ჩვენი მიზანია მუდმივი და უწყვეტი განვითარება - „უნიფორმალი“
„უნიფორმალი“ მომხმარებელს სთავაზობს სრულყოფილ სივრცეს, რომელიც აერთიანებს წარმოების, დიზაინისა და ბრენდირების პროცესს, პრომო საჩუქრებიდან კორპორატიულ უნიფორმებამდე. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის ბრენდ მენეჯერს, ქეთევან შევარდნაძეს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
ჩვენი კომპანია 2013 წლიდან აწარმოებს მაღალი ხარისხის ქალის ტანსაცმელსა და აქსესუარებს. ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ დიზაინისა და ხარისხის გაუმჯობესებაზე, რაც მომხმარებლის ნდობასა და ერთგულებას კიდევ უფრო ამყარებს.
გარდა ამ მიმართულებისა, დაახლოებით ერთი წლის წინ დავაარსეთ ახალი ხაზი Uniformal Studio, რომელიც სპეციალიზდება უნიფორმებისა და ბრენდირებული პროდუქციის წარმოებაზე.
Uniformal-ის მიზანია კომპანიებსა და ორგანიზაციებს შესთავაზოს პროდუქცია, რომელიც არა მხოლოდ ფუნქციური და გამძლეა, არამედ ესთეტიურად მიმზიდველიც, რაც ხაზს უსვამს ბრენდის სიძლიერეს.
ამგვარად, დღეს ჩვენი საქმიანობა ორ მთავარ მიმართულებას აერთიანებს :
• მოდის ხაზი - მაღალი ხარისხის ტანსაცმელი და აქსესუარები;
• ბრენდების და უნიფორმების ხაზი (Uniformal Studio) - უნიფორმები, კორპორატიული საჩუქრები და ბრენდირებული პროდუქცია, რომელიც ზუსტად არის მორგებული დამკვეთის საჭიროებებზე და მოთხოვნებზე.
როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?
მიმდინარე ასორტიმენტში შედის პროდუქტების სრული სპექტრი, რომლებიც აუცილებელია სასტუმროებისთვის, კლინიკებისთვის, რესტორნებისა და კაფეებისთვის, სილამაზის სალონებისთვის, უნივერსიტეტებისა და საგანმანათლებლო დაწესებულებებისთვის, ასევე ივენთ კომპანიებისთვის.
როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?
ბაზარზე მოთხოვნა საკმაოდ მაღალია, რაც აისახება იმაში, რომ ჩვენი მომხმარებლების რაოდენობა სტაბილურად იზრდება. კომპანია მუდმივად ვითარდება და უფრო ფართო სეგმენტს ემსახურება. სწორედ ეს ტენდენცია ნათლად აჩვენებს, რომ მსგავსი პროდუქტის მიმართ ინტერესი და საჭიროება თანდათან მატულობს.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
ჩვენი მთავარი კონკურენტული უპირატესობაა ის, რომ ყველა სერვისი ერთ სივრცეში ხორციელდება, რაც მომხმარებლისთვის კომფორტსა და ფუფუნებას წარმოადგენს. განსაკუთრებულ მნიშვნელობას ვანიჭებთ კომუნიკაციის ხარისხს - თითოეულ დამკვეთს ინდივიდუალურად ვუდგებით. შეკვეთის გაფორმებამდე ვამზადებთ რეალურ ნიმუშს, რაც მომხმარებელს უადვილებს როგორც პროდუქტის აღქმას, ისე საბოლოო გადაწყვეტილების მიღებას.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
ჩვენი მიზანია მუდმივი და უწყვეტი განვითარება, რათა მომხმარებელს მეტი სერვისი და უფრო ფართო მომსახურება შევთავაზოთ. უახლოეს მომავალში ვაპირებთ წარმოების ტექნიკურ გაძლიერებასა და ახალი დანადგარების დამატებას. ასევე ვიწყებთ კორპორატიული საჩუქრების განახლებულ სერვისს, რომელიც მოიცავს ჩვენი პროდუქტების ნაკრებს და მათ პრეზენტაციას. ეს საშუალებას მოგვცემს, პარტნიორებს უფრო მრავალფეროვანი და მაღალი ხარისხის მომსახურება შევთავაზოთ.
ინფორმაციისთვის, „უნიფორმალის“ მისამართია ქალაქი თბილისი, ალექსანდრე ყაზბეგის გამზირი 12ბ.
დღის ტოპ 10 სიახლე
გახდი საქართველოს ბანკის სტიპენდიატი ჰედვაის აკადემიაში - დაეუფლე ახალ პროფესიას სრული დაფინანსებით
სხვა სიახლეები
13.10.2025.18:00
2026 წლის 1-ელი იანვრდან პლასტმასის დანების, ჩანგლების, კოვზების, თეფშების, ჩხირების, საწრუპების, სასმლის მოსარევების, ასევე გაფართოებული პოლისტიროლისგან დამზადებული სასურსათო კონტეინერების, მათი თავსახურების, ასევე ჭიქების და მათი თავსახურების წარმოება (გარდა ექსპორტის მიზნით), იმპორტი და ბაზარზე განთავსება იკრძალება. რეგულაცია ჯერ კიდევ დამუშავების პროცესშია და სოფლის მეურნეობისა და გარემოს დაცვის სამინისტრო მას ბიზნეს სექტორს ინტენსიურად აცნობს.
რეგულაცია ასევე შეეხება, საზოგადოებრივი კვების ობიექტებს, რომლებიც პლასტმასისგან დამზადებული ერთჯერადი სასურსათო კონტეინერების და ჭიქების საშუალებით ახდენენ მზა სურსათის მომხმარებლებისთვის მიწოდებას.
როგორც Business Insider Georgia-ს კომპანია Lunch Group-ის დირექტორმა, ნინო მელაძემ განუცხადა, სამინისტროში გამართულ შეხვედრაზე ბიზნესმა ითხოვა, რომ ახალი რეგულაცია ეტაპობრივად შევიდეს ძალაში. გარდა ამისა, მისი თქმით, აუცილებელია, გარკვეული გამონაკლისები დაწესდეს იმ იმპორტიორებისთვის, რომლებმაც პროდუქციის შეკვეთა უკვე გააკეთეს და ამას ოფიციალურად დაადასტურებენ, რათა ბიზნესს ფინანსური ზარალი არ მიადგეს.
მისივე განმარტებით, მსგავსი პროდუქტების იმპორტზე განაცხადის შეტანა და თანხის გადარიცხვა ხშირად 9 თვით ადრე ხორციელდება, რადგან პროდუქციის ტრანსპორტირებას ჩინეთიდან და მის საქართველოში ჩამოტანას ხშირად რამდენიმე თვე სჭირდება. იმპორტიორი პლასტმასის ქაღალდით ჩანაცვლების შემთხვევაში პროდუქციის გაძვირებაზეც აკეთებს განცხადებას.
„რეგულაცია პირდაპირ ეხება Lunch Group-ს, ამიტომ მოსაფიქრებელია და გადასაწყობია ყველაფერი. ჩვენი კომპანია აწარმოებს ერთჯერად ქაღალდებს და პარკებს და ახლა რა პროდუქტების აკრძალვაც იგეგმება ჩვენ იმპორტით შემოგვქონდა.
ამ ვითარებიდან გამოსავალია, რომ იგივე პროდუქტები ქაღალდის შემოვიტანოთ და პლასტმასი ქაღალდით ჩავანაცვლოთ. ამ დროისათვის არც შესაბამის მომწოდებლებზე გავსულვართ. აქამდე რა პროდუქციაც მოგვქონდა თურქეთიდან და ჩინეთიდან: თურქეთი გაცილებით კარგი ვარიანტი იყო იმ თვალსაზრისით, რომ მოკლე პერიოდში ხვდებოდა პროდუქცია საქართველოში. ჩინეთის შემთხვევაში კი პროდუქციის ტრანსპორტირებას 3-4 თვე სჭირდება. თუმცა ჩინეთიდან იმპორტი შედარებით იაფია. თუ მე ჩინეთიდან ერთ კონტეინერში 20 ათასი დოლარის პროდუქცია უნდა ჩავტვირთო, ქაღალდის შემთხვევაში მომიწევს 60 ათასი დოლარის პროდუქციის ჩადება. ეს კი დამატებით რესურსს მოითხოვს და შესაბამისად პროდუქტიც დაახლოებით 4-ჯერ გაძვირდება. თუ დღეს მე წლის ჭიქას (პლასტმასის) ვყიდი 1 თეთრად, ქაღალდის ჭიქა უკვე ეღირება 5 თეთრი.
სამინისტროში შეხვედრისას ბიზნესმა რეგულაციის ამოქმედების გადავადება ვითხოვეთ, რადგანაც პროდუქციის ჩამოტანას რამდენიმე თვე სჭირდება. ახლაც, მე შეკვეთილი მაქვს პროდუქცია, რომელიც 1-ელ იანვრამდე ქვეყანაში ფიზიკურად ვერ შემოვა, ვერ მოსწრება. ამიტომ პირადად ვითხოვე გარკვეული გამონაკლისის დაშვება, რათა შევძლოთ შეკვეთის ჩამოტანა და ბაზარზე განთავსება .სამინისტროში ამაზე სიტყვიერი თანხმობა მივიღეთ. თუმცა ის პროდუქცია, რომელიც 1-ელი იანვრის მერე ჩამომივა ჰორეკა სექტორში ვერ გავყიდი - იკრძალება, ერთადერთი გზა მრჩება, რომ მაღაზიაში შევიტანო და მომხმარებელმა მერე თვითონ გადაწყვიტოს იყიდის თუ არა. ანუ რეალურად გასაღების ბაზარიც მეზღუდება. მაღაზიაში რეალიზაცია კი რეგულაციის ამოქმედებიდან 9 თვის ვადაშია შესაძლებელი.
იმპორტიორებმა და დისტრიბუტორებმა ვითხოვეთ, რომ ტურისტული სექტორი „გადაგვატანინოს“, რადგანაც ამ სეზონზე ეს პროდუქტები ძალიან მალე ამოიყიდება“, - აცხადებს ნინო მელაძე.
როგორც სოფლის მეურნეობისა და გარემოს დაცვის სამინისტროში განმარტავენ, პლასტმასის ჭარბი მოხმარება დღეს ერთ-ერთ მნიშვნელოვან გარემოსდაცვით გამოწვევას წარმოადგენს. საქართველოში ჩატარებული კვლევის შედეგებით, ქვეყანა ყოველწლიურად დაახლოებით 612,5 მილიონ ერთეულ ერთჯერადი გამოყენების პლასტიკის ჭიქას, თავსახურს, საკვების კონტეინერს, დანას, ჩანგალს, კოვზს, ე.წ. „საწრუპს“, თეფშს და სასმლის მოსარევს მოიხმარს, რაც ჯამურად 3.9 - 5.9 ათას ტონა პლასტიკს შეადგენს.
კომპანია „ლანჩ გრუპი“ 2010 წლიდან საქართველოს ბაზარზე არის წამყვანი კომპანია, აწარმოებს სერთიფიცირებული და ხარისხიანი პროდუქციის იმპორტს. ორიენტირებულია ჯანმრთელობისათვის უსაფრთხო პროდუქციის შესყიდვაზე. აქტიურად მუშაობს ბიო-დეგრადირებადი პროდუქციის იმპორტზე.
მსოფლიოს თითქმის ყველა ქვეყანაში გვყავს პარტნიორები, რაზეც მეტყველებს პროდუქციის მრავალფეროვანი ასორტიმენტი.
საქართველოს ბაზარზე ჩვენი პარტნიორები არიან: კარფური, ტკბილი ქვეყანა, სანდომი, ფუდმარტი, იფქლი, ზღაპარი, ლიტვური საცხობი, ბარამბო, ნიკორა, ფრესკო, ბორჯომი, სასმელი წყალი სნო.