„გრინპაკი“ წარმოებას აფართოებს და ახალ კადრებს ეძებს
2024 წელი კომპანიამ ამბიციური მიზნებით დაიწყო და რელოკაციის პროცესში ვართ , - ამის შესახებ Business Insider Georgia-ს „გრინპაკის“ ბიზნესის განვითარების მენეჯერმა სალომე ქარელმა განუცხადა.
„ბიზნესი გავაფართოოთ და ახალ ლოკაციაზე ნატახტარში გადავედით. კომპანიამ ბიზნესის გაფართოების მიზნით რეინვესტიცია განახორციელა. ამ დროისთვის „გრინპაკს“ წარმოება აქვს 2 ათას კვ/მ ფართობზე. მიმდინარეობს მშენებლობა და შესაბამისად წარმოების კიდევ უფრო გაფართოების შემდეგ კი შესაფუთი მასალების წარმადობის გაზრდის მიზნით ვაპირებთ საწყის ეტაპზე 20-მდე თანამშრომლის დასაქმებას“,- განაცხადა სალომე ქარელმა.
მისი თქმით, კომპანიის გაფართოება სტრატეგიული ბიზნესგეგმის ნაწილია, რომლის საფუძველზეც იგეგმება ევროპისა და აშშ-ის ბაზრებზე გასვლა.
„ჩვენთვის საინტერესოა ევროპისა და აშშ-ის ბაზრები. ევროპის ბაზართან უკვე გვაქვს კონტაქტი და ნიმუშებიც გადავაგზავნეთ. ჩვენი კომპანია ერთად-ერთია ადგილობრივ ბაზარზე, რომელიც მრავალჯერადი გამოყენების ჩანთებს აწარმოებს. ეს პროდუქტი საუკეთესო ალტერნატივაა ერთჯერადი პლასტიკის პარკების. მოთხოვნა იზრდება ამ პროდუქციაზე მსოფლიო ბაზარზე და წარმადობის გაზრდის შემდეგ ამ ბაზრებზე შევალთ“, - ამბობს კომპანიის წარმომადგენელი.
რაც შეეხება ადგილობრივ ბაზარს, „გრინპაკის“ გაყიდვების 80% კორპორაციულ სეგმენტზე მოდის, ხოლო 20% საცალოზე.
„ჩვენი პარტნიორია ადგილობრივ ბაზარზე თითქმის ყველა ცნობილი და დიდი კომპანია რომელიც ერთჯერად, ეკოლოგიურად სუფთა შესაფუთ მასალას გვიკვეთავს“, - განაცხადა სალომე ქარელმა.
ცნობისთვის, 2014 წელს დაფუძნებული შპს „გრინპაკი“ ქაღალდისა და მუყაოს პროდუქციის წარმოებაზე ორიენტირებული კომპანიაა (ქაღალდის პარკები, ჭიქები, თეფშები, სხვადასხვა სახეობის მუყაოს ყუთები და შესაფუთი საშუალებები), რომლის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას ასევე უქსოვადი ქსოვილის (ტომრები, პაკეტები, დეკორატიული და სხვა ნაწარმი) წარმოებაც წარმოადგენს.
სახელმწიფო პროგრამის „აწარმოე საქართველოს“ ფარგლებში განხორციელებულ პროექტში ჯამური ინვესტიციის მოცულობა $5 მლნ–ს შეადგენს. კომპანიამ მეწარმეობის განვითარების სააგენტოსთან თანამშრომლობა 2017 წლის დეკემბერში დაასრულა და ბაზარზე ოპერირებას დამოუკიდებლად განაგრძობს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
27.08.2025.18:00
MEMO • მემო არის ბრენდი, რომელიც „Georgia Start Here“-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება და გაზიარება უნიკალური, ხელნაკეთი ქმნილებების საშუალებით. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელსა და დირექტორს ალექსანდრე სუსარეიშვილს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და
რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
MEMO • მემო -ს ბრენდი Georgia Starts Here-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება უნიკალური ქართული ხელნაკეთი (ტექსტილი, კერამიკა, სამკაულები და სხვა მრავალი) კოლექციებით. „მემოს“ დაბადების იდეა 2024 წლის ბოლოს გაჩნდა და განხორციელების ეტაპს მალევე შევუდექით. უკვე 2025 წლის ივნისის თვეში კი ფიზიკური მაღაზიაც გამოჩნდა კოტე აფხაზის 31 ნომერში.
ნებისმიერი სტუმარი ვინც გვეწვევა აუცილებლად იპოვის მისთვის საინტერესო, საქართველოს სიყვარულით შექმნილ ნივთს. ჩვენ ვთანამშრომლობთ კერამიკის ცნობილ სტუდიებთან და მათთან ერთად ვქმნით ექსკლუზიურ პროდქუციას, რომელიც ხელმისაწვდომი მხოლოდ „მემოს“ მაღაზიაშია.
აქსესუარების, თუ სამკაულების ხაზი იმდენად ლამაზი და მრავალფეროვანია შეუძლებელია გულგრილად ჩაუარო. ყოველდღიურ რეჟიმში ვმუშაობთ კოლექციების განახლებისთვის ჩვენს პარტნიორებთან ერთად, უამრავ იდეას ვამუშავებთ რომ საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნებაზე ორიენტირებული შესაბამისი მიმართულებები განვავითაროთ.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
ძალიან საინტერესო ტენდეციები იკვეთება ამ მხრივ, რამდენდაც მაღაზია კოტე აფხაზის 31 ნომერში მდებარეობს და ყველამ ვიცით ეს ქუჩა ტურისტულად აქტიური ზონაა, მოლოდინი რა თქმა უნდა იყო რომ უცხოელი სტუმრები ბევრი გვეყოლებოდა და ასეც არის, მოთხოვნა მაღალიაა განსახვებული ფორმის, დიზაინის კერამიკაზე, აქსესუარებზე, რომელიც ზომიერად ატარებს, როგორც ქართულ ტრადიციულ ისე თანამედროვე ელემენტებს. თუმცა ჩვენი მიზანი იყო პირველ რიგში ქართველებთან დავმეგობრებულიყავით და გვიხარია, რომ ყოველდღიურად იზრდება ქართველი ვიზიტორების რაოდენობა მაღაზიაში. ასევე MEMO- ს აქვს ონლაინ მაღაზიაც და ონლაინ გაყიდვების ზრდაც შეინიშნება. აქვე მადლობა მინდა გადავუხადო ჩვენს არაჩვეულებრივ მარკეტინგის გუნდს. ისინი ძალიან ბევრს მუშაობენ რომ თითოეული ნაკეთობა ონლაინ სივრცეში მთელი სილამაზით იყოს წარმოჩენილი, მიუხედავად ამისა, ყველას ვინც სოციალური მედიიდან გვიკავშირდება ვურჩევთ ფიზიკურად გვესტუმრონ მაღაზიაშია რათა მაღაზიაში არსებული კონფეცფია შეიგრძნონ, რადგან ამ გარემოს შექმენაზე ბევრი ვიმუშავეთ.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
პირველ რიგში კონცეფციას, MEMO • მემო ბრენდია რომელიც ისტორიას ჰყვება. ის შექმნილია საქართველოს სიყვარულით და ყველაფერი რაც „მემოსთვის“ იქმნება შთაგონებულია ჩვენი ქვეყნის დიდი ისტორიით.
ამასთანავე, ჩვენ შევძელით ერთ სივრცეში გაგვეერთიანებინა სხვადასხვა უნიჭიერესი ხელოვანის ნამუშევარი, რომელიც ასევე სიყვარულით ქმნის თითოეულ ნივთს, აქსესუარს, სამკაულს. ჩვენს პარტნიორებთან ყოველი კომუნიკაცია ახალი იდეების დაბადებას ნიშნავს, მუდამ რაღაცას ვგეგმავთ, ვავითარებთ და ყველას მხოლოდ ერთი რამ აერთიანებს, სიყვარული საქართველოსადმი.
აქვე აუცილებლად მინდა აღვნიშნო, რომ უშუალოდ ჩვენი მეორე კომპანია Georgia Starts Here, რომლის ფარგლებშიც დაიბადა MEMO.
ეს არის ინგლისურენოვანი პლატფორმა, სადაც საქართველოზე ვყვებით, როგორც ქართველებისთვის ასევე უცხოელებისთვის. თითოეული ვიდეო თუ ფოტო რომელსაც ჩვენი გადამღები ჯგუფი ქმნის საოცარი ენერგიის და მუხტის მატარებელია. „მემოს“ მაღაზიაში ასევე ნახავთ Georgia Starst Here -ის გუნდის მიერ შექმნილ პროდუქციას, პოსტერებს, მაგნიტებს, პოსტქარდებს, რომელიც უნიკალურია და თითქმის 6 თვიანი მუშაობის შედეგად შექმნეს ჩვენმა ილუსტრატორებმა.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
ვგეგმავთ მეორე მაღაზიის გახსნას ბათუმში და ამაზე უკვე აქტიურად ვმუშაობთ. ამასთანავე, ძალიან გვინდა „მემოს“ ბრენდის გატანა ქვეყნის გარეთ და ამ მიმართულებითაც აქტიურად მიმდინარეობს მოლაპარაკებები. მუდმივად ვავითარებთ ახალ კოლექციების იდეებს და ამჟამად უკვე ვემზადებით ახალი წლისთვის. MEMO -ში განსხვავებული, ზღაპრული ახალი წელი უნდა მოვიდეს, სადაც სტუმრებს ექნებათ შესაძლებელობა უნიკალური ხელნაკეთი საახალწლო სათამშოები და დეკორაციები შეიძინონ, ახალი წელი ხომ ჯადოსნურია და „მემოს“ პირველი ახალი წელიც ასეთი გვინდაიყოს.
შემოდგომაზე კიდევ ერთ დიდ სიურპრიზს შევთავაზებთ მომხმარებლებს. გადავწყვიტეთ ყველასთვის საყვარელი ქართველი მომღერლებისა და კომპოზიტორების შემოქმედების ვინილის ფირფიტებზე გაცოცხლება. 3 წლის განმავლობაში 10 ალბომი გამოვა ლიმიტირებული რაოდენობით. პირველი ალბომი კი გოგი დოლიძის დაუვიწყარი შემოქმედება იქნება. ამ მიმართულებით უკვე ვმუშაობთ და სულ ცოტა დარჩა როცა ფიზიკურად ვინილის ჩანაწერი ხელმისაწვდომი გახდება. წინ საკმაოდ ბევრი გეგმა გვაქვს.
ცნობისთვის, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ კომპანიის საიტს ესტუმრონ : https://memories.ge/ka-ge/.