Marblue-მ მომხმარებელს განახლებული კოლექცია შესთავაზა
Marblue არის ქართული ბრენდი, რომელიც აწარმოებს ხელნაკეთ სამკაულებს ბუნებრივი ქვებით. კომპანიაში არსებულ სიახლეებზე Business Insider Georgia ბრენდის დამფუძნებელს მარიამ ლომინაძეს ესაუბრა.
„სულ რაღაც ორი კვირის წინ ჩვენს ასორტიმენტს კვლავ შეემატა ნატურალური ქვების სამაჯურები და ყელსაბამები. ასევე დავამატეთ ახალი დიზაინის იაპონური სამაჯურები, რის შედეგადაც ჩვენი კოლექცია კიდევ უფრო გაიზარდა და გამრავალფეროვნდა “, - აღნიშნავს მარიამ ლომინაძე.

ბრენდის პროდუქციისადმი მომხმარებელთა ინტერესი სტაბილურად მზარდია.
„ინტერესი ჩვენი პროდუქციის მიმართ სტაბილურად მზარდია. ბოლო პერიოდში რამდენიმე გამოფენაშიც მივიღეთ მონაწილეობა, რაც დამატებით ზრდის ცნობადობასა და მომხმარებელთა ინტერესს. წინა წლებთან შედარებით მოთხოვნა მნიშვნელოვნად გაზრდილია “, - აღნიშნავს ბრენდის დამფუძნებელი.
ცნობისთვის, აქსესუარები მზადდება ინდივიდუალური შეკვეთით და შეძენა შესაძლებელია ონლაინ Instagram ან Facebook გვერდის მეშვეობით. გარდა ამისა, თბილისის აეროპორტში მდებარე ერთ-ერთ მაღაზიაში. ასევე პროდუქცია ხელმისაწვდომია Gifthub.ge -ზე.
სხვა სიახლეები
თიბისის მხარდაჭერით, ბიზნესგამოფენა - „ადამიანები ბიზნესის უკან“ გაიმართა
09.12.2025.14:26
თბილისში, ორდღიანი ბიზნესგამოფენა - „ადამიანები ბიზნესის უკან“ გაიმართა და მასში მონაწილეობა 55-მდე ქართული ბიზნესის წარმომადგენელმა და 3000-ზე მეტმა სტუმარმა მიიღო. ღონისძიება ,,გაყიდვების ასოციაციის’’ ორგანიზებით და თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ჩატარდა.
ბიზნესგამოფენის მიზანს მონაწილე კომპანიებისთვის შესაძლებლობის მიცემა წარმოადგენდა, საკუთარი პროდუქცია პოტენციური მომხმარებლებისთვის გაეცნოთ, შეხვედროდნენ სხვადასხვა სექტორის ლიდერ კომპანიებს და მათ წარმომადგენლებს და საფუძველი ჩაეყარათ ერთობლივი თანამშრომლობისთვის.
ღონისძიების პირველ დღეს გაიმართა კონფერენცია, სადაც სპეციალურად მოწვეულმა, სხვადასხვა კომპანიის უმაღლესი რგოლის მენეჯერებმა, ასევე პანელური დისკუსიის მონაწილეებმა დამსწრე საზოგადოებას ბიზნესის თემატიკაზე საინტერესო ინფორმაცია და სიახლეები გაუზიარეს. პანელურ დისკუსიაში მონაწილეობა თიბისის მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის ღირებულების შექმნის და ხარისხის მართვის ასოცირებულმა პარტნიორმა, ია კალმახელიძემაც მიიღო.
სპეციალურად ბიზნესგამოფენისთვის, ადგილზე მოეწყო სივრცე B2B შეხვედრებისთვის, კომპანიებმა მოწვეული სტუმრებისთვის გაათამაშეს სპეციალური პრიზებიც.
ბიზნესგამოფენა თბილისში უკვე მეოთხედ გაიმართა და მასში არაერთმა მსხვილმა თუ საშუალო ბიზნესმა, მათმა დამფუძნებლებმა და დირექტორებმა მიიღეს მონაწილეობა.