
სხვა სიახლეები
03.10.2025.16:29
ლიბერთიმ მცირე, საშუალო და აგრო ბიზნესებისთვის ახალი კამპანია წამოიწყო, რომლის მთავარი გზავნილია – „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“. კამპანიის მიზანია მომხმარებლებისთვის ისეთი საბანკო სერვისების შეთავაზება, რომლებიც მოქნილი და მათ საჭიროებებზე მორგებულია. ამ ინიციატივასთან დაკავშირებით, საკუთარი ხედვა გაგვიზიარა ლიბერთის მიკრო და მცირე ბიზნესის დეპარტამენტის უფროსის მოადგილემ, ხათუნა ჭელიძემ.
კამპანიის არსი და ბიზნესის მხარდაჭერა
ხათუნა ჭელიძის თქმით, ლიბერთი უკვე ხუთი წელია აქტიურად ოპერირებს ბიზნესისა და აგრო დაკრედიტების ბაზარზე და ამ პერიოდში მრავალი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის გახდა მნიშვნელოვანი ფინანსური მხარდამჭერი. „ეს კამპანია არის წინა აქტივობების გაგრძელება. ჩვენთან ერთად ბევრმა მეწარმემ გადადგა პირველი ნაბიჯები, დღეს კი შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ისინი წარმატებით აგრძელებენ საქმიანობას და უფრო თამამად გეგმავენ ბიზნესის გაფართოებას. ფინანსური მხარდაჭერა მოიცავს სრულ საბანკო სერვისებს – საოპერაციო მომსახურებას, ელექტრონულ კომერციას, ციფრულ ბანკინგს და სხვა პროდუქტებს,“ აღნიშნა ჭელიძემ.
პროექტი „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის
ლიბერთის მონაწილეობა ავსტრიის განვითარების თანამშრომლობის (ADC) და Mercy Corps-ის მიერ მხარდაჭერილ სამწლიან პროექტში „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის“ ბანკის სოციალური პასუხისმგებლობის პოლიტიკის მნიშვნელოვანი ნაწილი იყო. „პროექტის ფარგლებში, ჩვენ ჩავატარეთ ფინანსური წიგნიერების ამაღლების ტრენინგები 1600-მდე ახალგაზრდა მეწარმისთვის. საბოლოოდ, დაფინანსდა 60 ბიზნეს იდეა, სულ 1.2 მილიონი ლარის ოდენობით და 215 ადამიანი დასაქმდა. განსაკუთრებით ღირებული იყო ის, რომ პროექტში ჩართული იყვნენ ჩვენი ქვეყნის, ოთხი რეგიონის მოსახლეობა და ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებიც“ – აღნიშნა ხათუნა ჭელიძემ.
ინოვაციები და საერთაშორისო აღიარება
ლიბერთის ციფრულმა ბანკმა პირველი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა – ავტორიტეტულმა ფინანსურმა გამოცემამ Global Finance-მა 2025 წლის “World’s Best Digital Bank Awards”-ის ფარგლებში ბანკს შვიდი პრესტიჟული ჯილდო მიანიჭა.
„ჩვენი მიზანია მომხმარებლებისთვის სრულყოფილი და კომპლექსური მომსახურების მიწოდება. ინოვაციური გადაწყვეტილებები – საერთაშორისო გადარიცხვები, ციფრული სერვისები და ბიზნესისთვის მორგებული პროდუქტები – ამ პროცესში უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს,“ განმარტა ჭელიძემ.
სამომავლო გეგმები
ლიბერთის სტრატეგია მომავალში კიდევ უფრო მეტად ორიენტირებული იქნება მცირე და საშუალო ბიზნესის მხარდაჭერაზე. „ყველა ახალი ინიციატივა მორგებულია მომხმარებელთა საჭიროებებსა და სურვილებზე. ჩვენი სიახლეებიდან გამოვყოფდი Cash-in ბანკომატების ქსელის გაფართოებას, რომელიც მომხმარებლებს ოპერაციების სწრაფად განხორციელების საშუალებას აძლევს, ასევე – ბიზნეს მობაილ ბანკის დანერგვას, იურიდიული პირებისთვის. კამპანია „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“ კი რეალური ფინანსური მხარდაჭერის პლატფორმაა, რომელიც ყველა მეწარმეს აძლევს შესაძლებლობას გააფართოოს ბიზნესი და გაზარდოს შემოსავალი,“ დაასკვნა ხათუნა ჭელიძემ.