ამანათების ყველაზე სწრაფი მიტანის სერვისი ვოლტის ხარისხით - Wolt Drive-ი უკვე Kiwipost-ზეა
მიტანის სერვისის სფეროს ლიდერი ფინური კომპანია ვოლტი მომხმარებელს მორიგ სიახლეს სთავაზობს - Wolt Drive-ი უკვე Kiwipost-ზეა.
KiwiPost-ი - კომპანია, რომელიც დიდ აქცენტს აკეთებს სერვისის ხარისხზე, სისწრაფესა და უახლესი ტექნოლოგიების დანერგვაზე, საქართველოში ამანათების გადაზიდვას 6 ქვეყნიდან ახორციელებს. ის 2018 წლიდან ოპერირებს და დღეისათვის 100 000-ზე მეტი კმაყოფილი მომხმარებელი ჰყავს.
ვოლტისა და Kiwipost-ის თანამშრომლობის შედეგად, ვოლტის B2B სერვისით - Wolt Drive-ით სარგებლობას ამიერიდან უკვე Kiwipost-ის მომხმარებლებიც შეძლებენ, რაც მათ საშუალებას მისცემს, შეკვეთა უმოკლეს ვადაში მიიღონ, შესაბამისად, გულისხმობს კიდევ უფრო მეტ კომფორტს და სისწრაფეს ამანათის მიწოდების პროცესში. შეთავაზებით სარგებლობას ამარტივებს ისიც, რომ Wolt Drive-ის სერვისის არჩევა მომხმარებელს KiwiPost-ზე საკუთარი ანგარიშიდან გაუსვლელად შეუძლია, შესაბამისად, ზოგავს დროს და მინიმალური ძალისხმევით, შეკვეთილ ამანათს სასურველ მისამართზე უმოკლეს ვადაში, სრულიად უსაფრთხოდ იღებს.
Wolt Drive ვოლტის B2B სერვისია, რომლის მეშვეობითაც ნებისმიერ ონლაინ სავაჭრო ობიექტს შეუძლია, მომხმარებელს შეკვეთის მიტანა 30 წუთში შესთავაზოს. მნიშვნელოვანია, რომ როგორც მომხმარებელს, ისე სავაჭრო ობიექტს შესაძლებლობა აქვს, თვალყური ადევნოს შეკვეთის მიტანის პროცესს რეალურ დროში და ისარგებლოს ვოლტის უმაღლესი კლასის მხარდაჭერის სერვისით 24/7-ზე. Wolt Drive საშუალებას აძლევს ონლაინ ვაჭრობის ბიზნესს, კონცენტრირდეს მომხმარებელსა და საკუთარი ბიზნესის განვითარებაზე, ხოლო შეკვეთის მიტანასთან დაკავშირებული ყველა ლოჯისტიკური საკითხის მოგვარებას Wolt Drive უზრუნველყოფს.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
22.07.2025.19:00
დღეისათვის „ბიზეს ასისტენტის“ სერვისით 17 კომპანია სარგებლობს. ამის შესახებ გადაცემა „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას იუსტიციის სახლის თავმჯდომარემ ვახტანგ ჟვანიამ განაცხადა. მისვე განმარტებით, პროექტის გაშვებამდე ის სატესტო რეჟიმში 4-5 თვის განმავლობაში იყო აქტიური და ამ ხნის განმავლობაში მოხდა მისი დახვეწა.
„მოგეხსენებათ, როდესაც იუსტიციის სახლზეა საუბარი აქ პირველი თავში რაც მოგვდის ეს არის ხარისხი. აქედან გამომდინარე, ჩვენ ვიდრე ამ პროექტს ოფიციალურად ჩავუშვებდით, მანამდე დაახლოებით 4-5 თვიანი გამოსაცდელი პერიოდი გვქონდა, როცა სატესტო რეჟიმში მუშაობდა ეს პროექტი. ამ მომენტისთვის 17 კომპანია სარგებლობს ამ სერვისით, და ბუნებრივია ჩვენ გვქონდა ბიზნეს ასოციაციაში შეხვედრა, სადაც გავმართეთ პრეზენტაცია. ბუნებრივია ძალიან ბევრი კითხვა არსებობდა. თქვენ იცით, რომ თითქმის 24 საათიან რეჟიმში უწევს ბიზნეს იუსტიციის სახლთან ურთიერთობა. აქედან გამომდინარე ვეცადეთ, რომ ყველა კითხვისთვის პასუხი გაგვეცა. რაც შეეხება ამ სატესტო რეჟიმს, ამ პერიოდმა ამ 4 თვემ მოგვცა ჩვენ იმის შესაძლებლობა, რომ ეს პროცესი ბოლომდე დაგვეხვეწა და ის ხარვეზები რაც კი გამოჩნდა ამ 4 თვიანი კომუნიკაციის და ურთიერთობის პროცესში, ამ ხარვეზების საფუძველზე უფრო მეტად სრულყოფილი გაგვეხადა ეს პროექტი“, - აცხადებს ვახტანგ ჟვანია.
იუსტიციის სახლის თავმჯდომარის თქმით, სერვისი ამ დროისათვის ხელმისაწვდომია თბილისში, თუმცა ეტაპობრივად მისი გაფართოება მოხდება.
„ჩვენ აქტიურად ვგეგმავთ უფრო ფართოდ გავშალოთ საინფორმაციო კამპანია ამ მიმართულებით. ასევე როგორც გითხარით ბიზნეს ასოციაციაშიც გვქონდა შეხვედრა, ორი შეხვედრა შედგა ჩვენს შორის. ასევე ეს არაა ის პროცესები, რომელიც მხოლოდ და მხოლოდ თბილისში წარიმართება. როცა ამ პროექტის რაღაც ეტაპი დასრულდება, ბუნებრივია ავტომატურად საჭიროება გახდეს იმისა, რომ ვთქვათ ბათუმში განხორციელდეს ეს პროექტი და ბათუმში არსებულ ბიზნესსაც ჰქონდეს შესაძლებლობა ამით ისარგებლოს. ჩვენ მაქსიმალურად ვეცდებით, როგორც ყოველთვის, ყველა სერვისთან მიმართებაში ყველასთან მივიდეთ და ყველას ავუხსნათ ამ პროექტის მნიშვნელობა და საჭიროება“, - აცხადებს ვახტანგ ჟვანია.