ჩვენი გრძელვადიანი მიზანია, საქართველოს ავიაბაზრით Lufthansa Group-ში შემავალი ავიაკომპანიები Brussels Airlines და Swiss დავაინტერესოთ - ლევან მოსეშვილი
საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების გენერალური დირექტორი ლევან მოსეშვილი ცენტრალურ და აღმოსავლეთ ევროპაში Lufthansa Group-ის რეგიონულ მენეჯერს, კარსტენ ცანგს შეხვდა.
შეხვედრაზე საუბარი შეეხო რამდენიმე დღის წინ საქართველოს ავიაბაზარზე Lufthansa Group-ში შემავალი ავიაკომპანია Edelweiss-ის შემოსვლის საკითხს და მასთან დაკავშირებულ საოპერაციო დეტალებს. მხარეებმა, ასევე განიხილეს Lufthansa Group -ში შემავალი სხვა ავიაკომპანიების საქართველოში შემოსვლის პერსპექტივები და თანამშრომლობის შემდგომი განვითარების შესაძლებლობები.
,, ერთობლივი ძალისხმევის შედეგად ჩვენს ბაზარზე შვეიცარიული edelweiss-მა დაიწყო ოპერირება. ავიაკომპანია ერთ-ერთი უმსხვილესი საავიაციო ჰოლდინგის წარმომადგენელია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ჩვენი ქვეყნის მიმართ ავიაკომპანიების მხრიდან ინტერესი მზარდია. ჩვენი გრძელვადიანი მიზანია, საქართველოს ავიაბაზრით Lufthansa Group-ში შემავალი ისეთი ავიაკომპანიები დავაინტერესოთ, როგორებიცაა Brussels Airlines-ი და SWISS-ი. რითაც გლობალური საავიაციო ჯგუფი Luftansa თითქმის სრულად იქნება წარმოდგენილი ჩვენს ბაზარზე,-‘’განაცხადა ლევან მოსეშვილმა.
Lufthansa Group-ში შემავალი ავიაკომპანიებია: Lufthansa, Eurowings, Austrian Airlines, Edelweiss, Swiss, Bruselss Airline, ITA Airways, საიდანაც 4 უკვე საქართველოს ავიაბაზარზე ოპერირებს.
,,Edelweiss-ის თბილისის საერთაშორისო აეროპორტის შემოსვლით LUFTHANSA GROUP-ი საქართველოს ავიაბაზარზე კიდევ უფრო გაძლიერდება და ბაზრის წილი მნიშვნელოვნად გაიზრდება, მოხარულები ვართ, რომ საქართველოს ავიაბაზარზე ჩვენი გლობალური საავიაციო ჯგუფის უკვე მეოთხე ავიაკომპანია ოპერირებს,- ‘’განაცხადა კარსტენ ცანგმა.
შეხვედრაზე ხაზი გაესვა, რომ გერმანია საქართველოს ბაზრისთვის სტრატეგიულად მნიშვნელოვანი მიმართულებაა. ამ ეტაპზე, საქართველოს ავიაბაზარზე Lufthansa Group-ში შემავალი 5 ავიაკომპანია ჯამურად 13 სიხშირით ოპერირებს, ზაფხულის სეზონზე კი ფრენების რაოდენობა კვირაში 20 გახდება.
სხვა სიახლეები
ბრენდის კონკურენტული უპირატესობა განსხვავებული, გემოვნებიანი პროდუქციაა - Naninfinitas
14.11.2025.18:00
Naninfinitas ქართული ბრენდია, რომელიც მომხმარებელს განსხვავებულ, მრავალფეროვან და საინტერესო პროდუქციას სთავაზობს. არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia ბრენდის დამფუძნებელს, ნანუკა ჩხეიძეს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის მიმდინარე სიახლეები?
ამ ეტაპზე ვმუშაობ საბავშვო კოლექციაზე, რომლის სახელწოდებაც არის "ფიორინი" და მოიცავს საბავშვო შარფებს, ჩანთებს , მაისურებს და სხვა ნივთებს.

გარდა ამისა, აქტიურად ვმუშაობ სახლის ინტერიერის დეტალებზე. დავამატე სუფრა განსხვავებულ სტილში და ფერებში, ასევე ბალიშები და აბაჟურები, რომელიც ჯერ არ უნახავს საზოგადოებას და თქვენთან გავამხილე.
რას მიიჩნევთ Naninfinitas კონკურენტულ უპირატესობად?
უპირატესობა არის განსხვავებულობა, სიფერადე და გემოვნებიანი სიჭრელე, რაც ბევრისთვის ძალიან რთულია. ამას განსაკუთრებული ხედვა სჭირდება, მუდმივად სიახლეების შეთავაზება, რაც თითქმის ამოუწურავია და ვერ წარმომიდგენია შენს ერთგულ დამფასებელს შესთავაზო ერთი და იგივე პროდუქტი.
როგორია ბრენდის სამომავლო გეგმები?
სამომავლო გეგმებს რაც შეეხება არის დიდი მოთხოვნა ტანსაცმლის კოლექციაზე. ვეცდები მალე დავასრულო და წარვადგინო რა თქმა უნდა განსხვავებული და ექსკლუზიური მოდელები.
