განათლების სუპერძალა - „თეგეტა“ „სუპერგმირის“ ახალ საგანმანათლებლო პროექტს შეუერთდა
საქართველოში განათლების ხელშეწყობის მიზნით საქველმოქმედო პლატფორმა „სუპერგმირმა" ახალი საგანმანათლებლო პროექტი „სუპერტრივია“ შექმნა, რომელშიც „თეგეტა ჰოლდინგი", კომპანიის თანამშრომლებთან ერთად, ერთ-ერთი პირველი ჩაერთო.
„სუპერტრივია“ თამაშის ფორმატში განხორციელებული შემეცნებითი ინიციატივაა. „ტრივია“ 8000-მდე კითხვისგან შედგება, რომლებიც თემატურადაა დაყოფილი. თითოეულ კითხვაზე სწორი პასუხის გაცემის შემთხვევაში, მოთამაშეები ქულების ნაცვლად წიგნის ფურცლებს აგროვებენ, რომლებიც საბოლოოდ რეალურ წიგნებად იქცევა და „სუპერგმირის“ ბენეფიციარ სოციალურად დაუცველ ბავშვებს გადაეცემათ.
თათია ხორბალაძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სტრატეგიული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: „სუპერგმირთან“ დიდი ხნის პარტნიორობა გვაკავშირებს. tegeta.care-ის პლატფორმის საშუალებით არაერთი ინიციატივის ავტორები ვყოფილვართ. ამჯერად კიდევ ერთხელ სიამოვნებით შევუერთდით „სუპერგმირის“ ახალ საგანმანათლებლო პროექტს, რამდენადაც განათლება, ახალგაზრდების მხარდაჭერა და უკეთესი საზოგადოების შექმნაზე ზრუნვა „თეგეტას“ კორპორაციული მდგრადობის მნიშვნელოვანი ნაწილია“.
მარიამ ჯაფარიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ CSR მენეჯერი: „გვინდოდა, რომ პროექტის მხარდაჭერა არ ყოფილიყო მხოლოდ „თეგეტას“, როგორც კომპანიის, კონტრიბუცია. ამიტომ ამ ძალიან საინტერესო პროექტში თანამშრომლებიც ჩავრთეთ და მათ თავიანთი წვლილი შეიტანეს იმ ბავშვების გახარებაში, რომლებსაც ყველაზე მეტად სჭირდებათ ჩვენი მხარდაჭერა.
თეგეტელებმა სამაგალითო შედეგები აჩვენეს - ჩვენ მიერ წამოწყებულ გამოწვევაში 1 თვის განმავლობაში ასზე მეტი თანამშრომელი ჩაერთო, რომლებმაც, ჯამში, 200 000-ზე მეტი ფურცელი მოაგროვეს, „თეგეტამ“ კი ისინი 1500-მდე წიგნად აქცია. შედეგად, „სუპერგმირთან“ ერთად, 800-ზე მეტი ბავშვის გახარებას შევძლებთ“.
„თეგეტას“ მიზანი სასიკეთო ცვლილებებში თანამშრომლების ჩართულობის, მათი გაერთიანებისა და ამ გზით სასიამოვნო სამუშაო გარემოს შექმნის ხელშეწყობა იყო. „სუპერტრივიაში“ მონაწილეობა ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია, ვისაც სურვილი აქვს, წვლილი შეიტანოს პროექტში და გაზარდოს სოციალურად დაუცველი ბავშვების წვდომა განათლებაზე.
მარიამ წერეთელი, „სუპერტრივიას“ პროექტის კოორდინატორი: „სუპერგმირი“ უკვე ხუთი წელია, არსებობს. ამ დროის განმავლობაში საქართველოში ძალიან ბევრი რეგიონი მოვიარეთ, რამაც კიდევ უფრო თვალსაჩინო გახადა, თუ რამდენად მწვავედ დგას ჩვენს ქვეყანაში განათლებაზე არათანაბარი ხელმისაწვდომობის პრობლემა. იმისთვის, რომ კიდევ უფრო მეტი ბავშვის ცხოვრება შეგვეცვალა უკეთესობისკენ, გადავწყვიტეთ, შეგვექმნა „სუპერტრივია“, რომელსაც ორმაგი დატვირთვა აქვს. ერთი მხრივ, მოთამაშეს შეუძლია, სხვადასხვა სფეროში ზოგადი განათლება გაიღრმაოს, მეორე მხრივ კი, მოთამაშის მიერ კითხვებზე სწორად გაცემული პასუხები ჩვენს სერვერზე აისახება და წიგნებად იქცევა. „სუპერგმირმა“ სხვა ორგანიზაციებსაც მისცა საშუალება, ჩართულიყვნენ ამ პროექტში და საზოგადოებისთვის სასარგებლო აქტივობაში მიეღოთ მონაწილეობა. „თეგეტასა“ და ჩვენი თანამშრომლობის მოტივაციაც ესაა. „თეგეტა“ ერთ-ერთი პირველი კომპანიაა, რომელიც მასშტაბურად და წარმატებით შემოგვიერთდა, თავისი თანამშრომლები ჩართო „სუპერტრივიაში“ და მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა პროექტში“.
თამაშის დასრულების შემდეგ, ლიდერბორდის საშუალებით, „თეგეტამ“ „სუპერტრივიაში“ გამარჯვებული ტოპ 3 თეგეტელი გამოავლინა, რომლებმაც ყველაზე მეტი ფურცელი დააგროვეს. პირველი ადგილი „თეგეტა მოტორსის“ გაყიდვების მრჩეველს, შოთა თორდიას ერგო. გამარჯვებულები სპეციალური საჩუქრებით დასაჩუქრდნენ და თბილისსა და ქუთაისში მცხოვრებ ბავშვებს თავად გადასცეს წიგნები. უახლოეს პერიოდში „სუპერგმირის“ ბენეფიციარები სხვა რეგიონებშიც მიიღებენ წიგნებს.
შოთა თორდია, „თეგეტა მოტორსის“ გაყიდვების მრჩეველი: „თამაში ძალიან სახალისო და აზარტული აღმოჩნდა, რეიტინგები მუდმივად იცვლებოდა. კითხვები ბევრი სხვადასხვა კატეგორიიდან იყო, შეგეძლო ის აგერჩია, რაც უფრო ახლოსაა შენი ინტერესების სფეროსთან. მე გეოგრაფიის კატეგორია მქონდა არჩეული, რუკებისა და დროშების მიმართულება ყოველთვის მაინტერესებდა და ახლა, შეიძლება ითქვას, მოვიცალე ცოდნის გასაღრმავებლად. რა თქმა უნდა, განმსაზღვრელი მოტივაცია იყო ის, რომ ეს ყველაფერი ბავშვებისთვის, მათი განათლების ხელშესაწყობად კეთდებოდა“.
„სუპერტრივია“ უბრალოდ გასართობი აქტივობა არაა. მოთამაშე ერთობა, სწავლობს და ამ პროცესში ქმნის წიგნებს მათთვის, ვისაც ის განსაკუთრებით სჭირდება. რაც უფრო აქტიურია მოთამაშე, მით მეტი წიგნი იგზავნება ბავშვებთან, რომლებსაც ამ წიგნებზე ხელი არ მიუწვდებათ. „სუპერტრივიას“ შემქმნელებს სჯერათ, რომ სუპერძალა განათლებაშია. სწორედ ამ ძალის გაზიარება სურთ ბავშვებისთვის წიგნის სახით, რომელიც მოზარდს თვალსაწიერს უფართოებს, კითხვებს უჩენს, ოცნებით ავსებს და ცხოვრებას უცვლის.
განათლების მხარდაჭერა „თეგეტა ჰოლდინგის“ კორპორაციული მდგრადობის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულებაა. ,,თეგეტა აკადემია“ სწორედ პროფესიული უნარებისა და განათლების ხელშეწყობის მიზნით დაფუძნებული შვილობილი კომპანიაა, რომელიც 2013 წლიდან ეწევა საგანმანათლებლო საქმიანობას და „თეგეტა მოტორსთან“ თანამშრომლობით, სამუშაოზე დაფუძნებული სწავლების კონცეფციით ამზადებს კვალიფიციურ კადრებს საავტომობილო მიმართულებით.
გარდა ამისა, ჰოლდინგი Tegeta.care-ის პარტნიოებთან ერთად, სხვადასხვა საგანმანათლებლო გამოწვევის დასაძლევად აქტიურად მუშაობს. წარმატებულ პროექტებს შორისაა, ,,მოგზაური ბიბლიოთეკა“, რომელმაც ზემო აჭარის 70-მდე სკოლის ბიბლიოთეკა შეავსო და 10-მდე სოფელში ცნობილი მწერლების მონაწილეობით 300-ზე მეტ ახალგაზრდასთან გამართა შეხვედრები. ,,თეგეტას“ თანადგომით წიგნების ფონდით შეივსო და ტექნოლოგიურად გაიმართა 20-მდე ბიბლიოთეკა სხვადასხვა რეგიონში; განათლების წახალისების პროცესში ჩაერთო 1000-მდე მოზარდი; მცხეთა-მთიანეთის 30-ზე მეტ სოფელში 500-ამდე მოზარდი სასურველი წიგნებით დასაჩუქრდა, თეგეტამ საგანმანათლებლო პროექტებისთვის გასცა 5000-ზე მეტი წიგნი; პარტნიორებთან ერთად 10 გოგოს დაუფინანსა ციფრული პროფესიების სწავლება. თეგეტასთვის მნიშვნელოვანია საგანმანათლებლო პროექტებში თანამშრომლების მონაწილეობა, სხვადასხვა ინიციატივაში 500-ზე მეტი თანამშრომელი ჩაერთო.
სხვა სიახლეები
25.06.2025.12:37
გავლენიანმა საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტომ Fitch Ratings-მა მიკრობანკი „კრისტალის“ გრძელვადიანი პროგნოზი (IDR) ‘B’ სტაბილურად შეაფასა. Fitch-ის შეფასება ხაზს უსვამს კრისტალის უნარს, გლობალური გამოწვევების ფონზე იყოს წარმატებული და განაგრძოს ეფექტიანი ზრდა.
„გლობალური და რეგიონალური გამოწვევების ფონზე საკრედიტო რეიტინგის შენარჩუნება ადასტურებს კომპანიის სტრატეგიული განვითარების გეგმის სისწორეს და მისი აღსრულების ეფექტიანობას, რაც აძლიერებს ნდობას როგორც საერთაშორისო პარტნიორების, ისე მომხმარებლების მხრიდან. აღნიშნული რეიტინგი შესაძლებლობას გვაძლევს, მეტი ფინანსური რესურსი მოვიზიდოთ და მომხმარებლებს შევთავაზოთ კიდევ უფრო კონკურენტული პროდუქტები, რაც საბოლოოდ ხელს შეუწყობს მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარებასა და ქვეყნის ეკონომიკურ გაძლიერებას“- აღნიშნავს „კრისტალის" გენერალური დირექტორი ილია რევია.
Fitch Ratings-მა კრისტალის საკრედიტო რეიტინგი სხვადასხვა პარამეტრებით განსაზღვრა. სარეიტინგო სააგენტოს შეფასებით, კომპანიის რეიტინგი ასახავს მომგებიანობის მნიშვნელოვან გაუმჯობესებას, აქტივების ხარისხის კონტროლს, დაფინანსების წყაროების მრავალფეროვნებას და კაპიტალის სტაბილურ მართვას. სააგენტოს ანგარიშში ასევე აღნიშნულია რომ კომპანიის მიერ მიღებული მიკრობანკის ლიცენზია პოზიტიურ მოლოდინებს ქმნის რეიტინგის შესაძლო გაუმჯობესების მიმართულებით.
რეიტინგის შენარჩუნებას ხელი შეუწყო კრისტალის წარმატებულმა პარტნიორობამ საერთაშორისო და ადგილობრივ ფინანსურ ინსტიტუტებთან.
„კრისტალი", ჯერ კიდევ მიკროსაფინანსო ორგანიზაციად ოპერირების პერიოდში, Fitch–ის რეიტინგის მფლობელი პირველი არასაბანკო ფინანსური ინსტიტუტი იყო რეგიონში. კომპანიას საერთაშორისო რეიტინგი პირველად 2017 წელს მიენიჭა.
მიკრობანკი “კრისტალის” შესახებ:
მიკრობანკი “კრისტალი” საქართველოში მოქმედი წამყვანი ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც დინამიურად იზრდება და ვითარდება. კომპანიამ 2025 წლის 12 თებერვალს, საქართველოს ეროვნული ბანკისგან მიკრობანკის ლიცენზია მიიღო. ლიცენზიის მიღებას კრისტალი 27-წლიანი გამოცდილებით და სანდოიმიჯით, 566 მილიონი ლარის სასესხო პორტფელით, 48 ფილიალში დასაქმებული 1 000-ზე მეტი თანამშრომლით და ქვეყნის მასშტაბით 100 000 -ზე მეტი უნიკალური მომხმარებებლით შეხვდა. კრისტალის პარტნიორები არიან საერთაშორისო და ადგილობრივი მსხვილი ფინანსური ინსტიტუტები.