„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში
„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში. ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი „გუდვილი“ 22 წლის იუბილეს მასშტაბური რებრენდინგით აღნიშნავს.
განახლებული იდენტობა, მომხმარებელზე ორიენტირებული სერვისები და პრემიუმ გამოცდილება - სწორედ ასე ხვდება „გუდვილი“ განვითარების ახალ ეტაპს.
როგორც კომპანიის მენეჯმენტში განმარტავენ, 2025 წელი „გუდვილისთვის“ სიმბოლური თარიღია, რადგანაც ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი 22 წლის იუბილეს აღნიშნავს. საკუთარ იუბილეს კი „გუდვილი“ სრულიად განახლებული იდენტობით ხვდება.
რებრენდინგი აერთიანებს თანამედროვე ვიზუალურ სტილს და მომხმარებელზე კიდევ უფრო ორიენტირებულ
მიდგომებს.
ცნობილია, რომ 2000-იან წლებში, როცა ქართული საცალო ვაჭრობა მხოლოდ იწყებდა განვითარებას, „გუდვილმა“ პირველმა შესთავაზა მომხმარებელს სრულიად ახალი გამოცდილება - ჰიპერმარკეტი, სადაც მაღაზია უბრალოდ პროდუქტის შეძენის ადგილი არ იყო, არამედ ის იყო ცხოვრების სტილის ნაწილი.
დღეს, 22 წლის შემდეგ, ბრენდი აგრძელებს საცალო ვაჭრობის სტანდარტების ჩამოყალიბებას საქართველოში - ამჯერად ახალი იდენტობითა და რებრენდინგით, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე მომხმარებლის მოლოდინებს.
კომპანიის ცნობით, ბრენდის ახალი იდენტობა - თანამედროვე და ღირებულებებზე დაფუძნებული. 2024 წელს განხორციელებული რებრენდინგის ფარგლებში განახლდა „გუდვილის“ ლოგო და მთლიანად ბრენდის ვიზუალური ენა.
ახალი Wordmark ლოგო და პატერნი წარმოადგენს თანამედროვე ფორმებში მოქცეულ სახელს - „Goodwill“ - რომელშიც ინტეგრირებულია „G“ ასო და რიცხვი 1, რაც სიმბოლურად აღნიშნავს იმას, რომ „გუდვილი“ არის პირველი ჰიპერმარკეტი საქართველოში, რომელიც ისწრაფვის განვითარებისკენ და ნერგავს ინოვაციებს.
პროექტის ფარგლებში განახლდა ასევე ფერთა პალიტრაც: Deep Green, Golden Beige და Warm Beige ქმნიან ელეგანტურ და თანამედროვე ვიზუალურ იდენტობას.
„ჩვენთვის ეს რებრენდინგი მხოლოდ ვიზუალური ცვლილება არ არის — ეს არის ახალი ნაბიჯი მომხმარებელთან კომუნიკაციის გასაძლიერებლად. გუდვილი ყოველთვის იყო და იქნება ადგილი, სადაც მაღალი ხარისხი, ადამიანური ურთიერთობები და ყოველდღიური სანდოობა ერთიანდება. ამ ახალი ეტაპით კი მომავალს ვხვდებით თამამად!“, - აცხადებს „გუდვილის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი გურანდა არჩუაძე.
Premium გამოცდილება - ყველა დეტალში
გუდვილი მომხმარებელს სთავაზობს:
გუდვილში შოპინგი არის შერწყმა ხარისხის, კომფორტის და სიახლის აღმოჩენის პროცესის.
მისია და ღირებულებები
ბრენდის მისიაა შექმნას საუკეთესო შოპინგის გამოცდილება, რაც მომხმარებელთა ცხოვრების ხარისხს აუმჯობესებს. პარალელურად, კომპანია ზრუნავს თანამშრომლებზე, ქმნის მათთვის პროფესიული ზრდის სივრცეს და ხელს უწყობს მათ კეთილდღეობას.
ბრენდის ღირებულებებია:
გუდვილი - ტრადიციაზე დაფუძნებული ინოვაცია
გუდვილმა ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში შეძლო, გაეერთიანებინა ევროპული სტანდარტები, ქართული ღირებულებები და თანამედროვე ტრენდები. დღეს ის აგრძელებს განვითარებას და ბაზარზე ლიდერობას იმავე ერთგულებით, რაც მას წლების განმავლობაში გამოარჩევს.
გუდვილი - შენი გემრიელი ცხოვრებისთვის.
რებრენდინგის კვლევებსა და პროცესებში მონაწილეობდა პიარ სააგენტო „ჯეპრა“.
სხვა სიახლეები
17.09.2025.15:18
ბათუმში ორბი ჯგუფი ახალი პროექტის განხორციელებას იწყებს. საუბარია კომპანიის ახალი, მასშტაბური სასტუმრო კომპლექსის - ORBI Continental-ის მშენებლობის დაწყებაზე.
კომპანიის გენერალური დირექტორის ირაკლი კვერღელიძის თქმით, ახალი პროექტი იქნება ბათუმის სავიზიტო ბარათი.
„დღეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი და ამაღელვებელი დღე თითოეული ჩვენთაგანისთვის, ჩვენთვის, თითოეული ბათუმელისთვის, რადგან ჩვენ დღეს საფუძველს ვუყრით პროექტს, ვიწყებთ მშენებლობას, რომელიც დარწმუნებული ვარ და თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ იქნება სავიზიტო ბარათი ჩვენი ულამაზესი ქალაქის, ჩვენი ულამაზესი რეგიონის და მთლიანად ჩვენი ქვეყნის. ძალიან ბედნიერი ვარ იმით, რომ ეს ადგილი თოთოეული ბათუმელისთვის და ჩამომსვლელი სტუმრებისთვის იქნება სასურველი და საყვარელი ადგილი“, - აღნიშნა კვერღელიძემ.
პროექტი ორი ცათამბჯენის მშენებლობას ითვალისწინებს და მასში 300 მლნ დოლარის ინვესტიცია განხორციელდება.
როგორც პროექტის მშენებლობის საფუძვლის ჩაყრაზე ქვეყნის პრემიერ-მინისტრმა განაცხადა, ეს პროექტი ადასტურებს კერძო სექტორის ნდობას სახელმწიფო მიმართ, ეკონომიკის განვითარების, ბათუმის განვითარების მიმართ და ამ კუთხითაც ძალიან მნიშვნელოვანია ეს ინიციატივა.
„ასევე მნიშვნელოვანია ამ პროექტის სოციალური განზომილება, როგორც ჩვენ გვითხრეს, 1 500 ადამიანი იქნება დასაქმებული ამ პროექტში უშუალოდ მშენებლობის ეტაპზე და როდესაც უკვე დაიწყებს ეს პროექტი ფუნქციონირებას, ამის შემდეგ 2 000 ადამიანი იქნება დასაქმებული ამ მულტიფუნქციურ ინფრასტრუქტურაში. ეს არის ნამდვილად თანამედროვე სტანდარტების პროექტი, რაც ძალიან მისასალმებელია. ეს იქნება ერთგვარი სავიზიტო ბარათი, რომელიც გაამდიდრებს ბათუმის იერსახეს და ხელს შეუწყობს ბათუმის განვითარებას.
ტურიზმისა და მშენებლობის სექტორი არის ქართული ეკონომიკის ერთ-ერთი უმთავრესი მამოძრავებელი ძალა და რა თქმა უნდა, ჩვენი მხრიდან მომავალშიც ექნება მაქსიმალური ხელშეწყობა და მხარდაჭერა ამ ორი სექტორის განვითარებას. ჩვენ მივესალმებით ნებისმიერი ასეთ შთამბეჭდავ კერძო ინიციატივას, რომელიც ხელს შეუწყობს ამ სექტორების განვითარებას და ზოგადად ჩვენი ეკონომიკის განვითარებას. მადლობას გადავუხდი კომპანიას „ორბი კონტინენტალს“, რომელიც გამოირჩევა შთამბეჭდავი პროექტებით და ამ კომპანიას უკვე ძალიან დიდი წვლილი აქვს შეტანილი კომპანიის განვითარებაში. დარწმუნებული ვარ, რომ მომავალშიც მათი წვლილი იქნება ძალიან დიდი. კიდევ ერთხელ გილოცავთ ამ შთამბეჭდავი პროექტისთვის საფუძვლის ჩაყრას და გისურვებთ ამ პროექტის წარმატებით განხორციელებას და დასრულებას“, - განაცხადა ირაკლი კობახიძემ.