მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7038.2
0.0027
flag
AZN 1.583
-0.0003
flag
CNY 37.804
0.0043
flag
EUR 3.1651
0.0076
flag
GBP 3.6556
0.0145
flag
KZT 50.13
-0.0022
flag
TRY 0.0652
0
flag
USD 2.6921
-0.0004

ისარგებლეთ City Mall -ში 40% ქეშბექით SOLO Mastercard World Elite ბარათით გადახდისას

news image

SOLO მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული შეთავაზების გაკეთებას განაგრძობს და 13,14 სექტემბერს SOLO Mastercard World Elite ბარათით გადახდისას სითი მოლ საბურთალოსა და სითი მოლ გლდანში 40%-იანი ქეშბექით სარგებლობის შესაძლებლობას აძლევს. (მაქსიმუმ 300 ლარი თითოეულ ბრენდში)

აქცია ვრცელდება შემდეგ მაღაზიებში:

• The North Face
• Diesel
• Napapijri
• Timberland
• Scotch & Soda
• Magellan
• Top Sport
• Adidas
• Puma
• Under Armour
• Giordano
• Replay
• Karl Lagerfeld
• Marc O'Polo/Hackett/Lion Of Porches
• Dan John
• Corner
• OVS
• Studio By Shoes Gallery
• Shoes Loft
• Aw Lab, Scarpiera
• Corso Italia
• Mon Chou
• Petit Bateau
• Jacadi
• Okaidi
• Carter’s
• Dressarium Kids
• Bambino/Bata
• Miniso
• XS Toys
• Pepela
• Miniso
• Biblusi
• Sulakauri
• Ollivander’s Store
• Planetarium
• Ambiente
• Matalan
• Grills
• Pedro Del Hierro/Cortefiel
• Women’Secret
• Lee Cooper
• JB Martin
• Keddo
• Laline
• MAC Cosmetics

SOLO Mastercard World Elite ბარათის მფლობელელი 30% ქეშბექით (მაქსიმუმ 300 ლარი თითოეულ ბრენდში) ისარგებლებენ Lutecia; Voulez-Vous, L’OCCITANE და Atelier Rebul-ის მაღაზიებში.

25% ქეშბექით კი (მაქსიმუმ 300 ლარი თითოეულ ბრენდში) Aromateque -სა და Jo Malon-ში.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ

• Bata-სა და Bambino-ში ჯამურად დაიბრუნებთ 300 ლარს;
• Marc O'Polo-ში, Hackett-სა და Lion Of Porches-ში ჯამურად შეძლებთ 300 ლარის დაბრუნებას;
• Pedro Del Hierro და Cortefiel-ში ჯამურად დაიბრუნებთ 300 ლარს;
• ვულე-ვუში ქეშბექი არ ვრცელდება შემდეგ ბრენდებზე: Chanel, Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, არ ვრცელდება სასაჩუქრე და ლოიალურ ბარათებზე;
• ლუტეციაში ქეშბექი არ ვრცელდება შემდეგ ბრენდებზე: Chanel, Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, Tiziana Terenzi, Giardino Benessere, V Canto, შეთავაზება ვრცელდება ლოიალურ ბარათებზე და არ ვრცელდება სასაჩუქრე ბარათებზე;
• ამბიენტეში ქეშბექი არ ვრცელდება ბრენდზე OXO;
• შეთავაზება არ ვრცელდება სასაჩუქრე ბარათებზე, ხოლო აქციის პერიოდში შეძენილი ნივთები უკან არ ბრუნდება;
• გადახდა უნდა შესრულდეს საქართველოს ბანკის ტერმინალზე;
• ქეშბექი დაბრუნდება მეორე ან მესამე სამუშაო დღეს. შესაძლებელია, სხვადასხვა მაღაზიიდან თანხა ცალ-ცალკე დაბრუნდეს.

თუ ჯერ კიდევ არ გაქვთ SOLO Mastercard World Elite ბარათიშეუკვეთეთ მარტივად

მისამართი:

სითი მოლი საბურთალო, ვაჟა-ფშაველას N70; სითი მოლი გლდანი, ი.ვეკუას N1

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ახალციხური ყველის გზა თბილისის პრემიუმ სასტუმროებამდე - კომპანია „ელია“ წარმოების გაფართოებას გეგმავს

09.09.2025.16:00

სამცხე-ჯავახეთში გამართული „გემო ფესტის“ ერთ-ერთი მონაწილე იყო ელია•Elia, რომელიც ახალციხეში საკუთარ ფერმასა და ყველის საწარმოს ფლობს. „ელიამ“ „გემო ფესტზე“ სამი პროდუქტი წარმოადგინა: ქადა სენდვიჩი ტენილი ყველით, სალათი ტენილი ყველით, ქადა სენდვიჩი გამომშრალი ხორცით.

როგორც „ელიას“ მფლობელი ილია ინასარიძე განმარტავს, „გემო ფესტმა“ საკმაოდ კარგად ჩაიარა და გაყიდვებითაც კმაყოფილია. 

„კარგი აქტიურობა იყო და მოლოდინმაც გაამართლა. ზოგადად, გამოფენა-გაყიდვებში მონაწილეობა ჩვენს ცნობადობას ძალიან ზრდის,“ — აცხადებს ილია ინასარიძე.

სამომავლოდ „ელია“ საკუთარი სამზარეულოს მიმართულების განვითარებას აპირებს. გეგმებშია სასტუმროს მშენებლობაც, თუმცა მანამდე „ელია“ ყველის წარმოების გაფართოებასა და გაყიდვების ზრდაზე მუშაობს. 

„ჩვენი საწარმო 4 წელია ბაზარზეა და ყველა სტანდარტს ვაკმაყოფილებთ. მანამდე იყო ოჯახური წარმოება. საწარმოში ძირითადად ტენილ ყველს ვამზადებთ, რაც ჩვენი ოჯახის ცოდნიდან გამომდინარეობს. ტენილი ყველი არის მესხური ყველი და ის ძალიან გემრიელია. ტენილი ყველი ყველას მოსწონს, თუმცა ჩვენი ძირითადი მომხმარებლები არიან სასტუმროს ქსელები. გეტყვით, რომ ჩვენი ტენილი ყველი წარმოდგენილია ისეთ ცნობილ სასტუმროებში, როგორებიც არის „ბილტმორი“, „პარაგრაფი“, ასევე ვართ „გიუანში“ და ასე შემდეგ. 

წლიდან წლამდე გაყიდვების მინიმუმ 20%-იანი ზრდა გვაქვს. ცნობადობის გაზრდასთან ერთად იზრდება გაყიდვებიც და წარმოებაც. 

„ელიას“ მფლობელობაში არის ფერმაც და გვყავს ადგილობრივი ჯიშის ძროხები. რძის დიდი წარმოებით არ გამოირჩევიან, მაგრამ საკმაოდ ხარისხიან რძეს იძლევიან. დაავადებებზე მეტად გამძლე ჯიშებია და ტენილ ყველსაც სჭირდება ადგილობრივი ჯიშის ძროხებისგან მიღებული რძე, რომ ის გემოვნური თვისებები ჰქონდეს, რაც რეალურად „ელიას“ მიერ წარმოებულ ყველს აქვს,“ — განმარტავს ილია ინასარიძე. 

სამომავლოდ „ელია“ ტენილი ყველით სუპერმარკეტებში შესვლასაც განიხილავს. 

„ნელ-ნელა მივდივარ იმისკენ, რომ ჩვენი ყველი სუპერმარკეტებშიც შევიტანოთ, თუმცა ამისათვის წარმოება უნდა გავზარდო. დღეს, რასაც ვაწარმოებ, მისი მომხმარებელი გვყავს. გაფართოების მიმართულებით ჯერ მიწოდების ქსელია ასაწყობი, ასევე რძის წარმოების მოცულობებია გასაზრდელი,“ — აცხადებს „ელიას“ მფლობელი. 

„ელიას“ საწარმო ახალციხეში, სოფელ ანდრიაწმინდაში მდებარეობს და წარმოების საწყის ეტაპზე მან სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ხელშეწყობითაც ისარგებლა, ხოლო შემდეგ უკვე არასამთავრობო სექტორთან გააგრძელა თანამშრომლობა და კომპანიამ „ფАО“-დანაც მიიღო გარკვეული დახმარება. 

დღეისათვის „ელიას“ საწარმო მხოლოდ 30%-ითაა დატვირთული.

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა