მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7072.7
0.0045
flag
AZN 1.5958
-0.0012
flag
CNY 37.83
-0.0048
flag
EUR 3.1703
-0.0034
flag
GBP 3.6517
-0.0102
flag
KZT 51.6
-0.0011
flag
TRY 0.0675
0
flag
USD 2.7138
-0.0011

“ჩვენ ვართ ინოვაციური კომპანია დაფუძნებული ადამიანურ კაპიტალზე” - Wendy's-ს, Subway-ს და Dunkin-ს ახალი აღმასრულებელი დირექტორი ჰყავს

news image

რამდენიმე დღეა საქართველოში Wendy's-ს, Subway-ს  და Dunkin-ს ახალი ხელმძღვანელი ჰყავს. ამ თანამდებობაზე გიორგი მშვილდაძე გივი გვეტაძემ ჩაანაცვლა, რომელსაც „ვისოლ ჯგუფში“ რამდენიმე წლიანი მუშაობის გამოცდილება უკვე აქვს. Business Insider Georgia დაინტერესდა რა გეგმებით მოვიდა კომპანიის ახალი აღმასრულებელ დირექტორად გივი გვეტაძე და როგორია მისი ხედვები.

„ახალი პოზიცია ჩემთვის ბევრ რამეს ნიშნავს. ეს არის აქციონერების და გუნდის ნდობა, დიდი პასუხისმგებლობა, განვითარების და ახალი გამოცდილების მიღების უნიკალური შანსი, დადებითი გავლენის მოხდენის საშუალება ქვეყნის ეკონომიკაზე, მსოფლიო წამყვანი ბრენდების ფილოსოფიის კიდევ უფრო გავრცელება საქართველოში და ა.შ.

„ვისოლ ჯგუფის“ გუნდის წევრი ვარ 15 წელიწადია და თითქმის ყველა მიმართულების განვითარებაში ვიღებდი მონაწილეობას, როგორიც  არის ავტომობილების მომსახურების კომპანია ვინტო, სუპერმარკეტების ქსელი „სმარტ რითეილი“, უძრავი ქონების კომპანია „მპ დეველოპმენტი“ და ცხადია ჩემთვის უსაყვარლესი, სწრაფი მომსახურების რესტორნის ამერიკული ბრენდები „ვენდი“, „საბვეი“ და „დანქინი“.

წლების წინ, ერთად გავხსენით პირველი სუპერმარკეტი „სმარტი“, პირველი „ვენდის“ და „დანქინის“ რესტორნები.

„ვისოლ ჯგუფში“ მოსვლამდე, ვმუშაობდი ქვეყნის წამყვან ფინანსურ ინსტიტუტებში, როგორიც არის „გალტ ენდ ტაგარტ სიქიურითის“, სადაზღვევო კომპანია „ალდაგი“ და საქართველოს ბანკი. ასევე, 18 წელიწადია ვკითხულობ ლექციებს ბაზრის ლიდერ, კავკასიის უნივერსიტეტში.

რაც შეეხება მიზნებს, ეს არის აქციონერების ხედვის რეალიზაცია, კერძოდ, ქსელის განვითარება, საუკეთესო ხარისხის პროდუქტის და მომსახურების შეთავაზება მომხმარებლისთვის, ბრენდის ცნობადობის ამაღლება, ტექნოლოგიური ინოვაციები.

- ⁠როგორი იქნება თქვენი როლი Wendy's-ის, Dunkin-ის და Subway-ს სტრატეგიულ განვითარებაში?

- კომპანიის CEO-ს როლი კომპანიის სტრატეგიულ განვითარებაში ყოველთვის არის ერთ-ერთი უმთავრესი და წამყვანი. ჩვენი სამივე ბრენდის შემთხვევაშიც, ცხადია ეს ასე არის და იქნება მომავალშიც.

ჩვენს ჯგუფს, „ვისოლ ჯგუფს“, აქვს ძალიან მკაფიოდ ჩამოყალიბებული ხედვა - საუკეთესო ხარისხი, საუკეთესო პროდუქტი.

„ვისოლ ჯგუფი“ ფლობს სამი წამყვანი, უდიდესი ამერიკული და მსოფლიო ბრენდის ექსკლუზიურ ფრანჩაიზის ხელშეკრულებას. ჩვენ დიდი ხანია ბაზრის ლიდერები ვართ, როგორც რესტორნების რაოდენობით, ასევე მომსახურების საუკეთესო ხარისხით, ქსელის გეოგრაფიით და ტექნოლოგიური ინოვაციებით. ჩვენი აქციონერების არსებული და სამომავლო სტრატეგიაც სწორედ ამ პრინციპების კიდევ უფრო გაძლიერებას და დახვეწას ისახავს მიზნად.

- როგორ აფასებთ Wendy's-ის, Dunkin-ის და Subway-ს სამომავლო ზრდის პოტენციალს, როგორც ერთ-ერთი უმსხვილესი ქსელის ინდუსტრიაში.

- სამივე ბრენდს ცხადია აქვს ზრდის დიდი პოტენციალი, განსაკუთრებით საბვეის, ვინაიდან ეს არის ყველაზე ახალგაზრდა ბრენდი ჩვენს ჯგუფში - ფრანჩაიზის ექსკლუზიურ ხელშეკრულებას 2023 წელს მოვაწერეთ ხელი და „ვისოლ ჯგუფის“ „საბვეის“ პირველი რესტორანი 2023 წლის სექტემბერში გაიხსნა. დღეს უკვე 17 რესტორანი გვაქვს, თუმცა განვითარების საკმაოდ აქტიური ფაზა გველოდება წინ.

მიუხედავად იმისა რომ „საბვეი“ ქართულ ბაზარზე დაახლოებით ათი წლის წინ შემოვიდა, ეს იყო არა-ექსკლუზიური ფრანჩაიზის ხელშეკრულება და შესაბამისად, ქართველი მომხმარებელი „საბვეის“ ნაკლებად იცნობდა, თუნდაც იმიტომ რომ ამ ათი წლის მანძილზე მხოლოდ 8 რესტორანი ფუნქციონირებდა.

დღეს უკვე სხვა მდგომარეობაა და ჩვენმა მომხმარებელმა კარგად დაინახა ამ უდიდესი ბრენდის სიძლიერე, ფილოსოფია, ხელმისაწვდომობა, პროდუქტის სიჯანსაღე, სარესტორნე სივრცეების ერგონომიკა და ეს ყველაფერი აისახება იმ დადებით ემოციაში, უკუკავშირში, სიყვარულში რასაც ჩვენ, ჩვენი სტუმრებისგან ყოველდღიურად ვგრძნობთ.

ანალოგიურად, გრძელდება „ვენდის“ რესტორნების ქსელის ექსპანსია და უკვე წლის ბოლოს, „ვენდის“ ულამაზესი მე-20 რესტორანი, რომელსაც ასევე ექნება დრაივი, შეემატება ჩვენს ქსელს.

რაც შეეხება „დანქინს“, ეს არის უნიკალური ბრენდი, ვინაიდან დღის მანძილზე, სხვადასხვა საათებში, რამდენჯერმე არის შესაძლებელი ესტუმროთ „დანქინს“ და შეიძინოთ ყავა, დონატები, საუზმე, იოგურტი, ხაჭაპური, სენდვიჩები და ა.შ.

დღეს ჩვენ გვაქვს „დანქინის“ 85 რესტორანი, ვართ თითქმის ყველა ქალაქსა და რეგიონში და გვაქვს უდიდესი ქსელი საქართველოში. თუმცა ქსელის განვითარება კვლავ გრძელდება და ჩვენ კიდევ გავხსნით „დანქინის“ რესტორნებს.

ზოგადად, ჩვენ ყოველდღიურად ვგრძნობთ რომ ეკონომიკის ზრდასთან ერთად, იზრდება მოთხოვნა ჩვენს პროდუქციაზე, ვინაიდან ეს არის გემრიელი, საუკეთესო ხარისხის, ფრეშ პროდუქტი ხელმისაწვდომ ფასად და ხელმისაწვდომ ადგილას.

- ⁠რას ნიშნავს თქვენთვის გუნდის /კომპანიის წარმატება და რას თვლით ბაზარზე არსებულ მთავარ გამოწვევად?

- კომპანიის წარმატება, კლასიკურად, რამდენიმე პარამეტრით შეგვიძლია გავზომოთ. ეს არის ფინანსური მომგებიანობა, გაყიდვების სიდიდე, რესტორნების რაოდენობა, გაყიდვების ზრდის ტემპი და აქტივების სიდიდე, თუმცა, ჩვენ, „ვისოლ ჯგუფში“, ყოველთვის ორი მთავარი პარამეტრით ვზომავთ ჩვენი გუნდის თუ კომპანიების წარმატებას. ეს არის ბედნიერი და ლოიალური მომხმარებელი და ბენდნიერი და ლოიალური თანამშრომელი.

მომხმარებელი ბედნიერია ჩვენთან სტუმრობით და თანამშრომელი ბედნიერია ჩვენთან მუშაობით.

ყველა სხვა რაოდენობრივი თუ ციფრობრივი მაჩვენებელი ეფუძნება ამ ორ აქსიმატურ ჭეშმარიტებას.

ჩვენ გავცემთ დადებით ემოციას, ვნერგავთ ახალ ცხოვრების წესს, ვთავაზობთ მომხმარებელს რესტორანში სტუმრობის პოზიტიურ და დაუვიწყარ გამოცდილებას და ასე შემდეგ.

დილით, ძალიან ბევრი ადამიანი მხვდება ქუჩაში, ვისაც „დანქინის“ ყავა უჭირავს და დღეს იწყებს „დანქინის“ ყავით - ქალაქში საუკეთესო ყავით.

სწორედ ეს არის ჩვენი წარმატებული მუშაობის და შრომის შედეგი.

რაც შეეხება გამოწვევებს, ერთ-ერთი მთავარია ტექნოლოგიური გამოწვევბი და ინოვაციები. დღევანდელი რეალობა უკვე არის გაჯეტების, ონლაინის, ხელოვნური ინტელექტის და ტექნოლოგიების რეალობა. ჩვენ, როგორც ყოველთვის, ვიყავით ამ პროცესის ავანგარდში.

დღეს გვაქვს უნიკალური, ამ ბაზარზე ანალოგის არ მქონე მობილური აპლიკაცია რომლის ჩამოწერა შესაძლებელია როგორც Appstore-იდან ასევე google play store-იდან - აპლიკაციის სახელია „wendys dunkin subway”. აპლიკაციის მეშვეობით შეგიძლიათ აირჩიოთ სასურველი რესტორანი, შეუკვეთოთ ყველა ის პროდუქტი რაც მენიუში გვაქვს, მიუთითოთ სასურველი დრო და ზუსტად იმ დროს თქვენი შეკვეთა დაგვხვდებათ რესტორანში გამზადებული.

დიდ აქცენტს ვაკეთებთ თვითმომსახურების კიოსკზე. ყველა რესტორანში დგას ჩვენი კიოსკები user friendly ინტერფეისით  და შეკვეთების განთავსება არის ძალიან მარტივი. დღეს ჩვენ უკვე გადავდივართ contactless პრინციპზე რომლითაც შეკვეთები რესტორანში კეთდება უმეტესად მობილური აპლიკაციით და თვითმომსახურების კიოსკით.  

ცხადია, ჩვენ ვართ ტექნოლოგიური კომპანია რომელიც დაფუძნებულია ადამიანურ კაპიტალზე. ჩვენ გვაქვს დასაქმების და განვითარების ძალიან დიდი შესაძლებლობა. მაგალითსაც მოვიყვან, თანამშრომელი, რომელმაც ათი წლის წინ ვენდის რესტორანში მუშაობა დაიწყო ქრუს (crew) პოზიციაზე, დღეს არის წარმატებული საოპერაციო დირექტორი. თანამშრომელი, რომელიც წლების წინ ჩვენს კომპანიაში იყო ოფისის ადმინისტრატორი, დღეს არის წარმატებული საოპერაციო დირექტორი. და ასე შემდეგ. ეს არის დიდი შრომის, სწავლის, საკუთარ თავზე მუშაობის, ენერგიის დახარჯვის შედეგი, თუმცა ეს ყველაფერი გამომდინარეობს იმ დინამიური და სწრაფად მზარდი გარემოდან, რაც ჩვენს ჯგუფში იყო და არის.

ჩვენ მაქსიმალურად ხელს ვუწყობთ ჩვენს თანამშრომლებს დასაქმების მხრივ, ვცდილობთ მივცეთ არჩევანი, რომელ ბრენდში, რომელ რესტორანში და რამდენი საათი იმუშაოს კვირაში. ამიტომ, ველოდებით ყველას, ვისაც სურს სწრაფ, დინამიურ, მეგობრულ გარემოში მუშაობა სადაც ფასდება პროფესიონალიზმი, ცოდნა, განვითარების სურვილი, ინოვაციები...

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ბიზნესი
image მეღვინეობა "შუმი" ასორტიმენტს აფართოებს

16.07.2025.12:00

მეღვინეობა "შუმი“ ქართული ღვინის კომპანიია, რომელიც ცნობილია მაღალი ხარისხის ღვინოებით, ისტორიული ვენახებითა და თანამედროვე მეღვინეობის ტექნოლოგიების გამოყენებით. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის წარმომადგენელს ნინო ზარიძეს ესაუბრა.


როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

„მეღვინეობა შუმმა“ მოღვაწეობა 1997 წელს დაიწყო საუკეთესო ტერუარების გაშენებით საქართველოს სხვადასხვა მიკროზონებში. 2001 წელს დაასრულა საწარმოს მშენებლობა კახეთში, სოფელ წინანდალში. ტერიტორია, სადაც განთავსებულია საწარმო და ტურისტული კომპლექსი, ალ.ჭავჭავაძის სახლ-მუზეუმს ესაზღვრება და ადრე, მის ნაწილს წარმოადგენდა. 1865 წელს მდინარე კისისხევმა შეიცვალა კალაპოტი და ეს ადგილი დატბორა. ჩვენმა კომპანიამ ეს ტერიტორია გაასუფთავა, ამოაშრო დაჭაობებული ადგილები და ააშენა ჯერ საწარმო, 2002 წელს კი ეთნოგრაფიული კუთხე, რითაც საფუძველი ჩაუყარა ღვინის ტურიზმის განვითარებას საქართველოში. დღეს, 12 ჰა მიწაზე განთავსებული კომპლექსი მოიცავს 39 ლოკაციას, მათ შორის მსოფლიოში ყველაზე დიდ ვაზის კერძო კოლექციას - 2000-ზე მეტ ყურძნის ჯიშს მსოფლიოს 47 ქვეყნიდან, საქართველოში პირველ ღვინის მუზეუმს, მარანს, ენოთეკას, ეთნოგრაფიულ პავილიონს, ქანდაკებების პარკს, ზიგუს გროტოს, გეშტალტის სახლს და სხვა.

„შუმში“ ვიზიტორებს მრავალფეროვან მომსახურებას ვთავაზობთ: ალკოჰოლური სასმელების სადეგუსტაციო პაკეტების ფართო არჩევანს; შემეცნებით ტურს, რომლის ფარგლებშიც დამთვალიერებელს ვაცნობთ ქართულ კულტურას და მის განუყოფელ ნაწილს - მეღვინეობას; კულინარიულ მასტერკლასებს, რთველში მონაწილეობას, მრავალსაუკუნოვან ხის საწნახელში ყურძნის ფეხით დაწურვას, დღესასწაულების ორგანიზებას და ასევე ისეთ ექსკლუზიურ პროდუქტებს, როგორებიცაა კომპანიის ვენახებზე ვერტმფრენით ტური, საკოლექციო ვენახში იშვიათი ქართული ჯიშის ვაზის დარგვა, რომელსაც სახელობითი ტრაფარეტი უკეთდება, „კახელად კურთხევის“ ცერემონიალში მონაწილეობის მიღება, გეშტალტ - ცერემონია, ვარდების თერაპია, ხეხილის ყვავილობის ტური და სხვა.

„შუმს“ ტურისტული მიმართულებით უამრავი საპატიო ჯილდო აქვს მიღებული: პრესტიჟულ საერთაშორისო კონკურს Wine Travel Award-ის რეკორდსმენია ჯილდოების მიხედვით - გრან პრი მსოფლიოს ღვინის ტურიზმის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის, 9 ტროფი (ჟიურის სპეციალური პრიზი) ისეთ ნომინაციებში, როგორებიცაა Must Visit (აუცილებლად სანახავი), Magnet of the Region (რეგიონის მაგნიტი), Brand – The Visiting Card of the Country (ბრენდი - ქვეყნის სავიზიტო ბარათი), Art & History Object (ხელოვნების & ისტორიული ობიექტი), Progressive Approach (პროგრესული მიდგომები) და სხვა; არაერთგზის გამარჯვებულია ნაციონალურ კონკურსში Welcome to Georgia ნომინაციებში ღვინის ტურიზმი და რეგიონალური გასტროტურიზმი; ევროსაბჭოს მიერ ორგანიზებული კონკურსზე Iter Vitis ნომინაციაში საუკეთესო გამოცდილება ღვინის ტურიზმში; ყოველწლიურად იღებს სტატუსს Travelers’ Choice (მოგზაურთა არჩევანი) ისეთ ცნობილ მოგზაურთა პლატფორმაზე, როგორიცაა TripAdviser და სხვა.

როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?

„შუმი“ ალკოჰოლური სასმელების ფართო ასორტიმენტს აწარმოებს: თეთრ, ქარვისფერ, ვარდისფერ და წითელ; მშრალ, ნახევრად მშრალ, ნახევრად ტკბილ და ტკბილ ღვინოებს; ცქრიალა და შემაგრებულ ღვინოებს, ბრენდსა და ჭაჭას. გარდა იმისა, რომ ვიყენებთ კლასიკურ და ქვევრში დამზადების ტექნოლოგიებს, ასევე რამდენიმე ინოვაციური მეთოდის გამომგონებელი ვართ და ვაწარმოებთ რიგ სასმელებს საკუთარი, დაპატენტებული ტექნოლოგიით. მაგალითად, შემაფრებულ ღვინოს „ზიგუ“, რომელიც 350 იშვიათი ჯიშის ყურძნისაგან მზადდება, ქვევრის ცქრილა ღვინო „შობილი“ და სხვა. გარდა ამისა, „შუმი“ ოცზე მეტ ისეთ პროდუქტს აწარმოებს, რომელსაც ანალოგი არ აქვს მსოფლიოში: 300 მეტი წლის ვაზის ნაყოფისგან დამზადებული ღვინო „გენეზისი“; პირველი და ერთადერთი ქვევრის აისვაინი „ბარბალე“; 450-ზე მეტი ჯიშისგან ქვევრში დამზადებული ღვინო „ლაზარე“ და სხვა.


როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

„შუმის“ ღვინოებზე მოთხოვნა ყოველწლიურად მზარდია, ემატება ახალი ბაზრებიც და დღეისათვის „შუმი“ ექსპორტს უკვე 32 ქვეყანაში ახორციელებს. ვფიქრობთ, ეს განპირობებულია ღვინოების მაღალი ხარისხით და იმ იმიჯით, რაც კომპანიამ მისი არსებობის 25 წელიწადში შექმნა. „შუმის“ ღვინოებს 800-ზე მეტი ჯილდო აქვს მიღებულ სხვადასხვა პრესტიჟულ საერთაშორისო კონკურსებზე, კომპანია კი რეგულარულად სახელდება „საქართველოს საუკეთესო მწარმოებლად“ (Best Producer Georgia) ისეთ გავლენიან კონკურსზე, როგორიცაა The MUNDUS VINI International Awards. „შუმი“ ასევე შესულია „მსოფლიოში პრემიუმ-კლასის ღვინისა და მაღალალკოჰოლური სასმელების საუკეთესო ბრენდების ტოპ-ასეულში“ (The Top 100 Premium Wine & Spirits Brands of the World) (კონკურსი Luxury Lifestyle Awards).

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

კომპანიას ბევრი უპირატესობა აქვს: იგი ფლობს საუკეთესო ტერუარებს საქართველოს სხვადასხვა მიკროზონებში; ავტორია რიგი გამოგონებების და ინოვაციების; შექმნილი აქვს 20-ზე მეტი პროდუქტი, რომელთაც ანალოგი არ აქვთ მსოფლიოში; მისი პროდუქცია დაჯილდოებულია 800-ზე მეტი მედლით სხვადასხვა პრესტიჟულ კონკურსებზე, მათ შორის ისეთი ჯილდოები, რომლებიც საქართველოს ისტორიაში არცერთ სხვა კომპანიას არ მიუღია; კომპანია რეგულარულად სახელდება „საქართველოს საუკეთესო მწარმოებლად“ კონკურსზე The MUNDUS VINI Grand International Awards და შესულია მსოფლიოს პრემიუმ ბრენდების ტოპ-ასეულში; წარმოებაზე მუშაობს პროფესიონალი გუნდი; პირველი კომპანიაა საქართველოში, ვინც მევენახეობაში გამოიყენა „მწვანე რთველი“, ბიო და ბიოდინამიკური მეთოდები; ფლობს მსოფლიოში ყველაზე დიდ ვაზის კერძო კოლექციას, რომლის ბაზაზე ჩატარებული ექსპერიმენტების შედეგად კომპანიამ აღადგინა საუკუნეების მანძილზე უძველესი ქართული აბორიგენული ჯიშები და რიგი ღვინოების ერთადერთი მწარმოებელია დღესაც.

როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

კომპანიას ბევრი ამბიციური გეგმა აქვს. სულ მალე წარმოგიდგენთ ახალ ხაზს - „დაკარგული კოლექცია“ (Lost Collections), რომელშიც გავაერთიანეთ იშვიათი ქართული ვაზის ჯიშებისგან დამზადებული ღვინოები. როგორც ზემოთ მოგახსენეთ, საკოლექციო ვენახის ბაზაზე, ყოველწლიურად ვატარებთ ექსპერიმენტებს სხვადასხვა ჯიშებზე მათი საღვინე პოტენციალის გამოვლინების მიზნით. კარგი მაჩვენებლის შემთხვევაში, ვიწყებთ ამ ჯიშების გამრავლებას და საწარმო ვენახებში გაშენებას, რაც 10-15 წელიწადს საჭიროებს, რადგან გამრავლება 3-5 ვაზიდან იწყება. „შუმი“ პირველი მწარმოებელია ისეთი ღვინოების, როგორებიცაა „სიმონასეული“, „შავი რქაწითელი“ და პირველი და ერთადერთი მწარმოებელია ღვინო „უბაკლურის“. ადრე ჩვენი წინაპრები ერთი ჯიშის ღვინოს არ აწარმოებდნენ. მათ შერეული ვენახები ჰქონდათ, სადაც რამდენიმე ჯიშის ვაზი ერთად იზრდებოდა და მათ ერთად წურავდნენ. ამრიგად, უბაკლურის ღვინო არც არასოდეს დამზადებულა „შუმის“ ექსპერიმენტამდე. ძალიან მდიდარია ქართული ვაზის გენოფონდი და კიდევ ბევრი საინტერესო ჯიშია „აღმოსაჩენი“. ჩვენი ერთგულ მომხმარებელს მრავალ სასიამოვნო სიურპრიზს ვუმზადებთ მომავალში.

 

ცნობისთვის, სახელი „შუმი“ ძველი ქართული სიტყვაა და ითარგმნება როგორც სუფთა, უმაღლესი ღვინო. მეღვინეობა კახეთში, თელავში მდებარეობს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა