მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7092.3
0.0725
flag
AZN 1.601
0.0167
flag
CNY 37.946
0.0471
flag
EUR 3.1909
0.0627
flag
GBP 3.6943
0.0674
flag
KZT 50.57
0.0078
flag
TRY 0.0668
0.0007
flag
USD 2.7226
0.0284

„გრინ კროპს დისტრიბუშენი” - სასათბურე მეურნეობა, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა

news image

დეფიციტი ხშირად მხოლოდ პრობლემას არ ნიშნავს — ზოგჯერ ის შთაგონების წყაროც ხდება. სწორედ ასე დაიწყო კომპანია „გრინ კროპს დისტრიბუშენის“ ისტორია: პერიოდით, როდესაც ბაზარზე სალათის ფოთოლი დეფიციტური პროდუქტი იყო. მაღაზიებსა და რესტორნებში იშვიათად თუ შეხვდებოდით ქა​​რთული წარმოების ბოსტნეულს, მომხმარებელი კი იძულებული იყო, იმპორტულ პროდუქტზე გადართულიყო. ამგვარმა მოცემულობამ დავით მეფარიშვილი მიიყვანა იდეამდე, ადგილობრივად ეწარმოებინა ის, რაც ყველას სჭირდება.

„შპს გრინ კროპს დისტრიბუშენი“ ოფიციალურად 2016 წელს დაფუძნდა, ხოლო უკვე 2017 წლიდან კომპანიის პირველი სათბურების ფუნქციონირება დაიწყო — სოფელ მუხრანში, ეკოლოგიურად სუფთა გარემოში. პირველივე მოსავალი მიანიშნებდა, რომ ყველაფერი სწორად იყო გათვალისწინებული: სალათის ფოთოლი არა მხოლოდ მაღალი ხარისხით გამოირჩეოდა, არამედ ზუსტად შეესაბამებოდა ადგილობრივი ბაზრის მოთხოვნებს. ამიტომაც, მალევე დაიწყეს პროდუქციის რესტორნებსა და მაღაზიებში გავრცელება.

შემდეგი ნაბიჯი უკვე მასშტაბის ზრდა იყო. იმისთვის, რომ პროდუქცია დიდ ქსელებს მიწოდებოდა, აუცილებელი გახდა სპეციალური ინფრასტრუქტურის შექმნა: სამაცივრე ფართი, პროდუქტის შესაფუთი საწარმო, ახალი სათბურები და დისტრიბუციის მანქანები.

„ამ ეტაპზე მივმართე თიბისის და გავაცანით ჩვენი მცირე წარმოებისა თუ მომავალი დიდი გეგმების შესახებ. სესხის მიღებიდან მალევე დავასრულეთ საწარმოს შენობის სამაცივრე სივრცისა და ახალი სათბურის მშენებლობა. ასევე, თიბისი ლიზინგით სადისტრიბუციო მანქანები შევიძინე. შემდეგ კი, დავიწყეთ პროდუქტის შეფუთვა ბრენდით „მწვანე მოსავალი“ და ქსელის მომარაგება.  შემიძლია გითხრათ, რომ თიბისი კომპანიის დაარსებიდან დღემდე გვერდში გვიდგას. პერსპექტივაში დიდი გეგმებია და, რა თქმა უნდა, ამ განვითარებას თიბისისთან ერთად გავაგრძელებთ“, — ამბობს დავით მეფარიშვილი.

ეს უკვე აღარ იყო მხოლოდ ერთი კომპანიის საქმე. „გრინ კროპს დისტრიბუშენი“ ერთგვარ პლატფორმად იქცა ადგილობრივი ფერმერებისათვის. კომპანია აქტიურად დაინტერესდა ფერმერების ჩართულობით — მათ ატრენინგებდა, აცნობდა ტექნოლოგიებს, ჯიშებსა და მოთხოვნებს, რაც თითოეულ ფერმერს საშუალებას აძლევდა, თავადაც წარმატებით ეწარმოებინათ პროდუქცია და მიწოდების ჯაჭვში ჩართულიყვნენ. სწორედ ეს გზა გახდა იმპორტული საქონლის ადგილობრივით ჩანაცვლების ერთ-ერთი პირველი ნაბიჯი — თანაც, საკმაოდ ეფექტიანი.

კომპანიის ძირითადი მისია დღემდე უცვლელია — ახალი, იშვიათი და ეგზოტიკური ბოსტნეულის „გაქართულება“, მათი ხელმისაწვდომობა და მაღალხარისხიანი ადგილობრივი წარმოების გაძლიერება.

 

 

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ჩვენი ფინანსური შემოსავალი დაახლოებით 10–15%-ით არის გაზრდილი - "პიელ ნატურალსი"

13.08.2025.18:00

მოთხოვნიდან გამომდინარე გასარუჯ ხაზში დავამატეთ 30SPF და 50SPF დიდ მოცულობაში. ამის შესახებ, Business Insider Georgia - ს „პიელ ნატურალსის“ დამფუძნებელმა თათუკა ლომაძემ განუცხადა. მისივე თქმით, ახალი შეფუთვა გაცილებით კომფორტული და მოსახერხებელია.


„საკმაოდ დიდი ხანია არსებობს მოთხოვნა 30SPF და 50SPF დამცავების დიდ მოცულობებზე. ჩვენ უკვე წელიწად ნახევარზე მეტია რაც გვაქვს 30SPF და 50SPF -იანი სახის დამცავები და ახლა უკვე მოთხოვნიდან გამომდინარე გასარუჯ ხაზში დავამატეთ დიდი ზომის მოცულობები, რომელიც არის გადამუშავებადი პლასტმასის შეფუთვაში და არ ტყდება. პროდუქტი არ ტოვებს თეთრ კვალს, მყისიერად შეიწოვება, არის UVB-UVA-IR დამცავი ფორმულით, უზრუნველყოფს სრულყოფილ დაცვას მზის გამოსხივების წინააღმდეგ, ამცირებს კანის სიწითლისა და გაღიზიანების რისკს, იდეალურია 3 წლის ზემოთ ბავშვებისთვისაც “, - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი.

ასორტიმენტს დაემატა სხვადასხვა სახის გლოსი, რომელიც ტუჩს გამოშრობისგან იცავს.

„ჩვენს ასორტიმენტს დაემატა ყურძნის წიპწის ზეთის ბაზაზე შექმნილი სამი ახალი გლოსის ფერი: შოკოლადისფერი, ვანილისფერი და ბურგუნდისფერი, რომლებიც ამჟამად ყველაზე ტრენდულია. გარდა ამისა, დავამატეთ მარწყვის გლოსიც.
მოთხოვნა ჩვენს პროდუქციაზე საკმაოდ მაღალია, რის შედეგადაც ჩვენი ფინანსური შემოსავალი დაახლოებით 10–15%-ით გაიზარდა “, - აცხადებს თათუკა ლომაძე.

კომპანია, შემოდგომის სეზონისთვის აქტიურად ემზადება და ახალი ხაზის დამატებას გეგმავს.

“ვმუშაობთ შემოდგომის სეზონისთვის. ვგეგმავთ ახალი ხაზის გამოშვებას, რომელიც იდეალურად მოერგება გარუჯულ კანს სახის მოვლის მიმართულებით. გარდა ამისა, სექტემბრიდან დავიწყებთ რეტინოლის ხაზის წარმოებას, რომელშიც წარმოდგენილი იქნება 24K ოქროთი და რეტინოლით გამდიდრებული დღის და ღამის კრემები და ასევე შრატი “, - აღნიშნავს კომპანიის დამფუძნებელი.

ცნობისთვის, Piel Naturals-ი არის N1 ქართული თავის მოვლის პრემიუმ კოსმეტიკის ბრენდი. კომპანიის მიზანია მაღალი ხარისხის, ნატურალური პროდუქტების შექმნა. პროდუქციის სრული ასორტიმენტი, მორგებულია კანის სხვადასხვა ტიპებსა და პრობლემებზე. Piel Naturals-ის ძირითადი ნიშა ის არის, რომ პროდუქცია არ შეიცავს პარაბენს, პარაფინს, სილიკონებს და მავნე ნივთიერებებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა