მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7087.9
0.0064
flag
AZN 1.5883
-0.0007
flag
CNY 38.201
-0.0005
flag
EUR 3.1461
-0.0061
flag
GBP 3.6017
-0.0039
flag
KZT 53.53
-0.0035
flag
TRY 0.0635
-0.0001
flag
USD 2.7005
-0.0011

დავით ნარმანია | ელექტროენერგიის იმპორტი/ექსპორტი ქვეყნების მიხედვით და საყოფაცხოვრებო ტარიფი

news image

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image Petit Bateau – ბრენდი, რომელმაც ბავშვების კომფორტი სტილად აქცია

08.12.2025.12:00

“პეტი ბატო” ფრანგული პრემიუმ ბრენდია, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2023 წლის ნოემბერში შემოვიდა. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia, Petit Bateau Georgia-ს წარმომადგენლებს: გვანცა გამეზარადაშვილს, სალომე ჟორჟოლიანსა და ნათია კალანდაძეს ესაუბრა.

როგორია კომპანიის საქმიანობის სფეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

“პეტი ბატო” ფრანგული პრემიუმ ბრენდია, რომელიც 1893 წელს დაარსდა და დღემდე საბავშვო ტანსაცმლის ინდუსტრიაში დიდი ავტორიტეტით სარგებლობს. ბრენდი ძირითადად კონცენტრირდება ჩვილებისა და ბავშვებისთვის ბუნებრივი ქსოვილებით შექმნილ ტანსაცმელზე, თუმცა, ასევე, გვთავაზობს მოზრდილთა კოლექციებსაც, რომელიც გამოირჩევა კომფორტულობითა და ფრანგული ელეგანტურობით.

“პეტი ბატო”-ს კოლექციები ცნობილია უმაღლესი ხარისხის ბამბით, ეკოლოგიურად უსაფრთხო ბუნებრივი საღებავებითა და ფუნქციური, გამძლე დიზაინით. ბრენდი მსოფლიოს 80-ზე მეტ ქვეყანაშია წარმოდგენილი და მუდმივად ინარჩუნებს მთავარ ფილოსოფიას, როგორც „ბავშვების კომფორტის სიმბოლო“. 2023 წლის ნოემბერში საქართველოში “პეტი ბატოს“ პირველი მაღაზია გაიხსნა და გახსნის დღიდანვე მოიპოვა მომხმარებელთა სიყვარული.

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

ბოლო წლებში საქართველოს ბაზარზე ბავშვთა ტანსაცმლის სეგმენტში მოთხოვნა გაიზარდა, განსაკუთრებით, პრემიუმ-ბრენდების მიმართ. საქართველოში “პეტი ბატოს” ბრენდის სწრაფი პოპულარიზაცია განაპირობა სწორედ ბრენდის ფილოსოფიამ:

• მშობლებისთვის მნიშვნელოვანია ხარისხი და უსაფრთხოება, რასაც ბრენდი ათწლეულებია უზრუნველყოფს;

• “ხანგრძლივი ტარების” კულტურა იზრდება, სწორედ ამიტომ პეტი ბატოს ქსოვილების გამძლეობა დიდი უპირატესობაა;

• ბუნებრივი მასალების გამოყენება, რაც პეტი ბატოს ერთ-ერთი მთავარი პრინციპია და მისი კოლექციებიც ნაკლებად მკვეთრი ფერებით ხასიათდება, რადგან სრულად ბუნებრივი საღებავებითაა დამუშავებული; ბრენდის სამოსი არ აღიზიანებს ბავშვის კანს, ადვილად ირეცხება და მრავალი გარეცხვის შემდეგაც ინარჩუნებს ფორმას;

• მინიმალიზმი და კლასიკა, რაც მიმდინარე მოდის ტენდენციებში ახლა განსაკუთრებით დომინირებს, ბრენდისთვის მრავალწლოვანი ფილოსოფიაა;

• “პეტი ბატოს” სტილი არის მარტივი და კომფორტული და ბრენდი ასოცირდება ბავშვურ სითბოსთან, უსაფრთხოებასა და სანდოობასთან;

ამიტომ, როდესაც მომხმარებელი ეძებს უსაფრთხო, გამძლე და ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტს, “პეტი ბატო” ერთ-ერთი ყველაზე სანდო არჩევანია.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

“პეტი ბატო საქართველოს” განვითარების გეგმები მართლაც მასშტაბურია და მიზნად ისახავს ბრენდის პოზიციის გამყარებას როგორც დედაქალაქში, ისე ქვეყნის მასშტაბით. დღესდღეობით კომპანია უკვე წარმატებით ფუნქციონირებს ორ ლოკაციაზე — სითი მოლი საბურთალოსა და ვაკეში, ჭავჭავაძის 44-ში, ხოლო უახლოეს მომავალში იგეგმება ე-კომერციის გაძლიერება და ახალი ფილიალის გახსნა ბათუმში, რაც უფრო მეტ მომხმარებელს მისცემს შესაძლებლობას ბავშვებს ფრანგული, უმაღლესი ხარისხის და სიყვარულით შექმნილი სამოსი მოარგოს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა