„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში
„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში. ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი „გუდვილი“ 22 წლის იუბილეს მასშტაბური რებრენდინგით აღნიშნავს.
განახლებული იდენტობა, მომხმარებელზე ორიენტირებული სერვისები და პრემიუმ გამოცდილება - სწორედ ასე ხვდება „გუდვილი“ განვითარების ახალ ეტაპს.
როგორც კომპანიის მენეჯმენტში განმარტავენ, 2025 წელი „გუდვილისთვის“ სიმბოლური თარიღია, რადგანაც ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი 22 წლის იუბილეს აღნიშნავს. საკუთარ იუბილეს კი „გუდვილი“ სრულიად განახლებული იდენტობით ხვდება.
რებრენდინგი აერთიანებს თანამედროვე ვიზუალურ სტილს და მომხმარებელზე კიდევ უფრო ორიენტირებულ
მიდგომებს.
ცნობილია, რომ 2000-იან წლებში, როცა ქართული საცალო ვაჭრობა მხოლოდ იწყებდა განვითარებას, „გუდვილმა“ პირველმა შესთავაზა მომხმარებელს სრულიად ახალი გამოცდილება - ჰიპერმარკეტი, სადაც მაღაზია უბრალოდ პროდუქტის შეძენის ადგილი არ იყო, არამედ ის იყო ცხოვრების სტილის ნაწილი.
დღეს, 22 წლის შემდეგ, ბრენდი აგრძელებს საცალო ვაჭრობის სტანდარტების ჩამოყალიბებას საქართველოში - ამჯერად ახალი იდენტობითა და რებრენდინგით, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე მომხმარებლის მოლოდინებს.
კომპანიის ცნობით, ბრენდის ახალი იდენტობა - თანამედროვე და ღირებულებებზე დაფუძნებული. 2024 წელს განხორციელებული რებრენდინგის ფარგლებში განახლდა „გუდვილის“ ლოგო და მთლიანად ბრენდის ვიზუალური ენა.
ახალი Wordmark ლოგო და პატერნი წარმოადგენს თანამედროვე ფორმებში მოქცეულ სახელს - „Goodwill“ - რომელშიც ინტეგრირებულია „G“ ასო და რიცხვი 1, რაც სიმბოლურად აღნიშნავს იმას, რომ „გუდვილი“ არის პირველი ჰიპერმარკეტი საქართველოში, რომელიც ისწრაფვის განვითარებისკენ და ნერგავს ინოვაციებს.
პროექტის ფარგლებში განახლდა ასევე ფერთა პალიტრაც: Deep Green, Golden Beige და Warm Beige ქმნიან ელეგანტურ და თანამედროვე ვიზუალურ იდენტობას.
„ჩვენთვის ეს რებრენდინგი მხოლოდ ვიზუალური ცვლილება არ არის — ეს არის ახალი ნაბიჯი მომხმარებელთან კომუნიკაციის გასაძლიერებლად. გუდვილი ყოველთვის იყო და იქნება ადგილი, სადაც მაღალი ხარისხი, ადამიანური ურთიერთობები და ყოველდღიური სანდოობა ერთიანდება. ამ ახალი ეტაპით კი მომავალს ვხვდებით თამამად!“, - აცხადებს „გუდვილის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი გურანდა არჩუაძე.
Premium გამოცდილება - ყველა დეტალში
გუდვილი მომხმარებელს სთავაზობს:
გუდვილში შოპინგი არის შერწყმა ხარისხის, კომფორტის და სიახლის აღმოჩენის პროცესის.
მისია და ღირებულებები
ბრენდის მისიაა შექმნას საუკეთესო შოპინგის გამოცდილება, რაც მომხმარებელთა ცხოვრების ხარისხს აუმჯობესებს. პარალელურად, კომპანია ზრუნავს თანამშრომლებზე, ქმნის მათთვის პროფესიული ზრდის სივრცეს და ხელს უწყობს მათ კეთილდღეობას.
ბრენდის ღირებულებებია:
გუდვილი - ტრადიციაზე დაფუძნებული ინოვაცია
გუდვილმა ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში შეძლო, გაეერთიანებინა ევროპული სტანდარტები, ქართული ღირებულებები და თანამედროვე ტრენდები. დღეს ის აგრძელებს განვითარებას და ბაზარზე ლიდერობას იმავე ერთგულებით, რაც მას წლების განმავლობაში გამოარჩევს.
გუდვილი - შენი გემრიელი ცხოვრებისთვის.
რებრენდინგის კვლევებსა და პროცესებში მონაწილეობდა პიარ სააგენტო „ჯეპრა“.
სხვა სიახლეები
მოაწყვე სახლი ისე, როგორც ჩაიფიქრე
25.12.2025.14:25
ჩაიფიქრე და იმოქმედე
საახალწლო სეზონი ყოველთვის ახალი სურვილების, გეგმებისა და ჩანაფიქრების დროა. ეს ის პერიოდია, როცა ადამიანები საკუთარ მომავალს თავიდან აწყობენ — ფიქრობენ სივრცეზე, სადაც იცხოვრებენ, დეტალებზე, რომლებიც მათ ყოველდღიურობას შექმნის და იმ გარემოზე, რომელიც მათი ცხოვრების სტილს ასახავს.
“მეტროპოლი” სწორედ ამ განწყობას ეხმიანება და საახალწლო პერიოდში მომხმარებლებს განსაკუთრებულ შესაძლებლობას სთავაზობს.
31 დეკემბრამდე, ყველა ადამიანი, ვინც მეტროპოლის პროექტებში უძრავ ქონებას შეიძენს, მიიღებს:
საახალწლო საჩუქრების ფარგლებში “მეტროპოლი” თანამშრომლობს ისეთ საერთაშორისო და ადგილობრივ ბრენდებთან, როგორებიცაა: Villeroy & Boch, Elite, Home Aura და Orion — კომპანიები, რომლებიც ხარისხთან, დიზაინთან და თანამედროვე ცხოვრებასთან ასოცირდება.
ყველა ადამიანს აქვს ჩანაფიქრი, როგორი უნდა იყოს მისი სახლი:
როგორ უნდა გაშალოს სუფრა და მიიღოს სტუმრები , როგორ ატმოსფეროს შექმნის განათებით, რომელი ტექნიკა გაუმარტივებს ყოველდღიურობას
და როგორი ავეჯი აქცევს სახლს ნამდვილ, ცოცხალ და სასურველ სივრცედ.
ადამიანს შეუძლია აირჩიოს ის სახლი და საჩუქარი, რომელიც ჩაიფიქრა.
მეტროპოლის პროექტები:
მეტროპოლ ქავთარაძე – დახვეწილი არქიტექტურა, კომფორტული ურბანული ცხოვრება
მეტროპოლ ორთაჭალა – მშვიდი ყოველდღიურობა ქალაქის ცენტრთან ახლოს
მეტროპოლ პარალელი - ცხოვრების ახალი გამოცდილება ბათუმის შუაგულში
გამორჩეული არქიტექტურის საინვესტიციო აპარტამენტები ბათუმში: “მეტროპოლ კუბი” და “მეტროპოლ ოვალი”.
კომპანიის ხედვა
„მეტროპოლი“ არ არის მხოლოდ საცხოვრებელი სივრცეების განმავითარებელი კომპანია. ის არის ბრენდი, რომელიც ადამიანებს ეხმარება, საკუთარი ჩანაფიქრები რეალობად აქციონ. კომპანიაში სჯერათ, რომ ცხოვრების ერთ-ერთი ყველაზე ამაღელვებელი და მნიშვნელოვანი ჩანაფიქრი საკუთარი სახლის ფლობაა, რადგან სახლი არის ადამიანის უმთავრესი თავშესაფარი და, ამავდროულად, თვითგამოხატვის ადგილი, რომელიც შენი სურვილებისა და მისწრაფებების ენერგიას ატარებს.