მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯი
flag
AMD 7115.9
-0.0038
flag
AZN 1.6057
0
flag
CNY 37.996
-0.0009
flag
EUR 3.1238
0.0049
flag
GBP 3.6852
-0.0006
flag
KZT 53.62
-0.0009
flag
TRY 0.0697
0.0001
flag
USD 2.7306
0

Global Benefits Georgia — სადაზღვევო ბაზრის ტოპ 5-ში!

news image

გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“ 2025 წელს მტკიცე და წარმატებული სტარტით იწყებსპირველი კვარტლის შედეგებით კომპანია საქართველოს სადაზღვევო ბაზარზე მეხუთე პოზიციაზე დაწინაურდა.

2025 წლის კვრტალის მთავარი მაჩვენებლები ასე გამოიყურება:

  •  მოზიდული პრემიების საერთო მოცულობა: 38,986,335 ლარი
  •  გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით ზრდა: 85.71% 
  •  სამედიცინო დაზღვევის წილი: 59%
  •  არასამედიცინო დაზღვევის წილი: 41%

ასეთი დინამიური ზრდა გლობალ ბენეფიტს ჯორჯიას“ სტრატეგიული პროექტებისგამარტივებული სადაზღვევო პროდუქტებისა და მომხმარებელზე მაქსიმალურად ორიენტირებულიგაუმჯობესებული სერვისის შედეგიაკომპანიამ წარმატებით გაიმყარა პოზიციები როგორც კორპორატიულასევე საცალო ბაზარზე.

გლობალ ბენეფიტს ჯორჯიას“ პორტფელში გაერთიანებულია ყველა ძირითადი და არასტანდარტული რისკირაც კომპანიას გამორჩეულად კონკურენტულს ხდის ქართულ სადაზღვევო ბაზარზემათ შორის გამორჩეული მაგალითია — საჰაერო ბოინგების დაზღვევაიახტების დაზღვევამსოფლიო დაფარვის სპორტული ტრამვების დაზღვევა საქართველოს რაგბის ეროვნული ნაკრებისთვისოლიმპიური თამაშების მონაწილე სპორტსმენებისა და ევროპის 45 ქვეყნიდან ჩამოსული სტუმრების დაზღვევა ევროპის ზამთრის ახალგაზრდული ოლიმპიადის ფარგლებში და სხვა.

2025 წლის ბოლომდე გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“ მიზნად ისახავს მინიმუმ 20%-იან ზრდასკომპანიის სტრატეგია ეფუძნება ინოვაციური პროდუქტების განვითარებასმომხმარებელზე მორგებული სერვისების დანერგვას და ბაზრის ეტაპობრივ გაფართოებას.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image „თოში“ — ყინულის მწარმოებელი კომპანია, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა

12.06.2025.13:32

შეიძლება, ყინულის წარმოება ძალიან მარტივად ჟღერდეს — წყალს გაყინავ და გაყიდი. მაგრამ, როცა მის უკან დგას ფიქრი, სტრატეგია და ღირებულებებზე დამყარებული მომსახურება - ყინული გადაიქცევა არა პროდუქტად, არამედ საქმის კეთების სტილად. ასეთია კომპანია „თოში“, რომელიც 2015 წელს გამოჩნდა, როგორც ერთი მცირე გრანტის იდეა, ხოლო დღეს წარმოადგენს ერთ-ერთ ყველაზე სანდო და გრძელვადიან პარტნიორს ჰორეკას სფეროში.

„თოშის“ შექმნის იდეა უჩა კვეზერელს უნივერსიტეტის დამთავრებისთანავე გაუჩნდა, როცა საგრანტო კონკურსში მიიღო მონაწილეობა. ინოვაციური იდეა — ყინულის წარმოება — თავიდან ცოტა უცნაურადაც კი ჟღერდა, თუმცა მის უკან იდგა კონკრეტული საჭიროების გააზრება და ბიზნესგეგმის სტრუქტურირებული ხედვა. პირველი აპარატი დღეში მხოლოდ 80 კილოგრამ ყინულს აწარმოებდა. დისტრიბუციისთვის კი საკუთარი მამის მანქანას იყენებდა.

როგორც უჩა ამბობს, ბარებისა და კაფეების წარმომადგენლები თავიდან სკეპტიკურად უყურებდნენ ამ წამოწყებას — მათი აზრით, ყინული ყველას მაცივარში შეიძლებოდა დამზადებულიყო. მაგრამ სერვისის ხარისხმა და თანმიმდევრულობამ ყველას შეუცვალა შეხედულება.

ამჟამინდელი მოცემულობით კი, ეს კომპანია უკვე დღეში 10 ტონამდე ყინულს აწარმოებს, ჰყავს 34 თანამშრომელი და სარგებლობს საკუთარი მაცივრიანი მანქანებით.

წლების განმავლობაში ბაზარი გაიზარდა, კონკურენტებიც გამოჩნდნენ, მაგრამ „თოში“ რჩება გამორჩეულად მორგებული სერვისის სიმბოლოდ.

სტანდარტული დისტრიბუციის ნაცვლად, „თოშიმშექმნა ლოგისტიკური სისტემა, რომელიც უშუალოდ ერგება თითოეული კლიენტის სპეციფიკასიქნება ეს ბარის ღამის რეჟიმი, ფესტივალის ლოკალური საჭიროება თუ სასტუმროს ყოველდღიური მომარაგება.

ამ ეტაპზე, „თოშისაქართველოს მასშტაბით ყინულის დისტრიბუციის ბაზრის 40%-ს ფარავს. თუმცა მათი მთავარი მიზანი ბაზრის მონოპოლიზაცია არ არის. პირიქითკომპანიის ფილოსოფიაა სტაბილურობა, ხარისხი და სწორი პარტნიორული ურთიერთობა.

დღეს კომპანია 2000-მდე დასახელების სხვადასხვა პროდუქტით ამარაგებს ობიექტებს: ერთჯერადი ჭურჭლით, საკვები პროდუქტებით, ჰიგიენური საშუალებებითა და სხვა. დაახლოებით 300 ორგანიზაცია სარგებლობს მათი მომსახურებითზოგი მხოლოდ ყინულით, ზოგი მხოლოდ საკვებით, ზოგიც ორივეთი.

თოშისგანვითარების გზაზე მნიშვნელოვანი წვლილი თიბისის მიუძღვის: „2017 წელს, როდესაც ჩვენი წარმოება დღეში დაახლოებით 200 კილოგრამს შეადგენდა, გვინდოდა 1-ტონიანი აპარატის შესყიდვა, რაც წარმოებას საგრძნობლად გაგვიზრდიდა. იმ პერიოდში ეს საკმაოდ ამბიციური გეგმა იყობევრი არ გვიჯერებდა, რომ ამ რაოდენობის ყინულის რეალიზება შესაძლებელი იქნებოდა, ან რომ საერთოდ იდგა ამის საჭიროება. თუმცა ჩვენ გვჯეროდამე მჯეროდა, რომ მოთხოვნა გაიზრდებოდა, რადგან ბიზნესისთვის საჭირო პროდუქტი იქმნებოდა და თიბისიც გვენდო

მომდევნო ეტაპზეთოშიაგრარული მიმართულებით გეგმავს განვითარებას. პირველ რიგში, იგეგმება ბოსტნეულისა და მწვანილის სათბურის ტიპის წარმოება.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა