მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7063.1
0.0094
flag
AZN 1.5924
0.0017
flag
CNY 38.059
0.0075
flag
EUR 3.1979
0.0181
flag
GBP 3.6924
0.0124
flag
KZT 50.09
0.0005
flag
TRY 0.0656
0.0001
flag
USD 2.708
0.0029

„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში

news image

„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში. ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი „გუდვილი“ 22 წლის იუბილეს მასშტაბური რებრენდინგით აღნიშნავს.
განახლებული იდენტობა, მომხმარებელზე ორიენტირებული სერვისები და პრემიუმ გამოცდილება - სწორედ ასე ხვდება „გუდვილი“ განვითარების ახალ ეტაპს.
როგორც კომპანიის მენეჯმენტში განმარტავენ, 2025 წელი „გუდვილისთვის“ სიმბოლური თარიღია, რადგანაც ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი 22 წლის იუბილეს აღნიშნავს. საკუთარ იუბილეს კი „გუდვილი“ სრულიად განახლებული იდენტობით ხვდება.

რებრენდინგი აერთიანებს თანამედროვე ვიზუალურ სტილს და მომხმარებელზე კიდევ უფრო ორიენტირებულ
მიდგომებს.
ცნობილია, რომ 2000-იან წლებში, როცა ქართული საცალო ვაჭრობა მხოლოდ იწყებდა განვითარებას, „გუდვილმა“ პირველმა შესთავაზა მომხმარებელს სრულიად ახალი გამოცდილება - ჰიპერმარკეტი, სადაც მაღაზია უბრალოდ პროდუქტის შეძენის ადგილი არ იყო, არამედ ის იყო ცხოვრების სტილის ნაწილი.

დღეს, 22 წლის შემდეგ, ბრენდი აგრძელებს საცალო ვაჭრობის სტანდარტების ჩამოყალიბებას საქართველოში - ამჯერად ახალი იდენტობითა და რებრენდინგით, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე მომხმარებლის მოლოდინებს.

კომპანიის ცნობით, ბრენდის ახალი იდენტობა - თანამედროვე და ღირებულებებზე დაფუძნებული. 2024 წელს განხორციელებული რებრენდინგის ფარგლებში განახლდა „გუდვილის“ ლოგო და მთლიანად ბრენდის ვიზუალური ენა.
ახალი Wordmark ლოგო და პატერნი წარმოადგენს თანამედროვე ფორმებში მოქცეულ სახელს - „Goodwill“ - რომელშიც ინტეგრირებულია „G“ ასო და რიცხვი 1, რაც სიმბოლურად აღნიშნავს იმას, რომ „გუდვილი“ არის პირველი ჰიპერმარკეტი საქართველოში, რომელიც ისწრაფვის განვითარებისკენ და ნერგავს ინოვაციებს.

პროექტის ფარგლებში განახლდა ასევე ფერთა პალიტრაც: Deep Green, Golden Beige და Warm Beige ქმნიან ელეგანტურ და თანამედროვე ვიზუალურ იდენტობას.
„ჩვენთვის ეს რებრენდინგი მხოლოდ ვიზუალური ცვლილება არ არის — ეს არის ახალი ნაბიჯი მომხმარებელთან კომუნიკაციის გასაძლიერებლად. გუდვილი ყოველთვის იყო და იქნება ადგილი, სადაც მაღალი ხარისხი, ადამიანური ურთიერთობები და ყოველდღიური სანდოობა ერთიანდება. ამ ახალი ეტაპით კი მომავალს ვხვდებით თამამად!“, - აცხადებს „გუდვილის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი გურანდა არჩუაძე.

Premium გამოცდილება - ყველა დეტალში


გუდვილი მომხმარებელს სთავაზობს:

  • მრავალფეროვან და ექსკლუზიურ ასორტიმენტს
  • ევროპულ სტანდარტებზე მორგებულ მომსახურებას
  • საკუთარ ადგილზე წარმოებულ მზა კერძებს, ხორცპროდუქტებსა და დესერტებს
  • ადგილობრივ ფერმერებთან სტაბილურ პარტნიორობას

გუდვილში შოპინგი არის შერწყმა ხარისხის, კომფორტის და სიახლის აღმოჩენის პროცესის.


მისია და ღირებულებები


ბრენდის მისიაა შექმნას საუკეთესო შოპინგის გამოცდილება, რაც მომხმარებელთა ცხოვრების ხარისხს აუმჯობესებს. პარალელურად, კომპანია ზრუნავს თანამშრომლებზე, ქმნის მათთვის პროფესიული ზრდის სივრცეს და ხელს უწყობს მათ კეთილდღეობას.


ბრენდის ღირებულებებია:

  • მომხმარებლის, თანამშრომლისა და პარტნიორისადმი პასუხისმგებლობა
  • ინოვაცია და მდგრადი განვითარება
  • ადგილობრივი წარმოების მხარდაჭერა
  • უსაფრთხოების და ეკოლოგიის მაღალი სტანდარტების დაცვა


გუდვილი - ტრადიციაზე დაფუძნებული ინოვაცია


გუდვილმა ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში შეძლო, გაეერთიანებინა ევროპული სტანდარტები, ქართული ღირებულებები და თანამედროვე ტრენდები. დღეს ის აგრძელებს განვითარებას და ბაზარზე ლიდერობას იმავე ერთგულებით, რაც მას წლების განმავლობაში გამოარჩევს.


გუდვილი - შენი გემრიელი ცხოვრებისთვის.

რებრენდინგის კვლევებსა და პროცესებში მონაწილეობდა პიარ სააგენტო „ჯეპრა“.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ORBI Continental - ბათუმში „ორბი ჯგუფის“ $300 მლნ-იანი პროექტის განხორციელება დაიწყო

17.09.2025.15:18

ბათუმში ორბი ჯგუფი ახალი პროექტის განხორციელებას იწყებს. საუბარია კომპანიის ახალი, მასშტაბური სასტუმრო კომპლექსის - ORBI Continental-ის მშენებლობის დაწყებაზე.

კომპანიის გენერალური დირექტორის ირაკლი კვერღელიძის თქმით, ახალი პროექტი იქნება ბათუმის სავიზიტო ბარათი. 

„დღეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი და ამაღელვებელი დღე თითოეული ჩვენთაგანისთვის, ჩვენთვის, თითოეული ბათუმელისთვის, რადგან ჩვენ დღეს საფუძველს ვუყრით პროექტს, ვიწყებთ მშენებლობას, რომელიც დარწმუნებული ვარ და თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ იქნება სავიზიტო ბარათი ჩვენი ულამაზესი ქალაქის, ჩვენი ულამაზესი რეგიონის და მთლიანად ჩვენი ქვეყნის. ძალიან ბედნიერი ვარ იმით, რომ ეს ადგილი თოთოეული ბათუმელისთვის და ჩამომსვლელი სტუმრებისთვის იქნება სასურველი და საყვარელი ადგილი“, - აღნიშნა კვერღელიძემ.

პროექტი ორი ცათამბჯენის მშენებლობას ითვალისწინებს და მასში 300 მლნ დოლარის ინვესტიცია განხორციელდება. 

როგორც პროექტის მშენებლობის საფუძვლის ჩაყრაზე ქვეყნის პრემიერ-მინისტრმა განაცხადა, ეს პროექტი ადასტურებს კერძო სექტორის ნდობას სახელმწიფო მიმართ, ეკონომიკის განვითარების, ბათუმის განვითარების მიმართ და ამ კუთხითაც ძალიან მნიშვნელოვანია ეს ინიციატივა.

„ასევე მნიშვნელოვანია ამ პროექტის სოციალური განზომილება, როგორც ჩვენ გვითხრეს, 1 500 ადამიანი იქნება დასაქმებული ამ პროექტში უშუალოდ მშენებლობის ეტაპზე და როდესაც უკვე დაიწყებს ეს პროექტი ფუნქციონირებას, ამის შემდეგ 2 000 ადამიანი იქნება დასაქმებული ამ მულტიფუნქციურ ინფრასტრუქტურაში. ეს არის ნამდვილად თანამედროვე სტანდარტების პროექტი, რაც ძალიან მისასალმებელია. ეს იქნება ერთგვარი სავიზიტო ბარათი, რომელიც გაამდიდრებს ბათუმის იერსახეს და ხელს შეუწყობს ბათუმის განვითარებას.

ტურიზმისა და მშენებლობის სექტორი არის ქართული ეკონომიკის ერთ-ერთი უმთავრესი მამოძრავებელი ძალა და რა თქმა უნდა, ჩვენი მხრიდან მომავალშიც ექნება მაქსიმალური ხელშეწყობა და მხარდაჭერა ამ ორი სექტორის განვითარებას. ჩვენ მივესალმებით ნებისმიერი ასეთ შთამბეჭდავ კერძო ინიციატივას, რომელიც ხელს შეუწყობს ამ სექტორების განვითარებას და ზოგადად ჩვენი ეკონომიკის განვითარებას. მადლობას გადავუხდი კომპანიას „ორბი კონტინენტალს“, რომელიც გამოირჩევა შთამბეჭდავი პროექტებით და ამ კომპანიას უკვე ძალიან დიდი წვლილი აქვს შეტანილი კომპანიის განვითარებაში. დარწმუნებული ვარ, რომ მომავალშიც მათი წვლილი იქნება ძალიან დიდი. კიდევ ერთხელ გილოცავთ ამ შთამბეჭდავი პროექტისთვის საფუძვლის ჩაყრას და გისურვებთ ამ პროექტის წარმატებით განხორციელებას და დასრულებას“, - განაცხადა ირაკლი კობახიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა