ღვინის ეროვნული სააგენტო ქართული ღვინისა და სხვა ალკოჰოლიანი სასმელების ხარისხის კონტროლს რეგულარულად ახორციელებს
2025 წლის პირველ კვარტალში 41 კომპანიაში ჩატარებული ინსპექტირების შედეგად, რაც სერტიფიცირებისათვის წარდგენილი ალკოჰოლიანი სასმელის ნიმუშის ლოტთან შესაბამისობის დადგენას გულისხმობს, დარღვევა 3 კომპანიის 5 ნიმუშში აღმოჩნდა.
გაფორმების ეკონომიკურ ზონაში, საერთაშორისო აუდიტორული კომპანიების „Bureau Veritas“ და „SGS“-ის 29 კომპანიის ინსპექტირების შედეგად დარღვევა არ გამოვლენილა.
აღნიშნულ პერიოდში 88 კომპანიაში განხორციელდა სახელმწიფო კონტროლი, რაც საწარმოებში ღვინის ტექნოლოგიური პროცესის საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრულ მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენას გულისხმობს. აღებული 127 ნიმუშიდან დარღვევა აღმოჩნდა 4 კომპანიის 4 ნიმუშში. ნიმუშების გარკვეულ ნაწილზე ლაბორატორიული კვლევები გრძელდება.
საექსპორტო ალკოჰოლური სასმელების ორგანოლეპტიკური ტესტირების მიზნით, ჩატარდა 64 დეგუსტაცია. სადეგუსტაციოდ შემოსული 2931 ნიმუშიდან 2822 დადებითად, ხოლო 109 ნიმუში უარყოფითად შეფასდა. ნიმუშის ორგანოლეპტიკური ტესტირება ხდება ფერსა და გამჭირვალობაზე, ტიპურობაზე, დაავადებების არსებობაზე, არომატზე, გემოსა და ჰარმონიულობაზე.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს შესაბამისი სამსახურები უწყვეტად ახორციელებენ ხარისხის მონიტორინგს, რათა ათეულ მილიონობით ლიტრი ქართული ღვინო საერთაშორისო სტანდარტებს აკმაყოფილებდეს, იყოს კონკურენტუნარიანი და მასზე მოთხოვნა კიდევ უფრო მეტად გაიზარდოს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
საქართველოს ბაზარზე Starbucks-ის შემოსვლის საკითხი აქტიურ ეტაპზე გადავიდა - „აწარმოე საქართველოში"
სხვა სიახლეები
დავამყარეთ ახალი პარტნიორული ურთიერთობები, რაც საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებს შევთავაზოთ არასტანდარტული და მრავალფეროვანი ტურისტული მიმართულებები - Escapers
04.12.2025.18:00
Escapers • ესქეიფერები ტურისტული კომპანიაა, რომელიც 2023 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე. არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელს ანი კეკელიას ესაუბრა.

“2025 წლის ბოლო პერიოდში „ესქეიფერებმა“ მნიშვნელოვანი განვითარების ეტაპი გაიარა, კომპანია წარმატებულად პოზიციონირებს როგორც საქართველოში, ისე საერთაშორისო ბაზარზე.
დავამყარეთ ახალი პარტნიორული ურთიერთობები ევროპულ და სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიის ქვეყნებში, რაც საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებს შევთავაზოთ არასტანდარტული და მრავალფეროვანი ტურისტული მიმართულებები. აგრეთვე, განვავითარეთ ციფრული ინფრასტრუქტურა: დავიწყეთ პლატფორმის განახლება, უფრო გამარტივებული დაჯავშნის პროცესისთვის “,- აღნიშნავს ანი კეკელია.
კომპანიამ, სერვისები გააფართოვა და ამჟამად მომხმარებელს მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობს.
„2023 წელს კომპანიამ დაიდო საფუძველი გამყვანი ტურიზმის მიმართულებით, მას შემდეგ აქტიურად ვმუშაობთ მოგზაურების სურვილების დაკმაყოფილებაზე,
მაგრამ 2024–2025 წლებში მოხდა ოფიციალური გაფართოება: დავამატეთ როგორც კრუიზები, თემატური და ლოკალურ-კულტურული ტურები, ისე სხვადასხვა ტიპის მოგზაურებზე გათვლილი სერვისები - ოჯახური, სტუდენტური, VIP, კორპორატიული მომსახურეობები.
შედეგად, სერვისთა სპექტრი უკვე ბევრად აღემატება საწყის სტრუქტურას და გვაქვს ტურისტული სერვისების სხვადასხვა მიმართულებაზე, ევროპასა და აზიაში, ასევე აქტიურად ვმუშაობთ მსოფლიოს სხვა წერტილების ათვისებაზე “, - აცხადებს კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელი.
აღსანიშნავია, რომ კომპანიის მთავარი მიზანი თითოეული მომხმარებლის კეთილგანწყობა და სანდოობაა.