მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7046.3
0.0044
flag
AZN 1.6147
-0.0006
flag
CNY 37.935
-0.008
flag
EUR 3.1012
-0.0207
flag
GBP 3.6495
-0.0173
flag
KZT 53.16
-0.0019
flag
TRY 0.0711
0
flag
USD 2.7456
-0.0011

ლოგისტიკური პროცესების გაციფრულება Translive-ში არის შესაძლებელი - ახალი შესაძლებლობა ბიზნესებისთვის

news image

„დღეს, როცა ყველაზე მნიშვნელოვანი ჩვენი დროითი რესურსია, ლოგისტიკის გაციფრულება, პროცესში ჩართული ყველა მხარისთვის, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი გამოწვევაა“, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-თან Translive-ის გენერალურმა დირექტორმა და თანადამფუძნებელმა გიორგი ჯღარკავამ განაცხადა. 

გიორგი ჯღარკავას განმარტებით, ბოლო წლებში განვითარებული მოვლენებიდან გამომდინარე გამართული ლოგისტიკური პროცესები კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა.

„მოთხოვნა გაიზარდა უსაფრთხოებაზე, მოქნილობაზე, ანუ იმაზე თუ რამდენად სწრაფად შეუძლია კომპანიას ადაპტაცია შეცვლილ პირობებთან, სტაბილურობაზე, მათ შორის სტაბილურ ხარისხზე და ა.შ. ამ ყველაფრის უზრუნველყოფა ძალიან დიდ დროს და ენერგიას მოითხოვს. ამავდროულად უმნიშვნელოვანესია იმ შესაძლებლობების ათვისება, რის წინაშეც დღეს მსოფლიო, განსაკუთრებით კი ჩვენი რეგიონი დგას, ვგულისხმობ, შუა დერეფანზე გაზრდილ მოთხოვნას, ეფექტურობის ზრდას და ზოგადად იმის უზრუნველყოფას რომ ეს გზა ძალიან აქტიური და გამტარუნარიანი იყოს“, - განაცხადა Translive-ის გენერალურმა დირექტორმა და თანადამფუძნებელმა.

გიორგი ჯღარკავას თქმით, ციფრული ლოგისტიკური პლატფორმა Translive-ის შექმნა Lemondo Business-თან, kairos Logistics - თან და Bene Group-თან მჭიდრო პარტნიორობით მოხდა. აღნიშნული პლატფორმის შექმნა 2021 წლის ბოლოს დაიწყო და 2022 წლის მარტის თვეში უკვე პირველი ვერსია არსებობდა. 

„ზემოხსენებული კომპანიების გამოცდილება, რაც 11 წელზე მეტს ითვლის, უმნიშვნელოვანესი ნაწილია პლატფორმის შექმნისა და განვითარების პროცესში. 

დღევანდელი მონაცემებით Translive ვფიქრობთ, სწორედ ის გზაა, რომელიც გადაზიდვების პროცესს მეტად მოქნილს, სწრაფს და გამჭვირვალეს ხდის. მისი მთავარი უპირატესობა სწორედ ის არის, რომ ერთ სივრცეში შესაძლებელია, როგორც გადამზიდის ისე დამკვეთის პოვნა და მათ შორის სწრაფი კომუნიკაცია. ჩვენ ვეხმარებით დაინტერესებულ მხარეებს მარტივად მართონ სრული პროცესი დახვეწილი და ფუნქციური ციფრული პროდუქტის დახმარებით. 

გარდა ამისა, გადაზიდვის პროცესი გვაქვს სრულად დაზღვეული, გვყავს ლოგისტიკის სფეროში გამოცდილი გუნდი, გვყავს 11 წლიანი გამოცდილების პარტნიორები და გადამზიდების ძალიან დიდი ბაზა, რაც საბოლოო ჯამში კლიენტისთვის მაღალი ხარისხის მომსახურებაში ითარგმნება. 

ამ ეტაპზე Translive-ის აპლიკაციაში თქვენ წვდომა გაქვთ 2000-ზე მეტ  გადამზიდავ კომპანიაზე, რაც ბუნებრივია, რომ კომპანიებისთვის ვინც დაინტერესებულია საერთაშორისო  გადაზიდვებით ხელსაყრელია, რადგან პლატფორმის დახმარებით სწრაფი წვდომა აქვთ გადამზიდავების დიდ რაოდენობაზე. 

ჩვენი მომხმარებლები ძირითადად საშუალო და დიდი ზომის ბიზნესები არიან“, - აცხადებს გიორგი ჯღარკავა. 
ამ ეტაპზე, Translive-ის აპლიკაციით უკვე  400-ზე მეტი კორპორატიული კლიენტი  სარგებლობს და დროთა განმავლობაში ეს მაჩვენებელი კიდევ უფრო გაიზრდება.
„ახლა გავდივართ ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვან და გარდამავალ პერიოდს - იხვეწება პლატფორმა, გადამზიდავებმა ისწავლეს პროგრამის გამოყენება და ა.შ. ვცდილობთ მაქსიმალური კომფორტი შევუქმნათ, როგორც გადამზიდებს ისე კორპორატიულ კლიენტებს და ყოველდღიური დაკვირვების შედეგად გავაუმჯობესოთ პლატფორმა და პროცესები.
საბოლოო ჯამში, გვჯერა რომ გაციფრულება როგორც ყველა სხვა სექტორში, ლოგისტიკაშიც გარდაუვალი პროცესია. ძალიან მალე ეს უკვე სტანდარტი გახდება და ვერავინ ვერ წარმოიდგენს თუ როგორ მუშაობდნენ მსგავსი ტიპის ციფრული პროგრამების გარეშე. ზუსტად ისე იქნება როგორც ტაქსის, ან ვთქვათ ე.წ. delivery-ს შემთხვევაში მოხდა. დღეს ხომ ძალიან ძალიან იშვიათად ვაჩერებთ ტაქსს ქუჩაში ან ვიძახებთ საკვებს რესტორნიდან კონკრეტულ რესტორანთან დარეკვით...“ აცხადებს Translive-ის გენერალური დირექტორი და თანადამფუძნებელი.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სადაც კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება - მიხეილ ჯაფარიძე

09.05.2025.12:20

კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის, თუ კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება, - ასე გამოეხმაურა ეკონომიკური ფორუმის მე-19 დისკუსიაზე სადაზღვევო კომპანია „არდის“ გენერალური დირექტორი მიხეილ ჯაფარიძემ სექტორში კონკურენციის შეფასებისას.

„კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის. კონკურენცია თუ არ არის, იქ განვითარება არ იქნება იმიტომ, რომ მონოპოლისტურ სისტემებს ნაკლები განვითარება ახასიათებს. იმიტომ, რომ სტიმული ნაკლებია. ჩვენს შემთხვევაში თუ იმას გულისხმობთ, რომ ჩვენი კომპანია არის საქართველოში ყველაზე მსხვილი საინვესტიციო კომპანიის შემადგენლობაში, ამ შემთხვევაში ჩვენ კონკურენცია გვაქვს ჩვენს ინსტიტუციაში შემოვალ კომპანიებთან. ჩვენ თვითონ გაქვს ერთმანეთთან კონკურენცია. იქიდან გამომდინარე უფრო ბიზნეს მოდელს გავყვებოდი, რა არის ინტერესი სადაზღვევო კომპანიების, რომლებიც ბაზარზე ოპერირებენ. თუ თვითმყოფადობა ინტერესია, ანუ თვითმყოფადი და დამოუკიდებელი იყოს ყველა მაშინ ეს საკითხი ნაკლებად მტკივნეულია. რადგანაც თუ არ განვითარდი კონკურენციაში სხვა აუცილებლად დაგჯაბნის. ფიცი-მტკიცი, რომ არ დავიწყო, ძალიან რთულია და თვითმყოფადობის მაძიებელი კომპანია, მათ შორის ჩვენს ჯგუფში, ის ისწრაფვის საკუთარი მყოფადობისკენ და შესაბამისად შესაძლებელია, რომ ჩვენ მოლაპარაკება მათთანაც ხისტი გვქონდეს. იმიტომ, რომ ჩვენ მივიღოთ ის პირობები რაც გვჭირდება. ამიტომ ამ კუთხით ჯერჯერობით საქმე მარტივი არ არის. პირიქით, საკმაოდ რთულია ამის მიღწევა, რადგანაც ყველა იღვწის იმისთვის, რომ საკუთარი თავი დაიმკვიდროს.

თუ კი სადმე, რამე კუთხით კონკურენცია იზღუდება ამას თავის რეაგირება აქვს ხოლმე. ჩვენ როცა ვმოქმედებთ ვმოქმედებთ იმ საკანონმდებლო ჩარჩოში რაც გაქვს და შესაბამისად ბაზარს ეტყობა, როგორი კონკურენტულია“, - განაცხადა „არდის“ გენერალურმა დირექტორმა.

მიხეილ ჯაფარიძის თქმით, საქართველოში სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე დაბალ მარჟიანი ინდუსტრიაა.

„ის არის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალ მარჟიანი. ამას კი იწვევს კონკურენცია. რომ შევხედოთ სადაზღვევო კომპანია თუ რა რესურსებს ხარჯავს იმისათვის, რომ უამრავი საზედამხედველო ნორმები ჰქონდეს დაკმაყოფილებული და მერე შევხედოთ სადაზღვევო კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებს სამწუხაროდ ასე მარტივი არ არის. ჯანდაცვის სექტორში ერთ-ერთი დიდი საზრუნავი არის ის, რომ კერძო ჯანმრთელობის დაზღვევის საფასური იზრდება და კიდევ უფრო გაიზრდება. ეს დინამიკა იქნება კიდევ უფრო მზარდი და ტემპი კიდევ უფრო გაიზრდება. იმიტომ, რომ სინერგია ჯერჯერობით ვერ ხდება და იმედი მაქვს მოხდება და სამედიცინო სექტორის გაძვირება ძირითადად გაიზრდება ჯიბიდან გადამხდელზე და სადაზღვევო კომპანიაზე. სხვაგან ფასები ძირითადად ფიქსირებულია. აქედან გამომდინარე მთელი ტვირთი გადადის ამ ორი მიმართულებით. ჩვენ ამას განვიცდით, იმიტომ, რომ ფასი იზრდება სადაზღვევო კომპანია ვერ ხეირობს და პირიქით უფრო ზარალდება და გეტყვით რატომ. სადაზღვევო კომპანიის კონტრაქტები არის 12 თვიანი. თქვენ დაეზღვიეთ და როგორც წესი კონტრაქტი ჩაამთავრა სადაზღვევო კომპანიამ იმ ფასით, რომლითაც თქვენ დაგაზღვიათ. სადაზღვევო კომპანიას შუა წელიწადში ყველაფერი ეცვლება. ყველაფერი თავდაყირა უდგება იმის მიხედვით თუ რა ტიპის გამოწვევაა. შესაბამისად ბოლოში რომ მიდის და კონტრაქტის განახლებაზე იქ უკვე სადაზღვევო კომპანია მისდევს არა იმას თუ რა იქნება მომავალ წელს, არამედ რა იყოს წინა წელს. სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე გამჭვირვალე ინდუსტრიაა და მონაცემებს, რომ ჩავხედოთ დაინახავთ, რომ ან მარჟა არ არის, ან ძალიან მინიმალურია. თუ შევხედავთ ნებაყოფლობით დაზღვევას ძალიან მწირი ინდუსტრიაა. ამიტომ კონკურენცია უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში დაცული. ჩვენ გვყავს შესაბამისი ორგანოები და თუ რაიმე ამ მხრივ იქნება პრობლემური რეაგირებაც უნდა ჰქონდეს. ჯერჯერობით ჩვენ გამოწვევა გაქვს კონკურენციის ძალიან დიდი სიჭარბე, რომელიც ამ მარჟას უფრო ქვემოთ წევს“, - განაცხადა მიხეილ ჯაფარიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა