კომპანია აქტიურად მუშაობს ახალი ბრენდების დამატებაზე - iTechnics-ის დირექტორი
ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი iTechnics-ი, რომელიც 2017 წლიდან საქართველოში Apple-ის ოფიციალური წარმომადგენელია, დღეს ბაზრისთვის თანამედროვე ტექნოლოგიების აქტიური მიმწოდებელია. კომპანია თანამშრომლობს წამყვან ბრენდებთან და საკუთარ მომხმარებელს ბევრ ტექნოლოგიურ სიახლეს ჰპირდება.
როგორც Business Insider Georgia-სთან iTechnics-ის დირექტორმა სალომე გუგეშაშვილმა განაცხადა, აქტიურად მიდის მუშაობა ახალი ბრენდების დამატებაზე.
„ჩვენ ვთანამშრომლობთ რამდენიმე წამყვან ბრენდთან, მათ შორისაა Apple, JBL, Marshall, Dyson wanbo და სხვა. კომპანია აქტიურად მუშაობს ახალი ბრენდების დამატებაზე. 2025 წლის განმავლობაში მომხმარებლებს ექნებათ შესაძლებლობა, მიიღონ უახლესი ტექნოლოგიური ბრენდები, რაც კიდევ უფრო გააფართოებს ჩვენს ასორტიმენტს და სრულად დააკმაყოფილებს მათ საჭიროებებს“, - აცხადებს სალომე გუგეშაშვილი.
iTechnics-ის დირექტორი კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობებზეც საუბრობს და აცხადებს, რომ მაღალი ხარისხი და გარანტია iTechnics-თვის პრიორიტეტულია.
„iTechnics-ში მომხმარებელს ვთავაზობთ უამრავ უპირატესობას, რის გამოც ჩვენთან ტექნიკის შეძენა არა მხოლოდ პრაქტიკულია, არამედ სრულად აკმაყოფილებს მაღალი ხარისხის და მომსახურების მოთხოვნებს.
მოგეხსენებათ, iTechnics-ში Apple-ის გარდა აღმოაჩენთ სხვა ბრენდებსაც, რაც იმას ნიშნავს, რომ მომხმარებლები იღებენ მხოლოდ ოფიციალურ და ხარისხიან პროდუქტებს, სრული გარანტიით. მაღალი ხარისხი და გარანტია iTechnics-თვის პრიორიტეტულია, რათა თითოეული მომხმარებელი იყოს კმაყოფილი თავისი შენაძენით.
iTechnics-ის გუნდი ზრუნავს მომხმარებლის საჭიროებებზე, შესაბამისად ეს იძლევა ცალკეული კონსულტაციებისა და პროფესიონალური რჩევების მიღების საშუალებას. ჩვენ მუდმივად ვადევნებთ თვალს ტექნოლოგიების განვითარებას, რათა შევთავაზოთ სწორედ ის პროდუქტები, რაც სრულად მოერგება მათ საჭიროებებს და გაუმარტივებს არჩევანის გაკეთებას“, - აცხადებს სალომე გუგეშაშვილი.
iTechnics-ის ისტორია 2011 წლის 5 აგვისტოდან იწყება. 2017 წლიდან iTechnics საქართველოში Apple-ის პირველი ოფიციალური რისელერი გახდა. ბრენდი ავრცელებს არა მხოლოდ ყველაზე ხარისხიან პროდუქტს, არამედ შთამაგონებელ ფილოსოფიას, რომელიც იყო ამ პროდუქტის შექმნის მიზანი თუ მიზეზი.
წლების განმავლობაში, iTechnics-ის ყველაზე დიდი მიღწევა მის მიერ შექმნილი და შენარჩუნებულ ურთიერთობებია – მომხმარებლებთან, თანამშრომლებთან, თუ სხვა პარტნიორებთან.
iTechnics-ის მისიაა სამყაროს შთაგონება და თითოეული მომხმარებლის ყოველდღიურობის გაუმჯობესება ტექნოლოგიების სწორი გამოყენებით. ბრენდის მისიაა, შთააგონოს სამყარო უფრო ჰუმანური, უფრო ერთგული და უფრო ემპათიური გახადოს. ასახოს და გამოიყენს ტექნოლოგიები ცხოვრების რეალურ გაუმჯობესებაში და უკეთესი ცხოვრების ხარისხი შესთავაზოს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
09.05.2025.12:20
კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის, თუ კონკურენცია არ არის იქ განვითარება არ იქნება, - ასე გამოეხმაურა ეკონომიკური ფორუმის მე-19 დისკუსიაზე სადაზღვევო კომპანია „არდის“ გენერალური დირექტორი მიხეილ ჯაფარიძემ სექტორში კონკურენციის შეფასებისას.
„კონკურენცია ნებისმიერ შემთხვევაში არის მამოძრავებელი ყველაფრის. კონკურენცია თუ არ არის, იქ განვითარება არ იქნება იმიტომ, რომ მონოპოლისტურ სისტემებს ნაკლები განვითარება ახასიათებს. იმიტომ, რომ სტიმული ნაკლებია. ჩვენს შემთხვევაში თუ იმას გულისხმობთ, რომ ჩვენი კომპანია არის საქართველოში ყველაზე მსხვილი საინვესტიციო კომპანიის შემადგენლობაში, ამ შემთხვევაში ჩვენ კონკურენცია გვაქვს ჩვენს ინსტიტუციაში შემოვალ კომპანიებთან. ჩვენ თვითონ გაქვს ერთმანეთთან კონკურენცია. იქიდან გამომდინარე უფრო ბიზნეს მოდელს გავყვებოდი, რა არის ინტერესი სადაზღვევო კომპანიების, რომლებიც ბაზარზე ოპერირებენ. თუ თვითმყოფადობა ინტერესია, ანუ თვითმყოფადი და დამოუკიდებელი იყოს ყველა მაშინ ეს საკითხი ნაკლებად მტკივნეულია. რადგანაც თუ არ განვითარდი კონკურენციაში სხვა აუცილებლად დაგჯაბნის. ფიცი-მტკიცი, რომ არ დავიწყო, ძალიან რთულია და თვითმყოფადობის მაძიებელი კომპანია, მათ შორის ჩვენს ჯგუფში, ის ისწრაფვის საკუთარი მყოფადობისკენ და შესაბამისად შესაძლებელია, რომ ჩვენ მოლაპარაკება მათთანაც ხისტი გვქონდეს. იმიტომ, რომ ჩვენ მივიღოთ ის პირობები რაც გვჭირდება. ამიტომ ამ კუთხით ჯერჯერობით საქმე მარტივი არ არის. პირიქით, საკმაოდ რთულია ამის მიღწევა, რადგანაც ყველა იღვწის იმისთვის, რომ საკუთარი თავი დაიმკვიდროს.
თუ კი სადმე, რამე კუთხით კონკურენცია იზღუდება ამას თავის რეაგირება აქვს ხოლმე. ჩვენ როცა ვმოქმედებთ ვმოქმედებთ იმ საკანონმდებლო ჩარჩოში რაც გაქვს და შესაბამისად ბაზარს ეტყობა, როგორი კონკურენტულია“, - განაცხადა „არდის“ გენერალურმა დირექტორმა.
მიხეილ ჯაფარიძის თქმით, საქართველოში სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე დაბალ მარჟიანი ინდუსტრიაა.
„ის არის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალ მარჟიანი. ამას კი იწვევს კონკურენცია. რომ შევხედოთ სადაზღვევო კომპანია თუ რა რესურსებს ხარჯავს იმისათვის, რომ უამრავი საზედამხედველო ნორმები ჰქონდეს დაკმაყოფილებული და მერე შევხედოთ სადაზღვევო კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებს სამწუხაროდ ასე მარტივი არ არის. ჯანდაცვის სექტორში ერთ-ერთი დიდი საზრუნავი არის ის, რომ კერძო ჯანმრთელობის დაზღვევის საფასური იზრდება და კიდევ უფრო გაიზრდება. ეს დინამიკა იქნება კიდევ უფრო მზარდი და ტემპი კიდევ უფრო გაიზრდება. იმიტომ, რომ სინერგია ჯერჯერობით ვერ ხდება და იმედი მაქვს მოხდება და სამედიცინო სექტორის გაძვირება ძირითადად გაიზრდება ჯიბიდან გადამხდელზე და სადაზღვევო კომპანიაზე. სხვაგან ფასები ძირითადად ფიქსირებულია. აქედან გამომდინარე მთელი ტვირთი გადადის ამ ორი მიმართულებით. ჩვენ ამას განვიცდით, იმიტომ, რომ ფასი იზრდება სადაზღვევო კომპანია ვერ ხეირობს და პირიქით უფრო ზარალდება და გეტყვით რატომ. სადაზღვევო კომპანიის კონტრაქტები არის 12 თვიანი. თქვენ დაეზღვიეთ და როგორც წესი კონტრაქტი ჩაამთავრა სადაზღვევო კომპანიამ იმ ფასით, რომლითაც თქვენ დაგაზღვიათ. სადაზღვევო კომპანიას შუა წელიწადში ყველაფერი ეცვლება. ყველაფერი თავდაყირა უდგება იმის მიხედვით თუ რა ტიპის გამოწვევაა. შესაბამისად ბოლოში რომ მიდის და კონტრაქტის განახლებაზე იქ უკვე სადაზღვევო კომპანია მისდევს არა იმას თუ რა იქნება მომავალ წელს, არამედ რა იყოს წინა წელს. სადაზღვევო ინდუსტრია ყველაზე გამჭვირვალე ინდუსტრიაა და მონაცემებს, რომ ჩავხედოთ დაინახავთ, რომ ან მარჟა არ არის, ან ძალიან მინიმალურია. თუ შევხედავთ ნებაყოფლობით დაზღვევას ძალიან მწირი ინდუსტრიაა. ამიტომ კონკურენცია უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში დაცული. ჩვენ გვყავს შესაბამისი ორგანოები და თუ რაიმე ამ მხრივ იქნება პრობლემური რეაგირებაც უნდა ჰქონდეს. ჯერჯერობით ჩვენ გამოწვევა გაქვს კონკურენციის ძალიან დიდი სიჭარბე, რომელიც ამ მარჟას უფრო ქვემოთ წევს“, - განაცხადა მიხეილ ჯაფარიძემ.