ბიზნეს შეთავაზებები საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკში ვაჭრობის სექტორისთვის
საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესის სხვადასხვა სეგმენტის მხარდაჭერას აგრძელებს. ამჯერად, ბანკმა, პარტნიორ კომაპანიებთან თანამშრომლობით, ვაჭრობის სექტორში მომუშავე ბიზნესმომხმარებლებისთვის სპეციალური შეთავაზებები მოამზადა.
შეთავაზებები, რომლებიც საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკში შეგიძლიათ აღმოაჩინოთ, მოიცავს ფასდაკლებებსა და უფასო სერვისებს ფინანსურ, ტექნოლოგიურ თუ სხვა მიმართულებებზე. მათ შორისაა:
Nexia Georgia-ს მცირე ბიზნესისთვის შექმნილი პროექტი - Nexia 4SME საქართველოს ბანკის სასტარტო ნაკრების მომხმარებლებს 3 თვის განმავლობაში სრულიად უფასო ბუღალტრულ და საგადასახადო სერვისს სთავაზობს.
Nexia Georgia საერთაშორისო საბუღალტრო და საკონსულტაციო გლობალური ქსელის, Nexia-ს ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში. იგი 2014 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და 700-ზე მეტ მსხვილ, საშუალო და მცირე ბიზნესს უწევს მომსახურებას აუდიტის, ფინანსების, საბუღალტრო, საგადასახადო და იურიდიული მიმართულებებით.
FollowUP CRM ერთიანი, მულტიფუნქციური პლატფორმაა ქართული ბიზნესისთვის, რომელიც აერთიანებს CRM-ს, ყველა საკომუნიკაციო არხს, ქართულენოვან AI თანამშრომელს, მარკეტინგის, გაყიდვებისა და პროცესების ავტომატიზაციას, ჯავშნებს, ანალიტიკას და სხვა მრავალ ინსტრუმენტს.
ბიზნესშეთავაზება მოიცავს: 50%-იან ფასდაკლებას დანერგვის ღირებულებაზე; პირველი 3 თვე 40%-იან ფასდაკლებას ყოველთვიურ სააბონენტოზე; 10 ავტომატიზაციას უფასოდ; პერსონალური ციფრული ბიზნეს კონსულტანტისა და პერსონალური ტექნიკური კონსულტანტის მომსახურებას, ასევე გლობალურ განახლებებს უფასოდ.
სოლუშენერის ბიზნესკონსულტანტების გუნდი მცირე და საშუალო ბიზნესებს ხელშესახები კომერციული უპირატესობის მოპოვებასა და გაყიდვების ზრდაში უწყობს ხელს.
საქართველოს ბანკის ბიზნეს მომხმარებლებს სოლუშენერი ბიზნესანალიტიკასა და ბაზრის მიმოხილვას უფასოდ, ხოლო ყველა დანარჩენ სერვისზე 35%-იან ფასდაკლებას სთავაზობს. ესენია: გაყიდვების, მარკეტინგის და PR-ის ერთიანი სტრატეგიის შექმნა; ბიზნემოდელის შერჩევა ან განახლება; პროდუქტების და ფასების ფორმირებაან განახლება; კომერციული გუნდის დაკომპლექტება; კომპეტენციების განახლება და ტრენინგები.
შვეიცარიული ორგანიზაცია BPN Georgia საქართველოს ბანკის ბიზნეს მომხმარებლებს სთავაზობს ინდივიდუალურ ქოუჩინგს და საქმიანობის გაანალიზებას.
შეთავაზების ფარგლებში შესაძლებლობა გექნებათ დაესწროთ ვორკშოპს, სადაც:
BPN Georgia საერთაშორისო ორგანიზაციაა, რომელიც 25 წელია, მსოფლიოს 5 ქვეყანაში ბიზნესის მხარდამჭერ გრძელვადიან პროგრამას წარმატებით ახორციელებს.
MOORE abc აუდიტორული და საკონსულტაციო ფირმების გლობალური ქსელის − Moore Global Network Limited-ის − დამოუკიდებელი წევრ-კომპანიაა. ქსელი მოიცავს 600-ზე მეტ ოფისს 113 ქვეყანაში, სადაც გაერთიანებულია 30 000-ზე მეტი თანამშრომელი.
შეთავაზება მოიცავს ფასდაკლებას შემდეგ სერვისებზე:
აღმოაჩინეთ სხვა შეთავაზებები საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკში.
სხვა სიახლეები
03.10.2025.16:29
ლიბერთიმ მცირე, საშუალო და აგრო ბიზნესებისთვის ახალი კამპანია წამოიწყო, რომლის მთავარი გზავნილია – „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“. კამპანიის მიზანია მომხმარებლებისთვის ისეთი საბანკო სერვისების შეთავაზება, რომლებიც მოქნილი და მათ საჭიროებებზე მორგებულია. ამ ინიციატივასთან დაკავშირებით, საკუთარი ხედვა გაგვიზიარა ლიბერთის მიკრო და მცირე ბიზნესის დეპარტამენტის უფროსის მოადგილემ, ხათუნა ჭელიძემ.
კამპანიის არსი და ბიზნესის მხარდაჭერა
ხათუნა ჭელიძის თქმით, ლიბერთი უკვე ხუთი წელია აქტიურად ოპერირებს ბიზნესისა და აგრო დაკრედიტების ბაზარზე და ამ პერიოდში მრავალი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის გახდა მნიშვნელოვანი ფინანსური მხარდამჭერი. „ეს კამპანია არის წინა აქტივობების გაგრძელება. ჩვენთან ერთად ბევრმა მეწარმემ გადადგა პირველი ნაბიჯები, დღეს კი შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ისინი წარმატებით აგრძელებენ საქმიანობას და უფრო თამამად გეგმავენ ბიზნესის გაფართოებას. ფინანსური მხარდაჭერა მოიცავს სრულ საბანკო სერვისებს – საოპერაციო მომსახურებას, ელექტრონულ კომერციას, ციფრულ ბანკინგს და სხვა პროდუქტებს,“ აღნიშნა ჭელიძემ.
პროექტი „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის
ლიბერთის მონაწილეობა ავსტრიის განვითარების თანამშრომლობის (ADC) და Mercy Corps-ის მიერ მხარდაჭერილ სამწლიან პროექტში „ახალგაზრდული მეწარმეობა სოფლის განვითარებისთვის“ ბანკის სოციალური პასუხისმგებლობის პოლიტიკის მნიშვნელოვანი ნაწილი იყო. „პროექტის ფარგლებში, ჩვენ ჩავატარეთ ფინანსური წიგნიერების ამაღლების ტრენინგები 1600-მდე ახალგაზრდა მეწარმისთვის. საბოლოოდ, დაფინანსდა 60 ბიზნეს იდეა, სულ 1.2 მილიონი ლარის ოდენობით და 215 ადამიანი დასაქმდა. განსაკუთრებით ღირებული იყო ის, რომ პროექტში ჩართული იყვნენ ჩვენი ქვეყნის, ოთხი რეგიონის მოსახლეობა და ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებიც“ – აღნიშნა ხათუნა ჭელიძემ.
ინოვაციები და საერთაშორისო აღიარება
ლიბერთის ციფრულმა ბანკმა პირველი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა – ავტორიტეტულმა ფინანსურმა გამოცემამ Global Finance-მა 2025 წლის “World’s Best Digital Bank Awards”-ის ფარგლებში ბანკს შვიდი პრესტიჟული ჯილდო მიანიჭა.
„ჩვენი მიზანია მომხმარებლებისთვის სრულყოფილი და კომპლექსური მომსახურების მიწოდება. ინოვაციური გადაწყვეტილებები – საერთაშორისო გადარიცხვები, ციფრული სერვისები და ბიზნესისთვის მორგებული პროდუქტები – ამ პროცესში უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს,“ განმარტა ჭელიძემ.
სამომავლო გეგმები
ლიბერთის სტრატეგია მომავალში კიდევ უფრო მეტად ორიენტირებული იქნება მცირე და საშუალო ბიზნესის მხარდაჭერაზე. „ყველა ახალი ინიციატივა მორგებულია მომხმარებელთა საჭიროებებსა და სურვილებზე. ჩვენი სიახლეებიდან გამოვყოფდი Cash-in ბანკომატების ქსელის გაფართოებას, რომელიც მომხმარებლებს ოპერაციების სწრაფად განხორციელების საშუალებას აძლევს, ასევე – ბიზნეს მობაილ ბანკის დანერგვას, იურიდიული პირებისთვის. კამპანია „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“ კი რეალური ფინანსური მხარდაჭერის პლატფორმაა, რომელიც ყველა მეწარმეს აძლევს შესაძლებლობას გააფართოოს ბიზნესი და გაზარდოს შემოსავალი,“ დაასკვნა ხათუნა ჭელიძემ.