მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7102.5
-0.0085
flag
AZN 1.6022
-0.0009
flag
CNY 38.248
-0.0035
flag
EUR 3.1967
-0.0067
flag
GBP 3.6649
-0.011
flag
KZT 49.73
-0.0011
flag
TRY 0.0653
-0.0002
flag
USD 2.7238
-0.0025

ქართულმა კოსმეტიკურმა ბრენდმა Piel Naturals-მა ახალი მაღაზია ბათუმის Grand Mall-ში გახსნა

news image

ქართული კოსმეტიკური ბრენდი Piel Naturals პიელ ნატურალსი ფართოვდება. ბრენდმა რამდენიმე დღის უკან ბათუმში რიგით მეორე მაღაზია სავაჭრო ცენტრ Grand Mall-ში გაიხსნა და ამიერიდან ბათუმში საკუთარ პროდუქციას გაყიდის როგორც სავაჭრო ცენტრ Metro City-ში ისე Grand Mall-ში. 

როგორც  Business Insider Georgia-სთან კომპანიის დამფუძნებელმა თათუკა ლომაძემ განაცხადა, მაღაზიის გახსნასთან დაკავშირებით Piel Naturals-მა Grand Mall-ში გარკვეული აქციებიც ჩაუშვა. 

„ჩვენი მაღაზია, ე.წ. კუნძული, რომელიც ბათუმის Grand Mall-ში გაიხსნა, დაახლოებით 10-12 კვ/მ-ს იკავებს. ის გაიხსნა Grand Mall-ის პირველ სართულზე „კარფურის“ შესასვლელთან. გეტყვით, რომ Grand Mall-ში შესვლაზე მოლაპარაკებები თითქმის 1 წლის განმავლობაში მიმდინარეობდა, საუბარი მაქვს მოლაპარაკებები და სასურველი ფართის მოძიებაზე“, - განმარტავს თათუკა ლომაძე.

Piel Naturals-ის დამფუძნებლის თქმით, ბათუმში გაფართოება გაზრდილი მოთხოვნის ფონზე გადაწყვიტეს. 

„Piel Naturals-ის პროდუქციაზე ბათუმში მოთხოვნა საკმაოდ დიდი იყო და სწორედ აქედან გამომდინარე გადავწყვიტეთ, რომ Metro City-ს მერე ფილიალი Grand Mall-შიც გაგვეხსნა“, - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი.

Piel Naturals-ი 2025 წელს ადგილობრივ ბაზარზე გაფართოების კუთხით მინიმუმ 3 მაღაზიის გახსნას განიხილავს. 

Piel Naturals-ი არის N1 ქართული თავის მოვლის პრემიუმ კოსმეტიკის ბრენდი. კომპანიის მიზანია მაღალი ხარისხის და ნატურალური პროდუქტების შექმნა, გააუმჯობესოს თითოეული ადამიანის სილამაზე და კეთილდღეობა, ინოვაციების მეშვეობით.

პროდუქციის სრული  ასორტიმენტი, მორგებულია კანის სხვადასხვა ტიპებსა და პრობლემებზე. Piel Naturals-ის ძირითადი ნიშა არის ის, რომ პროდუქცია არ შეიცავს პარაბენს, პარაფინს, სილიკონებს და მავნე ნივთიერებებს.

დღეისათვის Piel Naturals-ის ლოკაციები ასე გამოიყურება:

  • შოურუმი, ვაკე, ფალიაშვილის 39ბ
  • გალერია თბილისი, მე2 სართული
  • საბურთალო სითი მოლი, 0 სართული
  • გლდანის სითი მოლი, 1 სართული
  • ისთ ფოინთი, კავეას შენობა
  • თბილისი მოლი, მე2 სართული
  • რუსთავი, რუსთავი  მოლი 1 სართული
  • ქუთაისი, ქარვასლა, მე3 სართული
  • ბათუმი, მეტრო სითი 1 სართული
  • ბათუმი, გრანდ მოლი 1ლი სართული
  • საწარმო, ლისის ტბის მიმდებარედ ამბერკი ტაბიძის ქ N27

  •  
news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ლიბერთი ბიზნესის ახალი კამპანია - გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს

03.10.2025.16:29

ლიბერთიმ მცირე, საშუალო და აგრო ბიზნესებისთვის ახალი კამპანია წამოიწყო, რომლის მთავარი გზავნილია – „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“. კამპანიის მიზანია მომხმარებლებისთვის ისეთი საბანკო სერვისების შეთავაზება, რომლებიც მოქნილი და მათ საჭიროებებზე მორგებულია. ამ ინიციატივასთან დაკავშირებით, საკუთარი ხედვა გაგვიზიარა ლიბერთის მიკრო და მცირე ბიზნესის დეპარტამენტის უფროსის მოადგილემ, ხათუნა ჭელიძემ.

კამპანიის არსი და ბიზნესის მხარდაჭერა

ხათუნა ჭელიძის თქმით, ლიბერთი უკვე ხუთი წელია აქტიურად ოპერირებს ბიზნესისა და აგრო დაკრედიტების ბაზარზე და ამ პერიოდში მრავალი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის გახდა მნიშვნელოვანი ფინანსური მხარდამჭერი. „ეს კამპანია არის წინა აქტივობების გაგრძელება. ჩვენთან ერთად ბევრმა მეწარმემ გადადგა პირველი ნაბიჯები, დღეს კი შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ისინი წარმატებით აგრძელებენ საქმიანობას და უფრო თამამად გეგმავენ ბიზნესის გაფართოებას. ფინანსური მხარდაჭერა მოიცავს სრულ საბანკო სერვისებს – საოპერაციო მომსახურებას, ელექტრონულ კომერციას, ციფრულ ბანკინგს და სხვა პროდუქტებს,“ აღნიშნა ჭელიძემ.

პროექტი „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის

ლიბერთის მონაწილეობა ავსტრიის განვითარების თანამშრომლობის (ADC) და Mercy Corps-ის მიერ მხარდაჭერილ სამწლიან პროექტში „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის“ ბანკის სოციალური პასუხისმგებლობის პოლიტიკის მნიშვნელოვანი ნაწილი იყო. „პროექტის ფარგლებში, ჩვენ ჩავატარეთ ფინანსური წიგნიერების ამაღლების ტრენინგები 1600-მდე ახალგაზრდა მეწარმისთვის. საბოლოოდ, დაფინანსდა 60 ბიზნეს იდეა, სულ 1.2 მილიონი ლარის ოდენობით და 215 ადამიანი დასაქმდა. განსაკუთრებით ღირებული იყო ის, რომ პროექტში ჩართული იყვნენ ჩვენი ქვეყნის, ოთხი რეგიონის მოსახლეობა და ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებიც“ – აღნიშნა ხათუნა ჭელიძემ.

ინოვაციები და საერთაშორისო აღიარება

ლიბერთის ციფრულმა ბანკმა პირველი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა – ავტორიტეტულმა ფინანსურმა გამოცემამ Global Finance-მა 2025 წლის “World’s Best Digital Bank Awards”-ის ფარგლებში ბანკს შვიდი პრესტიჟული ჯილდო მიანიჭა.

„ჩვენი მიზანია მომხმარებლებისთვის სრულყოფილი და კომპლექსური მომსახურების მიწოდება. ინოვაციური გადაწყვეტილებები – საერთაშორისო გადარიცხვები, ციფრული სერვისები და ბიზნესისთვის მორგებული პროდუქტები – ამ პროცესში უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს,“ განმარტა ჭელიძემ.

სამომავლო გეგმები

ლიბერთის სტრატეგია მომავალში კიდევ უფრო მეტად ორიენტირებული იქნება მცირე და საშუალო ბიზნესის მხარდაჭერაზე. „ყველა ახალი ინიციატივა მორგებულია მომხმარებელთა საჭიროებებსა და სურვილებზე. ჩვენი სიახლეებიდან გამოვყოფდი Cash-in ბანკომატების ქსელის გაფართოებას, რომელიც მომხმარებლებს ოპერაციების სწრაფად განხორციელების საშუალებას აძლევს, ასევე – ბიზნეს მობაილ ბანკის დანერგვას, იურიდიული პირებისთვის. კამპანია „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“ კი რეალური ფინანსური მხარდაჭერის პლატფორმაა, რომელიც ყველა მეწარმეს აძლევს შესაძლებლობას გააფართოოს ბიზნესი და გაზარდოს შემოსავალი,“ დაასკვნა ხათუნა ჭელიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა