Le Méridien Batumi ტურიზმის ეპიცენტრში – მზარდი მოთხოვნა, მრავალფეროვანი სერვისი, საერთაშორისო აღიარება და ჯილდოები
Le Méridien Batumi, Marriott International-ის პრემიუმ ბრენდი, ზაფხულის ტურისტულ სეზონს აჭარაში გამორჩეული აქტივობითა და მაღალი დატვირთულობით ხვდება. სასტუმრო უკვე მყარად არის პოზიციონირებული როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი განთავსების ობიექტი როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო ტურისტებისთვის.
მზარდი მოთხოვნა და დივერსიფიცირებული ბაზარი
როგორც სასტუმროს გაყიდვების დირექტორი ნონა შოთაძე Business Insider Georgia-სთან განმარტავს, ბათუმი დღეს უკვე ოთხსეზონიანი ტურისტული დანიშნულების ადგილი გახდა, რასაც მოწმობს სასტუმროს მაღალი დატვირთულობა მთელი წლის განმავლობაში.
„ძალიან აქტიური საზღვაო ტურისტული სეზონი გვაქვს. წლის ბოლომდე ვიზიტორთა რაოდენობა სავარაუდოდ 5 მილიონს გადააჭარბებს. უკვე 1.4 მილიონზე მეტია. 42%-ით გაზრდილია საერთაშორისო ფრენები, რაც პირდაპირ აისახება სასტუმროების დატვირთულობაზე“,
Le Méridien Batumi სტუმრებს მასპინძლობს როგორც ადგილობრივი ბაზრიდან, ასევე საერთაშორისო ტურისტებიდან – განსაკუთრებით ისრაელიდან, თურქეთიდან, გალფის ქვეყნებიდან და ა.შ.
საერთაშორისო აღიარება და ჯილდოები
Le Méridien Batumi თავისი მაღალი სტანდარტებითა და ინოვაციური მიდგომებით არაერთი მნიშვნელოვანი ჯილდოს მფლობელი გახდა, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს მის ხარისხს და ბრენდის გლობალურ რეპუტაციას.
Georgia’s Leading Hotel 2023 – გამარჯვებული კატეგორიაში საქართველოს წამყვანი სასტუმრო, World Travel Awards
Georgia’s Leading Hotel 2024 – კვლავ აღიარებულია ქვეყნის საუკეთესო სასტუმროდ, World Travel Awards
Golden Brand Award – პრემიუმ მომსახურების, მაღალი სტანდარტისა და მომხმარებელთა ერთგულების აღიარება, როგორც ბათუმის საყვარელი ზღვისპირა სასტუმრო
ინოვაციური სერვისები და ინტერიერის დიზაინი
Le Méridien Batumi-ის წარმატების საფუძველი მისი უნიკალური შეთავაზებები და ღირებულებებზე ორიენტირებული მომსახურებაა:
„ეს არის ადგილი, სადაც დასვენება ემოციად იქცევა. ჩვენი სტუმრებისთვის განტვირთვა ხელოვნებასა და მაღალი კლასის კომფორტში ინაცვლებს,“ – განმარტავს შოთაძე.
ზრდადი ტურისტული მაჩვენებლები და ეკონომიკური გავლენა
აჭარის ტურიზმის ზრდა უკვე აისახა სასტუმრო სექტორის შედეგებზე:
აჭარაში, ზღვის ტურიზმთან ერთად, მკვეთრად იზრდება მთის ტურიზმიც სადაც 25-ზე მეტი მარშუტია მიმდინარე წელს– ბოტანიკური ბაღი, დაცული ტერიტორიები, ჩანჩქერები და კულტურული ძეგლები უკვე ტურისტული მარშრუტების ნაწილი გახდა.
სასტუმროს განსაკუთრებული მიდგომა სერვისზე და დეტალებზე ორიენტაცია არის ის, რაც მას გამოარჩევს. დიზაინი სეზონურად იცვლება – ფერები, ინტერიერი და განწყობა, რაც სტუმრებს ყოველი ვიზიტისას ახალ გამოცდილებას სთავაზობს.
ასევე, სასტუმროს გამორჩეული ელემენტია ბრენდის ექსკლუზიური ქანდაკება – "დაბადება", რომელიც არქიტექტურულადაც ქმნის ემოციურ კავშირს.
"ეს არის ადგილი, სადაც დასვენება ემოციად იქცევა. აქ ადამიანი არ მხოლოდ კომფორტს, არამედ შთაგონებას იღებს,"
მცირე დროში Le Meridien Batumi გახდა ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი სასტუმრო საქართველოში, რომელიც არა მხოლოდ ადგილობრივ მოთხოვნას პასუხობს, არამედ ღირსეულად წარადგენს ქართულ ტურიზმს გლობალურ რუკაზე.
სწორედ ამიტომ არის Le Meridien Batumi დღეს ბათუმის ტურიზმის ეპიცენტრში – იქ, სადაც კომფორტი, ხელოვნება და ბიზნესმიმზიდველობა ერთიანდება.
სხვა სიახლეები
ახალ მომხმარებლებთან ერთად, გვიბრუნდებიან 2-3 წლის წინ არსებული მომხმარებლებიც, რომელთა შენარჩუნება ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია - „ფაჩუჩი“
18.11.2025.18:00
ხელნაკეთი თექის ფაჩუჩების მწარმოებელი კომპანია „ფაჩუჩი“, დაახლოებით სამი წელია ბაზარზე ოპერირებს. კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia “ფაჩუჩის“თანადამფუძნებელს ელენე ბლიაძეს ესაუბრა.
„აქტიურად ვაგრძელებთ სამუშაო პროცესს და შეკვეთების მიღებას. წარმოდგენილები ვართ რამდენიმე ონლაინ პლატფორმაზე და შეკვეთებს ვიღებთ როგორც ადგილობრივი მომხმარებლებისგან, ისე მიგრანტებისგან.
ახალ მომხმარებლებთან ერთად, გვიბრუნდებიან 2-3 წლის წინ არსებული მომხმარებლებიც, რომელთა შენარჩუნება ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია “, - ამბობს ელენე ბლიაძე.
„ამჟამად, ასორტიმენტი თექის ფაჩუჩებს მოიცავს, თუმცა მომავალში შესაძლოა ჩითის ფაჩუჩებიც დაემატოს.

„ამ ეტაპზე ძირითადად თექის ფაჩუჩებს ვკერავთ, თუმცა ვგეგმავთ განვითარების გაგრძელებას. გვინდა ჩითის ტექნიკაც ვისწავლოთ და ასორტიმენტს ჩითის ფაჩუჩები დავუმატოთ. სამომავლოდ სწორედ ამის განხორციელება გვაქვს გეგმაში “, - აცხადებს კომპანიის თანადამფუძნებელი.
ცნობისთვის, პროდუქციის ფასი დიზაინისა და ზომის მიხედვით განისაზღვრება.