გადაზიდვების ზოგიერთ მიმართულებაში ფასები წლის განმავლობაში 20-40%-ით არის გაზრდილი - Kairos logistics
მსოფლიოში არსებული გეოპოლიტიკური მდგომარეობიდან გამომდინარე მიმდინარე წელს ჩვენს ქვეყანაზე,როგორც აზიისა და ევროპის ,,გამტარ ხიდზე" მოთხოვნა საგრძნობლად გაიზარდა. შესაბამისად, ზრდადია ტარიფებიც, თუმცა ყველა სეგმენტზე თანაბრად არ ასახულა. როგორც Kairos logistics-ის დირექტორი მიხეილ ნამადოვი Business Insider Georgia - თან ამბობს, სატარიფო ცვლილება საწვავის გაძვირებასთან არის პირდაპირ კავშირში, თუმცა საკონტეინერო გადაზიდვების შემთხვევაში წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, ფასები საგრძნობლად შემცირებულია.
რაც შეეხება კომპანიის მიერ მიღწეულ შედეგს, მიხეილ ნამადოვის ინფორმაციით, კომპანიის სერვისებზე მოთხოვნა 55%-ით არის გაზრდილი.
,,Kairos logistics-ში მაქსიმალურად ვცდილობთ წვლილი შევიტანოთ ამ მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად, რაც საქართველოს ეკონომიკისთვის და განსაკუთრებით ლოგისტიკურ ინდუსტრიისთვის სტრატეგიულად მნიშვნელოვანი ნაბიჯი იქნება. გაზრდილი მოთხოვნიდან გამომდინარე, დავამატეთ 6300 კვადრატული მეტრის თერმო საწყობი,რომელიც ბუნებრივია ევრო სტანდარტის მოთხოვნებს პასუხობს. აღსანიშნავია ასევე ის ფაქტიც, რომ კომპანიის საქმიანობა წინა წელთან შედარებით დაახლოებით 55%-იან ზრდას განიცდის.
რაც შეეხება ტარიფებს, საგრძნობლად მოიმატა ტრანსპორტირების ხარჯმა, რაც გლობალური გარემოებებიდან გამომდინარეობს. გარკვეულ სექტორში აღინიშნება ფასების 20-40%-ით ზრდა, რაც საწვავის გაძვირებას უკავშირდება, საკონტეინერო გადაზიდვების მიმართულებაში ტრენდი საპირისპიროა და ფასები საგრძნობლად შემცირებულია", - აცხადებს ნამადოვი.
მისი თქმით, საახალწლო პერიოდში ასევე მნიშვნელოვანი ზრდაა მოსალოდნელი, რაც სეზონური ფაქტორით არის განპირობებული.
,,როგორც წესი, საახალწლო პერიოდში მოთხოვნა მნიშვნელოვნად იზრდება, რაც გამოწვეულია ბიზნეს სექტორის საჭიროებებიდან, შეავსონ მარაგები მომხმარებლის გაზრდილი მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად. გაზრდილი მოცულობის სამართავად კი ბუნებრივია საჭიროა უფრო ეფექტური ლოგისტიკა, ტრანსპორტირება და დასაწყობება", - აცხადებს კომპანიის დირექტორი.
ცნობისთვის, Kairos Logistics 2013 წელს შეიქმნა. კომპანია ჯამში ათამდე ქვეყანაშია წარმოდგენილი.
სხვა სიახლეები
საქართველოს ბანკმა Qorus-Infosys Finacle Banking Innovation Awards 2025-ზე ვერცხლის ჯილდო მიიღო
04.11.2025.17:16
საქართველოს ბანკმა მორიგი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა. ამჯერად, ბანკმა Qorus-Infosys Finacle Banking Innovation Awards 2025-ზე, პროდუქტისა და სერვისის ინოვაციის კატეგორიაში, ვერცხლის ჯილდო მიიღო. დაჯილდოების ცერემონია წელს საბერძნეთში, ათენში გაიმართა.
Qorus-Infosys Finacle Banking Innovation Awards პრესტიჟული საერთაშორისო კონკურსია, რომელიც ყოველწლიურად მსოფლიოს წამყვან ფინანსურ ინსტიტუტებს აერთიანებს და აჯილდოებს იმ კომპანიებს, რომლებიც ინოვაციური გადაწყვეტებით საბანკო სექტორს გარდაქმნიან. კონკურსის მიზანია გამოავლინოს გამორჩეული ინიციატივები, რომლებიც მომავლის ბანკინგში ახალ სტანდარტს ქმნიან.
საქართველოს ბანკმა აღნიშნული ჯილდო მოიპოვა Ads მენეჯერის პლატფორმით – ინოვაციური ციფრული ინსტრუმენტით, რომელიც ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს მარტივად შექმნან შეთავაზებები და განათავსონ ისინი ბანკის ციფრულ არხებში, მათ შორის მობილბანკსა და sCoolApp-ში, სადაც ყოველთვიურად 1.7 მილიონზე მეტი აქტიური მომხმარებელია. პლატფორმა მნიშვნელოვნად ამარტივებს ბიზნესის კომუნიკაციას მომხმარებლებთან. ერთ სივრცეში შესაძლებელია როგორც შეთავაზების შექმნა, ასევე ვიზუალის შერჩევა, შედეგების გაზომვა და ანალიტიკის ნახვა. სწორედ ამ ინოვაციური მიდგომისა და მომხმარებელზე მორგებული დიზაინის წყალობით მიენიჭა საქართველოს ბანკს საერთაშორისო აღიარება.
„საქართველოს ბანკისთვის ეს აღიარება კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს ჩვენს მუდმივ სწრაფვას ინოვაციებისკენ, ციფრული ეკოსისტემის განვითარებისა და მომხმარებელზე მორგებული სერვისების კიდევ უფრო გაუმჯობესებისკენ. საერთაშორისო დონეზე მიღწეული წარმატება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან ის ადასტურებს, რომ საქართველოს ბანკის ინოვაციური მიდგომები საერთაშორისო მასშტაბითაც აღიარებულია. ეს მიღწევა ჩვენი გუნდის ერთობლივი ხედვისა და იმ ფასეულობების დამსახურებაა, რომელზეც ჩვენი საქმიანობაა დაფუძნებული. ჩვენ აქ არ ვჩერდებით და ვაგრძელებთ მუშაობას იმისთვის, რომ 1 750 000-ზე მეტი მომხმარებლისთვის საბანკო სერვისების მიღება კიდევ უფრო მარტივი, სწრაფი და კომფორტული გავხადოთ, ხოლო ბიზნესებისთვის ვიყოთ არა მხოლოდ ბანკი, არამედ პარტნიორი, რომელიც ეხმარება და ხელს უწყობს მათი საქმიანობის განვითარებაში და ავტომატიზაციაში“ — აცხადებენ საქართველოს ბანკში” - განაცხადა მაია გორგილაძემ, საქართველოს ბანკის ციფრული საბანკო მომსახურების დეპარტამენტის დირექტორის მოადგილემ.