მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7086.9
0.0039
flag
AZN 1.6003
-0.0007
flag
CNY 38.001
-0.0004
flag
EUR 3.2155
0.0245
flag
GBP 3.7502
0.0215
flag
KZT 52.43
0.001
flag
TRY 0.0683
-0.0001
flag
USD 2.7215
-0.0012

„კერკი“ ხილის ხემსების წარმოებას იწყებს

news image

კომპანია „კერკი“, რომელიც მომხმარებელს სხვადასხვა სახეობის ჩირს, ჩურჩხელას, ცუკატებსა და ტყლაპებს სთავაზობს, ხილის ხემსების წარმოებას იწყებს.

როგორც Business Insider Georgia-ს საწარმოს ხელმძღვანელმა თამარ გაბეჩავამ განუცხადა „კერკი“ გეგმავს ხილის ხემსის წარმოებას.

„მომხმარებელს ორი ტიპის შეფუთვით 10 სახეობის ხილის ხემსს შევთავაზებთ. ვგეგმავთ ასევე მიქსების წარმოებას. ამ დროისთვის საწარმოში გარდამავალი პროცესია და მალე ცნობილი გახდება, თუ კონკრეტულად როდის გამოჩნდება „კერკის“ ხემსი ბაზარზე“, - ამბობს წარმოების ხელმძღვანელი.

გარდა ტრადიციული თხილისა და ნიგვზის ჩურჩხელისა, „კერკი“ აწარმოებს ნუშის ჩურჩხელას და ალუბლის ფელამუშში ამოვლებული ჩურჩხელას, რომელიც დიდი პოპულარობით სარგებლობს. ასევე კომპანიის ექსკლუზიური პროდუქციაა ალკოჰოლში დამზადებული ალუბალი, მარწყვი და წყავი.

კომპანიას ბაზარზე გამოაქვს ბოსტნეულის - სტაფილოს, ჭარხლის, პომიდვრისა და მჟავე კიტრის ჩხირები.

ცნობისთვის, ჩირის მწარმოებელი საწარმო ,,კერკი" ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელ ძენწმანში მდებარეობს. კომპანია ქართველ მომხმარებელს ჩირს, ტყლაპს, ცუკატებს და ჩურჩხელას სთავაზობს. საწარმო 2021 წლის დეკემბერში ამოქმედდა და სეზონურად 40-მდე ადამიანს ასაქმებს. პროექტის საინვესტიციო ბიუჯეტი 700 000 დოლარია. კომპანიის მიერ ინვესტირებული თანხის და ბანკის სესხის გარდა, პროექტის თანადაფინანსება სახელმწიფო პროგრამების და საგრანტო პროექტების ფარგლებში განხორციელდა. ცნობისთვის, კერკი ძველქართული სიტყვაა, რომელიც საქართველოს რამდენიმე რეგიონში ახლაც გამოიყენება და მზეზე გამშრალ კურკოვან ხილს ნიშნავს.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ვოლტში მასშტაბური ფასდაკლებების კამპანია დაიწყო

02.07.2025.08:09

მიტანის სერვისის სფეროში ლიდერი კომპანია ვოლტი მომხმარებელს მორიგი შეთავაზებით ანებივრებს.

„მოდი, უბრალოდ ვოლტი“ - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც 25%-დან 40%-მდე ფასდაკლებებს გულისხმობს. 

შეთავაზებით სარგებლობა შესაძლებელია 7 ივლისიდან ვოლტის პარტნიორ ობიექტებში:

„მაკდონალდსი“ -25%-მდე ფასდაკლება შერჩეულ პროდუქტებზე;

ვოლტ მარკეტი - 30% ფასდაკლება შერჩეულ პროდუქტებზე;

„მარგე“ - 30%-მდე ფასდაკლება შერჩეულ პროდუქტებზე;

„მადარტი“ - 40% ფასდაკლება შერჩეულ პროდუქტებზე.

ფასდაკლებების კამპანია სამი კვირის განმავლობაში გაგრძელდება.

ვოლტში აცხადებენ, რომ მომხმარებელს ზაფხულის განმავლობაში კიდევ არაერთი სიახლე და ფასდაკლება ელოდება. 

„ჩვენ ვრჩებით ერთგული ჩვენი ღირებულებებისადმი - მუდმივად სასიამოვნო შეთავაზებებით გავანებივროთ ჩვენი მომხმარებელი და სხვადასხვა სახის ფასდაკლებებით მოვიცვათ ყველა სფერო - კვების ობიექტებიდან თავის მოვლამდე. „მოდი, უბრალოდ ვოლტი“ ამ ეტაპზე აერთიანებს ჩვენს ოთხ პარტნიორ ობიექტს, რომლებიც მომხმარებელში დიდი პოპულარობით სარგებლობენ. ეს ჩამონათვალი კიდევ უფრო გაფართოვდება და სიურპრიზებიც გაგრძელდება. ჩვენმა ერთგულმა მომხმარებელმა უკვე კარგად იცის, რომ მათთვის მუდმივი სიახლეებისა და დამატებითი ღირებულების შეთავაზება ჩვენი გუნდის უცვლელი პრიორიტეტია“, - აცხადებს ვოლტი საქართველოს გენერალური მენეჯერი სერგი მარღანია. 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა