„ძველი სუფრა“ უკვე თბილისი მოლშია
ძველი სუფრა • Old Supra ახალ მისამართზე გადავიდა. კომპანიის ცნობით „ძველი სუფრის“ პროდუქციის შეძენა უკვე „თბილისი მოლშია“ შესაძლებელი.
„თბილისი მოლი • Tbilisi Mall -ში გვეწვიეთ ახალ ლოკაციაზე, მე-2 სართული, “ხაჭაპური ჰატის” მიმდებარედ!“, - აღნიშნულია „ძველი სუფრის“ მიერ სოციალურ ქსელში განთავსებულ ინფორმაციაში.
ქართული ორნამენტებით შთაგონებული სახლის დეკორისა და აქსესუარების მწარმოებელი კომპანია “ძველი სუფრა” მომხმარებელს მუდმივად სხვადასხვა სიახლეს სთავაზობს.
,,ჭურჭლის დიზაინი ქართული ორნამენტებისა და მოტივების შთაგონებით შეიქმნა. უმაღლესი ხარისხის ჩინური ფაიფურის ჭურჭელი - ნატიფი, თხელი ნაკეთობაა, გამორჩეული ფერების სიხასხასით და გამოსახულებით. მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ ფაიფურის ჭურჭლის ზოგიერთ დიზაინში გამოყენებულია ოქრო, მაგალითისთვის ჭიქა „დამწერლობა“, რომელიც ქართული დამწერლობის საფუძველზე შეიქმნა და დიზაინში მოოქროვილი ასოებია წარმოდგენილი, იგივე შეიძლება ითქვას „ინტელიგენციის“ ჭურჭლის კოლექციაზე. ჭურჭლის კოლექციის კიდევ ერთი საინტერესო მიმართულება მინის ჭურჭელია. ქართულ ბაზარზე მინის ჭურჭელი ქართული ორნამენტების დიზაინით პირველად ჩვენ წარმოვადგინეთ და ამ ნიშას უკვე რამდენიმე თვეა ვიკავებთ. მინის ჭურჭელში ერთიანდება ე.წ. წვენის ჭიქები; იგეგმება მინის ჭურჭლის ასორტიმენტის გაზრდა და გამრავალფეროვნება. ამ მიმართულებით სიახლეებს ძალიან მალე შევთავაზებთ ჩვენ მომხმარებლებს", - განმარტავენ კომპანიაში.
რა თქმა უნდა მიმდინარეობს მუდმივი მუშაობა ქსოვილის მიმართულებითაც. გასული წლის ბოლოს, სუფრების კოლექციას დაემატა რამდენიმე ახალი დიზაინი „ვაზი“, „უცნობი გალაკტიონი“ და განახლებული დიზაინით სუფრა „სანადიმო“.
ცნობისთვის, კომპანია “ძველი სუფრა” 1998 წლიდან აწარმოებს ქართულ ტრადიციულ სუფრებს. 2020 წლის აგვისტოში განხორციელებული რებრენდინგის შემდეგ, კომპანიამ გააფართოვა საქმიანობის სფერო. “ძველი სუფრას” ფილიალები მდებარეობს, როგორც თბილისში, ასევე ბათუმში.
სხვა სიახლეები
შეადარე, სცადე, დაიმტკიცე - თიბისის ახალი კამპანია
12.12.2025.14:00
თიბისიმ დაიწყო ახალი მასშტაბური კამპანია- „შეადარე, სცადე, დაიმტკიცე“, რომელიც მომხმარებლებს ახსენებს, რომ სესხის აღება ისეთივე დაკვირვებას მოითხოვს, როგორსაც ბაზარში სურსათის შერჩევა.
ჩვენი ყოველდღიური ტრადიციაა, ბაზარში პროდუქტი დაკვირვებით, ფასისა და ხარისხის შედარებით შევარჩიოთ. თუმცა სამწუხაროდ, როცა საქმე ფინანსურ ვალდებულებას ეხება, მომხმარებელთა უმეტესობა „პირველივე დახლთან“ ჩერდება და ავტომატურად თანხმდება იმ ბანკის პირობებს, სადაც ხელფასი ერიცხება. სინამდვილეში კი, სესხის არჩევა ზუსტად ისეთივე პრინციპით უნდა ხდებოდეს, როგორც პროდუქტის - დაკვირვებით, შედარებითა და საუკეთესო პირობის მოთხოვნით.
იმისთვის, რომ მიიღოთ გონივრული გადაწყვეტილება, გირჩევთ, ყურადღება გაამახვილოთ 5 მთავარ კრიტერიუმზე:
1. ეფექტური საპროცენტო განაკვეთი: ეს არის სესხის რეალური თვითღირებულება, რომელშიც გათვალისწინებულია ყველა ფარული ხარჯი, დაზღვევა თუ საკომისიო. გადაწყვეტილება სწორედ ამ მაჩვენებელზე დაყრდნობით უნდა მიიღოთ.
2. გაცემის საკომისიო: დააზუსტეთ, რა თანხა გეჭრებათ მომსახურებისთვის და რას იღებთ ხელზე რეალურად.
3. ყოველთვიური შენატანი: შეადარეთ სესხის გრაფიკები. მცირე სხვაობაც კი, გრძელვადიან პერიოდში, სოლიდურ დანაზოგს ნიშნავს.
4. ჯამურად გადასახდელი თანხა: დასვით მარტივი კითხვა — „სულ რამდენი მექნება შეტანილი ვადის ბოლოს?“ ეს საუკეთესო ინდიკატორია იმის, თუ რომელი შეთავაზებაა ყველაზე მომგებიანი.
5. წინმსწრებად დაფარვის საკომისიო: მნიშვნელოვანია იცოდეთ, დაგეკისრებათ თუ არა ჯარიმა სესხის ვადაზე ადრე დაფარვის შემთხვევაში და როგორი იქნება მისი მოცულობა.
სწორ არჩევანს ხშირად ხელს უშლის გავრცელებული სტერეოტიპები, თუმცა რეალობა სხვაგვარია. თიბისის მიზანია, დაამსხვრიოს ეს მითები და მომხმარებელს რეალური სურათი დაანახოს:
ხელფასი: არ აქვს მნიშვნელობა, რომელ ბანკში გერიცხებათ ანაზღაურება ან პენსია. თქვენ გაქვთ სრული უფლება, მოითხოვოთ და მიიღოთ უკეთესი პირობა.
შემოსავლის წყარო: შემოსავალი მხოლოდ ხელფასი არ არის. აგრო-მეურნეობა, გზავნილები, ვაჭრობა თუ თვითდასაქმება - ბანკისთვის ეს რეალური შემოსავალია და სესხის აღება ჩვეულებრივადაა შესაძლებელი.
სხვადასხვა ბანკის პირობების შედარებით დაზოგილი თანხა თქვენს ბიუჯეტში რჩება და ოჯახის საჭიროებებს ხმარდება. ამიტომ, ნუ დასჯერდებით პირველივე შეთავაზებას - შეადარეთ, რომ დაგიმტკიცონ.