მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7071.6
-0.0163
flag
AZN 1.5883
0
flag
CNY 38.205
0.0004
flag
EUR 3.1458
-0.0003
flag
GBP 3.5973
-0.0044
flag
KZT 52.9
-0.0063
flag
TRY 0.0635
0
flag
USD 2.7005
0

კომპანია Farmway-მ კახეთში ნუშის ბაღები გააშენა - მხარდამჭერი საქართველოს ბანკია

news image

საქართველოს ბანკი ქვეყანაში აგრო სექტორის განვითარებას აქტიურად უჭერს მხარს. ბანკთან პარტნიორობით, კომპანია Farmway-მ კახეთში ნუშის ბაღები გააშენა.

პროექტის ჯამური ღირებულება 20 მლნ. ლარია, საქართველოს ბანკის მიერ განხორციელებული ინვესტიცია კი 12 მლნ. ლარს შეადგენს.

აღნიშნული პროექტის ფარგლებში დედოფლისწყაროში 240 ჰა. ფართობ ტერიტორიაზე ნუშის ბაღები გაშენდა. ინვესტიცია ნერგების შესყიდვას, სარწყავი სისტემისა და ბაღის გაშენებისთვის ინფრასტრუქტურის განვითარებას მოხმარდა. კომპანია მოსავლის ევროპაში, ემირატებში, ინდოეთსა და სხვა საერთაშორისო ბაზრებზე ექსპორტს გეგმავს.

„“Farmways”-ის მიზანია ხელი შევუწყოთ, განვავითაროთ და გარდავქმნათ აგროსექტორი საქართველოში. თანამედროვე ტექნოლოგიების დანერგვით, საერთაშორისო ინვესტიციების მოზიდვით და დამატებითი ღირებულების მქონე კულტურების მოყვანით, ჩვენ ვქმნით ახალ სამუშაო ადგილებს, ვზრდით ექსპორტს და ვაძლიერებთ საქართველოს პოზიციას გლობალურად, საერთაშორისო ბაზრებზე. საქართველოს ბანკთან პარტნიორობა გვეხმარება დასახულ მიზანს უფრო სწრაფად მივაღწიოთ - განვავითაროთ აგროსექტორი, დავნერგოთ თანამედროვე მიდგომები და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებაში მნიშვნელოვანი წვლილი შევიტანოთ“, - განაცხადა გიორგი სანიკიძემ, Farmway-ის გენერალურმა დირექტორმა.

„საქართველოს ბანკი აგრო ბიზნესების გაძლიერებას და წახალისებას აგრძელებს. კომპანია Farmway-სთან პარტნიორობის ფარგლებში, კახეთში ნუშის ბაღები გაშენდა. 2025 წელს, დაახლოებით 120 ჰა. ფართობზე დაირგო ნუშის ნერგები, მეორე ნაწილის დარგვა კი 2026 წელს იგეგმება. კომპანია საბოლოოდ, სრულ მსხმოიარობაში 1440 ტონა ნუშის მოსავლის აღებას და მის საერთაშორისო ბაზრებზე რეალიზაციას აპირებს. მიგვაჩნია, რომ მსგავსი პროექტების განხორციელება ახალ სამუშაო ადგილებს ქმნის და აძლიერებს რეგიონებს. გვინდა, წარმატებები ვუსურვოთ გუნდს, ჩვენ კი არ ვჩერდებით და ვაგრძელებთ აგრო სექტორის გაძლიერებას“, - განაცხადა საქართველოს ბანკის კორპორაციული გაყიდვების სექტორის უფროსმა, ნინო აფციაურმა.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ჩვენი კონკურენტული უპირატესობა ყოველთვის ახალი პროდუქციაა - Tkbili

09.12.2025.12:00

Tkbili ტკბილი  არის განსხვავებული და მრავალფეროვანი ტკბილეულის მწარმოებელი კომპანია, რომელიც 2021 წლიდან ოპეირებს ქართულ ბაზარზე. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელს სალომე ბიწაძეს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

საქმიანობა დავიწყეთ 2021 წლიდან. ამ წლების განმავლობაში კომპანიამ მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაცია განიცადა. საწყის ეტაპზე მხოლოდ ონლაინ პლატფორმებზე ვიყავით ხელმისაწვდომები Glovo-სა და Wolt-ის აპლიკაციებში. მოგვიანებით გავხსენით საკონდიტრო, სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ მოსვლა, პროდუქციის არჩევა და შეძენა.

საწყის ეტაპზე მხოლოდ ბოქსებს ვთავაზობდით მომხმარებლებს, შემდეგ კი მოთხოვნიდან გამომდინარე გავაფართოვეთ პროდუქცია, დავიწყეთ აქტიური თანამშრომლობა კომპანიებთან. აღსანიშნავია, რომ ეს ბიზნესი ნულიდან დავიწყეთ, რაც ყველაზე დიდი ფასეულობაა.

ჩვენი საკონდიტრო განსაკუთრებულია იმით, რომ ყველა პროდუქტი მზადდება მომხმარებლის თვალწინ და სწორედ შეკვეთის მომენტში იკრემება. ეს პრინციპი დაცულია როგორც ფილიალში, ასევე Delivery-ის შემთხვევაში. განსაკუთრებულ ყურადღებას ვაქცევთ ხარისხს, ვიყენებთ მაქსიმალურად ქართულ, ნატურალურ პროდუქტებს და ვცდილობთ შევინარჩუნოთ ხელმისწავდომი ფასები.

გავიარეთ მრავალი ეტაპი და დღეს უკვე ორი ფილიალით ვართ წარმოდგენილი.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება, განსაკუთრებით საახალწლო პერიოდში. წინა წლებთან შედარებით, გაიზარდა ინტერესი და შეკვეთები კომპანიების მხრიდანაც.

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?

მიმდინარე ასორტიმენტი მრავალფეროვანია და მოიცავს, როგორც საახალწლო, ასევე არასაახალწლო ტკბილეულის ბოქსებს, ტორტებს, ნამცხვრებს, ორცხობილებს (მათ შორის ოთხფეხა მეგობრებისთვის), შოკოლადებს, ჯემებს და სხვადასხვა სახის სასმელებს. გარდა ამისა, კომპანიებს ვთავაზობთ ფურშეტით მომსახურებას.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

კომპანიის კონკურენტული უპირატესობა გულისხმობს :

  • ყოველთვის ახალი, ადგილზე მომზადებულ (Fresh) პროდუქციას, რომელსაც სხვაგან ვერსად შეხვდებით;
  • მაღალი ხარისხის ნატურალურ ინგრედიენტებს;
  • ორცხობილა ოთხფეხა მეგობრებისთვის, რომელიც ამავდროულად Humans-friendly-იც არის და რომელსაც ყველა საჭირო შემოწმება აქვს გავლილი. მსგავს პროდუქტს ჩვენს გარდა არ აწარმოებს სხვა არც ერთი კომპანია.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

სამომავლოდ ვგეგმავთ ფილიალების დამატებას. გარდა ამისა, ვმუშაობთ ჩვენი ე.წ. „მშრალი საკვებით“ მარკეტების ქსელ „სმარტში“ შესვლაზე, ამ მიმართულებით მოლაპარაკებები უკვე მიმდინარეობს.

ასევე, უახლოეს პერიოდში ვგეგმავთ Wolt-ზე გამოჩენას ოთხფეხა მეგობრებისთვის განკუთვნილი ორცხობილებით, პარალელურად კი მოლაპარაკებებს ვაწარმოებთ ერთ-ერთ ძაღლების სკოლა-ბაღთან.

ცნობისთვის, კომპანია სტაბილურად 10 ადამიანს ასაქმებს, თუმცა პროექტების მიხედვით თანამშრომლების რაოდენობა იზრდება. მაგალითად, ფურშეტების დროს, როცა დამატებითი რესურსია საჭირო.

„ტკბილი“ ამჟამად ბაზარზე ორი ფილიალით არის წარმოდგენილი, რომლებიც ცაგარელის 51 და კოსტავას 72 ნომერში მდებარეობს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა