ლევან კობახიძე საქართველოს ბანკის გადახდების მიმართულების ხელმძღვანელად დაინიშნა
საქართველოს ბანკის გუნდში მნიშვნელოვანი სიახლეა. ბანკის გადახდების ბიზნესის მიმართულების ხელმძღვანელად 2025 წლის დეკემბრიდან ლევან კობახიძე დაინიშნა.
აღსანიშნავია, რომ ლევან კობახიძე 2019-2023 წლებში საქართველოს ბანკში ციფრული არხების მიმართულების ხელმძღვანელის პოზიციას იკავებდა. ამჯერად კი მისი საერთაშორისო და ადგილობრივი გამოცდილება გადახდების სფეროს კიდევ უფრო განვითარებისკენ იქნება მიმართული.
ლევან კობახიძეს მრავალწლიანი და მრავალმხრივი გამოცდილება აქვს საბანკო, ფინტექ და ტელეკომუნიკაციების სექტორებში, განსაკუთრებით კი ციფრული არხებისა და ინოვაციური გადახდების მართვის სფეროში. მისი პროფესიული კარიერა არაერთ ხელმძღვანელ პოზიციას მოიცავს, მათ შორის: Wells Fargo-ში ციფრული ანგარიშების გახსნის მიმართულებით აღმასრულებელი დირექტორის, საქართველოს ბანკში ციფრული არხების ხელმძღვანელის, Veon Georgia-ში ციფრული პროდუქტების მართვისა და ინოვაციების ხელმძღვანელის როლს და სხვა.
ლევან კობახიძეს მიღებული აქვს მაგისტრის ხარისხი (MBA) სან-ფრანცისკოს Hult International Business School-ში, ხოლო ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკაში თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში.
სხვა სიახლეები
თიბისიმ თვითმომსახურების ობიექტებში პოს-ტერმინალების აქტიური ინტეგრაცია დაიწყო
10.12.2025.12:38
მომხმარებელთათვის გადახდის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად და მათი ყოველდღიურობის კიდევ უფრო გასამარტივებლად, თიბისიმ იმ თვითმომსახურებების ობიექტებში, სადაც ანგარიშსწორება მხოლოდ ნაღდი ფულით იყო, პოს-ტერმინალების ინტეგრაციის ზრდა და ბარათით გადახდის სისტემის აქტიურად დანერგვა დაიწყო. ავტოსამრეცხაოები, ყავის და სხვა ტიპის “ვენდინგ” აპარატები- ჩამონათვალი არც თუ ისე მცირეა.
აღნიშნული ინიციატივა მომხმარებლებთან ერთად, ხელსაყრელია ბიზნესებისთვისაც. გარდა იმისა, რომ მყიდველი სწრაფ, კომფორტულ და 24/7-ზე ხელმისაწვდომ მომსახურებას იღებს, თვითმომსახურების კომპანიისთვის სარგებელი ოპტიმიზებული პროცესები, ნაკლები ხარჯები და მაღალი გაყიდვებია.
“თვითმომსახურების სექტორი სწრაფად იცვლება - მომხმარებელი ავტომატიზებულ, სწრაფ და უნაღდო სერვისს ითხოვს, რაც ბიზნესებს გადახდის თანამედროვე ინფრასტრუქტურაზე გადასვლას აიძულებს. თუმცა პროცესს თან ახლავს რიგი ტექნიკური, ფინანსური და ოპერაციული გამოწვევები, რომელთა გადაჭრაშიც მნიშვნელოვანი როლი თიბისის მიერ შეთავაზებულ სერვისებსა და ტექნოლოგიურ მხარდაჭერას ენიჭება, რაც ამ ინიციატივამდე, მათ არ ჰქონდათ”, - გიორგი სიმონიანი, თიბისის გადახდების განვითარების ასოცირებული პარტნიორი.
თიბისის მიზანი სექტორის სრულად ათვისება და მოქნილი ტექნოლოგიური შესაძლებლობებით, ბიზნესების მაქსიმალური მხარდაჭერა და მათი მომხმარებლებისთვის ყოველდღიურობის გამარტივებაა.