მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7069.8
-0.0029
flag
AZN 1.5957
-0.0001
flag
CNY 37.786
-0.0044
flag
EUR 3.1511
-0.0192
flag
GBP 3.635
-0.0167
flag
KZT 51.44
-0.0016
flag
TRY 0.0674
-0.0001
flag
USD 2.7127
-0.0011

ჩვენი მიზანია დავმუხტოთ მომხმარებლები დადებითი ემოციებით - JOLLY

news image

JOLLY  ხელნაკეთი ჩანთებისა და აქსესუარების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც ბაზარზე 2019 წლიდან ოპერირებსმეტი ინფორმაციისთვის Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელს ანასტასია ბაგრატიონს ესაუბრა

როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

ხალისიანი, ფერადი, მიმზიდველი და დადებითი ემოციებით დატვირთული - სიტყვა "ჯოლი" სწორედ ამას ნიშნავს და ამავე იდეითვე შეიქმნა ბრენდი 2019 წელს. ბაზარზე ფერადი ჩანთებით შემოვედით და თითქმის უკვე 3 წელია მომხმარებლებს, რომლებსაც #JOLLYgirls - ამ სახელით მოვიხსენიებთ ჩვენს პლატფორმებზე, მუდმივად განახლებულ კოლექციას ვთავაზობთ ყოველდღიურობის გასამრავალფეროვნებლად. ფერად მასალებს მინიმალისტური დეტალებით ვაფორმებთ: მზე -ჩვენთვის ბედნიერების სიმბოლოა, გული -სიყვარულთან ასოცირდება, ვარსკლავები კი ენერგიასთან. ამ დეტალებს ჩვენს პროდუქციაში ხშირად შეხვდებით.  

 

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი? 

ამჟამად, ჩვენი პროდუქციის უმეტესი ნაწილი ჩანთებისგან შედგება, გვაქვს სხვადასხვა სტილის, ფორმის, ზომის და მასალის ჩანთები, ასევე ფეხსაცმელები, შარფები, საყელოები, ნაქსოვი ბალაკლავები, რომლებიც ზამთარში დიდი პოპულარობით სარგებლობს. მუდმივად ვცდილობთ ჩვენი მომხმარებლებისთვის სიახლეების შეთავაზებას. 

როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით? 

ბევრი მომხმარებელი გვეუბნება, რომ ჩვენი პროდუქცია მათ ყოველდღიურობას ახალისებს, JOLLY- ის მიზანიც ეს არისდავმუხტოთ ისინი დადებითი ემოციებით. ქუჩაში უამრავი ადამიანი გვხვდება ჩვენი ჩანთებით, რაც უდიდეს სტიმულს გვაძლევს უფრო დიდ მასშტაბებზე გავიდეთ, დაინტერესებაც დღითიდღე უფრო იზრდება და ეს ძალიან გვახარებს

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად? 

ვცდილობთ პროდუქცია ყველასთვის ხელმისაწვდომი იყოს, რაზეც ყოველდღე ვმუშაობთ, ხელმისაწვდომობასთან ერთად  ხარისხიც უმნიშვნელოვანესია. თითოეული მომხარებელი ჩვენთვის გამორჩეულია და ისინი ამას ყოველთვის გრძნობენ. ეს ფაქტორიც განაპირობებსჯოლის“, როგორც მათ საყვარელ ქართულ ბრენდად ჩამოყალიბებას. როგორც დამფუძნებელი, თავად ვარ ჩართული წარმოების ყველა ეტაპში, რადგან ის ხარისხი, რომელიც სხვებისგან გამოგვარჩევს მუდმივად უცვლელი და გაუმჯობესებული უნდა იყოსაღსანიშნავია ჩვენი მკერავები, რომლებიც დიდი სიყვარულით ქმნიან თითოეულ პროდუქტს და ბრენდთან ერთად ვითარდებიან. გვჯერა, რომ წარმატებული საქმის უკან ყოველთვის ბედნიერი და სწორედ ამ საქმეზე შეყვარებული ადამიანები დგანან.  

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

სამომავლო გეგმებს რაც შეეხება, ვაპირებთ გუნდის გაფართოებას და ახალი პროდუქტების  დამატებას, რასაც ჩვენი ერთგული მომხმარებელი  მალე იხილავს.

 

ცნობისთვის, მომხმარებელს პროდუქციის შეძენა შეუძლია ონლაინ, სხვადასხვა ციფრული არხის გამოყენებით.

news banner
ანი ლიპარტელიანი ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image სექტემბრიდან Camex Airlines-ი ავიაპარკს კიდევ თვითმფრინავი დაემატება

17.07.2025.14:00

სექტემბრიდან ქართული სატვირთო ავიაკომპანია Camex Airlines-ი ავიაპარკს კიდევ თვითმფრინავი დაემატება, რაც კომპანიის გამტარუნარიანობას 40%-ით გაზრდის.

როგორც Business Insider Georgia-სთან Camex Airlines-ის ხელმძღვანელმა გიორგი სეთურიძემ განაცხადა, სექტემბრიდან ავიაკომპანიის ავიაპარკში მყოფ სამ საჰაერო ხომალდს უკვე მეოთხე - Boeing 767-300ERF დაემატება. 

„სექტემბრიდან უკვე გვეყოლება 2 ერთეული  Boeing 737-800, 22 ტონიანი ბორტი და 2 ერთეული Boeing 767-300ERF, 55 ტონიანი ბორტი. ძალიან დიდ სირთულეს წარმოადგენს დღეს ახალი ბორტების მოძიება, მაგრამ მიუხედავად ამისა იმედს არ ვკარგავთ და გამომდინარე ჩვენი ბიზნეს მოდელიდან ვცდილობთ, რომ ბორტები კიდევ დავამატოთ. ჯერჯერობით ეს მარტივი არ არის და არ ვიცით თუ როდის და რამდენი, მაგრამ მუშაობა მიმდინარეობს“, - აცხადებს გიორგი სეთურიძე.

აღსანიშნავია, რომ Camex Airlines-ი გარდა ტრანზიტული ტვირთებისა საქართველოს ტვირთებსაც აქტიურად ემსახურება. 


სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს 2025 წლის პირველი ნახევრის მონაცემებით, მაღალია ზრდის მაჩვენებლები საჰაერო სატვირთო გადაზიდვების კუთხით. 2025 წლის იანვარ-ივნისში, საჰაერო გზით გადაზიდული ტვირთების მოცულობამ 16550.916 ტონა შეადგინა. 2024 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, ტვირთბრუნვა 50%-ით გაიზარდა.


Camex Airlines-ის ხელმძღვანელი ამბობს, რომ ბოლო წლებში ქართული სატვირთო ავიაკომპანიების და ზოგადად სატვირთო ავიაპარკი ისე გაიზარდა, რომ ქართული კომპანიები უკვე კონკურენციაში შევიდნენ უცხოურ საჰაერო სატვირთო გადამზიდავებთან. 


„ისტორიულად ისე ჩამოყალიბდა, რომ საქართველოს ბაზარზე, იმპორტზე, 4-5 ოპერატორი მუშაობდა, თუმცა ბოლო წლების ტენდენცია გვიჩვენებს, რომ ქართული კომპანიები აქტიურად არიან უკვე ჩართულები და საქართველოში შემომავალ ტვირთებზე, ანუ იმპორტზე აქტიურად მუშაობენ. რაც შეეხება ტვირთბრუნვას და ზოგადად საქართველოში საჰაერო კარგოს ზრდას, ეს განპირობებულია საქართველოში ჩინური ელექტრონული პლატფორმების გააქტიურებით და ალბათ ეს ტენდენცია შენარჩუნდება და ზრდა კიდევ არის მოსალოდნელი - თვითონ ამ ჩინური პლატფორმების პროგნოზს თუ დავუჯერებთ“, - აცხადებს სეთურიძე.

მისივე თქმით, ბაზარზე კონკურენცია არის და ქართული სატვირთო ავიაკომპანიები უკვე კონკურენციას უწევენ  აზერბაიჯანულ და თურქულ სატვირთო გადამზიდავებს.


„რა თქმა უნდა ყველა ქართული ავიაკომპანია ვინც დღეს ოპერირებს კონკურენციაშია, როგორც Silk Way-სთან, რადგანაც აღმოსავლეთიდან მომდინარე ტვირთები მათი წილი იყო, და ასევე Turkish Cargo-სთან. Turkish Airlines-ს საკმაოდ კარგი ქსელი აქვს მსოფლიოს მასშტაბით და მოთხოვნა საკმაოდ მაღალია და მაღალ ფასშიც ყიდის პროდუქტს. ასე, რომ ჩვენ საკმაოდ ხელსაყრელი პოზიცია გვიკავია და რა თქმა უნდა კონკურენციას ვუწევთ“,  განმარტავს Camex Airlines-ის ხელმძღვანელი.


გიორგი სეთურიძის თქმით, ქართული სატვირთო გადამზიდავებისთვის მთავარი ბაზარი მაინც საერთაშორისო ტვირთებია. 


„ქართული კომპანიები ჩვენ ძირითადად ვმუშაობთ საერთაშორისო ბაზარზე, ანუ ქართული ეკონომიკა ჩვენთვის სულ რამდენიმე პროცენტია რეალიზაციაში. მაგრამ მიუხედავად ამისა, ჩვენ გაქვს იმის საშუალება, რომ იმპორტზე ზოგიერთ შემთხვევაში მოვნახოთ ისეთი ბაზრები, სადაც აი ამ ნიშურ პროდუქტს ავითვისებთ და კლიენტებს ამ სერვისსაც შევთავაზებთ. 


მსოფლიო საჰაერო კარგოს ბაზრის ტრენდი, რომ შევაფასოთ თვითონ ტვირთბრუნვა მზარდია, ყველა ავტორიტეტული ორგანიზაციები აფასებენ ამას გრძელვადიან პერსპექტივაში, დაახლოებით წელიწადში 4%-იანი ზრდით. მაგრამ ამავე დროს თვითონ საერთაშორისო სატვირთო ფლოტი განიცდის საკმაოდ დიდი კრიზისს. გამომდინარე აქედან მომავალ პერიოდში ახალი თვითმფრინავების დამატება, ნებისმიერი ოპერატორისთვის საკმაოდ დიდ სირთულეებს წარმოადგენს და ისინი ვინც ბაზარზე ვართ, ჩვენთვის ეს იმის მაჩვენებელია, რომ დატვირთვის კუთხით პრობლემა არ უნდა შეგვექმნას“, - აცხადებს სეთურიძე. 

 

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა