მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიბიზნეს მრჩეველი
შაინენერჯი
flag
AMD 7108.6
0.0142
flag
AZN 1.6078
-0.0013
flag
CNY 38.038
0.0012
flag
EUR 3.0861
-0.0123
flag
GBP 3.6838
-0.0089
flag
KZT 53.79
0.0036
flag
TRY 0.0699
-0.0001
flag
USD 2.7342
-0.0007

FRIXX-ი ბაზარზე მალე ახალი შეფუთვით და კორექტირებული გრამაჟით გამოჩნდება

news image

კომპანია „ველინგტონი“, რომელიც რამდენიმე საწარმოო ბრენდს აერთიანებს, რომელთა შორის ჩიფსი ფრიქსი • FRIXX-ცაა ისრაელის ბაზარზე შესასვლელად მუშაობს.

როგორც Business Insider Georgia-სთან კომპანია „ველინგტონის“ კომერციულმა დირექტორმა ირაკლი ქურდაძემ განაცხადა, ამ დროისათვის საექსპორტო ბაზრებზე FRIXX-ის ჩიფსების 20%-ი იყიდება.

„ამ ეტაპზე ჩიფსი FRIXX-ი იყიდება საქართველოში, აზერბაიჯანში, სომხეთში და კანადაში. კანადაში მცირე რაოდენობით, მაგრამ ქართულ მაღაზიებში იყიდება. ჩვენი წარმოების დაახლოებით 80%-ი იყიდება ლოკალურ ბაზარზე, ხოლო 20%-ი ექსპორტზე“, - ამბობს „ველინგტონის“ კომერციული დირექტორი.

რამდენიმე დღის უკან FRIXX-ი ნიდერლანდების სამეფოში, ქალაქ ამსტერდამში გამართულ გამოფენა World of Private Label International Trade Show-ზე იყო წარმოდგენილი, საიდანაც ჩიფსის მწარმოებელმა კომპანიამ საინტერესო კონტაქტები წამოიღო და მათთან მოლაპარაკებებს აგრძელებს.

ირაკლი ქურდაძის თქმით, FRIXX-ი მალე მომხმარებლების წინაშე ახალი შეფუთვითა და კორექტირებული გრამაჟით წარდგება.

„ასორტიმენტი არ შეგვიცვლია, უბრალოდ ახლა განვაახლეთ შეფუთვების დიზაინი და ასევე დაკორექტირდა გრამაჟები. სულ მალე, დაახლოებით 2 კვირაში FRIXX ახალი შეფუთვით და კორექტირებული გრამაჟით სუპერმარკეტებში უკვე გამოჩნდება.

მოხდა გრამაჟის შემცირება, რადგანაც ქსელების კომერციული ხარჯები გაზრდილია. ყველა კომპანიას უწევს და მათ შორის ჩვენც, რომ გრამაჟების კორექტირება გავაკეთოთ და დახლზე პროდუქტი შევინარჩუნოთ. სხვა კონკურენტების შემთხვევაშიც ბაზარზე ანალოგიური სიტუაციაა. ყველა კომპანია ცდილობს, რომ გრამაჟებს ოპტიმიზაცია გაუკეთოს, რათა მომგებიანობა მინიმალური მაინც შეინარჩუნოს და დააკმაყოფილოს ქსელების მიერ მოთხოვნილი კომერციული ხარჯები და დარჩეს დახლზე“, - აცხადებს „ველინგტონის“ კომერციული დირექტორი.

არსებული სტატისტიკური მაჩვენებლების მიხედვით წლიურ ჭრილში FRIXX-ის გაყიდვები 22%-იან ზრდას აჩვენებს.

„გაყიდვები 22%-ით გაიზარდა რაოდენობაში. საცალო ფასი დაახლოებით15%-ით გაძვირდა. რეალურად გაძვირება გამოწვეულია არა ინფლაციით, რამდენადაც ქსელების მიერ კომერციული ხარჯების ზრდით. იგივე ქეშბექების მოთხოვნით და ასე შემდეგ“, - ამბობს ირაკლი ქურდაძე.

როგორც კომპანიის კომერციული დირექტორი ამბობს, ჩიფსის წარმოებისთვის საჭირო კარტოფილის 80%-ს კომპანია საკუთარი მეურნეობიდან იღებს, ხოლო 20%-ს ახალციხეში ფერმერებიდან იბარებს.

„ჩვენთვის საჭირო ნედლეულის 80%-ი მოგყავს ჩვენსავე მეურნეობაში, რომელიც მდებარეობს ბოლნისის მუნიციპალიტეტში, სოფელ სავანეთში. სადაც გვაქვს ასევე შესანახი მეურნეობა და გვყავს ტექნიკაც. ასევე ახალქალაქში გვაქვს მიმღები და შემნახველი ბაზა, სადაც ხდება კარტოფილის მიღება, დაფასოება, შენახვა. რეალურად ფერმერები გვყავს დაკონტრაქტებული და ჩვენი მოხმარების 20% კარტოფილს მათგან ვიბარებთ“, - ამბობს კომპანიის კომერციული დირექტორი.

FRIXX საქართველოს ბაზარზე 2015 წლის მარტის ბოლოს გამოჩნდა. პროდუქტს უნიკალური გემო, ხარისხი და წარმოების ტექნოლოგია გამოარჩევს, რაც ადგილობრივი ნედლეულისა და ევროპული სტანდარტების დამსახურებაა.

FRIXX მხიარულებისა და გართობის მოყვარული ახალგაზრდებისთვის არის შექმნილი. ბრენდის მთავარი პროდუქტი ქართული კარტოფილით დამზადებული ჩიფსია. FRIXX რამდენიმე სიტყვის კომბინაციაა: [Free + Fries + Freaks] = [თავისუფლება + კარტოფილი ფრი + ფრიკები]. რაც შეეხება ლოგოს, მასზე მთებია გამოსახული წარწერით „CAUCASUS CHIPS“.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტის ბიზნეს ლაუნჯი პირველ ეტაპზე 70 მგზავრზე იქნება გათვლილი - ლევან მოსეშვილი

29.05.2025.19:00

ქუთაისის დავით აღმაშენებლის სახელობის საერთაშორისო აეროპორტში VISA-ს ბიზნეს ლაუნჯი მგზავრებს დეკემბრიდან უმასპინძლებს. როგორც რადიო „სივრცის“ ეთერში გადაცემა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების ხელმძღვანელმა ლევან მოსეშვილმა განაცხადა, აეროპორტში ლაუნჯი 270 კვ/მ ფართობს დაიკავებს და VISA-ს ფერებში იქნება დაბრენდილი.
 
როგორც მოსეშვილმა განმარტა, თუ კი აქამდე ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი მოიაზრებოდა, როგორც „ლოუკოსტ“ აეროპორტი, ბიზნეს ლაუნჯი უკვე მას მეორე სიცოცხლეს შესძენს.
 
„რამდენიმე დღის უკან ჩვენ ხელი მოვაწერეთ შეთანხმებას ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში ბიზნეს ლაუნჯის განვითარებასთან დაკავშირებით. მინდა აღვნიშნო, რომ ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი ასოცირდებოდა, როგორც დაბალბიუჯეტიანი მგზავრების მომსახურე აეროპორტი. ბიზნეს ლაუნჯის დაანონსება კი აეროპორტისთვის ეს უკვე მეორე სიცოცხლეა და ახალ ეტაპზე გადასვლას ნიშნავს. სტატუსის ამაღლებაა. ახალი ეპატია.
 ლაუნჯის მოწყობაზე ჩვენ ხელი მოვაწერეთ საერთაშორისო პარტნიორ VISA-თან. ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში ბიზნეს ლაუნჯი 270 კვ/მ-ზე იქნება განთავსებული და ასევე, დაბრენდილი იქნება VISA-ს ფერებში. ის ასევე ქართული ეთნო ელემენტებით იქნება გაფორმებული. მინიმალისტურ სტილში იქნება, რომელიც მომსახურებას გაუწევს ბიზნეს მგზავრებს.  სერვისებს გავწევთ ჩვენი სტაფით. მინდა ასევე აღვნიშნო ის ფაქტი, რომ ნებისმიერ მგზავრს, რომელსაც ექნება Visa Platinum ბარათი სრულად უფასოდ შეძლებს ამ სერვისებით სარგებლობას. მოთხოვნაც იყო მგზავრებისგან, ხშირად მოგზაური პირებისგან, რომ არ ჰქონდათ შესაბამისი სივრცე, არ ჰქონდათ შესაბამისი რეკრეაციული ადგილი, სადაც შეძლებდნენ დასვენებას, ან საქმიანი შეხვედრების გამართვას. ველოდებით, რომ ლაუნჯში პირველ მგზავრებს დეკემბერში მივიღებთ. ბიზნეს ლანჯის გახსნა დაანონსებულია სწორედ 2025 წლის დეკემბერში. ჩვენს ბიზნეს პარტნიორთან Visa-სთან ერთად აქტიურად ვმუშაობთ ამ საკითხზე, რომ რაც შეიძლება მალე ეს სივრცე მივიღოთ და ახალი სერვისები შევთავაზოთ ჩვენს მგზავრებს და კმაყოფილები გავუშვათ. იმის სურვილი ჰქონდეთ, რომ ჩვენს აეროპორტში კვლავ დაბრუნდნენ“, - აღნიშნა ლევან მოსეშვილმა.
 
საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების ხელმძღვანელი აცხადებს, რომ საწყის ეტაპზე ლაუნჯი 70 მგზავრზე იქნება გათვლილი, თუმცა მოთხოვნის შემთხვევაში განიხილება მისი კიდევ უფრო განვითარება.
 
„დიდი ხანი ვმუშაობთ ჩვენს გუნდთან ერთად. დიდი ხანი მიმდინარეობდა სწორი კონცეფციის შერჩევა. საკმაოდ ლამაზი და ტევადი სივრცე იქნება. პირველ ეტაპზე 70 მგზავრზე იქნება გათვლილი. რეალურად 70 მგზავრი კარგი მაჩვენებელი იქნება პირველ ეტაპზე, მოთხოვნა თუ იქნება შემდეგ ვიზრუნებთ გაფართოებაზე“, - აცხადებს ლევან მოსეშვილი.
 
საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების ინფორმაციით, ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში კიდევ ერთი საერთაშორისო ბრენდის შემოსვლა აეროპორტს განვითარების ახალ ეტაპზე გადაიყვანს, რაც საშუალებას მისცემს მოიზიდოს სრული სერვისის მქონე ავიაკომპანიები, ამავდროულად დააკმაყოფილოს განსხვავებული ხასიათისა და მოთხოვნის მქონე მგზავრების სურვილებიც.
სივრცეში ძირითადად აქტიური ფერებისა და მშვიდი ხის ტექსტურის შერწყმა იქნება წარმოდგენილი. სივრცე დაყოფილი იქნება რამდენიმე ზონად: მოსასვენებელი, საბავშვო სივრცე, სამუშაო და კვების ზონა, რაც აეროპორტის მგზავრებს შესაძლებლობას მისცემს, დრო გაატარონ მათი საჭიროებებისა და განწყობას შესაფერისად.
ლაუნჯის ინტერიერის თემატიკა ლოკალურ ნარატივზე იქნება აგებული. კედლებზე წარმოდგენილი იქნება შუქ-პროექციები არგონავტების შესახებ მითოლოგიიდან, რომელიც პირდაპირ უკავშირდება ქუთაისის, როგორც ისტორიული ქალაქის, იდენტობას. მოცემული დეტალები ოდნავ მინიმალისტურად, მაგრამ ემოციურად მოქმედებს მგზავრზე და ქმნის კავშირს ადგილსა და ისტორიას შორის.
პროექტის საინვესტიციო ღირებულებაა მილიონ ლარზე მეტია. VISA-ს პრემიუმ კატეგორიის ბარათების მქონე ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტის მგზავრებს, ლაუნჯით სარგებლობა უფასოდ შეეძლებათ.
 
 
 
 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა