ბაზარზე მაღალხარისხიანი ვაშლის დეფიციტია, ვცდილობთ, ეს დანაკარგი შევავსოთ - „ტირიფონის ბაღები“
სავაჭრო ნიშანი ,,გორჯი“, რითაც ,,ტირიფონის ბაღებში“ მოყვანილი ვაშლი იყიდება, შეიძლება კომპანიის სახელწოდება გახდეს. აღნიშნულთან დაკავშირებით Business Insider Georgia- კომპანიის დამფუძნებელმა ზურაბ გოჯიაშვილმა განაცხადა
„ვგეგმავთ, რომ წლის ბოლოსთვის ბაღების კომპანია და სამაცივრე მეურნეობის კომპანია გავაერთიანოთ. ,,გორჯი“ არის ჩვენი სავაჭრო ნიშანი, ასეც დარჩება, მაგრამ შეიძლება კომპანიის სახელწოდებაც გახდეს. ამაზე მუშაობა მიდის, საბოლოო გადაწყვეტილება მიღებული არ გვაქვს, მზად ამ სიახლისთვის წლის ბოლომდე ვიქნებით“, - აღნიშნა გოჯიაშვილმა.
კომპანიამ ვაშლის ინტენსიური ბაღების გაშენება გორის სოფელ კვარხითში 2014 წელს დაიწყო და დღეისთვის 31 ჰექტარზე სეტყვის საწინააღმდეგო ბადეებით აღჭურვილ ბაღებში 7 სახეობის ვაშლი და 2 სახეობის მსხალი მოჰყავს. ვაშლის მოყვანას კომპანია Global GAP-ით სტანდარტით ახორციელებს და შესაბამისი სერტიფიკატიც აქვთ.
ზურაბ გოჯიაშვილის თქმით, წელს ვაშლის მთელ მოსავალს ადგილობრივ ბაზარზე გაყიდიან, რის გადაწყვეტილებაც სექტორში არსებული პრობლემის გამო მიიღეს.
„წელს ექსპორტს არ ვგეგმავთ, ვინაიდან ადგილობრივ ბაზრებზე სიტუაცია სახარბიელო არ არის. ამ გადაწყვეტილებით ვცდილობთ, რომ ქართველ მომხმარებელს შევთავაზებთ ჩვენი მაღალი ხარისხის პროდუქცია. ცნობილია, რომ უამინდობამ დაავადებების გავრცელება გამოიწვია და მაღალხარისხიანი პროდუქტის დეფიციტი შეიქმნა. შევეცდებით, რომ ბაზარზე ეს დანაკარგი შევავსოთ, რამდენადაც ჩვენი წარმოების ფარგლებში შეგვეძლება“, - განაცხადა ზურაბ გოჯიაშვილმა.
რაც შეეხება ჯიშებს, გვაქვს: Gala, Red Delicious, Golden Delicious, Pinova, Red Jonaprince, Fuji.
ზურაბ გოჯიაშვილის ინფორმაციით, მოსავლიანობა წელს დაახლოებით 1200 ტონაზე მეტია, რაც წინა წლის მაჩვენებელს აღემატება.
სხვა სიახლეები
18.10.2025.03:02
კომპანია Royal Honey • სამეფო თაფლი , ბაზარზე 2017 წლიდან ოპერირებს და მუდმივად ცდილობს მომხმარებელს სხვადასხვა სიახლე შესთავაზოს. კომპანია მომავალ წელს თბილისში პირველი ბრენდული ფილიალის გახსნას გეგმავს. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის დამფუძნებელმა გიორგი გომელაურმა განუცხადა.
„მომავალ წელს ქალაქ თბილისში პირველი, ბრენდული ფილიალის გახსნას ვგეგმავთ. პროექტის საინვესტიციო ღირებულება დაახლოებით $200 000-ია. გარდა ამისა, აქტიურად ვმუშაობთ ასორტიმენტის გაფართოებაზე. არსებულ პროდუქციას უახლოეს პერიოდში ჩურჩხელაც დაემატება “, - ამბობს გიორგი გომელაური.
„სამეფო თაფლის“ მომხმარებლების რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 50%-ით არის გაზრდილი.
„წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, მომხმარებლების რაოდენობა 50%-ით გაიზარდა, რასაც პროდუქციის მაღალი ხარისხი, ასორტიმენტის ზრდა, ტურისტების დიდი ნაკადი და ქვეყანაში არსებული ეკონომიკურ სტაბილურობა განაპირობებს “, - აღნიშნავს კომპანიის დამფუძნებელი.
კომპანიისთვის, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი პროდუქციის ხარისხია.
„ჩვენთვის ხარისხი პრიორიტეტულია. 2017 წელს პროდუქციის წარმოება რა ხარისხითაც დავიწყეთ, ახლაც ზუსტად იგივე ხარისხი გვაქვს. მოგეხსენებათ, ხარისხის გაფუჭება არასახარბიელო შედეგის მომტანია. ყველაფერს ვაკეთებთ იმისთვის, რომ პრემიუმ ხარისხი შევინარჩუნოთ “, - აცხადებს გიორგი გომელაური.
ცნობისთვის, კომპანია საერთო ჯამში 50-მდე სხვადასხვა, შეფუთვის პროდუქციას აწარმოებს, რომელიც ძირითადად 4 კატეგორიად იყოფა: თაფლის ასორტიმენტი, მურაბა/ჯემი, თაფლის დისტილატი (დისტილირებული ალკოჰოლური სასმელი თაფლისგან) და გოზინაყი. პროდუქცია წარმოდგენილია ისეთ დიდ სავაჭრო ქსელებში, როგორიც არის "კარფური", "აგროჰაბი", "გუდვილი", "ევროპროდუქტი", და სხვა.