არაერთი ტექნიკური ვიზიტი შედგა კომპანიის მხრიდან - თორნიკე ზირაქიშვილი საქართველოში Starbucks-ის ბრენდის შემოსვლაზე
არაერთი ტექნიკური ვიზიტი შედგა კომპანიის მხრიდან, — ამის შესახებ „იმედის დილაში“, რუბრიკა Business Insider Georgia-ში, სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“-ს დირექტორის მოადგილემ თორნიკე ზირაქიშვილმა საქართველოში Starbucks-ის ბრენდის შემოსვლასთან დაკავშირებით განაცხადა. მისი თქმით, მოლაპარაკებები აქტიურია და იგი გარკვეული პერიოდია, რაც მიმდინარეობს.
„კომპანიას ნამდვილად ვემუშავებთ, სამუშაო პროცესები აქტიურია. აქვე მინდა დიდი მადლობა გადავუხადო საგარეო საქმეთა სამინისტროს და ქუვეითში საქართველოს საელჩოს, რომლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართულები ამ პროცესში და ძალიან დიდი მხარდაჭერა აღმოგვიჩინეს. რეალურად პროცესი მიმდინარეობდა გარკვეული პერიოდის განმავლობაში, არაერთი ტექნიკური ვიზიტი შედგა კომპანიის მხრიდან და უახლოეს მომავალში საერთო განცხადებასაც გავავრცელებთ“, — აღნიშნა ზირაქიშვილმა.
მისი თქმით, სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ ქვეყანაში ახალი კომპანიების და ინვესტორების შემოყვანის პროცესს აგრძელებს.
„ჩვენი სააგენტოს ერთ-ერთი საქმიანობის ნაწილია, რომ დიდწილად გვიწევს ბევრი რაღაცის კონფიდენციალურად შენახვა, რადგან კომპანიების ინტერესიდან გამომდინარე ვერ ვასაჯაროებთ, ვიდრე არ გაქვს თანხმობა ამ კომპანიებიდან. არაერთი კომპანიისგან გვაქვს უკვე ინტერესი, წლების განმავლობაში ჩვენ არაერთი პროექტი მოვიტანეთ — 20-ზე მეტი მნიშვნელოვანი ბრენდის, კომპანიის შემოყვანა მოხდა. დაწყებული IT მიმართულებიდან, ბიზნესპროცესების აუთსორსინგიდან და სხვა სექტორებიდან. ამიტომაც სამომავლოდაც გპირდებით, რომ იქნება ძალიან სასიხარულო სიახლეები“, - აღნიშნა ზირაქიშვილმა.
ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“-ს ინფორმაციით, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში სააგენტო ინტენსიურად თანამშრომლობს Alshaya Group-თან Starbucks-ის ბრენდის საქართველოს ბაზარზე შემოსვლასთან დაკავშირებით.
„საქართველოს ბაზარზე ბრენდის შემოსვლის საკითხი აქტიურ ეტაპზე გადავიდა, 2025 წელს საქართველოს რამდენჯერმე ეწვია კომპანიის მაღალი რანგის დელეგაცია. სააგენტოსთან მჭიდრო კოორდინაციით მიმდინარეობს ბაზრის სიღრმისეული შესწავლა, ლოკაციების დათვალიერება და პოტენციურ პარტნიორთან შეხვედრები“, - განაცხადა სააგენტოს დირექტორმა მიხეილ ხიდურელმა.
„აწარმოე საქართველოში“ დირექტორის ინფორმაციით, ბაზრის კვლევის პროცესი მოიცავს როგორც თბილისის, ასევე ბათუმისა და სხვა მსხვილი ქალაქების შეფასებას, სადაც კომპანია რამდენიმე ობიექტის გახსნის შესაძლებლობას განიხილავს.
სხვა სიახლეები
საქართველოს ბანკის პარტნიორმა კომპანია აგროჰაბმა ქუთაისში ახალი ფილიალი გახსნა
05.12.2025.12:26
საქართველოს ბანკის პარტნიორი კომპანია აგროჰაბი საკუთარი ქსელის გაფართოებას განაგრძობს. ამჯერად ჰიპერმარკეტის ახალი ფილიალი ქუთაისში, ი. ჭავჭავაძის გამზირზე, #19-ში გაიხსნა.
ახალი ფილიალი სავაჭრო სივრცეს, კაფეს, ტერასას და გარე და შიდა საპარკინგე სივრცეებს აერთიანებს. ის სრულად მომხმარებლის ინტერესებზე არის მორგებული. ფილიალში დასაქმებულია ადგილობრივი 300-ზე მეტი თანამშრომელი. საწარმოში კი ყოველდღიურად 1,000-ზე მეტი დასახელების პროდუქტი მზადდება.
ინფორმაციისთვის, აგროჰაბის პირველი ფილიალი 2016 წელს გაიხსნა და ის აგროპროდუქტების პირველი ჰიპერმარკეტია საქართველოში. კომპანია თავად აწარმოებს სხვადასხვა პროდუქტს. მას აქვს ISO22000 სტანდარტით სერტიფიცირებული რძის გადამამუშავებელი ქარხანა, ფერმები, ხორცპროდუქტების, პურ-ფუნთუშეულის, საკონდიტროს, ნახევარფაბრიკატებისა და საკონსერვო საამქროები, ასევე საკუთარი ღვინის მარანი. აღსანიშნავია, რომ აგროჰაბში წარმოდგენილი პროდუქტები ნატურალური ქართული ნედლეულისგან მზადდება და ის წარმოების ყველა ეტაპზე მრავალსაფეხურიან შემოწმებას გადის.
„აგროჰაბის ქუთაისის ფილიალი არის რიგით მეორე, ბათუმის შემდეგ, რომელიც რეგიონის მასშტაბით გაიხსნა. ჩვენი მიზანია, უფრო მეტ მომხმარებელს ჰქონდეს მაღალი ხარისხის პროდუქტთან და მომსახურებასთან წვდომა. ჩვენთვის ეს ზრდისა და მომხმარებელთან უფრო ახლოს ყოფნის კიდევ ერთი ნაბიჯია, ხოლო რეგიონისთვის ეკონომიკური სტიმული, რადგან მსგავსი ინიციატივები ქალაქში ახალ შესაძლებლობებს ქმნის და დასაქმებას უწყობს ხელს.
საქართველოს ბანკთან მრავალწლიანი პარტნიორობა ჩვენი საქმიანობის სტაბილურად განვითარების მნიშვნელოვანი ფაქტორია. ეს არის თანამშრომლობა, რომელიც საერთო ხედვას ეფუძნება - ხელი შევუწყოთ ქართული წარმოების განვითარებას, მომხმარებლების წახალისებას და ეკოსისტემის გაძლიერებას. წლების განმავლობაში ერთობლივად არაერთი ინიციატივა განვახორციელეთ, მათ შორის: ფერმერული და სასათბურე მეურნეობების გაძლიერება, ცენტრალური წარმოების გაფართოება და უახლესი პროექტი - ცენტრალური წარმოების მზის პანელებით აღჭურვა, რაც ენერგოეფექტიანობისა და მდგრადი განვითარების მიმართულებით მნიშვნელოვანი ნაბიჯია.
გარდა ამისა, ერთობლივად შექმნილმა აქციებმა და შეთავაზებებმა ათასობით ერთგული მომხმარებელი გააერთიანა, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ამ პარტნიორობის მიზანი ნამდვილად მომხმარებლის კმაყოფილებაზე არის ორიენტირებული. სამომავლოდ ეს თანამშრომლობა კიდევ უფრო გაღრმავდება და მომხმარებლებს არაერთ საინტერესო ინიციატივას შევთავაზებთ“, - განაცხადა აგროჰაბის დირექტორმა, გიორგი ჯაშიაშვილმა.
ინფორმაციისთვის, აგროჰაბის ქუთაისის შენობის დიზაინზე არქიტექტურულმა კომპანია „სტუდია9“ - მ იმუშავა, რომელიც 2025 წელს პრესტიჟული საერთაშორისო არქიტექტურული კონკურსის Architizer A+Awards - ის გამარჯვებული გახდა.