ჩვენი მთავარი უპირატესობა არის ხარისხი - ჩარჩოს სახლი • Frame House
ჩარჩოს სახლი • Frame House ბაზარზე 2024 წლიდან ოპერირებს და მომხარებლებს სთავაზობს სხვადასხვა ტიპის ჩარჩოების, როგორც მზა, ასევე ინდივიდუალურად დამზადებულ მოდელებს. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელს ეკატერინე ჯანაშიას ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
ჩვენი ჩარჩოების გალერეა ბაზარზე 2024 წლის ოქტომბერიდან გამოჩნდა. ჩვენი ძირითადი მიმართულებაა სხვადასხვა ტიპის ჩარჩოების, როგორც მზა, ასევე ინდივიდუალურად დამზადებული მოდელების წარმოება და რეალიზაცია. მომხმარებლებს ვთავაზობთ მაღალი ხარისხის ჩარჩოებს სხვადასხვა მასალისა და დიზაინის მიხედვით, რათა ფოტოებს, ნახატებს, სერთიფიკატებსა და სხვა ძვირფას ნივთებს განსაკუთრებული ფორმით მოუძებნონ ადგილი საკუთარ სივრცეში. თითოეული ჩარჩო ჩვენთვის ესთეტიკის, ხსოვნისა და ემოციური ღირებულების მატარებელია.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
ბოლო პერიოდში მნიშვნელოვნად გაიზარდა ადამიანების ინტერესი ინტერიერის დეტალების მიმართ. მათთვის უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი ხდება ის, თუ როგორ გარემოში ცხოვრობენ. სწორედ ამ ტენდენციამ გაზარდა მოთხოვნაც ჩვენს პროდუქტებზე. ჩარჩო, რომელიც ადრე მხოლოდ ფუნქციური ნივთი იყო, დღეს სულ უფრო მეტი ადამიანისთბის ხდება ემოციებისა და წარსულის გაფორმებული გამოხატულება. გვიხარია, რომ ეს სურვილი, მეტი სილამაზისა და პერსონალიზებული დეტალის არსებობა სახლში, თანხვედრაში მოდის ჩვენს კონცეფციასთან.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
ჩვენი მთავარი უპირატესობა არის ხარისხი. ვმუშაობთ იტალიიდან ჩამოტანილი პროფესიონალური დანადგარებით, რაც გვაძლევს შესაძლებლობას, დავამზადოთ ტექნიკურად გამართული, მაღალი სტანდარტის ჩარჩოები. ამასთანავე, მომხმარებელს ვთავაზობთ როგორც პრემიუმ ხარისხის მასალას, ასევე უფრო ხელმისაწვდომ ვარიანტებს, ისე რომ შერჩევა შეძლონ როგორც გემოვნებით, ისე ბიუჯეტით. ხარისხისა და არჩევანის თავისუფლებას ვაფასებთ როგორც ჩვენი ბრენდის საფუძველს.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
გვინდა, რომ ჩვენი პროდუქცია კიდევ უფრო მრავალფეროვანი და ხელმისაწვდომი გახდეს. ვგეგმავთ როგორც ჩარჩოების ხაზის გაფართოებას, ისე ონლაინ პლატფორმის გააქტიურებას, რათა მომხმარებელმა უფრო მარტივად შეძლოს შერჩევა და შეკვეთა. ასევე ვგეგმავთ, თემატური და გემოვნებით შერჩეული ფოტოების, პოსტერების და ილუსტრაციების დამატებას. ჩვენი მიზანია, რომ ჩარჩო არ იყოს მხოლოდ ნივთი კედელზე, არამედ ადგილი, სადაც მეხსიერება, ემოცია და ხელოვნება ერთად იყრის თავს.
ცნობისთვის, „ჩარჩოს სახლი“ ქალაქ თბილისში, აღმაშენებლის N120-ში მდებარეობს. სამუშაო საათებია 11:00-20:00 ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
22.07.2025.19:00
დღეისათვის „ბიზეს ასისტენტის“ სერვისით 17 კომპანია სარგებლობს. ამის შესახებ გადაცემა „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას იუსტიციის სახლის თავმჯდომარემ ვახტანგ ჟვანიამ განაცხადა. მისვე განმარტებით, პროექტის გაშვებამდე ის სატესტო რეჟიმში 4-5 თვის განმავლობაში იყო აქტიური და ამ ხნის განმავლობაში მოხდა მისი დახვეწა.
„მოგეხსენებათ, როდესაც იუსტიციის სახლზეა საუბარი აქ პირველი თავში რაც მოგვდის ეს არის ხარისხი. აქედან გამომდინარე, ჩვენ ვიდრე ამ პროექტს ოფიციალურად ჩავუშვებდით, მანამდე დაახლოებით 4-5 თვიანი გამოსაცდელი პერიოდი გვქონდა, როცა სატესტო რეჟიმში მუშაობდა ეს პროექტი. ამ მომენტისთვის 17 კომპანია სარგებლობს ამ სერვისით, და ბუნებრივია ჩვენ გვქონდა ბიზნეს ასოციაციაში შეხვედრა, სადაც გავმართეთ პრეზენტაცია. ბუნებრივია ძალიან ბევრი კითხვა არსებობდა. თქვენ იცით, რომ თითქმის 24 საათიან რეჟიმში უწევს ბიზნეს იუსტიციის სახლთან ურთიერთობა. აქედან გამომდინარე ვეცადეთ, რომ ყველა კითხვისთვის პასუხი გაგვეცა. რაც შეეხება ამ სატესტო რეჟიმს, ამ პერიოდმა ამ 4 თვემ მოგვცა ჩვენ იმის შესაძლებლობა, რომ ეს პროცესი ბოლომდე დაგვეხვეწა და ის ხარვეზები რაც კი გამოჩნდა ამ 4 თვიანი კომუნიკაციის და ურთიერთობის პროცესში, ამ ხარვეზების საფუძველზე უფრო მეტად სრულყოფილი გაგვეხადა ეს პროექტი“, - აცხადებს ვახტანგ ჟვანია.
იუსტიციის სახლის თავმჯდომარის თქმით, სერვისი ამ დროისათვის ხელმისაწვდომია თბილისში, თუმცა ეტაპობრივად მისი გაფართოება მოხდება.
„ჩვენ აქტიურად ვგეგმავთ უფრო ფართოდ გავშალოთ საინფორმაციო კამპანია ამ მიმართულებით. ასევე როგორც გითხარით ბიზნეს ასოციაციაშიც გვქონდა შეხვედრა, ორი შეხვედრა შედგა ჩვენს შორის. ასევე ეს არაა ის პროცესები, რომელიც მხოლოდ და მხოლოდ თბილისში წარიმართება. როცა ამ პროექტის რაღაც ეტაპი დასრულდება, ბუნებრივია ავტომატურად საჭიროება გახდეს იმისა, რომ ვთქვათ ბათუმში განხორციელდეს ეს პროექტი და ბათუმში არსებულ ბიზნესსაც ჰქონდეს შესაძლებლობა ამით ისარგებლოს. ჩვენ მაქსიმალურად ვეცდებით, როგორც ყოველთვის, ყველა სერვისთან მიმართებაში ყველასთან მივიდეთ და ყველას ავუხსნათ ამ პროექტის მნიშვნელობა და საჭიროება“, - აცხადებს ვახტანგ ჟვანია.