„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში
„გუდვილი“ - 22 წლიანი ისტორია და ახალი თავი ბრენდის განვითარებაში. ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი „გუდვილი“ 22 წლის იუბილეს მასშტაბური რებრენდინგით აღნიშნავს.
განახლებული იდენტობა, მომხმარებელზე ორიენტირებული სერვისები და პრემიუმ გამოცდილება - სწორედ ასე ხვდება „გუდვილი“ განვითარების ახალ ეტაპს.
როგორც კომპანიის მენეჯმენტში განმარტავენ, 2025 წელი „გუდვილისთვის“ სიმბოლური თარიღია, რადგანაც ქვეყნის პირველი ჰიპერმარკეტების ქსელი 22 წლის იუბილეს აღნიშნავს. საკუთარ იუბილეს კი „გუდვილი“ სრულიად განახლებული იდენტობით ხვდება.
რებრენდინგი აერთიანებს თანამედროვე ვიზუალურ სტილს და მომხმარებელზე კიდევ უფრო ორიენტირებულ
მიდგომებს.
ცნობილია, რომ 2000-იან წლებში, როცა ქართული საცალო ვაჭრობა მხოლოდ იწყებდა განვითარებას, „გუდვილმა“ პირველმა შესთავაზა მომხმარებელს სრულიად ახალი გამოცდილება - ჰიპერმარკეტი, სადაც მაღაზია უბრალოდ პროდუქტის შეძენის ადგილი არ იყო, არამედ ის იყო ცხოვრების სტილის ნაწილი.
დღეს, 22 წლის შემდეგ, ბრენდი აგრძელებს საცალო ვაჭრობის სტანდარტების ჩამოყალიბებას საქართველოში - ამჯერად ახალი იდენტობითა და რებრენდინგით, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე მომხმარებლის მოლოდინებს.
კომპანიის ცნობით, ბრენდის ახალი იდენტობა - თანამედროვე და ღირებულებებზე დაფუძნებული. 2024 წელს განხორციელებული რებრენდინგის ფარგლებში განახლდა „გუდვილის“ ლოგო და მთლიანად ბრენდის ვიზუალური ენა.
ახალი Wordmark ლოგო და პატერნი წარმოადგენს თანამედროვე ფორმებში მოქცეულ სახელს - „Goodwill“ - რომელშიც ინტეგრირებულია „G“ ასო და რიცხვი 1, რაც სიმბოლურად აღნიშნავს იმას, რომ „გუდვილი“ არის პირველი ჰიპერმარკეტი საქართველოში, რომელიც ისწრაფვის განვითარებისკენ და ნერგავს ინოვაციებს.
პროექტის ფარგლებში განახლდა ასევე ფერთა პალიტრაც: Deep Green, Golden Beige და Warm Beige ქმნიან ელეგანტურ და თანამედროვე ვიზუალურ იდენტობას.
„ჩვენთვის ეს რებრენდინგი მხოლოდ ვიზუალური ცვლილება არ არის — ეს არის ახალი ნაბიჯი მომხმარებელთან კომუნიკაციის გასაძლიერებლად. გუდვილი ყოველთვის იყო და იქნება ადგილი, სადაც მაღალი ხარისხი, ადამიანური ურთიერთობები და ყოველდღიური სანდოობა ერთიანდება. ამ ახალი ეტაპით კი მომავალს ვხვდებით თამამად!“, - აცხადებს „გუდვილის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი გურანდა არჩუაძე.
Premium გამოცდილება - ყველა დეტალში
გუდვილი მომხმარებელს სთავაზობს:
გუდვილში შოპინგი არის შერწყმა ხარისხის, კომფორტის და სიახლის აღმოჩენის პროცესის.
მისია და ღირებულებები
ბრენდის მისიაა შექმნას საუკეთესო შოპინგის გამოცდილება, რაც მომხმარებელთა ცხოვრების ხარისხს აუმჯობესებს. პარალელურად, კომპანია ზრუნავს თანამშრომლებზე, ქმნის მათთვის პროფესიული ზრდის სივრცეს და ხელს უწყობს მათ კეთილდღეობას.
ბრენდის ღირებულებებია:
გუდვილი - ტრადიციაზე დაფუძნებული ინოვაცია
გუდვილმა ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში შეძლო, გაეერთიანებინა ევროპული სტანდარტები, ქართული ღირებულებები და თანამედროვე ტრენდები. დღეს ის აგრძელებს განვითარებას და ბაზარზე ლიდერობას იმავე ერთგულებით, რაც მას წლების განმავლობაში გამოარჩევს.
გუდვილი - შენი გემრიელი ცხოვრებისთვის.
რებრენდინგის კვლევებსა და პროცესებში მონაწილეობდა პიარ სააგენტო „ჯეპრა“.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
03.07.2025.17:46
ბიქეი ჰოლდინგმა, რომელიც წარმოადგენს თეთრი კვადრატის მფლობელ კომპანიას, გიორგი ნატროშვილი (CFA) თეთრი კვადრატის ახალ გენერალურ დირექტორად დანიშნა. გიორგი შეცვლის შორენა დარჩიაშვილს, რომელმაც მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა თეთრი კვადრატის ბრენდის შექმნასა და დეველოპერულ ბაზარზე მისი პოზიციის გაძლიერებაში. ბიქეი ჰოლდინგის აქციონერები და მენეჯმენტი გულწრფელ მადლიერებას გამოხატავენ შორენა დარჩიაშვილისადმი მისი ერთგულებისათვის და უსურვებენ მას წარმატებებს მომავალ საქმიანობაში.
ეს სტრატეგიული ცვლილება თეთრ კვადრატს მისცემს საშუალებას, რომ საქართველოს საცხოვრებელი უძრავი ქონების ბაზარზე დარჩეს ინოვაციურ და ლიდერ კომპანიად და ამავე დროს მნიშვნელოვნად გააფართოვოს საერთაშორისო გაყიდვების არხები. თეთრი კვადრატი ყოველთვის გამოირჩეოდა თანამედროვე საცხოვრებელი პირობებისა და ურბანული გარემოს გაუმჯობესებაზე ორიენტირებული ინოვაციური გადაწყვეტილებებისა და პროდუქტების დანერგვით. ამ მიმართულებით მუშაობა კიდევ უფრო მეტად გაძლიერდება.
გამოცდილი ლიდერი ახალი ეპოქისთვის
გიორგი ნატროშვილი ახალ პოზიციას დიდი გამოცდილებით იკავებს. მას ამჟამად ბიქეი ჰოლდინგში ფინანსური დირექტორისა და საოპერაციო დირექტორის თანამდებობები უკავია. ბიქეი ჰოლდინგამდე, გიორგი იყო m2 უძრავი ქონების ფინანსური დირექტორი, სადაც მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა კომპანიის ზრდასა და ოპერაციულ წარმატებაში. მანამდე, გიორგი მუშაობდა ჯეოსელში, საქართველოს ერთ-ერთ წამყვან სატელეკომუნიკაციო კომპანიაში, ხოლო კარიერა დაიწყო Ernst & Young-ში, სადაც ფასდაუდებელი გამოცდილება მიიღო ფინანსებსა და საკონსულტაციო მომსახურებაში.
გიორგი არის სერტიფიცირებული ფინანსური ანალიტიკოსი (CFA) და აღიარებული ექსპერტი ფინანსების, უძრავი ქონების განვითარების, საინვესტიციო მენეჯმენტის, ტექნოლოგიების, IT-ისა და ტელეკომუნიკაციების სფეროებში. მისი მრავალპროფილური გამოცდილება და პროგრესული ხედვა სრულად შეესაბამება თეთრი კვადრატის მისიას — დააწესოს ახალი სტანდარტები უძრავი ქონების განვითარების ინდუსტრიაში.
გიორგის ხელმძღვანელობით, თეთრი კვადრატი აქცენტებს გააკეთებს მოწინავე ტექნოლოგიებისა და ინოვაციური დიზაინის კონცეფციების დანერგვაზე, რათა შექმნას კომფორტული საცხოვრებელი სივრცეები. მისი ძლიერი ფინანსური და საინვესტიციო გამოცდილება კომპანიას დაეხმარება ოპერაციების ოპტიმიზაციაში, ასევე ადგილობრივ და საერთაშორისო ბაზრებზე ზრდის ახალი შესაძლებლობების ათვისებაში. გიორგის ღრმა ცოდნა ტექნოლოგიებისა და ტელეკომუნიკაციების სფეროებში საშუალებას მისცემს თეთრ კვადრატს, ინოვაციური ტექნოლოგიური გადაწყვეტილებები დანერგოს თავის პროექტებში, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მობინადრეების ცხოვრების სტანდარტებს და კომპანიას შეუნარჩუნებს კონკურენტულ უპირატესობას.
მომავლის მშენებლობა გამოცდილებით
„დღევანდელ დინამიკურ უძრავი ქონების ბაზარზე, კვალიფიკაცია და ექსპერტიზა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ოდესმე,“ — განაცხადა ირაკლი ბურდილაძემ, ბიქეი ჰოლდინგის მმართველმა პარტნიორმა. „გიორგის გამოცდილება, სტრატეგიული ხედვა და ინოვაციებისადმი ერთგულება მას იდეალურ ლიდერად აქცევს თეთრი კვადრატის ზრდის ახალ ეტაპზე. გვჯერა, რომ მისი ხელმძღვანელობით ჩვენ შევძლებთ მომხმარებლებისა და პარტნიორებისთვის განსაკუთრებული ღირებულების შექმნას.“ თეთრი კვადრატი რჩება ერთგული თავისი ძირითადი ღირებულებების — ხარისხის, კეთილსინდისიერებისა და მომხმარებლის კმაყოფილებისადმი, როგორც ახალი, საინტერესო ეტაპი იწყება კომპანიისთვის.
თეთრი კვადრატის შესახებ
თეთრი კვადრატი არის უძრავი ქონების განვითარების წამყვანი კომპანია საქართველოში, რომელიც ცნობილია ინოვაციური საცხოვრებელი პროექტებითა და ინოვაციური ურბანული გადაწყვეტილებების შეთავაზებით. ბიქეი ჰოლდინგის შვილობილი კომპანია, თეთრი კვადრატი აგრძელებს დიზაინის, მდგრადობისა და საზოგადოებრივი განვითარების სფეროებში ახალი სტანდარტების დამკვიდრებას.