მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7087.9
0.0064
flag
AZN 1.5883
-0.0007
flag
CNY 38.201
-0.0005
flag
EUR 3.1461
-0.0061
flag
GBP 3.6017
-0.0039
flag
KZT 53.53
-0.0035
flag
TRY 0.0635
-0.0001
flag
USD 2.7005
-0.0011

გპირდებით, რომ Starbucks-ის საქართველოს ბაზარზე შემოსვლის გარდა, იქნება სხვა სასიხარულო სიახლეებიც - თორნიკე ზირაქიშვილი

news image

არაერთი ტექნიკური ვიზიტი შედგა კომპანიის მხრიდან, — ამის შესახებ „იმედის დილაში“, რუბრიკა Business Insider Georgia-ში, სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“-ს დირექტორის მოადგილემ თორნიკე ზირაქიშვილმა საქართველოში Starbucks-ის ბრენდის შემოსვლასთან დაკავშირებით განაცხადა. მისი თქმით, მოლაპარაკებები აქტიურია და იგი გარკვეული პერიოდია, რაც მიმდინარეობს.

„კომპანიას ნამდვილად ვემუშავებთ, სამუშაო პროცესები აქტიურია. აქვე მინდა დიდი მადლობა გადავუხადო საგარეო საქმეთა სამინისტროს და ქუვეითში საქართველოს საელჩოს, რომლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართულები ამ პროცესში და ძალიან დიდი მხარდაჭერა აღმოგვიჩინეს. რეალურად პროცესი მიმდინარეობდა გარკვეული პერიოდის განმავლობაში, არაერთი ტექნიკური ვიზიტი შედგა კომპანიის მხრიდან და უახლოეს მომავალში საერთო განცხადებასაც გავავრცელებთ“, — აღნიშნა ზირაქიშვილმა.

მისი თქმით, სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ ქვეყანაში ახალი კომპანიების და ინვესტორების შემოყვანის პროცესს აგრძელებს.

„ჩვენი სააგენტოს ერთ-ერთი საქმიანობის ნაწილია, რომ დიდწილად გვიწევს ბევრი რაღაცის კონფიდენციალურად შენახვა, რადგან კომპანიების ინტერესიდან გამომდინარე ვერ ვასაჯაროებთ, ვიდრე არ გვაქვს თანხმობა ამ კომპანიებიდან. არაერთი კომპანიისგან გვაქვს უკვე ინტერესი, წლების განმავლობაში ჩვენ არაერთი პროექტი მოვიტანეთ — 20-ზე მეტი მნიშვნელოვანი ბრენდის, კომპანიის შემოყვანა მოხდა. დაწყებული IT მიმართულებიდან, ბიზნესპროცესების აუთსორსინგიდან და სხვა სექტორებიდან. ამიტომაც სამომავლოდაც გპირდებით, რომ იქნება ძალიან სასიხარულო სიახლეები“, - აღნიშნა ზირაქიშვილმა.

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“-ს ინფორმაციით, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში სააგენტო ინტენსიურად თანამშრომლობს Alshaya Group-თან Starbucks-ის ბრენდის საქართველოს ბაზარზე შემოსვლასთან დაკავშირებით.

„საქართველოს ბაზარზე ბრენდის შემოსვლის საკითხი აქტიურ ეტაპზე გადავიდა, 2025 წელს საქართველოს რამდენჯერმე ეწვია კომპანიის მაღალი რანგის დელეგაცია. სააგენტოსთან მჭიდრო კოორდინაციით მიმდინარეობს ბაზრის სიღრმისეული შესწავლა, ლოკაციების დათვალიერება და პოტენციურ პარტნიორთან შეხვედრები“, - განაცხადა სააგენტოს დირექტორმა მიხეილ ხიდურელმა.

„აწარმოე საქართველოში“ დირექტორის ინფორმაციით, ბაზრის კვლევის პროცესი მოიცავს როგორც თბილისის, ასევე ბათუმისა და სხვა მსხვილი ქალაქების შეფასებას, სადაც კომპანია რამდენიმე ობიექტის გახსნის შესაძლებლობას განიხილავს.

news banner
გვანცა მახარაძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ამჟამად, რამდენიმე მნიშვნელოვანი მიმართულებით ვმუშაობთ - BODBE Hotel

08.12.2025.16:00

კახეთის გულში, სიღნაღთან მდებარე სასტუმრო „ბოდბემ“ სულ მცირე დროში მოიგო როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო სტუმრების გული და იქცა ადგილად, სადაც დახვეწილი დიზაინი, კომფორტული გარემო და თანამედროვე სერვისი ქმნიან ტრადიციულ სტუმართმოყვარეობას.

სასტუმროში არსებულ სიახლეებზე Business Insider Georgia „ბოდბეს“ მარკეტინგის ხელმძღვანელს, ქეთი ბახტურიძეს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?

„ბოდბეში“ ამჟამად რამდენიმე მნიშვნელოვანი მიმართულებით ვმუშაობთ. რა თქმა უნდა, ახლა ჩვენი მთავარი საზრუნავი ახალი წლის ღონისძიებაა. გვინდა სტუმრებს განსაკუთრებული განწყობა შევუქმნათ და წლის ყველაზე ჯადოსნურ ღამეს “ბოდბესთვის” დამახასიათებელი, გამორჩეული გარემო დავახვედროთ.

პარალელურად, ვამუშავებთ სეზონურ მენიუების გადახალისებაზე, რათა სტუმრებს ახალი გემო და კულინარიული აღმოჩენები მთელი წლის განმავლობაში შევთავაზოთ.

სიახლეების მომტანი იქნება “ბოდბეს” გუნდის ამჟამინდელი, აქტიური თანამშრომლობა საერთაშორისო გამოცემებთანაც - ვფიქრობთ, ასე „ბოდბეს“ უფრო მეტ ადამიანს გავაცნობთ. ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან ახალი სივრცეების - ჩვენი გამორჩეული მარნის, ახალი რესტორანებისა და პადელის მოედნის გახსნა კიდევ უფრო გაგვამრავალფეროვნებს და მეტ, სხვადასხვა ინტერესების მქონე სტუმარს გაუჩენს „ბოდბეში“ დასვენების სურვილს.

როგორია მოთხოვნა ზოგადი თვალსაზრისით?

„ბოდბე“ მხოლოდ ერთი წლისაა, შესაბამისად, გასული წლების დინამიკას ვერ შევედრებით. თუმცა, ვიცით, რომ სასტუმროს გახსნიდან დღიდან, დაინტერესება და მოთხოვნა ყოველთვიურად მატულობს - ტენდენცია სტაბილურად მზარდია.

ცნობისთვის, სასტუმროში განთავსებულია დახურული და სეზონური ღია აუზი ტერასაზე. „ბოდბე“ სიღნაღში გამორჩეულია, როგორც კერძების მრავალფეროვნებით, ასევე უნიკალური გარემოთი.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა