ასორტიმენტს დავამატეთ მამაკაცის ხაზი - "ქართული ორნამენტი"
„ქართული ორნამენტი“ აქსესუარების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც ეთნოგრაფიულ ორნამენტებზე დაფუძნებულ პროდუქტებს ქმნის. კომპანიაში არსებულ სიახლეებსა და სამომავლო გეგმებზე Business Insider Georgia „ქართული ორნამენტის“ წარმომადგენელს ინა სოხაძეს ესაუბრა.
“სულ ახლახანს დავამატეთ მამაკაცის ხაზი - ყელსახვევები და პიჯაკის ცხვირსახოცები. თითოეული მათგანი დამზადებულია ჩვენი ბრენდის პრინტით და წარმოდგენილია ოთხ განსხვავებულ ფერში.
გარდა ამისა, ქართულ თემატიკაზე გვაქვს ახალი ტიპის დიზაინები, რომლებიც სიუჟეტურად და თემატიკურად კვლავ ერგება ორნამენტის ძირითად ხაზს, თუმცა განსხვავებულია ფერებითა და პრინტებით. ასევე დავიწყეთ ახალი პროექტი - „მოგზაურობა შარფით“, რომლის ფარგლებშიც ვახორციელებთ კოლაბორაციებს სხვადასხვა ქვეყნებთან და მუზეუმებთან. უკვე შევქმენით ახალი ბერძნული სტილის პრინტები აკროპოლისის მუზეუმთან თანამშრომლობით, მათ შორის სამი განსხვავებული დიზაინი.
ასევე გვაქვს ეგვიპტური პრინტი, რომელიც ჩვენს ხელოვნებათმცოდნეებთან ერთად შეიქმნა დამოუკიდებლად, პარტნიორობის გარეშე. ეტაპობრივად დაემატება სხვა ქვეყნების კულტურებზე შექმნილი დიზაინებიც, მათ შორის ინდური მანდალა, პორტუგალიური აზულეჟუ, იტალიური სტილის ორნამენტი და სხვა. ჩვენი მიზანია, რომ თანდათანობით მოვიცვათ სხვადასხვა ქვეყნების ძირითადი კულტურული მახასიათებლები ორნამენტების სახით. ჩვენი ბრენდი არ არის ორიენტირებული მხოლოდ ბიზნეს მოდელზე, ჩვენ ვართ სოციალური საწარმოს ტიპის ინიციატივა, რომლისთვისაც უმნიშვნელოვანესია კულტურის პოპულარიზაცია. ჩვენი დევიზია: მეტი ხელოვნება ყოველდღიურ ცხოვრებაში და შესაბამისად გვინდა რომ თანდათანობით მოვიცვათ სხვადასხვა ქვეყნები “, - ამბობს ინა სოხაძე.
ბრენდის პროდუქციაზე მოთხოვნა და ინეტესი სტაბილურად მაღალია, როგორც ადგილობრივების, ისე უცხოელების მხრიდან.
„ქართული ხაზი საკმაოდ დიდი მოთხოვნით სარგებლობს, როგორც უცხოელი მომხმარებლების, ასევე ადგილობრივი მყიდველების მხრიდან. ჩვენი მომხმარებლები ძირითადად სამ კატეგორიად იყოფა:
კომპანია ამჟამად საიტის გაუმჯობესებაზე მუშაობს, რომელიც უახლოეს პერიოდში მზად იქნება.
„ამ ეტაპზე ვმუშაობთ ვებგვერდის გაუმჯობესებაზე. ის უკვე ხელმისაწვდომია ყველა მომხმარებლისთვის და შეიძლება დათვალიერება, თუმცა ამჟამად ჯერ კიდევ სატესტო რეჟიმშია. მიმდინარეობს პროდუქციის დამატება. სავარაუდოდ, თვის ბოლომდე ყველაფერი დასრულდება და სრულად ფუნქციონალური გახდება.
ჩვენი მთავარი ფოკუსია საერთაშორისო გაყიდვები, რადგან უკვე დავიწყეთ სხვადასხვა ქვეყნების კულტურისა და ორნამენტების თემატური წარმოჩენა. სწორედ ამ მიმართულებით გვსურს გააქტიურება. პირველ ეტაპზე ევროპაზე ვართ ორიენტირებულნი და მას შემდეგ, რაც ევროპის ბაზარს მოვიცავთ, ვგეგმავთ განვითარებას ამერიკის მიმართულებით “, - აცხადებს ინა სოხაძე.
ცნობისთვის, პროდუქცია ადგილობრივი ნედლეულით იქმნება. „ქართული ორნამენტი“ 100%-ით ქართულია.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
13.08.2025.16:10
თურქული ელექტრონული კომერციის გიგანტი Trendyol საქართველოზე ფოკუსირდება, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-სთან საუბარში Inex Group-ის ბიზნესის განვითარების ხელმძღვანელმა მიშა ბაბუნაშვილმა განაცხადა. მისი თქმით, კომპანია უკვე ახორციელებს კონკრეტულ ნაბიჯებს, რომლებიც ქართველ მომხმარებლებს პლატფორმაზე შოპინგს გაუმარტივებს.
„Trendyol-მა და Inex Group-მა რამდენიმე თვის წინ დაიწყეს თანამშრომლობა. დღეს კომპანია სერიოზულადაა დაინტერესებული საქართველოს ბაზრით და ქმნის პირობებს, რომ ქართველ მომხმარებლებს პლატფორმაზე სერვისით სარგებლობა კიდევ უფრო მარტივად შეეძლოთ,“ - ამბობს ბაბუნაშვილი.
წლების განმავლობაში Trendyol მხოლოდ თურქულ ენაზე ფუნქციონირებდა, თუმცა უკვე დამატებულია ინგლისური და არაბული ენები. ამასთან, არსებობს პერსპექტივა, რომ Trendyol ქართულ ენაზეც ხელმისაწვდომი გახდეს.
„საიტის თარგმნა ტექნიკურად რთული პროცესია - პოზიციები მუდმივად იცვლება, პროდუქცია ემატება და იშლება. თუმცა, Trendyol-ის 2025 წლის სტრატეგიულ გეგმაში საქართველო უკვე შეტანილია და ენის ლოკალიზაციაც განიხილება,“ - აცხადებს Inex Group-ის ბიზნესის განვითარების ხელმძღვანელი.
პარტნიორობის შედეგად, დღეს Inex Group-ის მომხმარებლებს Trendyol-ის ვებსაიტზე პირდაპირ შეუძლიათ აირჩიონ Inex გადამზიდავად, მონაცემები ავტომატურად ივსება და ამანათი პირდაპირ მომხმარებელთან მოდის. ამასთან, პარტნიორობის ფარგლებში ეტაპობრივად მოქმედებს ექსკლუზიური შეთავაზებები. მაგალითად, ახალ მომხმარებლებზე 30%-იანი ფასდაკლება.
მიშა ბაბუნაშვილის განცხადებით, Trendyol-ის გააქტიურებამ თურქეთიდან გამოწერების რაოდენობის ზრდა გამოიწვია, რაც კვირაში 2-3 სიხშირით გადაზიდვებს საჭიროებს. თუმცა მოთხოვნის გაზრდის პარალელურად გაიზრდება სიხშირეების რაოდენობაც.
კომპანიას სურს სამომავლოდ ქართულ ბიზნესსაც მისცეს შესაძლებლობა, Trendyol-ზე საკუთარი პროდუქცია განათავსოს.
„ეს არის ჩვენი ინიციატივა, როდესაც ვესაუბრებით და ხელშეკრულებას ვაფორმებთ საერთაშორისო პლატფორმასთან. Trendyol-ის შემთხვევაში ჯერჯერობით ეს სერვისი არ არის, მაგრამ ზუსტად მაგაზე ვმუშაობთ, რომ სამომავლოდ ქართველებსაც შეეძლოთ აღნიშნული ქმედების განხორციელება“, - აცხადებს Inex Group-ის წარმომადგენელი.