მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
შაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7051
-0.0021
flag
AZN 1.5858
-0.0003
flag
CNY 37.652
-0.002
flag
EUR 3.1237
-0.0161
flag
GBP 3.6226
-0.0119
flag
KZT 50.01
-0.0044
flag
TRY 0.0657
0
flag
USD 2.6968
-0.0006

ELT Group ტურისტულ სეზონს პოზიტიური მოლოდინებით ხვდება - საერთაშორისო ბრენდებთან პარტნიორობა და გეოგრაფიული დივერსიფიკაცია წარმატებული 2025 წლის სეზონისთვის

news image

21-22 ივნისს აჭარაში საზღვაო სეზონი ოფიციალურად იხსნება, თუმცა ბათუმს და აჭარის მაღალმთიანეთს ტურისტები აქტიურად აკითხავდნენ

იელთი ჯგუფი”, რომელიც აჭარაში ბევრი წარმატებული პროექტის ავტორია, დღეს სტუმარმასპინძლობის ინდუსტრიაშიც აქტიურადაა წარმოდგენილი.

მიმდინარე წელსიელთი ჯფუფმაბათუმის სასტუმრო ინდუსტრიას სასტუმრო La Quinta by Wyndham Batumi შემატა.

როგორ ხვდება კომპანია ზაფხულის ტურისტულ სეზონს და რა გეგმები აქვს ტურიზმის მიმართულებით, დეტალებზე Business Insider Georgia-იელთი ჯფუფისგენერალური დირექტორი მამუკა მახარაძე ესაუბრა

რა გათვლებით და მოლოდინებით ხვდება ELT Group- და მასში შემავალი სასტუმრო ბრენდები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს?

ELT Group ზაფხულის სეზონს მაღალი მოლოდინებით და ოპტიმისტური გათვლებით ხვდება. როგორც მოგეხსენებათ, ჩვენს მფლობელობასა და მართვაშია ახლად გახსნილი La Quinta by Wyndham Batumi-ის 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო და ასევე Aparthotels Collection by ELT-ის ბრენდის ქვეშ გაერთიანებული, 1000-ზე მეტი სასტუმრო ტიპის აპარტამენტი. სხვადასხვა კატეგორიის და სეგმენტზე ორიენტირებული პროდუქტი შეიქმნა იმ კვლევების შედეგად, რომელსაც ჩვენი მარკეტინგის გუნდი პერმანენტულად ატარებს. სტრატეგიულ დონეზე ხდება ტურისტული ნაკადების ანალიზი და  მოთხოვნებზე მორგებული სერვისების განვითარება


პარტნიორებთან ერთად განხორციელებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანიები საშუალებას გვაძლევს, 2025 წლის სეზონი ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულად ვაქციოთ. შესაბამისი სტატისტიკაც უკვე გვაქვს და უკვე დღეიდან იგეგმება ოქტომბრიდან განსახორციელებელი ღონისძიებები, რათა არ მოხდეს დატვირთულობის საგრძნობი შემცირება
ჩვენი ჯგუფის შემთხვევაში, ძირითადი აქცენტი კეთდება როგორც ფიზიკურ ტურისტზე, ასევე უძრავი ქონების ინვესტორებზე. მოგეხსენებათ ჩვენი ძირითადი მიმართულება მაინც საინვესტიციო უძრავი ქონების განვითარებაა და ეს ორი სფერო ისედაც მჭიდროდაა დაკავშირებული და დამოკიდებული ერთმანეთზე

როგორია სტატისტიკური მაჩვენებლები ამ დროისთვის გაყიდულ ჯავშნებთან მიმართებაში და ძირითადად რომელი ბაზრები აქტიურობენ?

ამ დროისთვის ჩვენი ობიექტების ჯავშნების დატვირთულობა აპრილის ბოლოდან უკვე აჭარბებს წინა წლის ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებს. რაც შეეხება მიმდინარე, ივნისის თვის მონაცემებს - კომპლექსების მიხედვით, დატვირთვა 85-95% ფარგლებში მერყეობს.
ვიზიტორების გეოგრაფიასთან დაკავშირებით შემიძლია გითხრათ, რომ კვლავ აქტიურია ე.. ტრადიციული ბაზრები: არაბეთის გაერთიანებული საამიროები, მეზობელი ქვეყნები და ცენტრალური აზიის ქვეყნები. რა თქმა უნდა ნეგატიური ტენდენციაა ბათუმისთვის პრიორიტეტული ისრაელის ბაზრიდან, თუმცა ვიმედოვნებთ სიტუაცია მოკლე პერიოდში დასტაბილურება
მზარდი ინტერესი გვაქვს ევროპიდანაც, წინა წლის მაჩვენებლებთან შედარებით, შესაბამისი პერიოდისთვის 10%-იანი ზრდა ფიქსირდება ევროპის მიმართულებიდან, რაც ვთვლი რომ, გარდა ჩვენი ძალისხმევისა,  ჩვენი პარტნიორი ბრენდების მხრიდან, მაგალითად La Quinta by Wyndham და Barceló Hotels & Resorts-ის საქართველოს პოტენციალის საერთაშორისო აღიარებასაც უკავშირდება.

აღმოსავლეთში განვითარებულ ფონზე, თუ კი ფრენები დროულად არ აღდგება, რა გათვლები და მოლოდინები გაქვთ როგორც ტურიზმის, ისე უძრავი ქონების ბაზრის მიმართულებით? როგორც ვიცით ისრაელი ამ მხრივ მოწინავეა აჭარისთვის.

ისრაელის ბაზარი ნამდვილად ერთ-ერთი ყველაზე აქტიური და მნიშვნელოვანი იყო, როგორც ტურიზმის, ასევე უძრავი ქონების მიმართულებით. რეგიონში არსებული გეოპოლიტიკური მდგომარეობა გარკვეულ გამოწვევებს ქმნის, თუმცა ჩვენი გათვლები ეფუძნება ბაზრების დივერსიფიკაციას. ამავდროულად, მიმდინარე მოლაპარაკებები სხვადასხვა ავიაკომპანიებთან პირდაპირი ფრენების დაწყებასთან დაკავშირებით იმედის მომცემია
თუ ისრაელ-ირანის კონფლიქტი გაიწელა, რთული იქნება ისრაელელი ტურისტების წილის კომპენსირება განსაკუთრებით ბათუმისთვის, თუმცა გამოსავალი მაინც დივერსიფიკაციაშია. რთულ რეგიონულ მდებარეობას ვერ გავექცევით, სწორედ ამიტომ აქცენტირებულად ვცდილობთ, როგორც აღმოსავლეთ აზიის, ასევე ევროპის სამიზნე ლოკაციებზე ჩვენი ქვეყნის და ტურიზმის პოტენციალის პრომოციას
რაც შეეხება უძრავი ქონების ბაზარს, მოცემულობა გვაიძულებს აქაც გავააქტიურეთ და საერთაშორისო ინვესტორების ახალი აუდიტორია ვეძებოთ, ვინც ინტერესდება შედარებით უსაფრთხო და სტაბილურ აქტივით. ჩვენ შევქმენით მოდელები გარანტირებული შემოსავლისა და მინიმალური რისკით, რაც ზრდის ინტერესს, როგორც ახლო აღმოსავლეთის, ასევე ევროპელი ინვესტორების მხრიდან.

რა გეგმები აქვს კომპანიას უახლოეს წლებში და ყველა ზემოთ ხსენებული ფაქტორის გათვალისწინებით, გეგმავთ თუ არა სასტუმრო და სასტუმრო ტიპის აპარტამენტების რაოდენობრივ ზრდას

2025 წელს უკვე დაწყებული გვაქვს ერთი პროექტი ბათუმში და აგვისტოში დავაანონსებთ მეორე პროექტს, სადაც ასევე განთავსდება Barceló-ს ახალი ქვებრენდი Occidental Hotel-ის 120 ნომრიანი სასტუმრო. ამ ინვესტიციის მიზანია, ბათუმი კიდევ უფრო მყარად დამკვიდრდეს საერთაშორისო სტუმარმასპინძლობის რუკაზე, როგორც უძრავი ქონების ინვესტორებისთვის, ასევე ხარისხიან დასვენებაზე ორიენტირებული სტუმრებისთვის.ორივე პროექტში ერთად იქნება 800-ზე მეტი სასტუმროს ტიპის აპარტამენტი, მათგან უმრავლესობა ცალკე საძინებლით - გრძელვადიან იჯარაზე გათვლილი, რა მოთხოვნასაც ჩვენი კვლევები და ბაზრის ტენდენციები მოწმობს.

აქტიურად ვმუშაობთ თბილისის ახალ პროექტზე, რომელიც წლის ბოლოს ასევე გაეშვება გაყიდვებში. მოგეხსენებათ, ჩვენიესპანური კვარტალისგაყიდვების ტემპმა, თბილისში კიდევ უფრო დიდი მასშტაბის პროექტის ჩაშვების შესაძლებლობა მოგვცა. აშშ-ს საელჩოს მიმდებარედ შევიძინეთ 2 ჰექტარი ტერიტორია და ვანვითარებთ ე.. უბანს - საცხოვრებელი, სასტუმრო, დასასვენებელი და გასართობი ინფრასტრუქტურით. უკვე გაცხადებული გვაქვს, რომ შევიძინეთ დიდი ტერიტორია კახეთში, საგარეჯოს რაიონში. ორთაჭალიდან მაქსიმუმ 40 წუთის სავალზე. გვინდა, რომ ეს პროექტი, რომლის პრეზენტაციასაც 2026 წლისთვის ვგეგმავთ, იქცეს ახალ მიზიდულობის ცენტრად. პოტენციურ პარტნიორად განიხილება ერთ-ერთი ყველა პრესტიჟული და მაღალი კატეგორიის გლობალური ბრენდი. პროექტის შინაარსი ნამდვილად სასიამოვნოდ გააოცებს ყველა ვიზიტორს, თუ ინვესტორს.

შეფასებისთვის დავამატებდი, რომ გარემოებები ბიზნესისთვის ყოველთვის რთული და გამოწვევებით სავსეა, ჩვენი არასტაბილური გეოპოლიტიკური ვითარება კიდევ უფრო ართულებს წარმატებას, თუმცა ბიზნესს აქვს ეს ადრენალინი, გაიმარჯვო გამოწვევებზე და ვთვლით, რომ ცოდნასა და ინფორმაციაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებებით შესაძლებელია რისკების გარკვეული კონტროლი.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image ვგეგმავთ მაღაზიის გახსნას ბათუმში - MEMO • მემო

27.08.2025.18:00

MEMO • მემო არის ბრენდი, რომელიც „Georgia Start Here“-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება და გაზიარება უნიკალური, ხელნაკეთი ქმნილებების საშუალებით. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელსა და დირექტორს ალექსანდრე სუსარეიშვილს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და
რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

MEMO • მემო -ს ბრენდი Georgia Starts Here-ის ფარგლებში შეიქმნა და მისი მიზანია საქართველოს სილამაზისა და კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნება უნიკალური ქართული ხელნაკეთი (ტექსტილი, კერამიკა, სამკაულები და სხვა მრავალი) კოლექციებით. „მემოს“ დაბადების იდეა 2024 წლის ბოლოს გაჩნდა და განხორციელების ეტაპს მალევე შევუდექით. უკვე 2025 წლის ივნისის თვეში კი ფიზიკური მაღაზიაც გამოჩნდა კოტე აფხაზის 31 ნომერში.

ნებისმიერი სტუმარი ვინც გვეწვევა აუცილებლად იპოვის მისთვის საინტერესო, საქართველოს სიყვარულით შექმნილ ნივთს. ჩვენ ვთანამშრომლობთ კერამიკის ცნობილ სტუდიებთან და მათთან ერთად ვქმნით ექსკლუზიურ პროდქუციას, რომელიც ხელმისაწვდომი მხოლოდ „მემოს“ მაღაზიაშია.

 

აქსესუარების, თუ სამკაულების ხაზი იმდენად ლამაზი და მრავალფეროვანია შეუძლებელია გულგრილად ჩაუარო. ყოველდღიურ რეჟიმში ვმუშაობთ კოლექციების განახლებისთვის ჩვენს პარტნიორებთან ერთად, უამრავ იდეას ვამუშავებთ რომ საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის შენარჩუნებაზე ორიენტირებული შესაბამისი მიმართულებები განვავითაროთ.


როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ძალიან საინტერესო ტენდეციები იკვეთება ამ მხრივ, რამდენდაც მაღაზია კოტე აფხაზის 31 ნომერში მდებარეობს და ყველამ ვიცით ეს ქუჩა ტურისტულად აქტიური ზონაა, მოლოდინი რა თქმა უნდა იყო რომ უცხოელი სტუმრები ბევრი გვეყოლებოდა და ასეც არის, მოთხოვნა მაღალიაა განსახვებული ფორმის, დიზაინის კერამიკაზე, აქსესუარებზე, რომელიც ზომიერად ატარებს, როგორც ქართულ ტრადიციულ ისე თანამედროვე ელემენტებს. თუმცა ჩვენი მიზანი იყო პირველ რიგში ქართველებთან დავმეგობრებულიყავით და გვიხარია, რომ ყოველდღიურად იზრდება ქართველი ვიზიტორების რაოდენობა მაღაზიაში. ასევე MEMO- ს აქვს ონლაინ მაღაზიაც და ონლაინ გაყიდვების ზრდაც შეინიშნება. აქვე მადლობა მინდა გადავუხადო ჩვენს არაჩვეულებრივ მარკეტინგის გუნდს. ისინი ძალიან ბევრს მუშაობენ რომ თითოეული ნაკეთობა ონლაინ სივრცეში მთელი სილამაზით იყოს წარმოჩენილი, მიუხედავად ამისა, ყველას ვინც სოციალური მედიიდან გვიკავშირდება ვურჩევთ ფიზიკურად გვესტუმრონ მაღაზიაშია რათა მაღაზიაში არსებული კონფეცფია შეიგრძნონ, რადგან ამ გარემოს შექმენაზე ბევრი ვიმუშავეთ.

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

პირველ რიგში კონცეფციას, MEMO • მემო ბრენდია რომელიც ისტორიას ჰყვება. ის შექმნილია საქართველოს სიყვარულით და ყველაფერი რაც „მემოსთვის“ იქმნება შთაგონებულია ჩვენი ქვეყნის დიდი ისტორიით.

ამასთანავე, ჩვენ შევძელით ერთ სივრცეში გაგვეერთიანებინა სხვადასხვა უნიჭიერესი ხელოვანის ნამუშევარი, რომელიც ასევე სიყვარულით ქმნის თითოეულ ნივთს, აქსესუარს, სამკაულს. ჩვენს პარტნიორებთან ყოველი კომუნიკაცია ახალი იდეების დაბადებას ნიშნავს, მუდამ რაღაცას ვგეგმავთ, ვავითარებთ და ყველას მხოლოდ ერთი რამ აერთიანებს, სიყვარული საქართველოსადმი.

აქვე აუცილებლად მინდა აღვნიშნო, რომ უშუალოდ ჩვენი მეორე კომპანია Georgia Starts Here, რომლის ფარგლებშიც დაიბადა MEMO.

 

ეს არის ინგლისურენოვანი პლატფორმა, სადაც საქართველოზე ვყვებით, როგორც ქართველებისთვის ასევე უცხოელებისთვის. თითოეული ვიდეო თუ ფოტო რომელსაც ჩვენი გადამღები ჯგუფი ქმნის საოცარი ენერგიის და მუხტის მატარებელია. „მემოს“ მაღაზიაში ასევე ნახავთ Georgia Starst Here -ის გუნდის მიერ შექმნილ პროდუქციას, პოსტერებს, მაგნიტებს, პოსტქარდებს, რომელიც უნიკალურია და თითქმის 6 თვიანი მუშაობის შედეგად შექმნეს ჩვენმა ილუსტრატორებმა.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

ვგეგმავთ მეორე მაღაზიის გახსნას ბათუმში და ამაზე უკვე აქტიურად ვმუშაობთ. ამასთანავე, ძალიან გვინდა „მემოს“ ბრენდის გატანა ქვეყნის გარეთ და ამ მიმართულებითაც აქტიურად მიმდინარეობს მოლაპარაკებები. მუდმივად ვავითარებთ ახალ კოლექციების იდეებს და ამჟამად უკვე ვემზადებით ახალი წლისთვის. MEMO -ში განსხვავებული, ზღაპრული ახალი წელი უნდა მოვიდეს, სადაც სტუმრებს ექნებათ შესაძლებელობა უნიკალური ხელნაკეთი საახალწლო სათამშოები და დეკორაციები შეიძინონ, ახალი წელი ხომ ჯადოსნურია და „მემოს“ პირველი ახალი წელიც ასეთი გვინდაიყოს.

შემოდგომაზე კიდევ ერთ დიდ სიურპრიზს შევთავაზებთ მომხმარებლებს. გადავწყვიტეთ ყველასთვის საყვარელი ქართველი მომღერლებისა და კომპოზიტორების შემოქმედების ვინილის ფირფიტებზე გაცოცხლება. 3 წლის განმავლობაში 10 ალბომი გამოვა ლიმიტირებული რაოდენობით. პირველი ალბომი კი გოგი დოლიძის დაუვიწყარი შემოქმედება იქნება. ამ მიმართულებით უკვე ვმუშაობთ და სულ ცოტა დარჩა როცა ფიზიკურად ვინილის ჩანაწერი ხელმისაწვდომი გახდება. წინ საკმაოდ ბევრი გეგმა გვაქვს.

ცნობისთვის, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ კომპანიის საიტს ესტუმრონ : https://memories.ge/ka-ge/.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა