არ გამოგრჩეთ საქართველოს ბანკის „საკუთარ თავთან გზავნილის“ კამპანია - მიიღეთ შანსი მოიგოთ 1,000 ან 10,000 ლარი
საქართველოს ბანკის „საკუთარ თავთან გზავნილის“ კამპანიის ფარგლებში, შესაძლებლობა გაქვთ მობილბანკში გზავნილის განაღდებით ყოველდღიურად 1,000₾, ხოლო კამპანიის ბოლოს სუპერპრიზი - 10,000₾ მოიგოთ. აქცია 20 დეკემბრის ჩათვლით გრძელდება.
აღნიშნულ კამპანიას სხვადასხვა ქვეყნიდან (აშშ, იტალია, გერმანია, საბერძნეთი, ირლანდია, ისრაელი, ნიდერლანდები, დიდი ბრიტანეთი, ესპანეთი) უკვე 42 გამარჯვებული ჰყავს, რომლებმაც 1,000 ლარიანი პრიზები მიიღეს.
როგორ მიიღოთ მონაწილეობა?
კამპანიაში ჩართვა მარტივია:
*ინფორმაციისთვის, კამპანიაში მონაწილეობას ვერ შეძლებენ SOLO და Wealth Management (WM) მომხმარებლები.
როგორ გროვდება გათამაშების ბილეთები?
ყოველი მიღებული 150 ლარი (ან მისი ეკვივალენტი სხვა ვალუტაში) გათამაშების ერთი ბილეთია. ბილეთები კი ავტომატურად გროვდება.
მაგალითად, თუ გზავნილით 600 ლარს მიიღებთ და გაანაღდებთ, გათამაშების 4 ბილეთს დააგროვებთ.
რა შეგიძლიათ მოიგოთ?
მნიშვნელოვანია იცოდეთ, რომ ყოველდღიური 1,000 ლარის მოგების შანსი გეძლევათ მხოლოდ იმ დღეს, როცა გზავნილს გაანაღდებთ. მაგალითად, ორშაბათს განაღდებული თანხა და მიღებული ბილეთი მხოლოდ ორშაბათის გათამაშებაში მონაწილეობს.
ამ ეტაპზე თქვენს მიერ დაგროვებული ყველა ბილეთი გააქტიურდება, რაც მოგების შანსს მაქსიმალურად ზრდის;
რატომ სჯობს გზავნილის განაღდება მობილბანკით?
მობილბანკით გზავნილის განაღდება ყოველთვის უფრო კომფორტული და მარტივია.
გზავნილის კამპანიის შესახებ ყველა საჭირო ინფორმაციას ამ ბმულზე იპოვით.
სხვა სიახლეები
TaoFood - მა ახალი ფილიალი გახსნა
04.12.2025.14:00
თევზის, ძაღლისა და კატის ნატურალური საკვები პროდუქტების ბრენდმა TaoFood - მა მომხმარებელს პროდუქციის ახალი ხაზი შესთავაზა. ამის შესახებ, Business Insider Georgia -ს კომპანიის მმართველმა მენეჯერმა, ბექა მჭედლიშვილმა განუცხადა.
„დავამატეთ სამი ახალი პროდუქტი პრემიუმ ხაზში: ორი, ზრდასრული ძაღლებისთვის (ერთი საქონლის ხორცით, ერთი ქათმის ხორცით), ხოლო მესამე სტერილური კატის საკვები, რომელიც პირველად საქართველოში ჩვენი ინიციატივით იწარმოება.
გარდა ამისა, გავხსენით ფიზიკური ფილიალი, სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ შეიძინონ როგორც ძაღლების, ასევე კატებისა და ლეკვების პროდუქტები “, - ამბობს ბექა მჭედლიშვილი.
მომხმარებლების მხრიდან მოთხოვნა და ინტერესი TaoFood - ის პროდუქციის მიმართ მზარდია.
„მოთხოვნა ყოველდღიურად იზრდება, ქართულ პროდუქტებზე ინტერესმა მკვეთრად იმატა. ჩვენს სოციალურ ქსელებში უფრო მეტი შეტყობინება შემოდის: მომხმარებლები აქტიურად კითხულობენ პროდუქციის შემადგენლობებს და სურთ დარწმუნდნენ ხარისხში. სრული ინფორმაციის მიწოდების შემდეგ, ბევრი მათგანი იღებს გადაწყვეტილებას და ყიდულობს ჩვენს პროდუქტებს. შედეგად, გაყიდვებმა წინა წელთან შედარებით 30–40%-ით მოიმატა, ხოლო მომდევნო წელს კიდევ უფრო დიდ ზრდას ველოდებით “, - აღნიშნავს მმართველი მენეჯერი.
კომპანია სამომავლოდ ასროტიმენტის ზრდას და ახალი ფილიალის დამატებას გეგმავს.
სამომავლოდ ვგეგმავთ ქსელურ გაფართოებას, ასევე დამატებითი ფილიალის გახსნას გაზაფხულის პერიოდში. გვსურს თბილისის გარკვეული რაიონების ათვისება.
ხარისხის მიმართულებით ყოველდღიურად ვმუშაობთ: მომხმარებლების უკუკავშირისა და ჩვენი გამოცდილების საფუძველზე ვახდენთ პროცესების დახვეწას. ასევე, ვგეგმავთ პროდუქციის ასორტიმენტის გაფართოებას, რათა არჩევანი მრავალფეროვანი იყოს “, - აცხადებს ბექა მჭედლიშვილი.
ცნობისთვის, TaoFood - ის ახალი ფილიალი ნუცუბიძის ქუჩაზე, 95 ნომერში მდებარეობს.