მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7072.6
0.001
flag
AZN 1.5878
-0.0005
flag
CNY 38.214
0.0009
flag
EUR 3.1431
-0.0027
flag
GBP 3.5991
0.0018
flag
KZT 52.38
-0.0052
flag
TRY 0.0634
-0.0001
flag
USD 2.6996
-0.0009

გურამ გურამიშვილი | მიმდინარე პროცესები ანაკლიის პორტში

news image

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ახალი ქართული ბრენდი „ავეჯია“ სათამაშოების მსოფლიო გამოფენაზე - Spielwarenmesse 2026-ზე წარდგება

10.12.2025.12:00

„ავეჯია“ ეკომეგობრული და სრულიად უსაფრთხო საბავშვო ავეჯის ქართული ბრენდია, რომელსაც ბაზარზე მუშაობის 25 წლიანი გამოცდილება აქვს. ბრენდის დამფუძნებელი ნინო სამხარაძე Business Insider Georgia -სთან საუბარში აღნიშნავს რომ „ავეჯია“ Spielwarenmesse 2026 - ზე მიიღებს მონაწილეობას.

„ავეჯიას შემქმნელებისთვის განსაკუთრებით სასიხარულოა ის, რომ სწორედ სათამაშოების ინდუსტრიაში საერთაშორისო პლატფორმაზე მონაწილეობის საშუალება მოგვეცა, რადგან ჩვენი ხედვა ბავშვის ცხოვრებაში თამაშის როლსა და ამ გზით სამყაროს შემეცნებას უკავშირდება.

ავეჯია/AVEGGIA „აწარმოე საქართველოში“ სახელმწიფო პროგრამის ბენეფიციარია. სწორედ „აწარმოეს“ რეკომენდაციით შევიტანეთ Spielwarenmesse 2026 წლის საერთაშორისო გამოფენაზე მონაწილეობის განაცხადი. შესარჩევ კონკურსში ჩვენი კომპანია გამოვლინდა გამარჯვებულად. მოგეხსენებათ, გამოფენა Spielwarenmesse სათამაშოების ინდუსტრიაში ყველაზე პრესტიჟული და წარმომადგენლობითი B2B პლატფორმაა, სადაც საშუალება გვეძლევა ამ სფეროს უმსხვილეს წარმომადგენლებს გავაცნოთ ქართული პროდუქტი, სათამაშო სივრცის ჩვენეული ხედვა და დიზაინი.

ზოგადად, საერთაშორისო გამოფენებსა და ფორუმებში მონაწილეობა ქართული კომპანიებისთვის იდეალური შესაძლებლობაა ექსპორტის განსავითარებლად. კონკრეტულად Spielwarenmesse-ს პლატფორმა ჩვენთვის განსაკუთრებული და ახალი გამოწვევაა. დარწმუნებული ვართ, ეს გამოცდილება სერიოზულ ბიძგს მისცემს ჩვენს წარმოებას, როგორც შემოქმედებითი, ასევე ტექნოლოგიური და მარკეტინგული თვალსაზრისით, რაც მნიშვნელოვნად განსაზღვრავს ავეჯიას სამომავლო პერსპექტივას “, - აცხადებს ნინო სამხარაძე.

ცნობისთვის, ბრენდის პროდუქცია განკუთვნილია 2-დან 8 წლამდე პატარებისთვის და თანაბრად არის მორგებული როგორც ბავშვის, ასევე მშობლის საჭიროებებსა და მოთხოვნებზე.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა