ბაზისბანკი ეროვნული ბანკის კიბერუსაფრთხოების თვის კონკურსის მთავარი მხარდამჭერია
ოქტომბერი მსოფლიო მასშტაბით კიბერუსაფრთხოების შესახებ ცნობიერების ამაღლების თვეა. ბაზისბანკი და საქართველოს ეროვნული ბანკის ფინანსური განათლების პლატფორმა ფინედუ ყოველწლიურად უერთდება ამ საერთაშორისო კამპანიას და იწყებს პოსტერების კონკურსს სახელწოდებით „კიბერუსაფრთხოება იუმორით“.
კამპანიის მიზანია კიბერუსაფრთხოებისა და ფინანსური უსაფრთხოების შესახებ ცნობიერების ამაღლება განსხვავებული, შემოქმედებითი და იუმორისტული კუთხით, მსუბუქი და გასაგები გზით საზოგადოებაში ინტერნეტ სივრცეში უსაფრთხო ქცევების წახალისება და პირადი ფინანსების დაცვის მიზნით გონივრული მიდგომების დამკვიდრება. 2025 წლის კიბერუსაფრთხოების კამპანიის დევიზია: „დაფიქრდი სანამ გახსნი, არ წამოეგო ანკესს.“
კონკურსს ეყოლება 4 გამარჯვებული: 2 ჟიურის რჩეული, 1 ბაზისბანკის რჩეული და 1 მომხმარებლის რჩეული. ბაზისბანკი კონკურსის მთავარი მხარდამჭერია და გამარჯვებულებს ფულადი პრიზებით დააჯილდოვებს.
ნამუშევრები მიიღება 24 ოქტომბრის ჩათვლით. კონკურსის გამარჯვებულები 30 ოქტომბერს გამოვლინდებიან.
კონკურსის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე.
დღის ტოპ 10 სიახლე
ისარგებლე თიბისის ახალი ფუნქციონალით- გადარიცხე თანხა სხვა ქვეყნის საკუთარ ბარათზე საკომისიოს გარეშე
სხვა სიახლეები
16.10.2025.14:00
„ორცხობილა“ არის კომპანია, რომელიც აწარმოებს ჯინჯერის ორცხობილებს. პროდუქცია იწარმოება მაღალი ხარისხის პროდუქტებით. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის დამფუძნებელს ნინა კაპანაძეს ესაუბრა.
როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?
საქმიანობა 2018 წლიდან, ხელით მოხატული ორცხობილების წარმოებით დავიწყეთ. ამჟამად, ვაწარმოებთ ჯინჯერის ორცხობილებს, რომელიც მზადდება მხოლოდ ნატურალური პროდუქტებით და იხატება მაღალი ხარისხის აისინგით.
ერთი წელია რაც დაპრინტული ორცხობილების წარმოებაზე გადავედით. ეს საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებს, განსაკუთრებით კომპანიებს, ბრენდირებული, დაპრინტული ორცხობილები შევთავაზოთ. დაპრინტვა ხდება ნებისმიერი სასურველი დიზაინით. ფორმა, პრინტის დეტალები, ფერები და შეფუთვა თითოეულ მომხმარებელთან ინდივიდუალურად თანხმდება.
როგორია მიმდინარე ასორტიმენტი?
მიმდინარე ასორტიმენტში შედის, როგორც საბავშვო დღესასწაულებზე, ასევე ნებისმიერ სხვა ღონისძიებაზე მორგებული ორცხობილები, იქნება ეს ქორწილი, დაბადების დღე, ნათლობა თუ კორპორატიული საღამო.
რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?
ჩვენი მთავარი უპირატესობა პროდუქტის ხარისხი, გემოვნური თვისებები, დიზაინის მრავალფეროვნება და უამრავი კმაყოფილი მომხმარებელია.
როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?
სამომავლოდ, რა თქმა უნდა, იგეგმება წარმოების გაზრდა, რათა უფრო ფართო აუდიტორიამ გაიცნოს "ორცხობილა". მთავარი მიზანი კი სხვადასხვა კომპანიისთვის დიდი რაოდენობით ორცხობილების წარმოებაა.