გაატარეთ ზაფხულის ცხელი დღეები SOLO-სთან ერთად - Iveria Beach-ზე Live კონცერტების სერია იწყება
SOLO-ს და Mastercard-ის ორგანიზებით, 19 ივლისიდან 23 აგვისტოს ჩათვლით, Iveria Beach-ზე Live კონცერტების სერია გაიმართება.
მუსიკალურ საღამოებზე, SOLO მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებათ, მოუსმინონ ქართველი არტისტების ცოცხალ შესრულებას.
ინიციატივის ფარგლებში, SOLO მომხმარებლები ბილეთების შეძენისას SOLO Mastercard world elite ბარათით გადახდის შემთხვევაში 25%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. ბილეთების შეძენა შესაძლებელია ვებგვერდზე.
ღონისძიებების განრიგი ასე გამოიყურება:
19 ივლისი - კატო კვარაცხელია, ლუკა თოფურია, NIKALA
26 ივლისი - KORDZ & BAND
9 აგვისტო - BEDFORD FALLS
16 აგვისტო - ნინი ნუცუბიძე, NIKALA, ლუკა თოფურია, ხატია ქორიძე, სოსო ცაგარეიშვილი
23 აგვისტო - MOKUMOKU
SOLO-ს შეთავაზებების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ ვებგვერდს.
სხვა სიახლეები
15.07.2025.18:00
m³ საბურთალოს პროექტში კომერციულ ფართებზე 15%-მდე ფასდაკლება გვაქვს, - ამის შესახებ გადაცემა „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას m²-ის გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა მარიტა კიკნაძემ განაცხადა. მისი თქმით, ახლა საკმაოდ კარგი პერიოდია კომერციული ფართების შესაძენად.
„შეთავაზების ფარგლებში, m3 საბურთალოს უბანში კომერციული ფართების შეძენა 15%-მდე ფასდაკლებითაა შესაძლებელი. ცოტას პროექტის შესახებაც მოგიყვებით - ინოვაციური უბანი მარშალ გელოვანის გამზირსა და ბაქრაძის ქუჩებს შორის მდებარეობს და 13 ჰექტარ მიწის ნაკვეთზეა განთავსებული, უბანი საცხოვრებელ ზონასთან ერთად მოიცავს საგანმანათლებლო, სპორტულ, სარეკრეაციო და გასართობ ინფრასტრუქტურას. პროექტი ჯამში 6 ფაზას მოიცავს და 14 კორპუსიდან 10 კორპუსის მშენებლობა უკვე დასრულებულია. კომერციული ფართები გვაქვს როგორც დასრულებულ, ასევე მშენებარე კორპუსებში“, - აცხადებს კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელი.
მისივე თქმით, კომპანიის შეთავაზება საკმაოდ მომგებიანი ვარიანტია იმიტომ, რომ პროექტი 8000-მდე მუდმივ მაცხოვრებელს გააერთიანებს.
„პროექტის მასშტაბურობიდან და მაცხოვრებლების სიმრავლიდან გამომდინარე, აქ კომერციული ფართის შეძენა, ვფიქრობ, ურისკო გადაწყვეტილებაა და შესაბამისად, მოთხოვნაც საკმაოდ დიდია, ამ ეტაპზე ფართების 80%-მდე უკვე გაყიდულია. უბანში იცხოვრებს 8000-მდე მაღალმსყიდველუნარიანი ადამიანი და კიდევ უფრო მეტი იმოძრავებს, შესაბამისად, მათ ნებისმიერი ტიპის მომსახურება დასჭირდებათ, რაც იმას ნიშნავს, რომ ნებისმიერი ტიპის ბიზნესი წარმატებით იმუშავებს - აფთიაქი, სუპერმარკეტი, სილამაზის სალონი, ბავშვთა გასართობი სივრცე, კაფე, ლაბორატორია, წიგნების მაღაზია და ა.შ“, - განმარტავს კომპანიის გაყიდვების ხელმძღვანელი.