მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7056.6
0.0209
flag
AZN 1.6165
-0.0003
flag
CNY 37.802
-0.0039
flag
EUR 3.1143
-0.0096
flag
GBP 3.6648
-0.0084
flag
KZT 53.42
-0.0016
flag
TRY 0.0715
0.0001
flag
USD 2.7487
-0.0005
flag
AMD 7056.6
0.0209
flag
AZN 1.6165
-0.0003
flag
CNY 37.802
-0.0039
flag
EUR 3.1143
-0.0096
flag
GBP 3.6648
-0.0084
flag
KZT 53.42
-0.0016
flag
TRY 0.0715
0.0001
flag
USD 2.7487
-0.0005

კრისტალი მცირე და საშუალო ბიზნეკომპანიების მხარდაჭერას განაგრძობს

news image

მიკრობანკად ტრანსფორმაციის შემდეგ,  კრისტალი აქტიურად განაგრძობს მცირე და საშუალო მეწარმეების ხელშეწყობას და მათ საჭიროებებზე მორგებული ფინანსური და არაფინანსური სერვისების შეთავაზებას. სწორედ არაფინანსური სერვისები უწყობს ხელს მეწარმეების ცნობიერების ამაღლებას და  სხვადასხვა სახის საკონსულტაციო მომსახურებას. ამ მიზნით, კომპანია სისტემატურად მართავს შეხვედრებს და მასტერკლასებს მეწარმეებისთვის. 

ამჯერად, შეხვედრა დაეთმო ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალურ თემას – როგორ ვაქციოთ იდეა მოთხოვნად და გაყიდვად პროდუქტად. ვებინარს უძღვებოდა „კრისტალის“ ბიზნეს საკონსულტაციო მიმართულების ხელმძღვანელი, გიორგი ჯანელიძე.

მონაწილეებმა შეხვედრაზე მიიღეს ინფორმაცია  პროდუქტის შექმნის მთელი ციკლის შესახებ — იდეის დაგეგმვიდან მის ბაზარზე წარდგენამდე.
მათ შორის ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორიცაა მომხმარებლის საჭიროებების აღმოჩენა, იდეების ტესტირება და  MVP-ის შექმნა (მინიმალური სიცოცხლისუნარიანი პროდუქტი). ამასთან, განიხილეს კონკურენტების ანალიზის მეთოდები და მომხმარებლის უკუკავშირის გამოყენება პროდუქტის განვითარებისთვის. 

„მეწარმეების წარმატება ჩვენი სტრატეგიის ნაწილია. როდესაც ისინი უფრო ძლიერი და წარმატებული ხდებიან, უფრო მეტად იყენებენ ჩვენს ფინანსურ პროდუქტებს, იზრდება მათი ბიზნესები და ჩვენთან გრძელვადიანი თანამშრომლობის სურვილი. ამ მიდგომით,  კრისტალი მეწარმეებს ეხმარება მეწარმეებს გაძლიერებაში, ცოდნის, უნარებისა და ინსტრუმენტების მიწოდებით, ხოლო ჩვენი მხრიდან ვქმნით ლოიალურ და სანდო პარტნიორებს, რომლებიც ჩვენთან გრძელვადიანად თანამშრომლობენ. სწორედ ამ მიზნით დაიგეგმა ტრენინგი „იდეიდან გაყიდვამდე“, რაც დაეხმარება მონაწილეებს, სწორად დაგეგმონ თავიანთი საქმიანობა.

სანამ ბიზნესის დაწყებას გადავწყვეტთ, უკიდურესად მნიშვნელოვანია იდეის წინასწარ ვალიდაცია. ეს ნიშნავს, რომ უნდა დავრწმუნდეთ იდეის სიცოცხლისუნარიანობაში რეალურ ბაზარზე, სანამ მსხვილ ფინანსურ რესურსებს და დროს ჩავდებთ. ძალიან ხშირად, ახალ პროდუქტზე ან სერვისზე მუშაობა იწყება ინტუიციაზე დაყრდნობით, მომხმარებელთან უშუალო კომუნიკაციის გარეშე, რაც ზრდის წარუმატებლობის რისკს. იდეის ვალიდაცია და მომხმარებლისგან მიღებული უკუკავშირი გვაძლევს საშუალებას ვნახოთ, რეალურად რა სჭირდებათ ადამიანებს, რას ეძებენ და მზად არიან თუ არა გადაიხადონ ჩვენს შეთავაზებაში. ეს პროცესები არა მხოლოდ ზოგავს რესურსს, არამედ ზრდის წარმატების შანსს. ბიზნესს აძლევს საყრდენს, რომ პროდუქტი შეიქმნას რეალურ მოთხოვნაზე დაყრდნობით და არა მხოლოდ წარმოსახვაზე“ - აღნიშნავს კრისტალის ბიზნეს საკონსულტაციო მიმართულების ხელმძვანელი გიორგი ჯანელიძე.

ვებინარი გამორჩეული იყო პრაქტიკული მიდგომით და თეორიულ მასალასთან ერთად მოიცავდა კონკრეტულ მაგალითებსა და ინსტრუმენტებს, რომელთა გამოყენებასაც მონაწილეები თავიანთ საქმიანობაში შეძლებენ.

მსგავსი ტიპის ვებინარები კიდევ უფრო აძლიერებს მეწარმეებისთვის ხელმისაწვდომ რესურსებს, რომლებიც აუცილებელია წარმატებული ბიზნესის შექმნისთვის.

#შენი შესაძლებლობების ბანკი

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ერთი ნაბიჯით წინ -თიბისი ბიზნესი თვითდასაქმებულების მხარდასაჭერად

01.05.2025.20:48

თუ ხარ თვითდასაქმებული და შენი საქმე გიყვარს, თიბისიში ყველა პირობა დაგხვდება იმისთვის, რომ იყო ერთი ნაბიჯით წინ. 

თიბისიში თვითდასაქმებულებს, ფრილანსერებს და ინდივიდუალურ მეწარმეებს შესაძლებლობა აქვთ, ისარგებლონ მათზე მორგებული პროდუქტებითა და მომსახურებით და კიდევ უფრო განავითარონ საკუთარი საქმიანობა იმ შემთხვევაშიც კი, თუ მათი ნაწილი თავის საქმიანობას ბიზნესთან არ აიგივებს. 

თვითდასაქმებულებს, ბიზნესების წარმომადგენლების მსგავსად, შეუძლიათ ისარგებლონ თიბისის ბიზნესპროდუქტებით, მათ შორის ბიზნესესხით და ბიზნესნაკრებით, გაიმარტივონ წვდომა ფინანსებზე და იქცნენ რეალურ ბიზნესად. 

ამასთანავე, თიბისი ინდივიდუალურ მეწარმეებს ბიზნეს ინტერნეტ და მობაილბანკით, ასევე, ტერმინალითსარგებლობის შესაძლებლობასაც აძლევს, რაც გადახდებს, ასევე, სხვადასხვა საბანკო სერვისით თუ პროდუქტით სარგებლობას კიდევ უფრო ამარტივებს . 

“თვითდასაქმებულების მხარდაჭერა თიბისი ბიზნესისთვის პრიორიტეტული მიმართულებაა. გვესმის, რა გამოწვევების წინაშე დგანან თვითდასაქმებული ადამიანები ყოველდღიურად. სწორედ ამიტომ, მუდმივად ვნერგავთ ისეთი მომსახურებას თუ პროდუქტებს, რაც მათ საქმიანობის გამარტივებაში დაეხმარებათ და შესაძლებლობას მისცემთ, კიდევ უფრო განვითარდნენ და უახლოეს მომავალში რეალურ ბიზნესებად ჩამოყალიბდნენ. ამ თემას დაეთმო ჩვენი ბოლო ხუთშაბათის შეხვედრების სესიაც, სადაც ფრილანსერებსა და ბიზნესებს სპიკერებმა საკუთარი გამოცდილება და პრაქტიკული რჩევები გაუზიარეს აუდიტორიას. ჩვენ ვაგრძელებთ თვითდასაქმებულების მხარდაჭერას და მათ არაერთ საინტერესო პროდუქტს და მომსახურებას შევთავაზებთ”, - ვეფხვია ლომინაშვილი, თიბისი ბიზნესის ლიდერი. 

“თიბისი ბიზნესისთვის - ერთი ნაბიჯით წინ” - თვითდასაქმებულების საჭიროებებზე მორგებული პროდუქტების და სერვისების შესახებ დეტალური ინფორმაციის ნახვა შესაძლებელია ბმულზე -  https://tbcbank.ge/ka/business/products-for-self-employed-individuals ასევე, თიბისი ბიზნესის ცხელ ხაზზე: (032) 2 2727*3 

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა